Als je een misdrijf of zelfs maar aanwezigheid van derden aannemelijk wilt maken zul je toch met sterkere argumenten moeten komen dan dit soort ironische ontboezemingen. Lopen is lopen en een pad volgen is een pad volgen. Hun conditie was goed en er is geen wet die zegt dat alle minder ervaren hikers 30% langzamer lopen op het Pianistapad en minstens één keer een verkeerde afslag nemen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Het waren natuurtalenten! Op hun eerste hike en dan al zo'n snelheid, niet fout gelopen, nergens getreuzeld en zo hop op de top.
Er is maar één Blue. Begin april werd over Blue gezegd dat hij met K&L meeliep. Men was er heel zeker van: http://www.boqueteguide.com/?p=10993quote:Op donderdag 2 april 2015 14:35 schreef Gorraay het volgende:
Er is maar één Blue, maar op de meeste dagen zal meer dan één wandelaar of groepje wandelaars het Pianistapad doen. Blue loopt misschien wel elke dag mee, maar hij kan onmogelijk met iedereen meelopen.
De foto is aan het begin vd wandeling gemaakt. Er is geen nummer genoemd.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:04 schreef 11en30 het volgende:
Onbekend is zeker op welke dag en hoe laat deze foto gemaakt is? En welk nummer hij heeft?
Het is een feit dat ze de weg niet kenden, en volgens jullie alleen waren. Best knap en dat mag zeker gezegd worden. Beter dan die meiden neerzetten als hoe ze hier de laatste dagen neergezet zijn!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als je een misdrijf of zelfs maar aanwezigheid van derden aannemelijk wilt maken zul je toch met sterkere argumenten moeten komen dan dit soort ironische ontboezemingen. Lopen is lopen en een pad volgen is een pad volgen. Hun conditie was goed en er is geen wet die zegt dat alle minder ervaren hikers 30% langzamer lopen op het Pianistapad en minstens één keer een verkeerde afslag nemen.
Het belangrijkste wat er niet aan klopt zijn de genoemde tijden, die veel te laat zijn (aangenomen dat ze om 13 uur op de Mirador stonden). Er zijn (om de uitgebreide discussies over dit onderwerp kort door de bocht samen te vatten) drie hypothesen geopperd over deze vreemde getuigenverklaringen:quote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Er is maar één Blue. Begin april werd over Blue gezegd dat hij met K&L meeliep. Men was er heel zeker van: http://www.boqueteguide.com/?p=10993
De foto's laten echter zien dat Blue er niet bij was. De foto's laten zien dat er meer niet klopt aan de getuigenissen.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar waarom heeft de bestuurder van de 4WD zich niet als kroongetuige gemeld?
Hun conditie was goed.....wat weten wij van hun lichamelijke gesteldheid?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als je een misdrijf of zelfs maar aanwezigheid van derden aannemelijk wilt maken zul je toch met sterkere argumenten moeten komen dan dit soort ironische ontboezemingen. Lopen is lopen en een pad volgen is een pad volgen. Hun conditie was goed en er is geen wet die zegt dat alle minder ervaren hikers 30% langzamer lopen op het Pianistapad en minstens één keer een verkeerde afslag nemen.
Misschien wel, maar HK gaf zelf aan dat Leo niet hun chauffeur kon zijn, gebaseerd op zijn tijd van 13.30. Iemand anders was hun chauffeur. Maar wie?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef matteo_111 het volgende:
Misschien bestaat die wel niet! De aanwijzingen van een 4WD met K&L zijn puur speculatief.
Mijn gids blijkt een rastafari te zijn maar zo'n gids bedoel je vast nietquote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie je weer een duim omhoog, zou Jogy een gids bij zich hebben?
Nou die is gewoon weer weggestuurd omdat I stond te schreeuwen dat zijn verklaring niet kon kloppen met de hare.quote:
De foto bij de quebrada, na een klim van twee uur plus een afdaling van een uur, geeft daarop een vrij duidelijk antwoord.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:13 schreef gynaika het volgende:
[..]
Hun conditie was goed.....wat weten wij van hun lichamelijke gesteldheid?
Haha daar maak ik me al maanden druk om!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ik wordt hier zo boos van! Waarom moeten ze toch maar gevallen zijn?
Nee, de gidsen daar laten hun klanten poseren met de duimen omhoog.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn gids blijkt een rastafari te zijn maar zo'n gids bedoel je vast niet.
Ben ik het ook eens met je eens.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ik wordt hier zo boos van! Waarom moeten ze toch maar gevallen zijn?
Tja, ze moeten dom neergezet worden hier:quote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Haha daar maak ik me al maanden druk om!
De verkeerde tijden -opgegeven door Panamesen- werden bekrachtigd door de tijd die werd genoemd door de Europese getuigen. Deze Europese getuigen kenden de meiden persoonlijk en konden K&L onmogelijk met anderen verwarren. Hún getuigenissen sluiten naadloos aan op die van de Panamesen. Het grappige is: de leden van die groep Panamese en Europese getuigen kennen elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:12 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat er niet aan klopt zijn de genoemde tijden, die veel te laat zijn (aangenomen dat ze om 13 uur op de Mirador stonden). Er zijn (om de uitgebreide discussies over dit onderwerp kort door de bocht samen te vatten) drie hypothesen geopperd over deze vreemde getuigenverklaringen:
1) de Mata-hypothese: de meiden hebben op 31 maart al een deel van het pad gelopen en zijn toen door de getuigen gezien;
2) de getuigen hebben andere Europese toeristes gezien;
3) de getuigen hebben verkeerde tijden genoemd omdat ze door de gekleurde vraagstelling werden beïnvloed.
Welke bron kun je hiervoor noemen? Is dit ook een 'feit' geworden?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het gaat om de 2e dag.
Op 2 april 13:56 had de Samsung van Lisanne contact met het netwerk. Waar was dat?
Terwijl FvdG zegt: "Ik als toerist zie niemand... maar iedereen ziet mij".quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tja, ze moeten dom neergezet worden hier:
niet naar huis bellen
een struikelende kris
een lisanne die er achteraan duikt
telefoon sparen in een onmogelijke kloof
Constant verkeerde keuzes laten maken
maar uit te zicht blijven van alle zoekteams
en postuum ook nog onvindbaar blijven
http://laestrella.com.pa/(...)-holandesas/23802898quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef lekarO het volgende:
[..]
Welke bron kun je hiervoor noemen? Is dit ook een 'feit' geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |