twitter:NPORadio1 twitterde op woensdag 01-04-2015 om 13:56:36Leuk nieuws! @EricCorton volgt Felix Meurders op bij @DeNieuwsBV. Felix: ‘In Eric heb ik het volste vertrouwen’ http://t.co/jwC2Ap8Sv0 reageer retweet
Ik geloof dat ik jaloe-zie...quote:
Ja, dat is het zeker.quote:
Maar jij hebt helemaal geen naamtopic nodig om te stralenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij hebt helemaal geen naamtopic nodig om te stralen
Behoorlijk ja. Maar wel een lief compliment op een dag als vandaag.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 april 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk ja. Maar wel een lief compliment op een dag als vandaag.
Ik zou'm doorsturen naar je vrienden van 3FMquote:
Oh ik dacht dat het aan mij lag dat het zo'n ontiegelijke kutdag isquote:Op woensdag 1 april 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk ja. Maar wel een lief compliment op een dag als vandaag.
Jij hebt wat uit te leggen...quote:
Nope.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het aan mij lag dat het zo'n ontiegelijke kutdag is
Wat een goed ideequote:Op woensdag 1 april 2015 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope.
Ik wil het liefste gewoon weer terug naar bed gaan en slapen maar dat kan niet.
Mag dat wel van J.?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een goed ideeals het kon zou ik dat ook doen.
Zullen we dan samen naar bed gaan?
Als je van me afblijft vast welquote:
Gelukkig. Ik zou dat ook niet durven natuurlijk.quote:
Beterschap.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb vanuit bed mijn wekelijkse radioitem gemaakt. Griep
/Liefdagboek
Hij is zo heerlijkquote:Op woensdag 1 april 2015 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een smerige kitschplaat is dit trouwens
Ik vind het wel meevallen.quote:
Dacht de nieuwe van Mika. Maar goed, radio staat niet heel hard dus ik hoor niet alles.quote:
Dan had ik het toch goed verstaan. Ik ging al aan mezelf twijfelen namelijk.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Afgelopen week is mijn dochter 1 geworden en ik dacht met slingers bij de Action te kopen weinig mis te kunnen laten gaan.. Wel dus!
Ik had een hartelijk gefeliciteerd slinger gekocht waar ipv gefeliciteerd.... Geicilefteerd stond!![]()
Hij zei doodleuk: 'Misschien is ISIS wel allemaal een 1 april grap' had zelf ook totaal niet door dat het echt niet kon.quote:
Ik vind dat soort grappen prima kunnen, het is alleen niet grappigquote:Op woensdag 1 april 2015 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei doodleuk: 'Misschien is ISIS wel allemaal een 1 april grap' had zelf ook totaal niet door dat het echt niet kon.
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef Karina het volgende:
Niet elke keer de OP verkloten he jongens.
Hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:29 schreef maily het volgende:
Heeft Pandaplint net gebeld met de zeehondencreche?
Coen en Sander zaten met Pieterburen te bellen toen er een, nee twee telefoontjes tussendoor kwamen .... over C. Hond .....quote:
Ik ben toch zeker wel van hoger niveau.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Coen en Sander zaten met Pieterburen te bellen toen er een, nee twee telefoontjes tussendoor kwamen .... over C. Hond .....
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker wel van hoger niveau.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker wel van hoger niveau.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Galantis bij Koningsdag van 538.
Coen 'Handjes' Swijnenberg is er vast bij. #SR14 #ANTHEM #HANDJES #DRIVEINSHOW #SPRINGEN
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Galantis bij Koningsdag van 538.
Coen 'Handjes' Swijnenberg is er vast bij. #SR14 #ANTHEM #HANDJES #DRIVEINSHOW #SPRINGEN
Voor dat plaatje ben ik eens gebandquote:
Hoezo dat dan? Zeker 100x gepost?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor dat plaatje ben ik eens geband
ESF gifjes topshowquote:
Het is weer bijnaquote:
Zin in ja.quote:
In ESF topic. Mochten na gezeik alleen nog maar ESF gifjes gepost worden. Dit werd niet herkend door de modquote:
Ik ook wel. Ik moet wel nog alle inzendingen luisteren want ik weet echt niet welk land wat inzend dit jaarquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In ESF topic. Mochten na gezeik alleen nog maar ESF gifjes gepost worden. Dit werd niet herkend door de mod
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor dat plaatje ben ik eens geband
Er zit 1 goede zin in: "All my kindness is seen as weakness"quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Fix you
Wat een kutnummer met z'n hoge kutstem en z'n kutorgel
Ik luister gelukkig niet, maar alleen de gedachte aan het moeten luisteren van het nummer doet mij al rillen.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Fix you
Wat een kutnummer met z'n hoge kutstem en z'n kutorgel
Misschien krijgen we nu juist expres nieuwe grappen en een vreemde programmeringquote:Op donderdag 2 april 2015 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag schenkt 3fm aandacht aan wereldautismedag.
Net als elke andere dag met dezelfde programmering en grappen
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nu juist expres nieuwe grappen en een vreemde programmering
Ik kan daar niet mee omgaan hoor als autistquote:
Dat dusquote:
quote:
Jimmy zit klem onder zijn bureau.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook hoi.
Stomme regen vanochtend. Ik was nat toen ik op mijn werk aankwam.
Jammer dat ik de context van deze tweet niet ken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat ik de context van deze tweet niet ken.
quote:
Beetje middelmaat ja maar deze is wel oke.quote:
Die vind ik wel nog erger.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Net zo ruk als Bon Jovi en dat soort populistische rockmuziek.
Mhaw, ik vind het niets.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel nog erger.Dit gaat nog.
Wat vind je van Icehouse, Boston, dat soort dingen dan?quote:
Live gezienquote:
Ook niets. Allemaal zo glad en goedkoop.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Icehouse, Boston, dat soort dingen dan?
Ik ben daar ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben 5 mei vrij, dus ik kan 3FM presents Bevrijdingsfestival Wageningen gaan bewonderen
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Net zo ruk als Bon Jovi en dat soort populistische rockmuziek.
Je herkent mij nooit tussen al die andere hippies daarquote:
Ik alleen als Pauw en zZz aanwezig zijn.quote:
Pauw komt.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik alleen als Pauw en zZz aanwezig zijn.
Dat klopt.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je herkent mij nooit tussen al die andere hippies daar
Als die niet ergens dichter bij huis staan ben ik er wel denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pauw komt.
http://www.bevrijdingsfestivalwageningen.nl/sena-talent-stage/
Je herkent mij aan mijn lange haar en sandalen. Succes met mij vindenquote:
Vooraan bij het podium, kwijlend of met rotte tomaten. Ik ben er nog niet over uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussen 19.00 en 19.30 is Muis op de MARKT te vinden
Verdomme.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussen 19.00 en 19.30 is Muis op de MARKT te vinden
Ja het is overal zolang daar he?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je herkent mij aan mijn lange haar en sandalen. Succes met mij vinden
SC vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je herkent mij aan mijn lange haar en sandalen. Succes met mij vinden
Boeit mij niets. Hij mag J. commanderen over hoe ze eruit ziet.quote:
Ben geen Lennyfan en nooit gehoord op de radio. Klonk wel aardig.quote:
Goed album hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben geen Lennyfan en nooit gehoord op de radio. Klonk wel aardig.
heb het album twee weken lang gehoord destijds op vakantie, en dat was eigenlijk helemaal niet zo erg...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben geen Lennyfan en nooit gehoord op de radio. Klonk wel aardig.
Weinig klachten over haar kledingkeuze...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeit mij niets. Hij mag J. commanderen over hoe ze eruit ziet.
En aangezien ik lekker voor eeuwig en altijd single blijft, boeit het mij geen reet hoe mannen vinden dat ik eruit zie.
Heeft ze dan ook leren pij..quote:Op donderdag 2 april 2015 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig klachten over haar kledingkeuze...
hakken, laarzen, leren broeken...
Vind je ons weer smerig zuur?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook leren pij..
Laat maar![]()
Ach als Dotan wordt gedraaid mogen jullie dat zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je ons weer smerig zuur?
Te makkelijk iddquote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook leren pij..
Laat maar![]()
Ja nu heb je het antwoord verklapt, lulhannesquote:Op donderdag 2 april 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het origineel van Eminem beter.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nu heb je het antwoord verklapt, lulhannes
Ik dacht dat het Mika was.quote:
Ik dacht eerst dat het een nummer van Enrique Iglesias wasquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een nummer van Enrique Iglesias was
quote:
Die zijn van voor 2005.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is toch geen glijplaat![]()
Draai dan Pony, Freak me oid
Okquote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel een ONTIEGLIJK zaadnummertje.
Ja? Ben je een keer flink ondergespoten toen dit gedraaid werd?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel een ONTIEGLIJK zaadnummertje.
Dr Popquote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef Vlindur het volgende:
Tussen 10 en 11 draaide Michiel na een gesprek met een meisje een liedje dat niet in de terugvind lijst staat. Hoe kom ik er nou achter welke het was?
Of je stuurt even een tweet naar Veenstra.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef Vlindur het volgende:
Tussen 10 en 11 draaide Michiel na een gesprek met een meisje een liedje dat niet in de terugvind lijst staat. Hoe kom ik er nou achter welke het was?
Ik volg hem wel, maar ik heb een slotje en hij volgt mij niet terugquote:Op donderdag 2 april 2015 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of je stuurt even een tweet naar Veenstra.
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik volg hem wel, maar ik heb een slotje en hij volgt mij niet terug
#jammerdebammer
Fields of Joy van Lenny dnk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef Vlindur het volgende:
Je had trouwens ook gewoon ff kunnen terugluisteren en shazam kunnen gebruiken #ProTipquote:Op donderdag 2 april 2015 13:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik volg hem wel, maar ik heb een slotje en hij volgt mij niet terug
#jammerdebammer
Waarom staat Robben in jouw UI, dit is verwarrend.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd dezelfde jingletjes enz enz
Vraag maar aan KingRolandquote:Op donderdag 2 april 2015 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom staat Robben in jouw UI, dit is verwarrend.
Lenny kravitz vind ik normaal niet om aan te horen, dus ging er gewoon niet vanuit dat hij het was. Maar jeu! Dit is hemquote:
Ik deed Jimmy na.quote:
Dequote:
Omdat KingRoland met mij een weddenschap afsloot.quote:
Moniquequote:Op donderdag 2 april 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk als je Moniek heet dan krijg je een dagelijks item en heb je ook een jingle.
Randstedelingen ook met hun aparte spellingquote:
Hoor wie het zegt, met een Y in plaats van een I in d'r naam.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Randstedelingen ook met hun aparte spelling
Y is origineel I is namaak. En beiden spreek je trouwens ook anders uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, met een Y in plaats van een I in d'r naam.
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Randstedelingen ook met hun aparte spelling
Waar ik vandaan kom is het Moniek. Monique is voor randstadtokkies. Soberso is Moniek apart, maarja je moet wat als Greta en Bertha al bezet zijn in de familie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moniek is pas een aparte spelling... Monique is de originele spelling, net als jouw naam origineel met een Y is...
Moniek, ik vind het echt niet kunnen...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom is het Moniek. Monique is voor randstadtokkies. Soberso is Moniek apart, maarja je moet wat als Greta en Bertha al bezet zijn in de familie.
Ik zal het mijn zusje, Moniek, even vragen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, volgens mij heeft Roel hier vast een hele andere mening over
Pics.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal het mijn zusje, Moniek, even vragen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom is het Moniek. Monique is voor randstadtokkies. Soberso is Moniek apart, maarja je moet wat als Greta en Bertha al bezet zijn in de familie.
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Wat een onzin weer. Maar goed, meer zinnigs komt er toch niet uit jou.
quote:
Andyquote:
quote:
Verkeerde account, Wilbert.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Volgend jaar graag Jett Rebel als Jezus.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister voor het eerst eens aandachtig naar domien in de avond. Ik vind dat hij het erg leuk doetheeft goed z'n draai gevonden
Zonder meer mee eens, die jongens zit echt gigantisch op de juiste plek.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister voor het eerst eens aandachtig naar domien in de avond. Ik vind dat hij het erg leuk doetheeft goed z'n draai gevonden
Domieniequote:Op donderdag 2 april 2015 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder meer mee eens, die jongens zit echt gigantisch op de juiste plek.
Fuck alle haters, maar Domien heeft gewoon talent.
jij komt altijd buurten als het hier uitgestorven isquote:
Ja iddquote:Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij komt altijd buurten als het hier uitgestorven is
Maar welkom!!
Ik ken nog wel een aanstormend talent. Heeft een vast item op de woensdagmiddagquote:Op donderdag 2 april 2015 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder meer mee eens, die jongens zit echt gigantisch op de juiste plek.
Fuck alle haters, maar Domien heeft gewoon talent.
Minteplintquote:
TIMOOOOOOOquote:Op donderdag 2 april 2015 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
waarom is het hier dan ook uitgestorven `s avonds? wordt er eindelijk goede muziek op 3FM gedraaid, is er niemand
Nu wordt het eng!!quote:Op donderdag 2 april 2015 23:07 schreef rubbereend het volgende:
Domien heeft een flinke stap voorwaarts gemaakt. Zelfs ik kan hem tegenwoordig aanhoren
Same here: zijn aan het verhuizen dus op het moment minder tijd voor FOKquote:Op donderdag 2 april 2015 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
TIMOOOOOOO![]()
![]()
Klaar met m'n studie, pc de woonkamer uit geschopt, verhuisd, geen radio meer in de avond, druk met van alles en nog wat, minderen met Fok!, dat is het voor mij
sorryquote:
Henri de cameraman bedoel je? Die heeft niet zo'n zin om DJ te worden volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aanstormend talent. Heeft een vast item op de woensdagmiddag
Kan je wel een beetje bijtijds weer naar huis vandaag?quote:
jawelquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje bijtijds weer naar huis vandaag?
Ah dat scheeltquote:
Peer Gynt zekerquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:26 schreef Pandaplint het volgende:
Bouwvakkers met Grieg op hun bouwradio![]()
/liefdagboek
Ja! Erg lekker op een vrije dagquote:
Morgenstimmung uit Peer Gynt suite.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah dat scheeltIk mag weer bikkelen tot 17:00
[..]
Peer Gynt zeker? wel een heerlijk ochtendmuziekje
Da's dan wat minderquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Morgenstimmung uit Peer Gynt suite.![]()
De crematieklassieker in onze familie[ afbeelding ]
haha eggdomquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:24 schreef Evertjan het volgende:
Het is weer bijna Pasen dus vanmiddag weer Gerard Eggdom grapjes
Behalve als je uit Nijmegen komt.quote:
ED DE GOEY!quote:
Als je je niet over de naam van een band heen kan zetten, wordt het tijd om eens goed naar je leven te kijken, want dan gaat er toch echt iets mis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve als je uit Nijmegen komt.
3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |