quote:Op donderdag 2 april 2015 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat gevoel dat er een spier trilt in je buik, zou dat de baby kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef mignonne het volgende:
Ik heb gister vreselijk gelachen de hele dag xD we hadden een plaatje uit een van mijn boeken genomen en dat op facebook gegooid met een mededeling dat we de bonusaanbieding hadden 1 +1 gratisde reacties, niet te filmen, en niemand die het eigenlijk zeker wist
geweldig
[ afbeelding ]
maar dat was uiteraard een grapje eh.Whaaaa! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
tof, ik denk ook dat het de baby is. of wellicht hoop ik het teveel...we shall see.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:41 schreef pessie het volgende:
Fannetje wat een heftige tijd zo. Goed om te lezen dat de kleine vent vooruitgang laat zien
[..]Waarschijnlijk weet je het over een week of 2 zeker, als het de baby is dan wordt het gevoel steeds sterker.
Envoor weekwissels!
Vlindur, Hebben jullie een inleiding gepland? Vandaag ziekenhuis toch?
De allereerste plopjes voelde ik, ondanks veel buikvet enzo, ook al rond 15 weken. Soort popcorn binnenin mijn buik. Of luchtbelletjes als je een bros in je mond laat smeltenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tof, ik denk ook dat het de baby is. of wellicht hoop ik het teveel...we shall see.
tnxquote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef kwakz0r het volgende:
Holy moly! Gefeliciteerd! Heb je nog een kloon rondhangen in een van de eerdere topics of ben je direct van rammelen hierheen doorgwschoven![]()
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
tnx![]()
nee joh, geen gekloon aan mn derričre deze keer hoor, daar ben ik neit goed in.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef mignonne het volgende:
Ik heb gister vreselijk gelachen de hele dag xD we hadden een plaatje uit een van mijn boeken genomen en dat op facebook gegooid met een mededeling dat we de bonusaanbieding hadden 1 +1 gratisde reacties, niet te filmen, en niemand die het eigenlijk zeker wist
geweldig
[ afbeelding ]
maar dat was uiteraard een grapje eh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend tof!!! Gefeliciteerd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ik vind het nog gek om te voor te stellen dat dat de baby is!quote:Op donderdag 2 april 2015 14:58 schreef Mineola het volgende:
Mignonne! Wat goeoeoeoed!Gefeliciteerd! Herfstbaby! Nu alleen je lentebaby nog
Soepel gepland met je opleiding ook![]()
Jäger, ja! Dat voel ik ook! Leuk hč
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |