Klopt, daarom wil ik ook alles op alles zetten om het nog minstens 6 weken te rekken, hij is echt nog veel te jong!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef Limone het volgende:
Och Laura. Ik keek in je ticker om te kijken hoe ver je was, maar je bent een stuk minder ver dan ik dacht. Sterkte met resetten.
Het doet verschrikkelijke pijn en door die pijn is de drempel om voldoende te eten best hoog. Ik moet het vertrouwen weer krijgen dat niet alles 'toch fout gaat'.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef Skoap het volgende:
Jeetje Laura, hopelijk helpt het als je nog meer op je voeding let.
Het klinkt echt heel erg pijnlijk
Helaas. Kibbeling vind ik dan ook nog wel lekker, maar dat bedoelen ze niet. Maar om mezelf gerust te stellen heb ik mezelf wel op kibbeling getrakteerd op weg naar huisquote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef pessie het volgende:
Oef Laura wat heftig. Heb je nog overleg met een diëtist over wat je beter wel kunt eten en wat niet?
Sara, wat jammer dat je uitslag niet zo goed is als gehooptWil je nu zelf nog kiezen voor verder onderzoek?
Ik hou juist van zwitsal
Hihi mignonne, liever 2 dan 1Dat zou een verdubbeling zijn van je huidige aantal. En dan meiden
Wat betreft vis: kibbeling en lekkerbekjes zijn ook vet en vis(ik weet dat dat niet bedoeld wordt
)
Ja, dat was na correctie met bloed. Die waardes weet ik niet meer precies. Nekplooi was 2,9 op de dikste meting. Enniehouw, mijn kans ging van 1:464 (?) naar 1:310. Betekent trouwens niet dat 1:464 de beste uitslag is die je kunt krijgen he! Had op beter gehoopt. Al ziet mijn verstand ook wel dat het geen ramp is.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ach bah. Wat vervelend. Maar is dat al na correctie met je bloed?
Ik zou ook echt balen van zo'n uitslag, maar wat jagar zegt is wel waar.
Je zou altijd kunnen besluiten nu eventueel wel voor een NIPT te kiezen, ik weet alleen niet of dit al in Nederland kan nu....
Mijn man en ik hadden besloten wel een NIPT te laten doen als wij niet "blij' waren met de uitslag van de test maar als deze te goed was om in aanmerking te komen voor het verder onderzoek.
Ja, want er zit wel iets toch? Links op de echo?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha echt hèik wist al dat het er 1 was, het blijft toch een beetje jammer dan bij zo'n echo, terwijl ik eigenlijk gevoelsmatig al wel sterk het idee had dat t er maar 1 was. Magoe. Vanmiddag lag k dus weer voor echo en ik dacht echt van omg het zou echt wat voor mij zijn hè als het er dan nu tóch twee blijken te zijn
![]()
![]()
Ik hoorde achteraf dat mn opa ook altijd op een tweeling had gehoopt en mn vader had destijds ook op een duo gehooptblijkbaar zit het in de familie
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef mignonne het volgende:
Ik heb gister vreselijk gelachen de hele dag xD we hadden een plaatje uit een van mijn boeken genomen en dat op facebook gegooid met een mededeling dat we de bonusaanbieding hadden 1 +1 gratisde reacties, niet te filmen, en niemand die het eigenlijk zeker wist
geweldig
[ afbeelding ]
maar dat was uiteraard een grapje eh.Noh, wat onwijs tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lange wachten wordt beloond, gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
* silliegirl geeft de appel radler (0,0) aan Sara door .quote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef Sara82 het volgende:
*schuift een kopje thee richting mcLaura*
Haha, dat zeg ik ook altijd!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef pessie het volgende:
Wat betreft vis: kibbeling en lekkerbekjes zijn ook vet en vis(ik weet dat dat niet bedoeld wordt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |