Met een plakkende reet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zal Matthijs vandaag naar huis fietsen?
Met een knal door de geluidsbarrièrequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet alleen Libië.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder zadel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve tong, die zat in de baan van het schot.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
Ojah heel Nederland zat bij het verzet. Dat was ik even vergeten.
Ojah, en een bepaalde mod zat er ook niet bijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve tong, die zat in de baan van het schot.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ojah, en een bepaalde mod zat er ook niet bij
Het gros van de mensen hier heeft sowieso niet veel hoogdravender werk dan Gijp en Kieft in de kast staan.quote:
TOPSHOWquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gros van de mensen hier heeft sowieso niet veel hoogdravender werk dan Gijp en Kieft in de kast staan.
Ik vind Stijn ook niet echt grappig nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DIt is niet, ik herhaal, niet grappig.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent nog treuriger dan ik dacht.
Tis net Conchita jaquote:
Sinds hij mee heeft gedaan aan de beste zanger van Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer is Jan fucking Dulles een van de beste zangers in Nederland.
En wie bepaalt wie daaraan mee mogen doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds hij mee heeft gedaan aan de beste zanger van Nederland
Ken hem niet eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer is Jan fucking Dulles een van de beste zangers in Nederland.
AVROTROSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie bepaalt wie daaraan mee mogen doen?
#woensdagvervelendevragendag
Studio is gewoon brak qua geluid. Net ook bij dat meisje.quote:
idd, allemaal door de studio.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Studio is gewoon brak qua geluid. Net ook bij dat meisje.
Nee joh, dit is gewoon goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Studio is gewoon brak qua geluid. Net ook bij dat meisje.
Alle Lucky's zijn ronduit kut.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn wel 's betere Willy-lucky's geweest.
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Gramulanion vindt dit grappig.
Oh hell yeah!quote:Op woensdag 1 april 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Is it a bird, is it a plane.
Mani89 doet zijn broekje uit.
[ afbeelding ]
Zo te zien is ze alleen in zichzelf geinteresseerd dus denk niet dat je een kans maakt Mani.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De dochter van Leon de Winter.
[ afbeelding ]
Ik heb evenveel kans bij Anne Frank, maar ik zal haar stilletjes blijven adoreren.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien is ze alleen in zichzelf geinteresseerd dus denk niet dat je een kans maakt Mani.
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
- Naast Anne Frank waren er tijdens de Tweede Wereldoorlog talloze meisjes die een dagboek bijhielden. Vanavond aan tafel zes meisjes, waaronder schrijfster Solomonica de Winter, die in dezelfde periode van hun leven zitten als de schrijfsters van de dagboeken.
Ach Anne Frank mag dan gebukt zijn gegaan onder de Holocaust, zo'n Solomonica heeft ook te maken met vreselijke gebeurtenis zoals een lid dat One Direction verlaat.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:20 schreef Mani89 het volgende:
En Fidan is er! Het is dat ik al zeker 3 keer gemasturbeerd heb vandaag anders was ik niet meer te houden.
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:20 schreef Mani89 het volgende:
En Fidan is er! Het is dat ik al zeker 3 keer gemasturbeerd heb vandaag anders was ik niet meer te houden.
Je had best een flatteuzere UI van Arjen kunnen kiezen, deze is een beetje eng.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wennen aan mijn huidige UI.
Eensquote:Op woensdag 1 april 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had best een flatteuzere UI van Arjen kunnen kiezen, deze is een beetje eng.
Mijn UI van Strootgod is ook eng. Dus ik moet in stijl blijven.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had best een flatteuzere UI van Arjen kunnen kiezen, deze is een beetje eng.
En dan een vriendin hebben van in de 20,hij lijkt PJR wel.quote:
Wat vind je van Jesse?quote:
Vind je dat ook ja?quote:
Bionische arm waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
Wat ligt daar voor gesmolten ET op de tafel?
Je ziet hem liever in een Spekmantrui?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Jesse is wel leuk, jammer dat hij altijd een pak aan heeft.
Naakt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet hem liever in een Spekmantrui?
Hm, zijn dat de enige opties?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet hem liever in een Spekmantrui?
Joode gaan wel vaker met de trein.quote:
Excuus van Matthijs om Solomonica aan tafel te krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:20 schreef danos het volgende:
Godverdomme hoe verzinnen ze zoiets toch weer
Goed bedacht toch? Verschillig item en dan gewoon allemaal lekkere jonge meisjes uitnodigenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:20 schreef danos het volgende:
Godverdomme hoe verzinnen ze zoiets toch weer
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joode gaan wel vaker met de trein.
Wou ik ook net zeggen.quote:
Anne Frank?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond dat meisje met donkere haren wel lek.
Opbouw naar 5 mei denk ik en daarna gelijk door naar sinterklaas en de zwarte pieten discussie.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
Wat is hier nou de bedoeling van, opdat wij nooit vergeten?
Die werd gelekt, maar die bedoelde ik niet.quote:
Doe niet zo zuur, hartstikke leuk kind.quote:
Dan zit DWDD er alweer op voor '14/15quote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Opbouw naar 5 mei denk ik en daarna gelijk door naar sinterklaas en de zwarte pieten discussie.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Alphen, the place to be als het om daten gaat.
twitter:globalistaa twitterde op woensdag 01-04-2015 om 19:16:59Moet toch altijd een beetje gniffelen als Matthijs van Nieuwkerk het over de idioot hoge salarissen van andere ambtenaren heeft. #dwdd reageer retweet
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Monolith het volgende:
Als ik in Emmen woonde had ik vrijwillig de trein gepakt naar Westerbork.
Elke dag pret in Westerbork inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef gosschalks het volgende:
In Westerbork iets verschrikkelijks gebeurd? Die is vast nog nooit in Auschwitz geweest.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Monolith het volgende:
Als ik in Emmen woonde had ik vrijwillig de trein gepakt naar Westerbork.
Die laatste met zijn overdreven nepgelachquote:Op woensdag 1 april 2015 19:26 schreef danos het volgende:
Ik weet niet zie ik meer zat ben, Anne Frank, Dion Graus of Humberto Tan.
De gruwelen in Westerbork schenen nog wel mee te vallen, zeker vergeleken met waar ze naar afgevoerd werden.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Elke dag pret in Westerbork inderdaad.
Iets over de zangeres Treintje Westerbork.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
Kan een van die meisjes niet even een enorm misplaatste 1 aprilgrap maken?
Drenthe is een leuke provincie kwa natuur enzo maar het probleem is dat er verder niets te doen valt daar.quote:
De trein?quote:
Solomonica de winter. Of bedoelde je die daarvoor?quote:
Zou zo in de moderne versie van de Adams Family kunnen spelenquote:
Jezus Karina, moet dit nou weer.quote:
Die met de bedelketting en hele diepe decollete.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Solomonica de winter. Of bedoelde je die daarvoor?
Haha, een lekkere dikke negerinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |