abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151263731
Zwangerschap en Geboorte!

2015

8 april: _Happy_ (verrassing!)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
24 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui (tweeling)
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Schudden voor gebruik
pi_151263825
oh oh Pessie, wat een draaikont! :o
  woensdag 1 april 2015 @ 15:24:54 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151264416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:06 schreef Limone het volgende:
oh oh Pessie, wat een draaikont! :o
Ik sta er zelf ook van te kijken ja :') geluk bij en ongeluk dat het kindje zo klein is dat er ook ruimte zat is om terug te draaien. Het is gewoon lastig te begrijpen dat ik eerst een "de baby zit zo diep dat het vast ligt en echt niet terug komt" naar zien dat de voetjes tegen mmijn blaas aanliggen en het hoofd rechts in min buik. Schrikken zeg maar. Nou ja, kindje is klein, de kans is het grootst dat het gewoon zelf terug draait. We zien het vrijdag wel weer, dan ook afspraak met de gyn.

Stippel de man met de hamer is langs geweest? Toch te druk gehad?

En ik las van 2 mensen klachten in onderrug, heupen ed. Dit valt allemaal onder het bekken gebied. Wellicht voor de zekerheid even gaan? Voorkomen is betert dan genezen en wellicht kun je met de juiste houding al veel voorkomen.
pi_151265981
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik sta er zelf ook van te kijken ja :') geluk bij en ongeluk dat het kindje zo klein is dat er ook ruimte zat is om terug te draaien. Het is gewoon lastig te begrijpen dat ik eerst een "de baby zit zo diep dat het vast ligt en echt niet terug komt" naar zien dat de voetjes tegen mmijn blaas aanliggen en het hoofd rechts in min buik. Schrikken zeg maar. Nou ja, kindje is klein, de kans is het grootst dat het gewoon zelf terug draait. We zien het vrijdag wel weer, dan ook afspraak met de gyn.

Stippel de man met de hamer is langs geweest? Toch te druk gehad?

En ik las van 2 mensen klachten in onderrug, heupen ed. Dit valt allemaal onder het bekken gebied. Wellicht voor de zekerheid even gaan? Voorkomen is betert dan genezen en wellicht kun je met de juiste houding al veel voorkomen.
Ik slaap al 4 nachten extreem slecht.. ik denk dat dat er meer mee te maken heeft dan ons geklus in het weekend :9
Schudden voor gebruik
pi_151267372
Ik heb net mijn eerste (vroege) echo gehad en t hartje klopte O+ Wel een week teruggezet naar 5w4 :o Werd 't ineens een HELE prille echo.. Maar ik heb 'm gezien O+
pi_151267492
Wat goed dat er een hartje klopte, Bloesem! Hoever dacht je dat je was?

En Pessie, wat gek dat het kind weer uit je bekken is!

Hier heb ik vandaag een kutdag, ik heb het gevoel dat ik Atlas ben soms en onze wereld op m'n schouders moet dragen. De Duutser werkt op dit moment (hopelijk alleen de maand april nog) 80 uur per week, en ik 40-45. Daarnaast moet het huishouden gebeuren, soicale contacten onderhouden worden en een verhuizing naar een ander land geregeld worden. Dat komt allemaal op mij neer, en zeker gezien de verhuizing en de bijkomende onzekerheid (vinden we wel een appartement, kunnen we het wel betalen, etc. etc) die mijn producitiviteit op het werk ook beinvloeden, waardoor ik weer van mezelf baal. Dus, ik had even een breakdown. We werkten allebei vanuit thuis, dus er even goed over gepraat, daarna heb ik een uurtje geslapen, iets simpels voor het werk afgemaakt, en nu zit ik op de bank. Straks lekker eten koken en met een vriendin skypen en er hopelijk een beter einde van de dag van maken.

\liefdagboek...
  woensdag 1 april 2015 @ 16:54:11 #7
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151267602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:

Een week verder dan de week die ze terug gezet is ;)
pi_151267676
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:54 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Een week verder dan de week die ze terug gezet is ;)
dat stond er nog niet toen ik dat typte! :o
pi_151267688
Pessie, ik hoop dat je kleintje gewoon lekker terugdraait.

Jagär, ik heb weinig zinnigs te zeggen, maar wel een dikke knuf!

Bloesem, een knipper! Yay!

Hier Preggoproblems: Dat iemand zijn auto zo dicht naast jouw auto parkeert en je je auto niet meer in kan. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 1 april 2015 @ 16:58:13 #10
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151267723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat stond er nog niet toen ik dat typte! :o
Haha, dan was het een ninja-edit. Dat is heul niet eerlijk!! :P

Verder even je rust pakken vanavond. Het is allemaal al moeilijk zat :Y
pi_151268025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:

Hier heb ik vandaag een kutdag, ik heb het gevoel dat ik Atlas ben soms en onze wereld op m'n schouders moet dragen. De Duutser werkt op dit moment (hopelijk alleen de maand april nog) 80 uur per week, en ik 40-45. Daarnaast moet het huishouden gebeuren, soicale contacten onderhouden worden en een verhuizing naar een ander land geregeld worden. Dat komt allemaal op mij neer, en zeker gezien de verhuizing en de bijkomende onzekerheid (vinden we wel een appartement, kunnen we het wel betalen, etc. etc) die mijn producitiviteit op het werk ook beinvloeden, waardoor ik weer van mezelf baal. Dus, ik had even een breakdown. We werkten allebei vanuit thuis, dus er even goed over gepraat, daarna heb ik een uurtje geslapen, iets simpels voor het werk afgemaakt, en nu zit ik op de bank. Straks lekker eten koken en met een vriendin skypen en er hopelijk een beter einde van de dag van maken.

\liefdagboek...
Knuffel :* en effe :6 naar het huishouden
pi_151268404
Knipper voor Bloesem *O*

Kris: ik moest lachen sorry :@ ben je je auto uiteindelijk nog wel ingekomen toch?

Sillie klinkt alsof die ander het wel goed oppakt, dat is fijn! Hopelijk draait de baas ook nog bij! :*

Jagar: klinkt inderdaad wel heel druk! Ik zou het huishouden en die sociale contacten lekker even laten voor wat het is ;) zeker met die aanstaande verhuizing snappen mensen dat wel toch?

Pessie draaibaby :o hopelijk draait de kleine snel weer terug!

Nog 1 dag werken :o echt een heel bizarre gedachte!
  woensdag 1 april 2015 @ 17:41:11 #13
259886 pessie
pi_151268707
Blloesem *O* een hartje!

Jager, eens met daui ;) even de boel de boel laten. Hebben jullie contacten in Berlijn?

Kris, dat is frustrerend :*

Kind uit bekken komt denk ik omdat het zo klein is en mijn bekken zich flink verweekt heeft de afgelopen weken. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. In het ziekenhuis hadden ze ook geen verklaring.

Stippel, slecht slapen is stom! Hier hielp het om het raam verder open te zetten, zal vastr en soort placebo zijn geweest :+ maar ik sliep dan wel weer wat meer.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:42:25 #14
259886 pessie
pi_151268739
*O* voor morgen laatste dag voor twist! Weet je al hoe je je werk gaat invullen na je verlof?
pi_151269133
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:41 schreef pessie het volgende:
Blloesem *O* een hartje!

Jager, eens met daui ;) even de boel de boel laten. Hebben jullie contacten in Berlijn?

Kris, dat is frustrerend :*

Kind uit bekken komt denk ik omdat het zo klein is en mijn bekken zich flink verweekt heeft de afgelopen weken. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. In het ziekenhuis hadden ze ook geen verklaring.

Stippel, slecht slapen is stom! Hier hielp het om het raam verder open te zetten, zal vastr en soort placebo zijn geweest :+ maar ik sliep dan wel weer wat meer.
Het raam staat hier zomer en winter gewoon open. Zelfs met de storm :D
Maar bedankt voor de tip :D
Schudden voor gebruik
  woensdag 1 april 2015 @ 18:14:21 #16
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151269567
5wk Hartje voor bloes! *O* O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151269830
Een knipper voor Bloes! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151269936
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef pessie het volgende:
*O* voor morgen laatste dag voor twist! Weet je al hoe je je werk gaat invullen na je verlof?
Werk nu fulltime, maar ik ga qua aanstelling terug naar 0,8fte en neem dan nog 1 dag per week osv op, dus ga per saldo 3 dagen werken :)
Dat kan ik 2 jaar volhouden, waarbij het eerste jaar mijn osv grotendeels doorbetaald wordt, de tweede termijn is onbetaald.

Er staan alleen behoorlijk wat veranderingen op stapel tijdens mijn verlof, die ook effect hebben op mijn functie en taken, dus het is wel heel erg de vraag wat ik aan ga treffen als ik terug kom in augustus. Maar dat is van latere zorg! ;)
pi_151270357
Afscheiding! :r
  woensdag 1 april 2015 @ 18:39:41 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151270394
Flots flots :9~
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151270476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:38 schreef silliegirl het volgende:
Afscheiding! :r
hoort dat erbij? :+
Nog niet zoveel last gehad als vandaag, de boel was flink verkouden beneden..
  woensdag 1 april 2015 @ 18:51:41 #22
259886 pessie
pi_151270847
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hoort dat erbij? :+
Nog niet zoveel last gehad als vandaag, de boel was flink verkouden beneden..
Verkouden _O-
pi_151271392
Yes, een hartje voor Bloes! Als het nog zo vroeg is, is het toch sowieso heel erg lastig om een goede termijn te geven?

Oh, en Twist, nog maar 1 dag! Wow! Heerlijk!

Ben zelf best een kuttekopwerkneemster hoor... Die zijn er ook! Ik heb mijn baas keiveel moeite laten doen om mijn uren van vorig jaar toch nog PLEAEAEASE half augustus tm half september op te mogen maken. (moet normaal echt voor 1 mei ofzo) En hem ook akkoord laten gaan met de hele maand januari vrij. ("Ja, anders hebben we straks wéér het probleem dat ik mijn uren niet op krijg, he...") En nu ga ik hem dus volgende week vertellen dat ik er half september tm begin januari lekker ook niet ben. Mhuahahaha! Lekker een half jaar vrij! *O*
Daar ben ik best hard in. Gaat hem niks aan dat ik toen al wist dat ik zwanger was, en dit allemaal mijn vooropgezette planneke was. Zal ik overigens ook met een strakke bek ontkennen als dat nodig is. })

Oh, en vandaag op de magische 12 wekengrens! *O* Mijn vriend leek het echt keigrappig om het op 1 april wereldkundig te maken. Maar ik wacht toch liever even tot na de combitest van morgen. Denk dat we met Pasen een plaatje met een kindersurprise ei op de whatsapp gooien ofzo. (nog ideeën, anyone? ) De mensen die dichterbij staan hebben we het al persoonlijk verteld trouwens....

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 01-04-2015 19:11:47 ]
pi_151273480
Help ff, hoe heet zo'n checklist nou van wat je allemaal in huis moet hebben :? :?

Ik kom er echt niet op :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151273535
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef Sara82 het volgende:

Oh, en vandaag op de magische 12 wekengrens! *O* Mijn vriend leek het echt keigrappig om het op 1 april wereldkundig te maken. Maar ik wacht toch liever even tot na de combitest van morgen. Denk dat we met Pasen een plaatje met een kindersurprise ei op de whatsapp gooien ofzo. (nog ideeën, anyone? ) De mensen die dichterbij staan hebben we het al persoonlijk verteld trouwens....
Ik heb er 3 zien langskomen vandaag op mn facebook. de helft gelooft er niks van :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')