SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 14% gewijzigd door VMSDKR op 31-03-2015 17:23:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt voorspelbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef Weissman het volgende:
Ik wil even melden dat ik ga stoppen met fok. Hele tijd dat gedoe met vrouwen. DM/PM hoeft niet, mag wel. Graag zelfs.
Doei
Een onzinreeks lurken en dan gaan klagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen weet toch al dat die c_c een dikke borderliner is die hier aandacht zoekt en medelijde probeert te wekken. Sinds haar komst is deze reeks flink verziekt.
gr gr.
lurker
Ik heb ook wel iets dat je achter kunt inbrengen. Snap je.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een onzinreeks lurken en dan gaan klagen.
Nee ok.
Ik neem het mee naar achteren, je waardevolle inbreng.
heylurkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen weet toch al dat die c_c een dikke borderliner is die hier aandacht zoekt en medelijde probeert te wekken. Sinds haar komst is deze reeks flink verziekt.
gr gr.
lurker
Daarom heb ik me ook al in een eenzaam hoekje verstopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lol, je fuckt met de verkeerde nu sis
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
*emotionele post over hoe jullie de vliegende vinkentering kunnen krijgen en veel plezier met de reeks en jullie je zin*
Lurken in een scquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
gr gr.
lurker
Ik heb nog wel een kwetsbare vrouw voor je in de aanbieding.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
Ik lurk wel eens in het 'Hoe voel je je nu?'-topic, om kwetsbare vrouwen te identificeren.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee nu moet je een alsjeblieft-ga-niet-ik-kan-niet-zonder-je-bericht posten
Gewoon langzamer gaan, gaat om het volhouden, niet om het snel zijn. Snelheid opbouwen kan altijd nog wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
VMS je hebt wel gelijk. Ik moest pacen, heeft de vorige keer ook een tijdje geduurd voordat ik een lekker ritme vond, heb al snel de neiging te snel te gaan en krijg dan moeite.
trouw aan het ijzerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:19 schreef seto het volgende:
ik kom srs bijna nergens anders op fok
ik ben trouw aan de gym
I know. I've done it before, I'll do it again.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon langzamer gaan, gaat om het volhouden, niet om het snel zijn. Snelheid opbouwen kan altijd nog wel.
Idd, denk dat Deuce wel hoog op hun scoutingslijstjes staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:26 schreef Awesome_ het volgende:
ik denk dat half klb hier lurkt
om wat inspiratie op te doen qua grappen en grollen
srs
???quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Idd, denk dat Deuce wel hoog op hun scoutingslijstjes staat.
Die echt voor schutting-rebus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:35 schreef Awesome_ het volgende:
seto je had eerst een echt voor schut gifje
waar is die
ben die kwijt man, harde schijf was keer gecrashedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:35 schreef Awesome_ het volgende:
seto je had eerst een echt voor schut gifje
waar is die
okee tot strxquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
ben die kwijt man, harde schijf was keer gecrashed
zal wel nieuwe maken
Ik wilde dat srs een keer doen, als gebbetje, stiekem zo'n shoot foto van mn exchick er tussen zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
Chick staat in spoiler, zeg niet welke het is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hey ChampyFXR wrestlemania al helemaal gezien?Nee nog steeds niet, vanavond wordt hem ook niet, morgenavond ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
ik liep een keer met een vriend door een menigte en toen stapte ik ook zo over een paaltje, hij had het niet door en liep vol met zijn noten eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje saai hier.Gaat van curvy naar vet of was dit onbewust gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 is dunner dan 1, 5 dunner dan 4, 7 dunner dan 6. Dus nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gaat van curvy naar vet of was dit onbewust gedaan?
oquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander
http://www.patronaat.nl/5-4-2015/nelly-live-in-concert
ga je mee
heyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander
http://www.patronaat.nl/5-4-2015/nelly-live-in-concert
ga je mee
Een maand of 5quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt om zo'n monster te kweken?
[ afbeelding ]
Hey Drinky.
Inb4 c_c en JB met iets over z'n prachtige ogen.
Ik zou 'm as is urenlang plezieren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zonder dat tapijt had ik hem gelikt
#nohomo
hou je bekquote:
Ik heb ook wel halal worst voor je. Geen worst maar iets anders snapje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef G.R.S. het volgende:
Jij moet je muil houwe weissy. Ik kijk niet eens naar Mocroland.
Ik ga straks naar café om voetbal te kijken ja. Met beetje kaas en halal worst. Niets mis mee.
#teamG.R.S.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
Gewoon Cola Zero. Ik ga toch geen kcal drinken
Wajow wat goed van jou!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
Gewoon Cola Zero. Ik ga toch geen kcal drinken
Buitenspel is wanneer de tegenstander mag ingooien.
Hey Sap ben je ook besneden-masterrace?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel halal worst voor je. Geen worst maar iets anders snapje.
Nee is eigenlijk haram salami maar als je zegt dat het halal is dan eten moslims het gewoon toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Sap ben je ook besneden-masterrace?
no homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4 c_c met iets over neptieten.
Gewoon in de kont, dat is altijd halal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is eigenlijk haram salami maar als je zegt dat het halal is dan eten moslims het gewoon toch?
En als het dan toch niet zo is kom je zelf in de hel omdat je ze hebt misleidt en is het haram eten minder erg want ze wisten het niet. Zoiets was het toch?
Als je laat besnijden word je wel als een absolute baas aangekleed. Dat zou je dan wel missen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
Maar als ze niet controleren dan wil ik ook wel bekeren.
Daar hoef je in Limburg niet besneden voor te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je laat besnijden word je wel als een absolute baas aangekleed. Dat zou je dan wel missen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey etha, doen de joden dat ook?
Voorhuidcarnavalsprinsje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je laat besnijden word je wel als een absolute baas aangekleed. Dat zou je dan wel missen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey etha, doen de joden dat ook?
Gatverdamme.quote:
Alsof er hier iemand sterk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef Deuce92 het volgende:
Iemand van hier?
R&P / super sterk maar geen intresse
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ghehe aan jou zitten ging de grote broers echt een stap te ver. Schattig.
quote:
Hey Wammes, ben je curlboy?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Masseer even dan, curlen met 25 kilo is wat veel gebleken
zien wij er uit als een stel nerds? Nee wij zijn hersenloze juiceheads.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nerds,
Ik kreeg net een uitleg dat je over wifi in nederland max 40-50 Mbps kan halen. Er zit ook een enorme discrepantie tussen internet als ik de kabel aansluit (110 Mbps) en wifi op 2 meter afstand (28). Valt daar niets op te doen, behalve kijken of het op een ander kanaal beter gaat (nee)?
Jaja, ik heb uit betrouwbare bronnen dat minstens no1 hooggeleid is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zien wij er uit als een stel nerds? Nee wij zijn hersenloze juiceheads.
Asus AC66U router kopen bij Alternate, in de aanbieding: 89 euro (normaal 129 euro).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nerds,
Ik kreeg net een uitleg dat je over wifi in nederland max 40-50 Mbps kan halen. Er zit ook een enorme discrepantie tussen internet als ik de kabel aansluit (110 Mbps) en wifi op 2 meter afstand (28). Valt daar niets op te doen, behalve kijken of het op een ander kanaal beter gaat (nee)?
IQ > 130 checking in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik heb uit betrouwbare bronnen dat minstens no1 hooggeleid is.
ben ook hooggeleid g hbo alleszquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik heb uit betrouwbare bronnen dat minstens no1 hooggeleid is.
??quote:
Nee, natuurlijk niet. Gewoon gecertificeerde test.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon gecertificeerde test.
Maar de regel van zo'n test is dat elke keer dat je met de uitslag pocht, er 10 punten van af getrokken wordt he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon gecertificeerde test.
En dan nog boven de 130 scoren, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar de regel van zo'n test is dat elke keer dat je met de uitslag pocht, er 10 punten van af getrokken wordt he.
Spanje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:08 schreef Awesome_ het volgende:
Wordt weer tijd voor een nieuwe gezamenlijke vijand. teveel interne oorlogen zo.
Mja. Ik heb een schooljaar overgeslagen en kwam als hoogbegaafd uit de test, en faal alsnog in het leven. Het betekent allemaal niets, Cor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan nog boven de 130 scoren, kun je nagaan.
Ik zit te wachten op de eerste suïcide. Zit op korte termijn aan te komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Maar goed, als jullie er met de pet naar gooien, dan hoeft het van mij ook niet meer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap.Hey deuceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou wel hj geven
Ja, een minuut lang. Daarna niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
Wilde bijna zeggen 'c_c loopt ook hard.'
Waar maak jij uit op dat ik niet gefaald heb?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Ik heb een schooljaar overgeslagen en kwam als hoogbegaafd uit de test, en faal alsnog in het leven. Het betekent allemaal niets, Cor.
Ze beweert ook niet dat je niet gefaald hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik niet gefaald heb?
(verder: definieer gefaald hebben in het leven).
Ik heb nog wel een proteineyoghurt in de aanbieding voor vrouwelijke sporters.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, een minuut lang. Daarna niet meer.
Heb de wondere wereld van reclames gemist zeg. Hoor net dat Campina yoghurt vol zit met "proteïnes", waardoor het aangeraden wordt voor sporters.
Wil jij even niet dezelfde zender als mij erop zetten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, een minuut lang. Daarna niet meer.
Heb de wondere wereld van reclames gemist zeg. Hoor net dat Campina yoghurt vol zit met "proteïnes", waardoor het aangeraden wordt voor sporters.
Het is je gegund broeder, wel oppassen dat je je vingers er niet aan snijdt he!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
Twas een draw, melk. Niemand had daar iets op staan dus alles voor de bookie
SBS6 4life.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wil jij even niet dezelfde zender als mij erop zetten....
[..]
Het is je gegund broeder, wel oppassen dat je je vingers er niet aan snijdt he!
jij dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
SBS6 4life.
Heb je ook een stukje Utopia meegekregen, om vervolgens je vertrouwen in de mensheid te verliezen?
Wie kijkt in godsvredesnaam naar die shit?
Ik denk niet dat het programma bestaat met dank aan mensen die de laatste 4 minuten meekrijgen.quote:
Ik schop nog liever een gat in mijn tv dan dat ik utopia kijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
SBS6 4life.
Heb je ook een stukje Utopia meegekregen, om vervolgens je vertrouwen in de mensheid te verliezen?
Wie kijkt in godsvredesnaam naar die shit?
quote:
Ondanks alle scheldpartijen, diss momenten en andere zaken, zijn ze enorm toffe gozersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ghehe aan jou zitten ging de grote broers echt een stap te ver. Schattig.
Sap.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch niet serieus of wel?
[ afbeelding ]
Ziet er smerig uit man met een stratenmaker
het zijn echte ruwe bolsters met blanke pitjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ondanks alle scheldpartijen, diss momenten en andere zaken, zijn ze enorm toffe gozers
Ik heb ook een tip: gebruik de spatiebalkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
hey cc hopelyk heb je hier wat aan!! kop op he meid!!
Dank je dit doet me goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
heeft wel >10.000 likes op tumblr...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip: gebruik de spatiebalk
leest fucking irritant dit
en veel #fitgirls.. haal er best veel receptjes enzo vanaf om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja tumblr is ook echt het afvoerputje van de maatschappij. Al die hopeloze dikzakken en gothics gaan daar naartoe
oh en feministen ook
Hadden wel een paar kkspaties in gemogen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
GMTA.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip: gebruik de spatiebalk
leest fucking irritant dit
Veel fapmateriaal, vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja tumblr is ook echt het afvoerputje van de maatschappij. Al die hopeloze dikzakken en gothics gaan daar naartoe
oh en feministen ook
Zou ook wel naar jou in de spiegel kijken voor fapmateriaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:59 schreef JackieBrown het volgende:
Voor fapmateriaal kijk ik wel in de spiegel
Jij doet hele verkeerde dingen bij het fietsenhokquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ook wel naar jou in de spiegel kijken voor fapmateriaal
inb4 Etha wacht me op na schooltijd bij het fietsenhok
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ook wel naar jou in de spiegel kijken voor fapmateriaal
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
oh en feministen ook
Ze waren op TV laatst, zijn een stel 'hippe meiden'.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Vast zon hommo die probeert populair te worden met zn gay uitspraken. Net als die HPLyrikz en dat soort fagets
https://www.facebook.com/RUMAGNLquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze waren op TV laatst, zijn een stel 'hippe meiden'.
Vroeger had je gewoon Kush&Wizdom.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)t-een-klein-zinnetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RUMAGNL
Zien er idd echt hip uit gvd man. Zo'n type die op lowlands zich laat afneuken door een semi bekende DJ
Wel lekkere sma.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)t-een-klein-zinnetje
dit is echt superdomquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
zijn nog racisten ook
[ afbeelding ]
hey Seto
Echt bewijs dat vrouwen geen humor hebben gvd wat erg manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)t-een-klein-zinnetje
Intouchablesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
Vrienden en vriendinnen, heeft iemand film en/of serie tips?
Liefst beetje feelgood ofzo, geen zwaarmoedige shit ff geen zin in
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die ene chick wel volpompen die brunette lekker ordinair sletje
the walking deadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
frozenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
Brooklyn Nine Nine al gezien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik kan dus tegen niets wat ook maar remotely horror-achtig isnachtmerries enzo
Dat is het meest cringey stukje uit het hele filmpje, vooral hoe ze 'fakking' zegt, en dan die gezichtsuitdrukking erbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef seto het volgende:
"we hebben allemaal wel een fucking raam"
jezus wat een edge
the grand budapest hotelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
Des te meer reden om het te kijken. Gewoon numb worden. Ik was altijd super gevoelig voor plaatsvervangende schaamte op tv. Cringde om alles. Totdat ik lahwf keek op YouTube.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar dan kan Etha je toch vasthouden en troosten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Don't cut yourself on all that edgy.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef seto het volgende:
"we hebben allemaal wel een fucking raam"
jezus wat een edge
Oke bedankt dat je ook even op mij reageert np point taken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee... wel eens overwogen.. ik ga een pilotje doen thanks
crazy stupid lovequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
is dat net zoiets als hotel rwandaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef seto het volgende:
[..]
the grand budapest hotel
leukste film van 2014 imo
omg it's like you're photoshoppedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
crazy stupid love
ryan gosling is mijn voorbeeld qua stijl en fysiek in die film
Nee heb de pilot al eens gekeken en ik vond het vrij nep allemaal en toch 2 nachten over gedroomdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Des te meer reden om het te kijken. Gewoon numb worden. Ik was altijd super gevoelig voor plaatsvervangende schaamte op tv. Cringde om alles. Totdat ik lahwf keek op YouTube.
Drivequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
haha was een goede suggestie mattie maar die heb ik toch allang gezien denk ff na je kent me tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke bedankt dat je ook even op mij reageert np point taken.
Godver die kkaziaat heeft smaak.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef seto het volgende:
[..]
the grand budapest hotel
leukste film van 2014 imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |