Ik zag de kar met dienbladen op de gangquote:
En dan mijn diner laten staanquote:Op maandag 6 april 2015 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag de kar met dienbladen op de gang
mocht van takke geen blad meejatten
ik heb braaf 3 bordjes gegetenquote:
Ziekenhuis heeft 24/7 apotheek maar ik heb van de afdeling gewoon een grote vlop vol pillen meegekregen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar haal je op 2e paasdag je benodigde stash pijnstillers, eigenlijk?
Gaat goedzo !quote:Op maandag 6 april 2015 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziekenhuis heeft 24/7 apotheek maar ik heb van de afdeling gewoon een grote vlop vol pillen meegekregen.![]()
Inmiddels bij mijn ouders thuis. Daar even op bed voor de familie invasie komtEn dan later op de dag naar de eigen hut
quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Katten en eigen bank.![]()
Ouders hebben me geïnstalleerd en komen morgenvroeg (als eersten in een parade van lieve mensen om me heen) weer terug. laat het Grote Herstellen maar beginnen![]()
Ik had zelfs een spandoek aan mijn balkon![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Ouders hebben me geïnstalleerd en komen morgenvroeg (als eersten in een parade van lieve mensen om me heen) weer terug. laat het Grote Herstellen maar beginnen![]()
![]()
![]()
Wat stond erop?quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Hoe was je eerste nacht in eigen bed?quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Die stijgt vanzelf wel, ongeacht de prikken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef computergirl het volgende:
maar nou wordt niet meer elke dag je HB geprikt
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk, vanaf het moment dat je echt De Datum had! En inderdaad ook vanaf het incheckmoment in het ziekenhuis en nu alweer een dag thuis, zo snel voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Razendsnel wil ik niet zeggen, ik heb flink gebaald van het uitstel en gedoe om het alsnog te regelen.
Wel een raar idee dat ik een week geleden met mijn polsbandje om zat te geiten in mijn ziekenhuiskamer (en sommige mensen maar vragen om een bedfoto) en nu alweer een dag thuis ben.
Lekker rustig aan doen en vooral niet te veel en te snel willenquote:Thuis is nu nog wel grofweg 22 uur op bank/bed. Als ik behulpzaam wat dingen mee wil opruimen of zo dan merk ik al snel dat dat nog te vermoeiend is. Douchen had ik vanmorgen ook een uurtje uitgesteld want pijnlijk en beetje misselijk. Uur later ging dat weer prima en heb ik daarna samen met mijn moeder aan tafel gegeten.
Echt per moment kijken hoe het gaat dus.
Wauw, knap hoor om het zo te kunnen zien! En wat tof dat je vandaag weer gehoord hebt dat het met de ontvanger goed gaatquote:Trots voelen? Nee, dat niet. Wel blij dat het voor ons allebei achter de rug is en dankbaar dat het met de ontvanger nog steeds goed gaat (vandaag nog gehoord). Eigenlijk meteen na de operatie beschouwde ik het als herstel na een 'gewone' ingreep, alsof hij voor mij medisch noodzakelijk was. En nu nog steeds.
Raar idee! Hoeveel centimeter is zo'n nier ook alweer? En wat zakt daar ook alweer in de plaats in die loze ruimte? Ik probeer het voor me te zien van binnenquote:En soms bedenk ik me stomverbaasd: 'heej! Ik heb nog maar één nier!'
Live cooking van Takkequote:Op dinsdag 7 april 2015 17:09 schreef Takaiki het volgende:
Zo, eerst billig tanken en dan kom ik voor je koken Catje
Zou ze nou een deuk hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:00 schreef Greys het volgende:
Raar idee! Hoeveel centimeter is zo'n nier ook alweer? En wat zakt daar ook alweer in de plaats in die loze ruimte? Ik probeer het voor me te zien van binnen![]()
Dat trotse komt wel als je helemaal hersteld bent, want dat moet inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Trots voelen? Nee, dat niet. Wel blij dat het voor ons allebei achter de rug is en dankbaar dat het met de ontvanger nog steeds goed gaat (vandaag nog gehoord).
Ik heb stiekem ook al gevoeld, maar geen deuk daar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zou ze nou een deuk hebben?![]()
Cat, wat fijn dat je weer thuis bent en dat het herstel zo te lezen zo goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdagnacht had ik wel een halve hartverzakking.Alles in de wondregio was nog mooi verdoofd, ik lig lekker in het schemerduister en aai eens over mijn buik. Zwelling!
Ik kijk: zwelling!
Ik kijk beter.... Huidkleurige absoberende pleister die door de verdoving undercover een stuk huid speelt.![]()
Wond ziet er mooi uit, netjes onderhuids gehecht met zelfoplossende hechting. Het dure verband is een beetje teveel eer voor zoeen simpel ding, maar het mag drie dagen blijven zitten, ik kan ermee douchen dus die gaat er mooi overmorgen pas af. Beetje bescherming in de broekbandregio.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Prakkie uit een pakkiequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
De aanloopperiode vond ik toch enigzins lang duren, maar vanaf het datummoment naar nu is 2x knipperen met de oogjes
En ik ben stiekem toch wel opgelucht dat het afgezien van een losschietend clipje verder zo voorspoedig gegaan is
Envoor de kookkunsten van Takke
Met liefde gekookt door Takkiequote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Vandaag alweer wat meer dartel op de beenDraaien in bed en opstaan gaat al makkelijker en vannacht een uur op mijn linker (geopereerde) zij geslapen
Vooruitgangquote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Vandaag alweer wat meer dartel op de beenDraaien in bed en opstaan gaat al makkelijker en vannacht een uur op mijn linker (geopereerde) zij geslapen
moet je dan niet even je huisarts aanporren ivm komende weekend?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:31 schreef Cat22 het volgende:
Elke dag een beetje vooruit.
Opstaan en draaien gaat steeds beter dus ik ben de pijnstilling aan het afbouwen (al was het maar omdat de ziekenhuisvlop akelig leeg raakt![]()
).
Ik heb contacten, komt goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
moet je dan niet even je huisarts aanporren ivm komende weekend?
Verrassend genoeg zijn er weinig plekken op mijn buik waar ik geen kattenpoten kan hebben. De wond en pijn zit meer richting zijkant/rug. Toevallig, terwijl ik dit zittend typ kwam er opeens een onverwachte sprong die even bijgestuurd moest worden. Maar in het algemeen kunnen ze zich lekker installeren bij me, wat ook regelmatig gebeurtquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:08 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat je elke dag weer wat vooruitgang merkt, al klinken die nachten minder zo, hopelijk gaat dat snel wat beter. Geniet van het mooie weer straks, wat frisse lucht, zonnetje, lekkerHoe gaat het met de katten, nog geen ongelukkige sprongen op je lijf of rare blikken vanwege je andere gedrag?
Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben.quote:
Denk dat je nu de zwaarste strijd voert in het proces. Je wilt maar kan nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben.Wordt vast beter met de tijd.
Vandaag ook een wat mindere dag qua pijn en vermoeidheid. Vanmiddag bezoek gehad en dat is hartstikke leuk, maar daarna merk je de weerslag, als je al wat meer on-fit bent dan normaal.
Tot tien minuten geleden kon ik niet echt een houding vinden, maar ik ben er nu achter! Dubbelgevouwen, met een kussen tussen buik en bovenbenen bevalt prima. Ook een prima houding om even te FOK!ken.![]()
Straks maar een hete douche en hopelijk een goede nacht. En morgen nog maar een tandje meer terug (when possible, ik doe al niks). Er komt een FOK!ster logeren, dus ik zal ongetwijfeld in de watjes gelegd worden.![]()
Mentaal trouwens een prima dagje. Gisteren een bos bloemen aan de deur, vandaag nog eentje en een opblaasballon! (en ik maar de deur open maken voor koeriers)En de kaartjes blijven ook binnenstromen. Ik heb meer losgemaakt met mijn actie dan ik vooraf had kunnen denken... Lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |