abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151303979
Och Laura. Ik keek in je ticker om te kijken hoe ver je was, maar je bent een stuk minder ver dan ik dacht. Sterkte met resetten.
pi_151304262
Jeetje Laura, hopelijk helpt het als je nog meer op je voeding let.
Het klinkt echt heel erg pijnlijk :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151304314
Mignonne wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*
pi_151305020
Wauw Mignonne! Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_151305323
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef Limone het volgende:
Och Laura. Ik keek in je ticker om te kijken hoe ver je was, maar je bent een stuk minder ver dan ik dacht. Sterkte met resetten.
Klopt, daarom wil ik ook alles op alles zetten om het nog minstens 6 weken te rekken, hij is echt nog veel te jong!
Het resetten gaat me lukken. Ik heb vandaag behalve kwark zonder problemen brood op (1 boterham) en ik voel me nu goed na een babyportie spaghetti en heb dus vandaag al meer gegeten dan de afgelopen dagen bijelkaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef Skoap het volgende:
Jeetje Laura, hopelijk helpt het als je nog meer op je voeding let.
Het klinkt echt heel erg pijnlijk :*
Het doet verschrikkelijke pijn en door die pijn is de drempel om voldoende te eten best hoog. Ik moet het vertrouwen weer krijgen dat niet alles 'toch fout gaat'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 2 april 2015 @ 20:12:17 #256
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151305734
Oef Laura wat heftig :* . Heb je nog overleg met een diëtist over wat je beter wel kunt eten en wat niet?

Sara, wat jammer dat je uitslag niet zo goed is als gehoopt :* Wil je nu zelf nog kiezen voor verder onderzoek?

Ik hou juist van zwitsal O+

Hihi mignonne, liever 2 dan 1 :D Dat zou een verdubbeling zijn van je huidige aantal. En dan meiden ;)

Wat betreft vis: kibbeling en lekkerbekjes zijn ook vet en vis O-) (ik weet dat dat niet bedoeld wordt ;) )
pi_151306047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef pessie het volgende:
Oef Laura wat heftig :* . Heb je nog overleg met een diëtist over wat je beter wel kunt eten en wat niet?

Sara, wat jammer dat je uitslag niet zo goed is als gehoopt :* Wil je nu zelf nog kiezen voor verder onderzoek?

Ik hou juist van zwitsal O+

Hihi mignonne, liever 2 dan 1 :D Dat zou een verdubbeling zijn van je huidige aantal. En dan meiden ;)

Wat betreft vis: kibbeling en lekkerbekjes zijn ook vet en vis O-) (ik weet dat dat niet bedoeld wordt ;) )
Helaas. Kibbeling vind ik dan ook nog wel lekker, maar dat bedoelen ze niet. Maar om mezelf gerust te stellen heb ik mezelf wel op kibbeling getrakteerd op weg naar huis :P
pi_151306106
Fannetje gefeliciteerd met de geboorte van T.im (toffe naam ook ;)). *O* Wat een heftig begin heeft hij (en jullie) gehad. Fijn dat het nu de goede kant op gaat met hem. Hopelijk mogen jullie hem snel mee naar huis nemen. :*
pi_151306202
Mignonne *O* *O*
pi_151306264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ach bah. Wat vervelend. Maar is dat al na correctie met je bloed?
Ik zou ook echt balen van zo'n uitslag, maar wat jagar zegt is wel waar.

Je zou altijd kunnen besluiten nu eventueel wel voor een NIPT te kiezen, ik weet alleen niet of dit al in Nederland kan nu....

Mijn man en ik hadden besloten wel een NIPT te laten doen als wij niet "blij' waren met de uitslag van de test maar als deze te goed was om in aanmerking te komen voor het verder onderzoek.
Ja, dat was na correctie met bloed. Die waardes weet ik niet meer precies. Nekplooi was 2,9 op de dikste meting. Enniehouw, mijn kans ging van 1:464 (?) naar 1:310. Betekent trouwens niet dat 1:464 de beste uitslag is die je kunt krijgen he! Had op beter gehoopt. Al ziet mijn verstand ook wel dat het geen ramp is.

Maar mijn emoties trekken dit "mjah-nieuws" vet slecht. Heel idioot. Dat ik kapot moe ben na 3 uur slaap zal hier ook wel een beetje aan meehelpen. :@

Gaan waarschijnlijk wel een nipt-test doen in België. Lief heeft namelijk hetzelfde meh-gevoel.

Poe, en dan was de uitslag nog niet eens echt heul slecht. Ben echt slecht in dit "lekker-genieten-gedoe". (En sorry voor dit gezeur, weet dat het voor velen veel spannender is (geweest)) :*

*veegt met mouw door het gezicht, schenkt een theetje in, en doet alsof het een borrel is*
  donderdag 2 april 2015 @ 20:27:10 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151306460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha echt hè :D ik wist al dat het er 1 was, het blijft toch een beetje jammer dan bij zo'n echo, terwijl ik eigenlijk gevoelsmatig al wel sterk het idee had dat t er maar 1 was. Magoe. Vanmiddag lag k dus weer voor echo en ik dacht echt van omg het zou echt wat voor mij zijn hè als het er dan nu tóch twee blijken te zijn _O- :')

Ik hoorde achteraf dat mn opa ook altijd op een tweeling had gehoopt en mn vader had destijds ook op een duo gehoopt :D blijkbaar zit het in de familie :+
Ja, want er zit wel iets toch? Links op de echo?
pi_151306658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef mignonne het volgende:
Ik heb gister vreselijk gelachen de hele dag xD we hadden een plaatje uit een van mijn boeken genomen en dat op facebook gegooid met een mededeling dat we de bonusaanbieding hadden 1 +1 gratis _O- de reacties, niet te filmen, en niemand die het eigenlijk zeker wist :D geweldig O+

[ afbeelding ]

maar dat was uiteraard een grapje eh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh, wat onwijs tof! O+ Het lange wachten wordt beloond, gefeliciteerd! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151306863
Mignonne *O*
pi_151307375
*schuift een kopje thee richting mcLaura* :*
pi_151307529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef Sara82 het volgende:
*schuift een kopje thee richting mcLaura* :*
* silliegirl geeft de appel radler (0,0) aan Sara door .
Zo, das echter dan thee.
pi_151307888
Sara, kan me je 'meh' gevoel wel voorstellen inderdaad, het is een beetje niemandsland waar je je in bevindt :* Zou het sowieso even laten bezinken; je hoeft nu niet meteen te doen alsof er niets aan de hand is, maar vaak is je eerste reactie emotioneel en ben je na één of meerdere dagen beter in staat er rationeel naar te kijken :*

McLaura, jeetje dat is ook heftig zeg! Succes met het resetten, hopelijk helpt het om de aanvallen flink te verminderen en kan jullie kleintje nog lekker lang blijven zitten :*

Iemand tips tegen een jeukende buik toevallig? }:| Wordt er met vlagen echt een beetje gek van. Aan de ene kant lijkt het me niet verstandig om er iets op te smeren (want mogelijke irritatie), maar aan de andere kant lijkt het me juist weer wel goed om de huid vettig en soepel te houden :?
's Ochtends heb ik eigenlijk nergens last van, maar tegen de avond neemt de jeuk steeds toe..
pi_151308331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef pessie het volgende:

Haha, dat zeg ik ook altijd! 8-)

mcLaura, dat klinkt niet alleen heel pijnlijk maar ook als een behoorlijke uitdaging. Succes, je komt heel 'strijdlustig' over. Hopelijk kun je de aanvallen onder controle houden. Fijn dat eten vandaag beter ging. Sterkte!

Sara ook geen fijn nieuws... Wat klote dat de uitslag niet meeviel... Jij ook veel sterkte gewenst.
pi_151308377
Ohja, en hou volgens mij ook wat vocht vast sinds een paar dagen. Als ik 's avonds m'n sokken uitdoe, staat er een randje in m'n huid zeg maar. M'n ring past nog wel goed, dus m'n handen vallen wel mee.
Maar zolang je bloeddruk niet te hoog is, kan dat geen kwaad toch?
  donderdag 2 april 2015 @ 21:00:23 #269
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151308407
Ik gebruik Welleda olie speciaal voor je buik, twist. Ik masseer er altijd m'n buik mee in 's avonds voor ik naar bed ga.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151308487
Oh ja, had er nog iemand een goede of slechte ervaring met Zin Kraamzorg of Yunio?
pi_151308538
Twist ik had last van extreme jeuk op mijn armen & benen en dit heeft mij enorm geholpen: http://www.balneum.nl/
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 2 april 2015 @ 21:02:50 #272
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151308576
Geen persoonlijke ervaring. maar ik heb mij bij ZIN aangemeld, omdat een aantal mensen in mijn omgeving er goede ervaring mee hadden, Mineola. :j
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151309082
Ik heb kraamzorg van Yunio gehad. Prima gevoel bij, best kundig op het gebied van bv (voor zover ik dat als nieuwe moeder kan beoordelen). Ik heb vijf dagen gehad door de keizersnede en twee kraamverzorgsters gehad. Vond ik geen probleem verder. Normaal proberen ze het echt bij één te houden, maar soms ontkom je er niet aan denk ik.
Verder pasten ze zich aan aan ons, ook prettig.
pi_151310020
Hetzelfde als Mariposas hier Mineola. Op aanraden van collega's en vrienden voor ZIN gekozen. De website stond me ook aan. Met een tikkeltje humor. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151311204
Ik vond de website ook leuk ja! Maar mijn echtgenoot vond het juist te frivool en neigde meer naar Yunio. Want serieus.
Dus ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')