Aaawhh, heb je kinkylieve opmerkingen echt gemistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik jou maar
Kan iemand iets aan die imitator doen
hallo ik ben hierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aaawhh, heb je kinkylieve opmerkingen echt gemist
in m'n haxballroom maar dat was dus HZAW die onder jouw naam speeltquote:
Zucht. Ik ga niet meer tekenen hoor hzaw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in m'n haxballroom maar dat was dus HZAW die onder jouw naam speelt
Tekenen waarvoor?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zucht. Ik ga niet meer tekenen hoor hzaw.
Nou hij raad het altijd dus denk het.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, dolletjes. Ben je daar goed in?
Hmm, dan zal het wel acceptabel zijn, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou hij raad het altijd dus denk het.
People who annoy you.quote:
Ja pff. Jeetje. Zal ik het maar letterlijk maken en weggaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben zelfs de DjeDje eruit gehaald, zou niet pikken
Even sneller zijn Hermannquote:
Old heads taught me, youngin, walk softlyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben 2011 niet maar ik vraag het mij wel af, wie ben jij?
ja sorry maar dit is een nederlands forumquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Old heads taught me, youngin, walk softly
Carry a big clip, that'll get niggas off me
Keep coke in coffee, keep money smelling mothy
Chains is cool to cop but more important is lawyer fees
Nederlands is met een hoofdletter!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar dit is een nederlands forum
Oh, heb je de nieuwe BCS al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Echt lekker wijf die blonde jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Die
[ afbeelding ]
Doet me altijd zo denken aan Elisha Cuthbert;
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Fucking noodweer hierslagregens ongewoon
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, heb je de nieuwe BCS al gezien?ja, net gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg een halve stijve toen Trevor aan kwam lopen
en ik dacht dat die dikke gast die aankwam Lester was, leek erop en sprak bijna hetzelfde, maar volgens IMDB is het een andere gast
Hier schijnt het zonnetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Fucking noodweer hierslagregens ongewoon
Homoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Lester denken, heb ook op IMDB gekekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, net gezien.
en ik dacht dat die dikke gast die aankwam Lester was, leek erop en sprak bijna hetzelfde, maar volgens IMDB is het een andere gast
bijna een ontmoeting tussen Trevor en Vaasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Lester denken, heb ook op IMDB gekeken
Misschien komt dat nog, een mens mag hopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna een ontmoeting tussen Trevor en Vaas
Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hier ookvolgens mij als jij hard gilt hoor ik je....
Kijk wel uit straks zijn we burenquote:
Hoe dat? Je mag ook gewoon intrekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Kijk wel uit straks zijn we buren
en daarna uittrekken, dit 10 minuten herhalen en je krijgt een goed gevoelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe dat? Je mag ook gewoon intrekken.
maar uiteindelijk ben je aan het aftrekkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en daarna uittrekken, dit 10 minuten herhalen en je krijgt een goed gevoel
Dit had ik godverdomme 27 jaar eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar uiteindelijk ben je aan het aftrekken
27 jaar geleden, toen was je ongeveer 55 jaar. normale mensen weten dat al veel eerder, joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit had ik godverdomme 27 jaar eerder moeten weten
vermenigvuldigen is inderdaad leukerquote:
erotische filmmap*quote:
Dat was weer onnodig onaardig he, Hermann, ik was toen 12quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
27 jaar geleden, toen was je ongeveer 55 jaar. normale mensen weten dat al veel eerder, joh.
Hard gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik wil alleen een kortstondige affaire, geen happily ever afterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe dat? Je mag ook gewoon intrekken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erotische filmmap*
die ik achterover geleund met een bakkie chips en glaasje cola bekijk, net als dat ik bij een non-erotische film zou doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Chlo stabiel omdat: Werk, een mening(), Algemene kennis is goed. Nederlandse taal is goed. Snapt veel dingen, komt niet dom over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer stabiel: Doet wat ze leuk vind en is niet heel dom. Wel een beetje
En dan zelf 'vind' niet met 'dt' schrijven, wat een josti ben je toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggghhhhhhhhhhhhquote:
je weet wat ze zeggen, je weet dat je succes hebt als mensen je haten. bedankt voor deze bevestigingquote:
Kut leventje dan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik wil alleen een kortstondige affaire, geen happily ever after
na m'n dertigste ga ik settelen voor de burgerlevenquote:
DOE HET NIETquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
na m'n dertigste ga ik settelen voor de burgerleven
Zou wel jongere vriendin zoeken dan na je 30ste kind krijgen als vrouw zijnde is niet heel fijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
na m'n dertigste ga ik settelen voor de burgerleven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |