Oh is dat donderdag? Goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef tralalala het volgende:
Donderdag weer rellen in het The Passion topic
Zo episch als vorig jaar met Sjek wordt het nooit meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk is Tjaptjoep er ook bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef tralalala het volgende:
Enige stukje wat ik vorig jaar heb gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo episch als vorig jaar met Sjek wordt het nooit meer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk is Tjaptjoep er ook bij.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef tralalala het volgende:
KvdB mag wel weer terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef superniger het volgende:
Dit is meer iets voor Knevel en vd Brink.
MESquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo episch als vorig jaar met Sjek wordt het nooit meer.
Tjaptjoepquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk is Tjaptjoep er ook bij.
En scherpe vragen!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mee eens, diepere onderwerpen.
Dat hij geen maairobot heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Andries is te druk met grasmaaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=shirma&src=typd
En, gaat de boot dat houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:41 schreef Karina het volgende:
Jeroen denkt: zou dat nou lekker zijn met zo een dikkie?
Dan blijft die stoel aan haar reet plakken.quote:
nooit meer een 50 cm dildo voor haarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan blijft die stoel aan haar reet plakken.
twitter:ShabirBurhani twitterde op woensdag 01-04-2015 om 14:17:30Kijkcijfers van het programma #Pauw gaan vanavond met mij erbij significant stijgen, ik wil dat miljoenen Nederlanders kijken! reageer retweet
twitter:ShabirBurhani twitterde op woensdag 01-04-2015 om 14:18:08Dit zal de beste dawah avond worden die Nederland ooit gehad heeft!#Pauw reageer retweet
Potentiele Topshow.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ShabirBurhani twitterde op woensdag 01-04-2015 om 14:17:30Kijkcijfers van het programma #Pauw gaan vanavond met mij erbij significant stijgen, ik wil dat miljoenen Nederlanders kijken! reageer retweet
twitter:ShabirBurhani twitterde op woensdag 01-04-2015 om 14:18:08Dit zal de beste dawah avond worden die Nederland ooit gehad heeft!#Pauw reageer retweet
Maiwand de thuisblijfjihadist.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat voor een dronken tyfuslijer met baard gaat er nu weer zitten
Kwam vandaag in 1,5 jaar voor het eerst naar een college bestuurskunde.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pleegt aanslagen op zijn oven en toilet
Zeker met zak op zijn kop met de tekst : '' Ik ben het achterlijke broertje van Bart de Graaff''quote:Op woensdag 1 april 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam vandaag in 1,5 jaar voor het eerst naar een college bestuurskunde.
ja tog sahbi, zou jij ook doen tog, gewoon die fotootje maken voor fb.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:05 schreef OProg het volgende:
Gezellig even bij de Taliban langs. Leuk toch? Niet dan?
Dit is IsaacCuenca, wist je dat niet?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Smoofie het volgende:
DIt zou echt een hele grote troll kunnen zijn als hij fok had.
Zijn account is IsaacCuenca.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Smoofie het volgende:
DIt zou echt een hele grote troll kunnen zijn als hij fok had.
Jij zit ook op jihadschool?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:10 schreef Intellectueel het volgende:
Dit jaar met Maiwand in één klas gezeten. Vriendelijk en kortzichtig figuur, maar geheel ongevaarlijk.
Deze kan ik echt alleen maar zielig vinden.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word agressief van dit soort...
Omdat iedereen dan even kan uitlachenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:10 schreef Monolith het volgende:
Waarom krijgen dit soort zwakzinnigen toch altijd weer een podium?
Pauw is het drive-in-centrum voor de Jihadisten, advocaten en haar sympathisanten.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:10 schreef Monolith het volgende:
Waarom krijgen dit soort zwakzinnigen toch altijd weer een podium?
Ach, nog even de slappe lach voor je naar bed gaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:11 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
ja.. maar Onno Hoes komt ook al.. Dat is wellicht wel een beetje veel voor één uitzending.
Wat is of zo?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, in NWS was ik allang gebanned ofzo.
Maar is irritant genoeg dat ze hem aanvliegen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:16 schreef Intellectueel het volgende:
Een vriend van me heeft Maiwand voor college nog eens aangevlogen. Maiwand heeft een grote mond, maar een klein hartje.
Was iets tussen twee Afghanen onderling.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar is irritant genoeg dat ze hem aanvliegen.
Welnee.. ze krijgen alleen gratis vliegles in Raqqa..quote:Op woensdag 1 april 2015 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Persoonlijk heeft hij niet tegen homo's.
Nog een geluk dat ze geen wapens bij zich hadden dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Was iets tussen twee Afghanen onderling.
11e verdieping.quote:
Ja. Verbaast dat je? Zijn broers en ouders zijn geheel non-fundamentalistisch, modern en seculier.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahahaha... die Maiwand is gewoon een trol
Ja goed man, heb je genoten van mijn optredenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, hoe was het nou om bij Pauw te zitten?
Eigenlijk is hij geen jihadist, dat is enkel sarcastischquote:Op woensdag 1 april 2015 23:22 schreef derLudolf het volgende:
Veel wat die Shabir Burini zegt is volgens hem 'ironisch' en 'sarcastisch' bedoeld en daarom moet er niet zo zwaar aan worden getild. Dan vind ik het toch een grote paradox dat je de aanslagen op Charie Hebdo wel goedkeurd.
Enkeltje Sirië vraag voor meneer (dit is sarcastisch bedoeld uiteraard!)
Pluspunten hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 23:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja goed man, heb je genoten van mijn optreden
Correct.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:23 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker wijf in het rood op de achtergrond.
Turks of Armeens.... Ze zit vooraan, dus misschien krijgen we iets van d'r te horen. Overigens make-up-face...quote:Op woensdag 1 april 2015 23:23 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker wijf in het rood op de achtergrond.
Ik heb nog gebeden tot God dat ie aan het eind '1 april' zou zeggen. Maar blijkbaar heb ik tot de verkeerde god gebedenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij geen jihadist, dat is enkel sarcastisch
Zeer teleurstellend.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maiwand heeft nog geen aanslag gepleegd. Het is 23:14 geweest.
Ik was je al voor, ik denk dat we gelijk hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is kalend, maar nu heeft niemand dat door.
Niemand neemt hem serieus. Wat dat betreft heeft hij best wat bereikt.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het niet serieus nemen.
De lijfspreuk van onze twitterjihadist.
hafcfanquote:Op woensdag 1 april 2015 23:28 schreef Intellectueel het volgende:
Turkse genocide-ontkenners uit Almelo.
Ja, hij wilde weer op fok postenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is Maiwand al uit de studio vertrokken.
twitter:derkterhark twitterde op woensdag 01-04-2015 om 23:28:43Zitten jullie naar #Pauw te kijken @APechtold , @martijnvdam ? Ik ben homo en voel me met de dag onveiliger ! Wat moet ik doen ? #maiwand reageer retweet
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef Martinello het volgende:
Weer een discussie die tot niks leidt. Misschien heeft de lady in red nog iets zinnigs te zeggen.
Eer.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef OProg het volgende:
Ik zal nooit snappen wat er nu zo moeilijk is om dit soort dingen gewoon toe te geven.
Turks schaamtecultuur.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef OProg het volgende:
Ik zal nooit snappen wat er nu zo moeilijk is om dit soort dingen gewoon toe te geven.
Niks aan de hand derktehark, het is allemaal een grapjequote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef Irakees het volgende:
twitter:derkterhark twitterde op woensdag 01-04-2015 om 23:28:43Zitten jullie naar #Pauw te kijken @APechtold , @martijnvdam ? Ik ben homo en voel me met de dag onveiliger ! Wat moet ik doen ? #maiwand reageer retweet
Ze willen geen shootout in de studioquote:Op woensdag 1 april 2015 23:35 schreef Djoetma het volgende:
Waarom hebben ze geen historici uitgenodigd?
Dat bedoel ik dus.quote:
Haar achternaam eindigt met -jan. Succes.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
Chick in het rood is Armeens. Ik wil haar nummer.
Erdojan?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Haar achternaam eindigt met -jan. Succes.
Wat heb ik met haar achternaam te maken? Het enige wat ik wil weten is hoe haar flamoes eruit ziet.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Haar achternaam eindigt met -jan. Succes.
Armenen zijn vaak echt lekker,quote:Op woensdag 1 april 2015 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
Dan kun je haar gemakkelijk zoeken.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat heb ik met haar achternaam te maken?
Die zijn er zat. Alleen heb je onder die groep ook tegelijkertijd mensen zitten die er niet op zitten te wachten om op dat gebied gewogen te worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een verlichte Turk, wat een verademing.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jihadschool?
Gewoon in grote Moskeeën, goed mogelijk ook bij jou in de buurt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent niet helemaal objectief.quote:
Turken zijn naar mijn ervaring echt wel bovengemiddeld nationalistisch en weinig zelfkritisch op 'hun' land.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:40 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Die zijn er zat. Alleen heb je onder die groep ook tegelijkertijd mensen zitten die er niet op zitten te wachten om op dat gebied gewogen te worden.
Een beetje zoals allochtonen in het algemeen wel hebben inzake 'het laten zien dat ze een goeie zijn'.
1234567quote:Op woensdag 1 april 2015 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
Neemt niet weg dat er ook zat Turken zijn die wel die openheid hebben. Verder komt het ook voort uit weerstand tegen dat normatieve kadertje waarbij je perse 'kritisch' moet zijn naar je eigen volk op aangeven van die autochtonen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Turken zijn naar mijn ervaring echt wel bovengemiddeld nationalistisch en weinig zelfkritisch op 'hun' land.
Misschien smeert ie ze wel in met glow in the dark verf wanneer hij een darkroom bezoekt.quote:
Wie zegt dit?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:46 schreef NotYou het volgende:
ah joh, die mensen vinden genocide en islamitische theocratie wel een puik plan, willen dolgraag bijdragen aan de immense ellende van IS. Moet kunnen toch? Inderdaad supervoorzichtig mee zijn, veel maatschappelijk werkers erop!![]()
Mongool krijgt te veel aandacht...quote:Op woensdag 1 april 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een Maiwand-gedenkplaatje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |