quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Kwartier opgezeten (opstaan geeft nog wel een rush) en bordje avondeten helemaal leeggegeten. Verpleegkundige belooft me al dat ik morgen sans epi minder blij rondhop. Maar daarna gaat het alleen maar vooruit
No more drugs?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Kwartier opgezeten (opstaan geeft nog wel een rush) en bordje avondeten helemaal leeggegeten. Verpleegkundige belooft me al dat ik morgen sans epi minder blij rondhop. Maar daarna gaat het alleen maar vooruit
Goede berichtenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat prima met me.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:18 schreef angelfish het volgende:
Misschien heel persoonlijk, dus als je geen trek hebt om te antwoorden snap ik dat heel goed, maar hoe is het emotioneel met je?
Als je hier was zou je wel anders pratenquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:52 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed, Cat. Hoe het met je gaat, bedoel ik. Niet dat hapje, jij cougar.
Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Er staat nu wel een heel lekker hapje rond mijn bed te poetsen![]()
Beetje jammer dat ik zijn moeder wel kon zijn![]()
Nomquote:
Of je moet ervan maken dat je toch nog moeite hebt om jezelf te wassenquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Er staat nu wel een heel lekker hapje rond mijn bed te poetsen![]()
Beetje jammer dat ik zijn moeder wel kon zijn![]()
Hij wast alleen de vloerquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of je moet ervan maken dat je toch nog moeite hebt om jezelf te wassen
Als hetero vrouw valt er weinig te hossen in een gemiddeld ziekenhuisquote:
Niet alle broeders zijn homoquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hetero vrouw valt er weinig te hossen in een gemiddeld ziekenhuis
Maar er zijn al veel minder broeders dan vrouwelijke plegen en als je dan ook nog de homo factor meerekent. ... not goodquote:
Arme jijquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar er zijn al veel minder broeders dan vrouwelijke plegen en als je dan ook nog de homo factor meerekent. ... not good
Bedankt voor het medelevenquote:
Misschien moet je de andere kamers eens langsgaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:58 schreef Cat22 het volgende:
Als hetero vrouw valt er weinig te hossen in een gemiddeld ziekenhuis
Daar is ze veel te gammel voorquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Misschien moet je de andere kamers eens langsgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |