SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acties tijdens de wedstrijd
https://vine.co/v/OLtbBzTED2agraag op anoniem
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
GAS OP DIE LOLLIE!! BLIJF MAAR GAAN JAJAAHAHAHA
Ik over de eerste, lieverdquote:
Limburg bestaat gewoon nogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met Nederland B?
Daar spreken we niet meer over.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
Barney.gifquote:
Dat is nederland A gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
Geschatte waardes van spelers na deze wedstrijd:quote:
Op TV is die Beckand tenminste niet te horen, dat scheeltquote:
Limburgquote:
Als Depay 1000 miljoen waard is dan is Clasie een miljard waard!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geschatte waardes van spelers na deze wedstrijd:
Depay 1000 miljoen
Klaassen 250 miljoen
De vrij 500 miljoen
Vermeer 750 miljoen
dat was een tijdelijk project omdat Jong Oranje toen een periode geen wedstrijden hoefde te spelen vanwege het mislopen van een EKquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
Klaassen minstens 300.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geschatte waardes van spelers na deze wedstrijd:
Depay 1000 miljoen
Klaassen 250 miljoen
De vrij 500 miljoen
Vermeer 750 miljoen
Is de Belgische Frank weer ingevoerd?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland wint mag Davy een UI voor mij kiezen die ik 1 week zal houden.
hoezo wat doet hij daar dan?quote:
haha leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Spanje wint neemt Roland een week een Iniesta UI
Als Nederland wint neem ik een week een Robben UI
Deal?
Bang dat Spanje toch nog gaat winnen ja?quote:
Ik las het verkeerd. Deal maar de week erop natuurlijk mocht Spanje toch winnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bang dat Spanje toch nog gaat winnen ja?
Daar houden we je aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongeacht het verloop van de wedstrijd houd ik mijn Cocu UI.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mag hij er niet bij zitten omdat hij zwart is volgens jou?
Bij een gelijkspel gebeurt er overigens niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Deal maar de week erop natuurlijk mocht Spanje toch winnen.
Waarom heb je een cocu UI?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongeacht het verloop van de wedstrijd houd ik mijn Cocu UI.
Kanon speelt ook in het oranje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gepingd met Theo Reitsma. Hij wist me te vertellen dat dat Wilfried Kanon is.
Jessica Alba neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Als spanje wint neem ik een Alba Ui
Met die hoge kinderstemmetjes en dat constante geroezemoes van Els en Ingrid die eens een avondje gek mogen doen in een voetbalstadion.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Holland.
Klap klap klap.
Holland.
Holland.
Klap klap klap.
Holland.
Holland.
Klap klap klap.
Holland.
Robben natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland wint mag Davy een UI voor mij kiezen die ik 1 week zal houden.
Doet me aan NED-ITA 2008 denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje heeft wel al kansen gehad zeg..
Bijna jouw userquote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die hoge kinderstemmetjes en dat constante geroezemoes van Els en Ingrid die eens een avondje gek mogen doen in een voetbalstadion.
Deze songtekst moet ik helaas fout rekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Holland.
Klap klap klap.
Holland.
Holland.
Klap klap klap.
Holland.
Holland.
Klap klap klap.
Holland.
NED - FRA vooral. Tegen Italie was het wel echt goed.quote:
Gelukkig weten de meeste mensen dat ze naar prachtvoetballers zoals Isco, Silva aan het kijken zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
Komop jongens! Als je het HOLLAND klap klap klap lang genoeg volhoudt doen er misschien meer dan 10 mensen mee!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze songtekst moet ik helaas fout rekenen
Beide.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat een advies of een zeer korte beschrijving van je huidige activiteit?
Gezond.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom adviseer jij magere kwark?
Altijd meteen klap klap klap na Holland, geen twee keer achter elkaar Hollandquote:
Ik , KingRoland en Davy ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Commentator krijgt ook een nat broekje van depay
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:56 schreef Angelyna het volgende:
Bruno nog steeds last van zijn hersenschudding?
Hij probeerde niet eens een omhaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Indi kan niet koppen, dat was al bekend.
Doe je er nog iets doorheen. Krijg dat echt niet naar binnen anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezond.
En er zitten hier een partij veel dikzakken in het topic.
Kopsterk
retry gaat niet blij zijn met jequote:
quote:
Dikzak.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik eet yoghurt, Spaanse sinaasappel smaak.
Mietje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Doe je er nog iets doorheen. Krijg dat echt niet naar binnen anders.
Doe eens normaal tegen Kopsterk, joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezond.
En er zitten hier een partij veel dikzakken in het topic.
Kopsterk
Rassistquote:
Nee, niet grappig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef Angelyna het volgende:
Wat doet Martens indie Nederlands elftal?
Dat moet hij doen van IS.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom schiet Depay de bal telkens recht op de keeper?
Hij begon.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Kopsterk, joh.
Omdat de gea goed stond opgesteldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef tralalala het volgende:
Dat is zijn manier van de spits bedienen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef tralalala het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat een bepaalde user in dit topic nogal onzeker is over zijn gewicht.
Daar kwam hij inderdaad ver mee bij liverpoolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Babel had nog een machtige heupschot.
Retry vindt dit leuk.
Ik probeerde eens een andere smaak dan normaal. Ik geef deze smaak een 7.7/10. Lekker fris wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzak.
Die Spaanse sinaasappel smaak is ook nog eens teringsmerig.
Jij bent een zure pessimist.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Asphias het volgende:
Heb t hele potje eigenlijk nog niet het idee dat spel van nederland is verbeterd. Nu een keer mazzel gehad met de goals maar volgende keer vallen ze zo weer aan de andere kant.
Of ben ik nu een zure pessimist?
Nee je bent een zure realistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Asphias het volgende:
Heb t hele potje eigenlijk nog niet het idee dat spel van nederland is verbeterd. Nu een keer mazzel gehad met de goals maar volgende keer vallen ze zo weer aan de andere kant.
Heb jij kritiek tegen GuusGod?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Asphias het volgende:
Jij bent een zure pessimistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Asphias het volgende:
i see what you did there....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef Angelyna het volgende:
Wat doet Martens indie Nederlands elftal?
Jordy Clasiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooit hadden we echte spelers in oranje zo als Romano Denneboom, Andrea Slory, Barry Van Gaalen en Dirk Marcellis.
Nou vind ze wel iets scherper en feller. Net wat meer leven. Voor de rest nog altijd slordig iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Asphias het volgende:
Nu is het ''jullie''quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iniesta.
Jullie kennen hem nog goed
gelukkig is dat niet zo lang meer 😜quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hiddink moeten we bondscoach voor het leven maken.
Bij Nederland - Spanje ben ik neutraal.quote:
Je denkt nog steeds dat Spanje gaat winnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iniesta.
Jullie kennen hem nog goed
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat Spanje gaat winnen?
dat hoor je bij de staatschuld en en werkloosheid nou nooit.quote:
Zo iets als Schreuder bij jullie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hiddink moeten we bondscoach voor het leven maken.
Hier hoef je Mexicano niet de schuld van te geven hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
dat hoor je bij de staatschuld en en werkloosheid nou nooit.
Frank is de vader 😜quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank komt kijken naar Wesley, geruchtenmolen kan beginnen
Uh, oke.quote:
En waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hier hoef je Mexicano niet de schuld van te geven hoor.
Hij raakt m maar half, had er zo in kunnen stuiten. Maar toch netjes dat ie m daarna heeft.quote:
GGMM en ik vinden jou een dikzak.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
Genoeg yoghurt, tijd voor wat Pringles.
Als je het vaak genoeg zegt wordt het misschien wel waar.quote:
Spitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Guus staat niet op voor Sneijder, onkunde of disrespect?
Daar heb ''jij'' weer een punt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij raakt m maar half, had er zo in kunnen stuiten. Maar toch netjes dat ie m daarna heeft.
Waarom bellen ze nog om 10 uur? Kan nooit een serieuze baan zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Bugno het volgende:
Was even weg. Totaal offtopic, maar werd gebeld met een aanbod voor een nieuwe baanWat haken en ogen alleen, kijken of we daar uit kunnen komen,
dit wordt uitgebreid besproken in de glamorama deze weekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Pringles door de yoghurtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
Genoeg yoghurt, tijd voor wat Pringles.
Met Kluivert.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Sneijder heeft nog met ruud van nistelrooij in het team gespeeld, kun je nagaan
Hey, een vrouw met een hint van humor. DM'en?quote:
Maar jullie hebben mij nog nooit gezien :S:S:S:S:S:Squote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden jou een dikzak.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Bugno het volgende:
Was even weg. Totaal offtopic, maar werd gebeld met een aanbod voor een nieuwe baanWat haken en ogen alleen, kijken of we daar uit kunnen komen,
Daar komt binnenkort verandering in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar jullie hebben mij nog nooit gezien :S:S:S:S:S:S
ouderdomquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Bugno het volgende:
Doet het goed bij Napoli.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Dit was het moment om De Guzman in te brengen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELPquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt binnenkort verandering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |