Zal ik doen. Maar volgens mij is het gewoon standaard massage..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Vraag er eens naar als je er weer bent.
En hoeveel betaal je dan voor een uur eigenlijk?
Die vraag had ik onderhand een uur geleden al verwachtquote:
Absoluut een goede ontstresser en dat laatste ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed tegen de stress en kan ze tenminste ook niet telefoneren.
De mijne is al ruim 5 jaar open.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
Dat soort massagesalons worden snel gesloten.
40+ he....gaat allemaal wat trager hier.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Die vraag had ik onderhand een uur geleden al verwacht
Bummer.quote:Maar nee
Ik wist niet wat ik wou .... Toen ben ik maar Geologie gaan studeren en uiteindelijk afgemaakt..... Maar daar was weer geen brood in te vinden toen dr tijd ....quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef drakin het volgende:
Waarom stopte je er eigenlijk mee? Is dacht ik altijd wel wrrk in te vinden.
Heb je daar nog wel ooit in gewerkt?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik wou .... Toen ben ik maar Geologie gaan studeren en uiteindelijk afgemaakt..... Maar daar was weer geen brood in te vinden toen dr tijd ....
En ik maar steeds aan een visje denken.quote:
doet die heg ook mobiel?quote:
Nope, Heb het een jaar geprobeerd toen kreeg ik een omscholing in de ICT, dat was toen booming eind 80-er jaren.... Daarin uiteindelijk werk gevonden ....quote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je daar nog wel ooit in gewerkt?
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar steeds aan een visje denken.
Als Gup ziek is hebben we de backup, genaamd Gap. Die kan alleen draaien, geen verzoekjes.quote:
Ah, dat is nieuw voor me, maar het is dan toch beter dan niks. En dan maar hopen dat ie zelf een leuke keuze maakt.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als Gup ziek is hebben we de backup, genaamd Gap. Die kan alleen draaien, geen verzoekjes.
Gelukkig kunnen we dat playlist wel inregelenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, dat is nieuw voor me, maar het is dan toch beter dan niks. En dan maar hopen dat ie zelf een leuke keuze maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |