O ja dat zuiden, die richting ga ik wel uit dit weekend.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ze hier even aan het checken, ik zal morgen gaan, want ik zie dat er eentje komende maandag dicht is, dat krijg je hier in het katholieke zuiden. Pff, gedoe altijd, ook met carnaval. Als je er geen rekening mee houdt zit voor je het weet zonder bepaalde boodschappen.
maandag open, ow nou vroegah was alles dan potdicht hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelfs de AH hier is komende maandag alleen maar van 12:00 – 18:00 uur open.
Klopt, maar goed dat de tijden veranderen. Dat ouderwetse gedoe vind ik maar lastig. En dat hele Pasen vind ik volkomen onzin. Kerst kan ik wel onthouden, maar ik weet nooit wanneer het Pasen is.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
maandag open, ow nou vroegah was alles dan potdicht hoor
Ik zit in een beetje rare regio wat zulke dingen betreft.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
Hier gewoon alles open dit weekend… En nog ruime tijden ook
Ach, af en toe denk ik ook weleens, joh, kunnen we niet terug naar vroeger? Supermarkten tot 6 uur open en op zondag dicht…quote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit in een beetje rare regio wat zulke dingen betreft.
Ik zit in 4 verschillende regio's dit weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit in een beetje rare regio wat zulke dingen betreft.
Je werkt in een supermarkt en wil vaker vrij.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, af en toe denk ik ook weleens, joh, kunnen we niet terug naar vroeger? Supermarkten tot 6 uur open en op zondag dicht…
Ik ben wel apart wat dat betreft
Soms is het wel handig ruimere openingstijden, maar meestal doe ik toch mijn boodschappen op de normale tijden. Maar goed ik heb er ook ruim de tijd voor, dat scheelt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, af en toe denk ik ook weleens, joh, kunnen we niet terug naar vroeger? Supermarkten tot 6 uur open en op zondag dicht…
Ik ben wel apart wat dat betreft
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Je werkt in een supermarkt en wil vaker vrij.
Niks aparts aan die gedachte dan
Ga je op tour ?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit in 4 verschillende regio's dit weekend
Maar dan ook pas om 10 uur open en maandagochtend dicht.quote:
Zoiets, samen met Sasjequote:
Weer bijtrekt? Was er iets mis dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier dan maarHoop dat het weer een beetje bijtrekt ...
Eigenlijk 5 als je het ophalen van iemand ook nog meetelt.quote:
Mja, ik ben nog jong genoeg om geen lunchtijd sluiting te kennenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan ook pas om 10 uur open en maandagochtend dicht.
En tussen de middag van 12 uur tot half 2 ook dicht.
Zo krijgen werkenden geen kans meer om hun verdiende geld uit te geven.
What the fuck is jouw probleem manquote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn SC's waar het honderden postings gaat over wat users aan het eten/drinken zijn (wat me persoonlijk werkelijk geen reet boeit, maar goed ieder zijn ding) en waar je vrolijk aan meedoet, want dat schijnt enorm gezellig te zijn.![]()
Nu zijn er 15-20 postings over een ander onderwerp en je wilt weer eens bepalen dat er niet over gesproken mag worden ofzo? Ander onderwerp maar, omdat mevrouw het niet bevalt? En dan tegen MM zeggen dat hij bazig is.![]()
Ik heb trouwens vanavond bloemkool gegeten. Hoef ik nu niet meer op te houden of zijn er nog andere regels waar aan voldaan moet worden voordat de zelfbenoemde gezelligheidscommissie het heeft goedgekeurd?
Nu ga ik trouwens verder met darts kijken. Sorry als dat niet gezellig genoeg is.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denkt
over iemand die iemand anders DM's gaat sturen om niet op die of die te reageren![]()
maar voor de rest trek ik me niks aan van je post
Schijnheilquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die DM's heb ik ook weleens gehad FANN. Ik heb gebulderd van het lachen en ik reageer geeneens op dat soort DM's.
Dat soort users haal ik meteen van mijn online "vriendenlijstje" af. Als ze er al opstonden....
Om in de sfeer van the Passion te blijven...quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Om in de sfeer van the Passion te blijven...
Door langere openingstijden hoef je echt niet meer te kopen dan nodig. Is alleen handig als je echt niet onder werktijd kan. Scheelt wel weer in het verplicht in de kantine kopen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ben nog jong genoeg om geen lunchtijd sluiting te kennen
En moeten we dan maar slaaf zijn van het consumeren?
Vroeger konden we toch ook met zulke openingstijden leven?
Sowieso, uit onderzoek is gebleken dat winkels er niet eens extra omzet door draaien…
* Spezza19 heeft wel jarenlang in winkels gewerkt… dus vandaar
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Om in de sfeer van the Passion te blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |