quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef mignonne het volgende:
Ik heb gister vreselijk gelachen de hele dag xD we hadden een plaatje uit een van mijn boeken genomen en dat op facebook gegooid met een mededeling dat we de bonusaanbieding hadden 1 +1 gratisde reacties, niet te filmen, en niemand die het eigenlijk zeker wist
geweldig
[ afbeelding ]
maar dat was uiteraard een grapje eh.super!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Fijn te horen dat het nu dan toch de goede kant op lijkt te gaan met Tim. Hopelijk zet dat nu door en kan hij over niet al te lang lekker met jullie mee naar huis.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:46 schreef Fannetje het volgende:
Even een update vanuit ons, fijn om te lezen dat er mensen benieuwd waren hoe het gaat.
Ach, wat jammer dat jullie zo'n hetige start hebben (gehad). Ik wens jullie het allerbeste toe! Hopelijk snel het hele gezin fijn thuis.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:46 schreef Fannetje het volgende:
Al met al een heftige tijd tot nu toe en we zijn er nog lang niet, maar we zijn heel blij dat het nu wel echt de goede kant op lijkt te gaan.
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:39 schreef twist02 het volgende:
OMG ik heb gewoonverlof!
4 maanden lang niet werken!
Babyshower was ook super leuk, heel veel leuke en ook echt bruikbare dingen gehad!
Ik weet ook niet of ik t na al die tijd nog steeds leuk vind hoor. In de winter ben ik liever aan t werk, regen, sneeuw, kou, brrr, binnenzitten met kinderen gaat dan gauw vervelen... Maar t vooruitzicht is wel fijn jaquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef twist02 het volgende:
Wow da's lekker mm!ik vind 4 maanden al bijna niet te bevatten, maar je hebt altijd baas boven baas natuurlijk!
ja en weet je wat nou zo erg is, het vliegt gewoon voorbijquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef twist02 het volgende:
Wow da's lekker mm!ik vind 4 maanden al bijna niet te bevatten, maar je hebt altijd baas boven baas natuurlijk!
Ja dat hoor ik van meer kanten ja. Dus ik ga vooral de komende weken maar flink genieten denk!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en weet je wat nou zo erg is, het vliegt gewoon voorbij![]()
Ik heb geen vis gegeten en ook.geen visolie bagget gebruiktquote:Op donderdag 2 april 2015 17:08 schreef silliegirl het volgende:
Mignonne! Wat doe je! Je slaat een topic over!gefeliciteerd!
Vraag; is er een alternatief voor 2x per week vette vis eten? Ik heb nu wat dingen geprobeerd (haring, zalm), maar ik krijg vis echt niet weg. Als het moet, ga ik het met hangen en wurgen wel doen, alles voor de baby, maar als t anders kan dat liever..
Hier eet ik ook geen 2x per week vis hoor. Eerder 2x per maand. Ik slik de davitamon mama vitamines met visolie.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:08 schreef silliegirl het volgende:
Mignonne! Wat doe je! Je slaat een topic over!gefeliciteerd!
Vraag; is er een alternatief voor 2x per week vette vis eten? Ik heb nu wat dingen geprobeerd (haring, zalm), maar ik krijg vis echt niet weg. Als het moet, ga ik het met hangen en wurgen wel doen, alles voor de baby, maar als t anders kan dat liever..
Die vitamines heb ik ook. Magoed dan nog raden ze die vis aan, maar blehquote:Op donderdag 2 april 2015 17:26 schreef -ik86- het volgende:
Silliegirl, ik slik gewoon de zwagerschapsvitaminen van Davitamon met visolie, ik ben namelijk absoluut geen vis eter.
haha echt hèquote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Kyara het volgende:
Wat tof Mignonne! Gefeliciteerd!![]()
En wat jammer dat je bonuskaart niet geldig was
Jeetje fannetje, wat zal dat allemaal schrikken geweest zijn. Wat een heftige start zo.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:46 schreef Fannetje het volgende:
Even een update vanuit ons, fijn om te lezen dat er mensen benieuwd waren hoe het gaat.
Wij hebben een paar heftige dagen achter de rug. Omdat ik niet meer precies weet wat ik al wel had gepost begin ik maar even bij het begin.
*knip*
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef mignonne het volgende:
Ik heb gister vreselijk gelachen de hele dag xD we hadden een plaatje uit een van mijn boeken genomen en dat op facebook gegooid met een mededeling dat we de bonusaanbieding hadden 1 +1 gratisde reacties, niet te filmen, en niemand die het eigenlijk zeker wist
geweldig
[ afbeelding ]
maar dat was uiteraard een grapje eh.Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Ooh dat is schrikken!quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef Sara82 het volgende:
Nekplooimeting gehad. 1 op 310. Mja. Kans hoger dan gemiddeld, maar te laag om verder te onderzoeken. Sja.
Ach bah. Wat vervelend. Maar is dat al na correctie met je bloed?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef Sara82 het volgende:
Nekplooimeting gehad. 1 op 310. Mja. Kans hoger dan gemiddeld, maar te laag om verder te onderzoeken. Sja.
Elke baby is anders etceterilicious bladidisclaimerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef Vlindur het volgende:
Ja, ben blij dat we die foto hebben gemaakt
Bij J.elte zijn we dat helaas vergetenBij B5 gaan we dus zeker wel weer een foto maken
![]()
Hier heb ik zeep/shampoo van Rituals, die is zoooo lekker
[ afbeelding ]
We hebben nog wel sudo in huis en ik haal nog even olie van Natusan. Verder vind ik het allemaal niet zo nodigVan die kinderen met een walm Zwitsal om hun heen
![]()
Beddengoed hebben we ook allemaal nog wel. Heb (uiteraard) wel wat bijgekocht, maar nodig was het niet
Dat hadden wij ook besloten. Bij een kans tussen de 200 en 500 zouden we naar Antwerpen gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mijn man en ik hadden besloten wel een NIPT te laten doen als wij niet "blij' waren met de uitslag van de test maar als deze te goed was om in aanmerking te komen voor het verder onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |