SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff overcompenseren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
wp is weer onzeker over zijn FOK! status.
nee hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
wp is weer onzeker over zijn FOK! status.
nee om de verheerlijking.quote:
Brandgaatjes van de hasjish?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een tafelkleed aan.teken erop en brand er gaatjes in haha.
woon je alleen bob?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een tafelkleed aan.teken erop en brand er gaatjes in haha.
Eensquote:
Hiquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
Ik heb gewoon geen verjaardagscadeautje gekregen, op die van LB na![]()
Uhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms dan zie ik je post en dan krijg ik een warm gevoel
Oke bedankt Corrie, maar het wordt nu wat creepyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms dan zie ik je post en dan krijg ik een warm gevoel
Surequote:
Tijdens de terugreis was het gleukkig droog dus prima jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
Oke beejte overdreven, maar leuk man hoi alles goed?
Ja hier ook wel goed alleen niet geleerd voor een toets (die niet meetelt) dus boeien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tijdens de terugreis was het gleukkig droog dus prima jadaar?
You will never knowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Godver..![]()
Not sure if he noticed himself or teaming up to troll me..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
ici Lici2 months ago (edited)
So of yall motherfuckas so dum. I guess I must be a tramp then.. because I'm thick and dance sexy and not Jamaican. .race doesn't matter. I represent all thick women.. get a fucking life.. dummies!
183
Hide replies
Thebe kgositile2 months ago
you aint thick you're just a fat hoe
31
was een liedje aan het luisteren en zag dit staan. Ga stuk.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
ici Lici2 months ago (edited)
So of yall motherfuckas so dum. I guess I must be a tramp then.. because I'm thick and dance sexy and not Jamaican. .race doesn't matter. I represent all thick women.. get a fucking life.. dummies!
183
Hide replies
Thebe kgositile2 months ago
you aint thick you're just a fat hoe
31
was een liedje aan het luisteren en zag dit staan. Ga stuk.
Pinky and the brainquote:
Die is er wel, maar dan moet ik ffe zoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je een recept ergens online toevallig?
Ik weet het nog niet. Ik zal er eens over na denken.
Morgen is het 1 aprilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
More like rain, wind and hail - March
Wild pussyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
En nee dat doet ze niet omdat die kap in de weg zit maar omdat ze weer ontzettend ondeugend begint te worden.
Muren bekleden met klittenband.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
En nee dat doet ze niet omdat die kap in de weg zit maar omdat ze weer ontzettend ondeugend begint te worden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muren bekleden met klittenband.
Kat gooien.
...
Profit.
Omgedraaid cheapquote:Op woensdag 1 april 2015 00:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is 'Peach' een leuke naam voor een kat
Ja he
Qua klank toch wel 😞quote:Op woensdag 1 april 2015 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
peach = cheap
u a fuckin genius
chaep fucknutts
Ja. En nu ga ik slapenquote:
Oh zorryquote:Op woensdag 1 april 2015 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoef je niet te verkondigen hoor
Is verwijderd nuquote:Op woensdag 1 april 2015 00:30 schreef PowerLoungen het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)x-stopt-met-fok.html
feest
kutkatquote:
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Transparante folie ingeslagen vandaag?
LBquote:
Chunkyquote:
Ik heb geen tijd voor pranksquote:
Hiquote:
Je hebt mij al bijna 2x een hartaanval gegeven, je hebt al genoeg gedaan dit jaarquote:Op woensdag 1 april 2015 09:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor pranksniet eens een voor jou
Boequote:Op woensdag 1 april 2015 09:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt mij al bijna 2x een hartaanval gegeven, je hebt al genoeg gedaan dit jaar
Hoe weet je dat?quote:
Okéquote:
Yupquote:Op woensdag 1 april 2015 11:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Heee, al met je stiften gekloot?
Misschien een beetje jaloersquote:Op woensdag 1 april 2015 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
YupONZ / [ONZ-SC #868] Rip ltsurge
wat ga je eten?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]zometeen weer pauze
![]()
lekker vretennn
Why so seriousquote:
als je genoeg sos op hebt valt alles te neukenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
valt hier eigenlijk nog wat te neuken?
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
als je genoeg sos op hebt valt alles te neuken
ik heb hier te hard om gelachenquote:een blunder van mn beste vriendin een aantal jaar geleden..
ze was op vakantie in frankrijk en ging daar om met een groep engelsen.. op een gegeven moment klikt het wel een beetje tussen haar een een vrij forse jongen.. dus op een avond zij samen op het strand, beetje friemelen, wat kleren worden uitgedaan.. zegt de lieve jongen tegen haar: nice boobs.. haar antwoord: you too!
en als je genoeg xtc op hebt valt niks meer te neukenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
als je genoeg sos op hebt valt alles te neuken
schijnt anders met een normale dosis hartstikke tof te zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je genoeg xtc op hebt valt niks meer te neuken
wat is een normale dosis?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schijnt anders met een normale dosis hartstikke tof te zijn
Overrated manquote:
dan wil je alleen nog maar iedereen knuffelenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je genoeg xtc op hebt valt niks meer te neuken
dat ook jaquote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dan wil je alleen nog maar iedereen knuffelen
Niks mis mee. Meer mensen zouden moeten knuffelen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
init dose van 120mg is vrij normaalquote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is een normale dosis?
bij een bepaalde dosis lukt pissen al niet meer
En fijn dat dat isquote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
1 pil is meestal al meer..quote:Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
init dose van 120mg is vrij normaal
Ik had wel eens dat het heel erg op gang moet komen
zou lb knuffelenquote:
Ik zie er als een knuffelbeertje uit hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij
Niet knuffelbaar zijn
Jij bent eerder een Ewokquote:Op woensdag 1 april 2015 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie er als een knuffelbeertje uit hoor
Ey G motte komme danquote:
ik moet nog een dagquote:Op woensdag 1 april 2015 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb soort van weekend vanaf vandaag
Prima tochquote:
ja, 4 dagen weekend is wel fijnquote:
6 ookquote:
Helemaal niks doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Naja weekendlekker leren voor tentamens
Vrijdag. Lowkick.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helemaal niks doen.
Haten mag hieronder.
Nu lach jequote:
Veel plezierquote:Op woensdag 1 april 2015 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Zo gemeen, zo onaardig..
* Geo4kant zet The Flash aan
Dit speldenprikjes van jouquote:
Hagel allesquote:
NOODLESSSSSSquote:
Liefde is.. Op een vrije dag wachten om samen een serie te kijkenquote:
Wat watquote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit speldenprikjes van jou, heb het nog lang volgehouden dat je Nick aan kon, maarja.. dat gelooft toch niemand.
Voerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Indomie beef and limequote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SGT
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb beefquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liefde is.. Op een vrije dag wachten om samen een serie te kijken
quote:
Ik ookquote:
Kannie.. is softwareprogrammaquote:
Vind kip lekkerderderderderquote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook
Heb vanmorgen kip genomd
Met IEquote:
Is geen vrijwillige keuzequote:
Lekker powerpointen mien jong?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet mijn presentatie nog in elkaar zetten maar ik wil niet
Sowiesoquote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker powerpointen mien jong?
Prezi is toch de nieuwe standaard?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker powerpointen mien jong?
Chrome wordt gewoon verwijderdquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij hangt vast bij het downloaden van Firefox/Chrome?
Waar gaat de presentatie over?quote:
Ben al een tijdje uit de presentatie -wereldquote:
Firefox heeft ook gewoon de beste UIquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chrome wordt gewoon verwijderd(??)
Wees blijquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben al een tijdje uit de presentatie -wereld
OnePlus Onequote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat de presentatie over?
Ik gebruik thuis gewoon FFquote:Op woensdag 1 april 2015 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firefox heeft ook gewoon de beste UIen eerst waren er genoeg redenen mbt memory leaks om naar Chrome te gaan, maar Chrome gebruikt zelf ook steeds meer.
Ja, ik strooi nu confetti rond hoorquote:
quequote:
http://bit.ly/Nxhlbwquote:
huehuehuehuehuequote:
Preziquote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Prezi is ook wel een idee, maar dat duurt mij te lang voor een presentatie van 5 minuten
Of comic sansquote:
Met mooie overgangen erinquote:
Verrassend genoeg zit er ook vrij veel vet en suiker in :Squote:Op woensdag 1 april 2015 13:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik vanmiddag nog een portie noodles naar binnen ga werken
Er zit zoveel zout in
Papyrus jatogquote:
quote:
maar lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend genoeg zit er ook vrij veel vet en suiker in :S
Slappe zooiquote:
Yum yum nietquote:
Yolo togquote:Op woensdag 1 april 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend genoeg zit er ook vrij veel vet en suiker in :S
Jawelquote:
Met zoveel dingenquote:
Elke dag weerquote:
Ja is goedquote:Op woensdag 1 april 2015 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bel jij even naar de Nike HQ?
En Applequote:Op woensdag 1 april 2015 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bel jij even naar de Nike HQ?
texas?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Also DrOetker Texas > Wagner Texas
Toen ik klein was dacht ik altijd dat mijn ouders soep aan het maken waren in de slaapkamerquote:Op woensdag 1 april 2015 13:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Als een echte studente heb ik een uitgebreide test gedaan welke noodles het lekkerste zijn. Conclusie maggi masala noodles bij de toko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ik klein was dacht ik altijd dat mijn ouders soep aan het maken waren in de slaapkamer.. ik hoorde mijn pa altijd zeggen "Maggi erin?"
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja salami/pepperoni en kaasquote:
Ik wou wat linkenquote:
zijn dat die viesdikke pizza's?quote:
Amerikaanse pizza's jaquote:
Superdik hoeft niet, maar ook niet flinterdun zoals bij de Vapiano, dat is zonde. Dan heb je ook geen lekkere korstjes, die juist zo lekker zijnquote:
Zo dik zijn ze ook niet en ik vind die deeg gewoon lekkahquote:
Domino's heeft fijne bodems/pizza'squote:Op woensdag 1 april 2015 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Superdik hoeft niet, maar ook niet flinterdun zoals bij de Vapiano, dat is zonde. Dan heb je ook geen lekkere korstjes, die juist zo lekker zijn
Nein Nein Nein Nein Nein Nein Nein Neinquote:Op woensdag 1 april 2015 14:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo dik zijn ze ook niet en ik vind die deeg gewoon lekkah
Jawohlquote:Op woensdag 1 april 2015 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nein Nein Nein Nein Nein Nein Nein Nein
Nee?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nein Nein Nein Nein Nein Nein Nein Nein
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Domino's heeft fijne bodems/pizza's
ja, maar dunne knapperige bodemquote:
preciesquote:
Luchtige EN knapperige bodemquote:Op woensdag 1 april 2015 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dunne knapperige bodem
[..]
precies
We hebben het vaak over eten hierquote:Op woensdag 1 april 2015 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin in pizza nu
Jullie worden bedankt.
en met 4ebe sowieso altijdquote:Op woensdag 1 april 2015 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben het vaak over eten hier
Vind ik leukquote:Op woensdag 1 april 2015 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben het vaak over eten hier
quote:
Je bnet wat mij betreft ook welkom als je je op deze manier gedraagd, en niet full retard gaan met je PIC zoals de vorige keer.quote:
Foto's kende ik alquote:Op woensdag 1 april 2015 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)lescoop-zijn-genomen
@ LB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |