Nope, just an assquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Kijk mij eens verbaasd zijnquote:
Nog 2 maanden volhouden!quote:
quote:
Rainéequote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Dan ga je weg? Of hij?quote:
Ik let altijd heel goed op hoe namen geschreven worden. En ben ook niet lui met trema's enzo. Punten scorenquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal nooit meer klagen over mijn naam
quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Heb je al iets nieuws?quote:
Ik ook niet over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijne
Neuh die hoef ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet over de mijneAl had het me wel leuk geleken om een tweede naam te hebben.
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
En dan Lt. Gruber...
Het is nog wel grappig, maar idd wel gedateerd natuurlijk, maar in kan nog steeds gniffelen om de ode draadgrappen soms.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.
Rene is dacht ik ook dood?
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Praat je nu ook al tegen jezelf?
Good moaning!quote:
quote:
Zhello who am I speaking?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
'Allo, 'allo, zis is Night'awk, are you receiving me?
quote:
En het is nog lekkere chocola ookquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nou ja, who cares. Winnen is winnen
Ik vind Tony overrated, maar ik hoef het dan ook niet te etenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is nog lekkere chocola ook
Geht gut?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Zo. Sollicitatiegesprek gehad, nu echt weekend.
Bij die leuke tent?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
En? Prettig gesprek?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Lekker om zo je weekend in te gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben al gebeld dat ik dinsdag langs mag komen voor het 2e gesprek.
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.quote:
Zitten ze daar ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |