Ik wil alleen een kortstondige affaire, geen happily ever afterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe dat? Je mag ook gewoon intrekken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erotische filmmap*
die ik achterover geleund met een bakkie chips en glaasje cola bekijk, net als dat ik bij een non-erotische film zou doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Chlo stabiel omdat: Werk, een mening(), Algemene kennis is goed. Nederlandse taal is goed. Snapt veel dingen, komt niet dom over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer stabiel: Doet wat ze leuk vind en is niet heel dom. Wel een beetje
En dan zelf 'vind' niet met 'dt' schrijven, wat een josti ben je toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggghhhhhhhhhhhhquote:
je weet wat ze zeggen, je weet dat je succes hebt als mensen je haten. bedankt voor deze bevestigingquote:
Kut leventje dan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik wil alleen een kortstondige affaire, geen happily ever after
na m'n dertigste ga ik settelen voor de burgerlevenquote:
DOE HET NIETquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
na m'n dertigste ga ik settelen voor de burgerleven
Zou wel jongere vriendin zoeken dan na je 30ste kind krijgen als vrouw zijnde is niet heel fijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
na m'n dertigste ga ik settelen voor de burgerleven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |