De interactie middels verzoekjes is natuurlijk wel voor de luisteraar een stuk leuker. Maar als alternatief bij calamiteiten is het beter dan niets, en dan vertrouwen we maar op jouw smaak. Zal wel goed komen dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dat playlist wel inregelenEn als ik aanwezig ben kan ik wel 1 en ander schuiven in die playlist. Dus komt altijd wel goed. En laatst had ik gewoon mijn eigen voorraad op auto DJ aangezet.
Ach, als ik toevallig aanwezig ben kunnen verzoekjes altijd via DM, maar dan ben ik wel afhankelijk van de kleinere database die in Gap staat.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De interactie middels verzoekjes is natuurlijk wel voor de luisteraar een stuk leuker. Maar als alternatief bij calamiteiten is het beter dan niets, en dan vertrouwen we maar op jouw smaak. Zal wel goed komen dan.
Geen ideequote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef just me het volgende:
En waarom kan ik hier thuis niet luisteren en op mijn werk wel ?
Omdat je een ander OS draait?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef just me het volgende:
En waarom kan ik hier thuis niet luisteren en op mijn werk wel ?
Bij mij niet hoor.... Maar ik draait geen windowsquote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee
via iTunes kan, of gewoon via je browser
Ik draai ook geen Windowsquote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor.... Maar ik draait geen windows
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanavond 22:00u ga ik wat uurtjes draaien voor iedereen met slaapproblemen.
Zo wordt het wel een beetje een piratenzenderquote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar meestal lig ik er nog niet om middernacht in ..... Of ga je door?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gelukkig wel met betere muziek.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo wordt het wel een beetje een piratenzender
In 2 uurtjes ben ik net op gang.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar meestal lig ik er nog niet om middernacht in ..... Of ga je door?
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In 2 uurtjes ben ik net op gang.
Er zitten altijd leuke dingen tussen, daar twijfel ik helemaal niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal niet ieder zijn smaak zijn.
What else.quote:
Van de 199 posts gaan er zo'n 15 over R49… dus valt mee denk ikquote:
Paprika's en smoothies zijn een veel gezelliger onderwerp.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
Van de 199 posts gaan er zo'n 15 over R49
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |