SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 14% gewijzigd door VMSDKR op 31-03-2015 17:23:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt voorspelbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef Weissman het volgende:
Ik wil even melden dat ik ga stoppen met fok. Hele tijd dat gedoe met vrouwen. DM/PM hoeft niet, mag wel. Graag zelfs.
Doei
Een onzinreeks lurken en dan gaan klagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen weet toch al dat die c_c een dikke borderliner is die hier aandacht zoekt en medelijde probeert te wekken. Sinds haar komst is deze reeks flink verziekt.
gr gr.
lurker
Ik heb ook wel iets dat je achter kunt inbrengen. Snap je.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een onzinreeks lurken en dan gaan klagen.
Nee ok.
Ik neem het mee naar achteren, je waardevolle inbreng.
heylurkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen weet toch al dat die c_c een dikke borderliner is die hier aandacht zoekt en medelijde probeert te wekken. Sinds haar komst is deze reeks flink verziekt.
gr gr.
lurker
Daarom heb ik me ook al in een eenzaam hoekje verstopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lol, je fuckt met de verkeerde nu sis
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
*emotionele post over hoe jullie de vliegende vinkentering kunnen krijgen en veel plezier met de reeks en jullie je zin*
Lurken in een scquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
gr gr.
lurker
Ik heb nog wel een kwetsbare vrouw voor je in de aanbieding.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
Ik lurk wel eens in het 'Hoe voel je je nu?'-topic, om kwetsbare vrouwen te identificeren.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee nu moet je een alsjeblieft-ga-niet-ik-kan-niet-zonder-je-bericht posten
Gewoon langzamer gaan, gaat om het volhouden, niet om het snel zijn. Snelheid opbouwen kan altijd nog wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
VMS je hebt wel gelijk. Ik moest pacen, heeft de vorige keer ook een tijdje geduurd voordat ik een lekker ritme vond, heb al snel de neiging te snel te gaan en krijg dan moeite.
trouw aan het ijzerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:19 schreef seto het volgende:
ik kom srs bijna nergens anders op fok
ik ben trouw aan de gym
I know. I've done it before, I'll do it again.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon langzamer gaan, gaat om het volhouden, niet om het snel zijn. Snelheid opbouwen kan altijd nog wel.
Idd, denk dat Deuce wel hoog op hun scoutingslijstjes staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:26 schreef Awesome_ het volgende:
ik denk dat half klb hier lurkt
om wat inspiratie op te doen qua grappen en grollen
srs
???quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Idd, denk dat Deuce wel hoog op hun scoutingslijstjes staat.
Die echt voor schutting-rebus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:35 schreef Awesome_ het volgende:
seto je had eerst een echt voor schut gifje
waar is die
ben die kwijt man, harde schijf was keer gecrashedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:35 schreef Awesome_ het volgende:
seto je had eerst een echt voor schut gifje
waar is die
okee tot strxquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
ben die kwijt man, harde schijf was keer gecrashed
zal wel nieuwe maken
Ik wilde dat srs een keer doen, als gebbetje, stiekem zo'n shoot foto van mn exchick er tussen zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
Chick staat in spoiler, zeg niet welke het is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hey ChampyFXR wrestlemania al helemaal gezien?Nee nog steeds niet, vanavond wordt hem ook niet, morgenavond ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
ik liep een keer met een vriend door een menigte en toen stapte ik ook zo over een paaltje, hij had het niet door en liep vol met zijn noten eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje saai hier.Gaat van curvy naar vet of was dit onbewust gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 is dunner dan 1, 5 dunner dan 4, 7 dunner dan 6. Dus nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gaat van curvy naar vet of was dit onbewust gedaan?
oquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander
http://www.patronaat.nl/5-4-2015/nelly-live-in-concert
ga je mee
heyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander
http://www.patronaat.nl/5-4-2015/nelly-live-in-concert
ga je mee
Een maand of 5quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt om zo'n monster te kweken?
[ afbeelding ]
Hey Drinky.
Inb4 c_c en JB met iets over z'n prachtige ogen.
Ik zou 'm as is urenlang plezieren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zonder dat tapijt had ik hem gelikt
#nohomo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |