abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2015 @ 12:52:48 #205
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_151414665
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je vertrok net voor de service :D

Ik zag de kar met dienbladen op de gang :Y
mocht van takke geen blad meejatten :X
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 6 april 2015 @ 12:54:27 #206
112339 MPG
pi_151414698
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Het is officieel, ik mag naar huis ^O^
^O^ *O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  maandag 6 april 2015 @ 12:58:54 #207
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_151414792
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 12:52 schreef MPG het volgende:

[..]

Ik zag de kar met dienbladen op de gang :Y
mocht van takke geen blad meejatten :X
En dan mijn diner laten staan ;(
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  maandag 6 april 2015 @ 12:59:23 #208
247887 Takaiki
pi_151414802
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 12:54 schreef MPG het volgende:

[..]

^O^ *O*
En dit *O* *G*
Sometimes you're the bug
  maandag 6 april 2015 @ 13:00:15 #209
112339 MPG
pi_151414819
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 12:58 schreef Takaiki het volgende:

[..]

En dan mijn diner laten staan ;(
ik heb braaf 3 bordjes gegeten :o
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_151415017
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Waar haal je op 2e paasdag je benodigde stash pijnstillers, eigenlijk?
Ziekenhuis heeft 24/7 apotheek maar ik heb van de afdeling gewoon een grote vlop vol pillen meegekregen. ^O^

Inmiddels bij mijn ouders thuis. Daar even op bed voor de familie invasie komt O+ En dan later op de dag naar de eigen hut *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 april 2015 @ 13:27:39 #211
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_151415497
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 13:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ziekenhuis heeft 24/7 apotheek maar ik heb van de afdeling gewoon een grote vlop vol pillen meegekregen. ^O^

Inmiddels bij mijn ouders thuis. Daar even op bed voor de familie invasie komt O+ En dan later op de dag naar de eigen hut *O*
Gaat goedzo !
Bis vincit qui se vincit!
  maandag 6 april 2015 @ 14:05:07 #212
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151416455
Heerlijk naar huis *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_151416843
Lekker laten pamperen, je hebt het verdiend :Y
pi_151420775
Bij je ouders , goed idee *O*
Maar als jij een drive-in huis hebt met al die trappen, je bent dan nu bij ouders maar ik mag hopen dat familie/vrienden/buren je ter zijde staan voor alles en nog wat als je vanaaf naar je eigen huis gaat?
Verder ben je een tofferd _O_
Waar het stinkt is het warm.
pi_151433202
Katten en eigen bank. O+

Ouders hebben me geïnstalleerd en komen morgenvroeg (als eersten in een parade van lieve mensen om me heen) weer terug. laat het Grote Herstellen maar beginnen *O*

Ik had zelfs een spandoek aan mijn balkon :D O+ _O_ :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151433547
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:

Oh, wat leuk!
De hele buurt gelijk op de hoogte _O-
  dinsdag 7 april 2015 @ 00:04:50 #217
247887 Takaiki
pi_151437984
quote:
Katten en eigen bank. O+

Ouders hebben me geïnstalleerd en komen morgenvroeg (als eersten in een parade van lieve mensen om me heen) weer terug. laat het Grote Herstellen maar beginnen *O*

8-)
Sometimes you're the bug
  dinsdag 7 april 2015 @ 01:19:15 #218
112339 MPG
pi_151439216
quote:
Katten en eigen bank. O+

8-)
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_151439257
Ah! Voorjaar >> 8-)
pi_151440411
quote:
Katten en eigen bank. O+

Wat stond erop?

"Ze is weer terug hier, alleen wel zonder nier, welkom cat22 *O* "
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151440474
quote:
Katten en eigen bank. O+

Hoe was je eerste nacht in eigen bed?

Enne, pics van je zusje spandoek. :D
Professioneel gifmenger.
pi_151443653
Takke en MPG *;

Lekker geslapen. O+ En, net zoals int ziekenhuis, was om zes uur de slaap op en de buik auwa. Tijd voor versche pijnstillers dus en, voordeel van thuis: verkassen naar de bank. RTL nieuws heeft me nog twee uur in slaap gesust :+

En nu rommelt moedertje rond in huis. O+
pi_151444055
Fijn dat het zo voorspoedig gaat. Is het met versche pijnstillers een beetje uit te houden?
pi_151445766
maar nou wordt niet meer elke dag je HB geprikt :o
pi_151447493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef computergirl het volgende:
maar nou wordt niet meer elke dag je HB geprikt :o
Die stijgt vanzelf wel, ongeacht de prikken. :P
Volgende week controle chirurg, ik heb geregeld dat hij dan geprikt wordt.

En zolang ik braaf pillen slik is het prima te doen. Soms wat slechte momrnten, maar meestal alleen een wat zeurende, beurse pijn.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 april 2015 @ 14:06:17 #226
163650 Greys
pi_151448089
Ik vind het nog steeds een bizar idee dat je nu, een paar dagen later en een heel orgaan armer, alweer thuis bent en dat je je over het algemeen best goed voelt. *O* O+ Het is voor mijn gevoel allemaal zo razendsnel gegaan vanaf het moment dat je een datum kreeg, is het bij jou ook een beetje als in een flits voorbij gegaan allemaal? En voel je je heel erg trots? (WANT DAT MOET, HOOR! :P ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_151450594
Razendsnel wil ik niet zeggen, ik heb flink gebaald van het uitstel en gedoe om het alsnog te regelen.
Wel een raar idee dat ik een week geleden met mijn polsbandje om zat te geiten in mijn ziekenhuiskamer (en sommige mensen maar vragen om een bedfoto _O- ) en nu alweer een dag thuis ben. :D

Thuis is nu nog wel grofweg 22 uur op bank/bed. Als ik behulpzaam wat dingen mee wil opruimen of zo dan merk ik al snel dat dat nog te vermoeiend is. Douchen had ik vanmorgen ook een uurtje uitgesteld want pijnlijk en beetje misselijk. Uur later ging dat weer prima en heb ik daarna samen met mijn moeder aan tafel gegeten.
Echt per moment kijken hoe het gaat dus.

Trots voelen? Nee, dat niet. Wel blij dat het voor ons allebei achter de rug is en dankbaar dat het met de ontvanger nog steeds goed gaat (vandaag nog gehoord). Eigenlijk meteen na de operatie beschouwde ik het als herstel na een 'gewone' ingreep, alsof hij voor mij medisch noodzakelijk was. En nu nog steeds.

En soms bedenk ik me stomverbaasd: 'heej! Ik heb nog maar één nier!' :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 april 2015 @ 17:00:18 #228
163650 Greys
pi_151453268
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Razendsnel wil ik niet zeggen, ik heb flink gebaald van het uitstel en gedoe om het alsnog te regelen.
Wel een raar idee dat ik een week geleden met mijn polsbandje om zat te geiten in mijn ziekenhuiskamer (en sommige mensen maar vragen om een bedfoto _O- ) en nu alweer een dag thuis ben. :D
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk, vanaf het moment dat je echt De Datum had! En inderdaad ook vanaf het incheckmoment in het ziekenhuis en nu alweer een dag thuis, zo snel voor mijn gevoel :D

quote:
Thuis is nu nog wel grofweg 22 uur op bank/bed. Als ik behulpzaam wat dingen mee wil opruimen of zo dan merk ik al snel dat dat nog te vermoeiend is. Douchen had ik vanmorgen ook een uurtje uitgesteld want pijnlijk en beetje misselijk. Uur later ging dat weer prima en heb ik daarna samen met mijn moeder aan tafel gegeten.
Echt per moment kijken hoe het gaat dus.
Lekker rustig aan doen en vooral niet te veel en te snel willen :*

quote:
Trots voelen? Nee, dat niet. Wel blij dat het voor ons allebei achter de rug is en dankbaar dat het met de ontvanger nog steeds goed gaat (vandaag nog gehoord). Eigenlijk meteen na de operatie beschouwde ik het als herstel na een 'gewone' ingreep, alsof hij voor mij medisch noodzakelijk was. En nu nog steeds.
Wauw, knap hoor om het zo te kunnen zien! En wat tof dat je vandaag weer gehoord hebt dat het met de ontvanger goed gaat *O* Maar je mág je wel trots voelen, hoor. Zou meer dan terecht zijn.

quote:
En soms bedenk ik me stomverbaasd: 'heej! Ik heb nog maar één nier!' :D
Raar idee! Hoeveel centimeter is zo'n nier ook alweer? En wat zakt daar ook alweer in de plaats in die loze ruimte? Ik probeer het voor me te zien van binnen :') :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:09:17 #229
247887 Takaiki
pi_151453549
Zo, eerst billig tanken en dan kom ik voor je koken Catje *O*
Sometimes you're the bug
pi_151456946
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:09 schreef Takaiki het volgende:
Zo, eerst billig tanken en dan kom ik voor je koken Catje *O*
Live cooking van Takke O+
pi_151458081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:00 schreef Greys het volgende:
Raar idee! Hoeveel centimeter is zo'n nier ook alweer? En wat zakt daar ook alweer in de plaats in die loze ruimte? Ik probeer het voor me te zien van binnen :') :D
Zou ze nou een deuk hebben? :P

Cat, wat fijn dat je weer thuis bent en dat het herstel zo te lezen zo goed gaat :Y
pi_151462946
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Trots voelen? Nee, dat niet. Wel blij dat het voor ons allebei achter de rug is en dankbaar dat het met de ontvanger nog steeds goed gaat (vandaag nog gehoord).
Dat trotse komt wel als je helemaal hersteld bent, want dat moet inderdaad.
Wat lief dat je een spandoek had. O+
pi_151467266
Lekker eten, kopjes thee en andere goede zorgen van Takke *;
Ze heeft zelfs wat kattenkotsjes ( :X ) opgeruimd en de katten naar bed gedaan. _O_ *;
pi_151467553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef Holyme het volgende:

[..]

Zou ze nou een deuk hebben? :P

Cat, wat fijn dat je weer thuis bent en dat het herstel zo te lezen zo goed gaat :Y
Ik heb stiekem ook al gevoeld, maar geen deuk daar. :P
De boel daar zal wel opgezwollen zijn en het zijn geen kiloos die eruit gehaald worden natuurlijk. Merk je ook aan de pijn. Wond zelf doet nauwelijks pijn, het is echt 'het pad' richting nier, die aan rugzijde lag. Daar is alles doorgenomen en opzij geschoven en dat is gevoelig. Meestal een beurse plek(opstaan vanuit lig is wel een expeditie), maar soms ook pijnscheuten. Andere houding aannemen, ander bed zoeken of rondscharrelen helpt dan. En meds. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdagnacht had ik wel een halve hartverzakking. :') Alles in de wondregio was nog mooi verdoofd, ik lig lekker in het schemerduister en aai eens over mijn buik. Zwelling! :o Ik kijk: zwelling! :o
Ik kijk beter.... Huidkleurige absoberende pleister die door de verdoving undercover een stuk huid speelt. _O-

Wond ziet er mooi uit, netjes onderhuids gehecht met zelfoplossende hechting. Het dure verband is een beetje teveel eer voor zoeen simpel ding, maar het mag drie dagen blijven zitten, ik kan ermee douchen dus die gaat er mooi overmorgen pas af. Beetje bescherming in de broekbandregio. 8-)
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:41:15 #235
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151471220
De aanloopperiode vond ik toch enigzins lang duren, maar vanaf het datummoment naar nu is 2x knipperen met de oogjes :D

En ik ben stiekem toch wel opgelucht dat het afgezien van een losschietend clipje verder zo voorspoedig gegaan is :Y

En *O* voor de kookkunsten van Takke ^O^
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:45:42 #236
247887 Takaiki
pi_151471365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
De aanloopperiode vond ik toch enigzins lang duren, maar vanaf het datummoment naar nu is 2x knipperen met de oogjes :D

En ik ben stiekem toch wel opgelucht dat het afgezien van een losschietend clipje verder zo voorspoedig gegaan is :Y

En *O* voor de kookkunsten van Takke ^O^
Prakkie uit een pakkie :+
Sometimes you're the bug
pi_151471414
Laat je maar lekker vertroetelen, als ik in de buurt had gewoond was ik ook komen koken,je bed verschonen of je keuken en/of de ramen soppen en gezellig naar je wond kijken en zo :+
pi_151471462
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Hulde voor het pakkie :P
  woensdag 8 april 2015 @ 00:01:38 #239
112339 MPG
pi_151471886
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Met liefde gekookt door Takkie O+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 8 april 2015 @ 00:17:38 #240
247887 Takaiki
pi_151472278
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef MPG het volgende:

[..]

Met liefde gekookt door Takkie O+
Altijd O+
Sometimes you're the bug
pi_151477272
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:17 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Altijd O+
*;

Vandaag alweer wat meer dartel op de been ^O^ Draaien in bed en opstaan gaat al makkelijker en vannacht een uur op mijn linker (geopereerde) zij geslapen _O_
pi_151477327
^O^
  woensdag 8 april 2015 @ 11:01:36 #243
247887 Takaiki
pi_151477476
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*;

Vandaag alweer wat meer dartel op de been ^O^ Draaien in bed en opstaan gaat al makkelijker en vannacht een uur op mijn linker (geopereerde) zij geslapen _O_
*O*
Sometimes you're the bug
pi_151477609
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*;

Vooruitgang *O* *O* *O* en ^O^ voor kok Takkie
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151540563
Elke dag een beetje vooruit. :)
Opstaan en draaien gaat steeds beter dus ik ben de pijnstilling aan het afbouwen (al was het maar omdat de ziekenhuisvlop akelig leeg raakt :X :+ ).
Gisteren een 'rare' dag. Uitgeslapen tot half negen, in de middag een dut van 2 uur en om 22.00 uur weer haske moe zijn. Terwijl ik tot nu toe om zes uur wakker was en met hazeslaapjes overdag om 23.00 uur nog niet moe was. Regeldagje of zo.

De nachten blijken nog het meest vervelend. Overdag weinig pijn, hooguit een beurs gevoel of een pijnlijke plak waar de wond zit. In de nacht regelmatig pijnlijke steken in en rond het geopereerde gebied, zeker als ik me omdraai. En dan duurt het even voor ik een goede houding kan vinden en het wegtrekt.

Maar al in al gaat het best aardig, al blijft de vermoeidheid voorlopig nog. Wond geneest prima, is keurig onderhuids gehecht dus als alles goed gaat houd ik daar alleen een klein streepje aan over.

Vandaag wordt het lekker weer, eens kijken hoe een miniwandelingetje buiten gaat bevallen. :)
pi_151541415
Fijn dat je elke dag weer wat vooruitgang merkt, al klinken die nachten minder zo, hopelijk gaat dat snel wat beter. Geniet van het mooie weer straks, wat frisse lucht, zonnetje, lekker O+ Hoe gaat het met de katten, nog geen ongelukkige sprongen op je lijf of rare blikken vanwege je andere gedrag? :P
pi_151541584
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:31 schreef Cat22 het volgende:
Elke dag een beetje vooruit. :)
Opstaan en draaien gaat steeds beter dus ik ben de pijnstilling aan het afbouwen (al was het maar omdat de ziekenhuisvlop akelig leeg raakt :X :+ ).

moet je dan niet even je huisarts aanporren ivm komende weekend?
pi_151541913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

moet je dan niet even je huisarts aanporren ivm komende weekend?
Ik heb contacten, komt goed. :Y
pi_151542109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:08 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat je elke dag weer wat vooruitgang merkt, al klinken die nachten minder zo, hopelijk gaat dat snel wat beter. Geniet van het mooie weer straks, wat frisse lucht, zonnetje, lekker O+ Hoe gaat het met de katten, nog geen ongelukkige sprongen op je lijf of rare blikken vanwege je andere gedrag? :P
Verrassend genoeg zijn er weinig plekken op mijn buik waar ik geen kattenpoten kan hebben. De wond en pijn zit meer richting zijkant/rug. Toevallig, terwijl ik dit zittend typ kwam er opeens een onverwachte sprong die even bijgestuurd moest worden. Maar in het algemeen kunnen ze zich lekker installeren bij me, wat ook regelmatig gebeurt O+

Ze hadden me echt gemist, al heeft eentje er een paar dagen over gedaan om ook op mijn schoot te komen liggen terwijl ik plat lig, blijkbaar was ik toch raarrrrr.

Misschien ook wel door de vele kussentjes. Ik sleep een heel arsenaal met me mee. _O- Het aller-allerfijnste is zo'n langwerpig cylindervormig kussentje met korrelvulling. Die kan ik lekker met één kant onder mijn rug proppen en dan om mijn zij omslaan en vasthouden. Steun voor de wond. O+ Tevens gratis tip voor toekomstige donoren. :P

Toen ik die nog niet had ontdekt was de Colossal Kidney (pluche) die ik van vriendinnen heb gekregen een prima vervanging. Best logisch, natuurlijk. _O-
pi_151570754
De Colossal Kidney _O- Dat paars/oranje ding? Ziet er wel uit als een lekker kussen ja, goeie vonst van ze :D Vannacht hopelijk ook alweer wat vooruitgang?

Ik kon me even voorstellen hoe een foute sprong zou voelen, brrr, blij dat dat niet aan de orde is voor je. Wel lief dat ze je zo misten O+ En die zien vast wel steeds meer het voordeel van een berg kussens-met-baasje, krijg je dadelijk weer rare blikken als je weer je normale gangetje gaat :') Hier wordt ziek zijn ook altijd gemixt ontvangen, de ene vindt het prachtig en is niet van me af te slaan, de ander werpt voornamelijk rare blikken (helemaal als er dan zo'n zeehondenblafje uitkomt) en vindt het vooral vervelend dat ik niet veel met 'm speel enzo.
pi_151571107
En hoe heb je vannacht geslapen?
pi_151586436
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 09:39 schreef computergirl het volgende:
En hoe heb je vannacht geslapen?
Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben. :') Wordt vast beter met de tijd.
Vandaag ook een wat mindere dag qua pijn en vermoeidheid. Vanmiddag bezoek gehad en dat is hartstikke leuk, maar daarna merk je de weerslag, als je al wat meer on-fit bent dan normaal.
Tot tien minuten geleden kon ik niet echt een houding vinden, maar ik ben er nu achter! Dubbelgevouwen, met een kussen tussen buik en bovenbenen bevalt prima. Ook een prima houding om even te FOK!ken. :P

Straks maar een hete douche en hopelijk een goede nacht. En morgen nog maar een tandje meer terug (when possible, ik doe al niks). Er komt een FOK!ster logeren, dus ik zal ongetwijfeld in de watjes gelegd worden. O+

Mentaal trouwens een prima dagje. Gisteren een bos bloemen aan de deur, vandaag nog eentje en een opblaasballon! (en ik maar de deur open maken voor koeriers _O- )En de kaartjes blijven ook binnenstromen. Ik heb meer losgemaakt met mijn actie dan ik vooraf had kunnen denken... Lief.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:23:17 #253
102912 crv
Screwed up
pi_151589556
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben. :') Wordt vast beter met de tijd.
Vandaag ook een wat mindere dag qua pijn en vermoeidheid. Vanmiddag bezoek gehad en dat is hartstikke leuk, maar daarna merk je de weerslag, als je al wat meer on-fit bent dan normaal.
Tot tien minuten geleden kon ik niet echt een houding vinden, maar ik ben er nu achter! Dubbelgevouwen, met een kussen tussen buik en bovenbenen bevalt prima. Ook een prima houding om even te FOK!ken. :P

Straks maar een hete douche en hopelijk een goede nacht. En morgen nog maar een tandje meer terug (when possible, ik doe al niks). Er komt een FOK!ster logeren, dus ik zal ongetwijfeld in de watjes gelegd worden. O+

Mentaal trouwens een prima dagje. Gisteren een bos bloemen aan de deur, vandaag nog eentje en een opblaasballon! (en ik maar de deur open maken voor koeriers _O- )En de kaartjes blijven ook binnenstromen. Ik heb meer losgemaakt met mijn actie dan ik vooraf had kunnen denken... Lief.
Denk dat je nu de zwaarste strijd voert in het proces. Je wilt maar kan niet
voorzichtig meid :*
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:26:41 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151589763
Ik bind je morgen vast aan de bank :+
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:27:29 #255
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151589817
Er stond eerst "vast op bed", maar dat kan toch een verkeerd beeld geven wellicht :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')