Nietquote:Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is 9 van de 10 keer toch correct. :$
Nee. En doe eens liefquote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schijt. Je ziet de binnenkant van je ogen, klaar.
Whahahaquote:Op woensdag 1 april 2015 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders al eens om goede instructies gevraagd. Die mensen bij de plantenmarkt gevraagd. Alles gedaan wat ze zeiden. En nog gaan ze dood. Orchideeën houden het nog het langste vol, maar ook niet lang
Terecht ookquote:
Kont noodles?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef HostiMeister het volgende:
Damn those were some good ass noodles
Dat is toch leuk?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele dag vermoeid en hoofdpijn.
Sta ik nu te dansen en mee te zingen op Boston en Rainbow.![]()
Jawelquote:
Zie je al voor je hoe ze er één voor één uitgeperst worden?quote:
Mijn katten blijven vooralsnog netjes van de planten af. De boom in mijn vensterbank (die het overigens nog steeds goed doet, maar die is niet zo veeleisend als de restquote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahamijn katten vinden planten zo lief.. geven kopjes en die bloemen pleuren eraf
Ook een beetje zonde
Dan af en toe een bossie takken hier of een bossie tulpen/rozen
Ik at patat.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee noodles met kogelbief en groentjes
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je al voor je hoe ze er één voor één uitgeperst worden?
He, bah. Is het weer aars tijd?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je al voor je hoe ze er één voor één uitgeperst worden?
En alles wat ik zie als ik m'n ogen dicht doe ookquote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. En die binnenkant van je ogen, die is van jou
.
ass noodlesquote:Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ass noodles? Wil ik het weten?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef HostiMeister het volgende:
Finequote:Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En alles wat ik zie als ik m'n ogen dicht doe ook
Gewoon beidequote:Op woensdag 1 april 2015 20:00 schreef Murdera het volgende:
Oja, tosti maken of burrito bestellen. Lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |