Waar haal je op 2e paasdag je benodigde stash pijnstillers, eigenlijk?quote:
"psst psssst, pilletje kaufen?"quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar haal je op 2e paasdag je benodigde stash pijnstillers, eigenlijk?
Ik zag de kar met dienbladen op de gangquote:
En dan mijn diner laten staanquote:Op maandag 6 april 2015 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag de kar met dienbladen op de gang
mocht van takke geen blad meejatten
ik heb braaf 3 bordjes gegetenquote:
Ziekenhuis heeft 24/7 apotheek maar ik heb van de afdeling gewoon een grote vlop vol pillen meegekregen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar haal je op 2e paasdag je benodigde stash pijnstillers, eigenlijk?
Gaat goedzo !quote:Op maandag 6 april 2015 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziekenhuis heeft 24/7 apotheek maar ik heb van de afdeling gewoon een grote vlop vol pillen meegekregen.![]()
Inmiddels bij mijn ouders thuis. Daar even op bed voor de familie invasie komtEn dan later op de dag naar de eigen hut
quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Katten en eigen bank.![]()
Ouders hebben me geïnstalleerd en komen morgenvroeg (als eersten in een parade van lieve mensen om me heen) weer terug. laat het Grote Herstellen maar beginnen![]()
Ik had zelfs een spandoek aan mijn balkon![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Ouders hebben me geïnstalleerd en komen morgenvroeg (als eersten in een parade van lieve mensen om me heen) weer terug. laat het Grote Herstellen maar beginnen![]()
![]()
![]()
Wat stond erop?quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Hoe was je eerste nacht in eigen bed?quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Die stijgt vanzelf wel, ongeacht de prikken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef computergirl het volgende:
maar nou wordt niet meer elke dag je HB geprikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |