Afwisselen met lauw water? Krijg je minder wijn binnen : ))quote:
Meh.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Afwisselen met lauw water? Krijg je minder wijn binnen : ))
Pee hoe waren je eerste 2 dagenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondWederom een interessante dag. Ook die twee uur autorijden. Blij dat ik dat niet elke dag hoef te doen
Flessen?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Meh.
Ik ga het gewon bij 2 of 3 proberen te houden.
Ouwe zemelaar!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef fietsie het volgende:
Keuringsdienst van waarde over 'glutenvrij'
"Een of andere zemel in het brood"
Sneu hoor voor mensen met een allergie, maar eh ik heb wel t idee dat er een hoop glutenvrij-hipsters zijn...quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef golfer het volgende:
Alternatief voor die EO/KRO Passion-overdaad op de TV:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/04/kruisiging-op-het-plein/
Joh! Meen je dat nou?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sneu hoor voor mensen met een allergie, maar eh ik heb wel t idee dat er een hoop glutenvrij-hipsters zijn...
Doktersverklaring vragenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Joh! Meen je dat nou?
Als iemand ons vraagt of we ook glutenvrij brood bakken word ik al chagrijnig. Nee, nee, nee!Tenzij voor iemand met coeliakie.
Als je gevoelig darmen hebt moet je gewoon niet te veel gegist brood eten..quote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef fietsie het volgende:
"Ik heb wel gevoelige darmen..." op een toontje dat je het euthenasiebusje al meteen zou willen bellen...
Was al nieuwsgierig wanneer je dat weer ging proberen. Gaaf, volhouden!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren overigens garnalen (3) gegetenWeer geen allergische reactie
Ik heb wel eerst een tabletje Tavegil genomenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Was al nieuwsgierig wanneer je dat weer ging proberen. Gaaf, volhouden!
Koopavond op donderdag? Kon je geen koude pastasalade of zo meenemen joh! Hartstikke laat voor etenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef Vork het volgende:
Ik wil ook eten. Maar ik zit nog 10 minuten op mijn stek en dan moet ik nog naar huis en eten zien te maken/scoren. Niet dat er nu nog klanten komen, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Als het groot genoeg is wel alle leefruimtes te creëren die je nodig denkt te hebben kan dat wel lijkt me toch??quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb zo'n mooi appartement gezien in Berlijn...Nu wil ik daar wonen.
Helaas maar 2 kamers, en wellicht is een derde met een kleine wel handig. Maar, 3 kamer appartementen op een leuke locatie zijn vaak boven ons budget. Dus wellicht eerst maar voor een 2 kamer huisje?
Een kleine kan prima eerst bij de ouders op de kamerquote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb zo'n mooi appartement gezien in Berlijn...Nu wil ik daar wonen.
Helaas maar 2 kamers, en wellicht is een derde met een kleine wel handig. Maar, 3 kamer appartementen op een leuke locatie zijn vaak boven ons budget. Dus wellicht eerst maar voor een 2 kamer huisje?
Mooltjequote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef Molo het volgende:
Tevens hallo en een (met Gaston Starreveld stem in gedachten) goeeeeeeeeedenavonnnnnnnd!
Ik lees hier dus standaard 'mongooltje' hahahaquote:
Nou jah als het je blij kien maakt...quote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees hier dus standaard 'mongooltje' hahaha
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op donderdag 2 april 2015 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou jah als het je blij kien maakt...
Is ook handiger als het warm is, dan koel je makkelijker weer beetje af.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:11 schreef Molo het volgende:
Hakjes ook gekocht, kunnen er prima bjj![]()
En het is een trenchcoat, dus verder gewoon naakt, het moet natuurlijk wel beetje spannend blijven
Ze waren.....enerverend en uitdagendquote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pee hoe waren je eerste 2 dagen
Precies, en scheelt dan weer kosten en nmoeite voor wassen en strijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is ook handiger als het warm is, dan koel je makkelijker weer beetje af.
Truste. Ik moet ff wachten tot de directrice thuis is en dan ook slapen.quote:
Ja koopavond op donderdag. Zo rolt dat hier. En het was zowaar nog druk op een gegeven moment. Ik heb op m'n werk verder niets van een koeling of iets om op te warmen, anders dan een waterkoker. Veel opties zijn er niet. Een pastasalade of iets in die richting zat ik wel aan te denken, maar ik heb voordat ik naar m'n werk moest nog bijna non-stop doorgewerkt, er was geen tijd meer voor een pastasalade, of ik had die om 7 uur 's ochtends moeten maken.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Koopavond op donderdag? Kon je geen koude pastasalade of zo meenemen joh! Hartstikke laat voor eten
Je ging gisteren ook al vroegquote:
Zat er geen snackbar op kruipafstand?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef Vork het volgende:
Ja koopavond op donderdag. Zo rolt dat hier. En het was zowaar nog druk op een gegeven moment. Ik heb op m'n werk verder niets van een koeling of iets om op te warmen, anders dan een waterkoker. Veel opties zijn er niet. Een pastasalade of iets in die richting zat ik wel aan te denken, maar ik heb voordat ik naar m'n werk moest nog bijna non-stop doorgewerkt, er was geen tijd meer voor een pastasalade, of ik had die om 7 uur 's ochtends moeten maken.
Maargoed, ik ben thuis, nu maar eens zien wat ik hier kan fixen.
Snackbar is altijd wel te vinden, maar dat probeer ik juist een beetje te voorkomen. Beetje eenzijdig dieetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Zat er geen snackbar op kruipafstand?![]()
(en ik heb lunchbakjes met zo'n koelelement, werkt super!)
Ja mijn man wekte me ieeeets te vroeg (ruim 2 uur voor ik eruit moestquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je ging gisteren ook al vroeg
Ik heb een zakje "Coconuts" gekregen die ik zo gaaf vond. Echt zo'n leuk chocolaatje, precies als een kokosnootje met vloeibare kokos erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |