quote:
Op vrijdag 3 april 2015 22:18 schreef angelfish het volgende:Misschien heel persoonlijk, dus als je geen trek hebt om te antwoorden snap ik dat heel goed, maar hoe is het emotioneel met je?
Het gaat prima met me.

Op alle fronten. Over het besluit was geen twijfel meer toen het eenmaal genomen was. Toen ik een datum had wel verrassend veel stress over hoe het herstel zou gaan. En dat viel de nacht voor OK allemaal van me af en dat is nog steeds zo. Geen onrust, geen spijt, geen gemis van de nier maar alleen blijdschap dat de OK voor de ontvanger ook geslaagd is. Want daar ging het mij uiteindelijk om.
En ik laat me ongegeneerd verwennen
Fysiek gaat het ook steeds beter. Alle lijntjes en slangetjes weg (behalve een infuusnaaldje maar volgens mij lul ik dat er vandaag ook nog wel af

)
Ten opzichte van gisteren ook alweer veel beter op de been, al zegt mijn Hb anders (5,8) Mezelf gewassen (morgen voor het eerst weer douchen

) en nu alle lijnen weg zijn kan ik ook makkelijker uit bed. Al is een handje van een verpleegkundige nog wel fijn ivm wiebeligheid. Straks maar een rollator vragen of zo.
Morgen schijnt een mindere dag te worden omdat de pijnbestrijding nu met tabletten gaat.
Ontslag is wat mij betreft dan ook dinsdag. Kan ik maandag kijken hoe ik me red en zie ik mijn eigen chirurg en contactpersoon dinsdagmorgen nog even. /liefdagboek
En nu aan de vers geserveerde rundvleesboullion