Sowiesoquote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker powerpointen mien jong?
Prezi is toch de nieuwe standaard?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker powerpointen mien jong?
Chrome wordt gewoon verwijderdquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij hangt vast bij het downloaden van Firefox/Chrome?
Waar gaat de presentatie over?quote:
Ben al een tijdje uit de presentatie -wereldquote:
Firefox heeft ook gewoon de beste UIquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chrome wordt gewoon verwijderd(??)
Wees blijquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben al een tijdje uit de presentatie -wereld
OnePlus Onequote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat de presentatie over?
Ik gebruik thuis gewoon FFquote:Op woensdag 1 april 2015 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firefox heeft ook gewoon de beste UIen eerst waren er genoeg redenen mbt memory leaks om naar Chrome te gaan, maar Chrome gebruikt zelf ook steeds meer.
Ja, ik strooi nu confetti rond hoorquote:
quequote:
http://bit.ly/Nxhlbwquote:
huehuehuehuehuequote:
Preziquote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Prezi is ook wel een idee, maar dat duurt mij te lang voor een presentatie van 5 minuten
Of comic sansquote:
Met mooie overgangen erinquote:
Verrassend genoeg zit er ook vrij veel vet en suiker in :Squote:Op woensdag 1 april 2015 13:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik vanmiddag nog een portie noodles naar binnen ga werken
Er zit zoveel zout in
Papyrus jatogquote:
quote:
maar lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend genoeg zit er ook vrij veel vet en suiker in :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |