Ik sta er zelf ook van te kijken jaquote:
Ik slaap al 4 nachten extreem slecht.. ik denk dat dat er meer mee te maken heeft dan ons geklus in het weekendquote:Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik sta er zelf ook van te kijken jageluk bij en ongeluk dat het kindje zo klein is dat er ook ruimte zat is om terug te draaien. Het is gewoon lastig te begrijpen dat ik eerst een "de baby zit zo diep dat het vast ligt en echt niet terug komt" naar zien dat de voetjes tegen mmijn blaas aanliggen en het hoofd rechts in min buik. Schrikken zeg maar. Nou ja, kindje is klein, de kans is het grootst dat het gewoon zelf terug draait. We zien het vrijdag wel weer, dan ook afspraak met de gyn.
Stippel de man met de hamer is langs geweest? Toch te druk gehad?
En ik las van 2 mensen klachten in onderrug, heupen ed. Dit valt allemaal onder het bekken gebied. Wellicht voor de zekerheid even gaan? Voorkomen is betert dan genezen en wellicht kun je met de juiste houding al veel voorkomen.
Een week verder dan de week die ze terug gezet isquote:Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed dat er een hartje klopte, Bloesem! Hoever dacht je dat je was?
En Pessie, wat gek dat het kind weer uit je bekken is!
dat stond er nog niet toen ik dat typte!quote:Op woensdag 1 april 2015 16:54 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Een week verder dan de week die ze terug gezet is
Haha, dan was het een ninja-edit. Dat is heul niet eerlijk!!quote:Op woensdag 1 april 2015 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat stond er nog niet toen ik dat typte!
Knuffelquote:Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed dat er een hartje klopte, Bloesem! Hoever dacht je dat je was?
En Pessie, wat gek dat het kind weer uit je bekken is!
Hier heb ik vandaag een kutdag, ik heb het gevoel dat ik Atlas ben soms en onze wereld op m'n schouders moet dragen. De Duutser werkt op dit moment (hopelijk alleen de maand april nog) 80 uur per week, en ik 40-45. Daarnaast moet het huishouden gebeuren, soicale contacten onderhouden worden en een verhuizing naar een ander land geregeld worden. Dat komt allemaal op mij neer, en zeker gezien de verhuizing en de bijkomende onzekerheid (vinden we wel een appartement, kunnen we het wel betalen, etc. etc) die mijn producitiviteit op het werk ook beinvloeden, waardoor ik weer van mezelf baal. Dus, ik had even een breakdown. We werkten allebei vanuit thuis, dus er even goed over gepraat, daarna heb ik een uurtje geslapen, iets simpels voor het werk afgemaakt, en nu zit ik op de bank. Straks lekker eten koken en met een vriendin skypen en er hopelijk een beter einde van de dag van maken.
\liefdagboek...
Het raam staat hier zomer en winter gewoon open. Zelfs met de stormquote:Op woensdag 1 april 2015 17:41 schreef pessie het volgende:
Blloesemeen hartje!
Jager, eens met dauieven de boel de boel laten. Hebben jullie contacten in Berlijn?
Kris, dat is frustrerend
Kind uit bekken komt denk ik omdat het zo klein is en mijn bekken zich flink verweekt heeft de afgelopen weken. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. In het ziekenhuis hadden ze ook geen verklaring.
Stippel, slecht slapen is stom! Hier hielp het om het raam verder open te zetten, zal vastr en soort placebo zijn geweestmaar ik sliep dan wel weer wat meer.
Werk nu fulltime, maar ik ga qua aanstelling terug naar 0,8fte en neem dan nog 1 dag per week osv op, dus ga per saldo 3 dagen werkenquote:Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef pessie het volgende:
voor morgen laatste dag voor twist! Weet je al hoe je je werk gaat invullen na je verlof?
hoort dat erbij?quote:
Verkoudenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoort dat erbij?
Nog niet zoveel last gehad als vandaag, de boel was flink verkouden beneden..
Ik heb er 3 zien langskomen vandaag op mn facebook. de helft gelooft er niks vanquote:Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef Sara82 het volgende:
Oh, en vandaag op de magische 12 wekengrens!Mijn vriend leek het echt keigrappig om het op 1 april wereldkundig te maken. Maar ik wacht toch liever even tot na de combitest van morgen. Denk dat we met Pasen een plaatje met een kindersurprise ei op de whatsapp gooien ofzo. (nog ideeën, anyone? ) De mensen die dichterbij staan hebben we het al persoonlijk verteld trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |