Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Fixedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef Spezza19 het volgende:
Op verzoek van Rob
Alleen te snel geklikt, dus geen nieuwe TT![]()
Sorry
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij zit dit kantoorgebouw vol met asbest en lood. Mobiele ontvangst = G. Niet E of H of 3G of 4G. Nee, G.
2 kliks voor jouw TT.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef Spezza19 het volgende:
Alleen te snel geklikt dus, geen nieuwe TT
Geen 2 bazen?quote:
Gewoon de fiets nemen, doe ik zo ook even en hopen dat ik niet wegwaai......quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
Amsterdam….Waarom is parkeren daar zo natuursgruwelijk duur
Ik woon niet in of dichtbij Amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon de fiets nemen, doe ik zo ook even en hopen dat ik niet wegwaai......
John And Mary even luisteren nog..
Ach, ik ook niet, hier stormt het niet eens, het waait wel vrij stevig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik woon niet in of dichtbij Amsterdam
Dus de fiets wordt lastig
Oh en voor wie zich verveelt, je kan Pacman spelen in de straten van Amsterdam via Google Maps
Je mag niet stelen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
De fiets stal ik voor de deur van de AH, gratis.
Om al die kuttoeristen er van weg te houden...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
Amsterdam….Waarom is parkeren daar zo natuursgruwelijk duur
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om al die kuttoeristen er van weg te houden...
In Amsterdam rijden vanaf het CS trams en metro's, tot vlakbij Carré...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
Carré maakt het aantrekkelijk om te parkeren… Een kaart kost u "slechts" 20 euro
Bij centraal kan ik hem voor 10 euro kwijt… Maar dan moet ik weer een half uur lopen…
Maar goed, dan doen we dat maar…. Ook fijn met deze wind
Ik ga nooit met de auto Amsterdam in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Amsterdam is snel failliet als er geen toeristen meer zouden komen
En de enige reden dat het duur is, is omdat de auto de perfecte melkkoe is
Mja, dan moet je weer zo'n OV kaart aanschaffen van 5 euro met minimaal 20 euro tegoed er opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam rijden vanaf het CS trams en metro's, tot vlakbij Carré...
Voor mij is de auto + parkeren bij centraal voor 10 euro goedkoper dan het OVquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de auto Amsterdam in.
Is ook helemaal niet nodig. Als je een goedkoper alternatief wilt, dan hoor ik het wel...
Niks misplaatst aan in dit geval hoor. En trouwens ook geen vooroordeel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig die misplaatste vooroordelen van niet-Amsterdammers.
Have fun in Carré!
Wel degelijk, je kan namelijk veel goedkoper dan voor 10 euro de stad in en uit komen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks misplaatst aan in dit geval hoor.
Ergens goedkoper parkeren dan 10 euro voor 24 uur? Verras mequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel degelijk, je kan namelijk veel goedkoper dan voor 10 euro de stad in komen...
Ja lopend, fietsend, brommer. Allemaal opties die niet van toepassing zijn als je verder weg woontquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel degelijk, je kan namelijk veel goedkoper dan voor 10 euro de stad in en uit komen...
Nee, allemaal niet van toepassing.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja lopend, fietsend, brommer. Allemaal opties die niet van toepassing zijn als je verder weg woont
Jawel, maar dan staat mijn auto op Zeeburg en moet ik in de tram zitten, die ook maar op bepaalde tijden gaat en dan bij Centraal alsnog lopen danwel andere tram nemen…quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal niet van toepassing.
Ooit van P+R gehoord?
Kom maar naar Assen. Kun je gratis naast het station parkeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ergens goedkoper parkeren dan 10 euro voor 24 uur? Verras me
Assenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom maar naar Assen. Kun je gratis naast het station parkeren.
Maar verder geen voordelen dus...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan staat mijn auto op Zeeburg en moet ik in de tram zitten, die ook maar op bepaalde tijden gaat en dan bij Centraal alsnog lopen danwel andere tram nemen…
Qua reistijd verre van efficient
Nogmaals, zijn geen vooroordelen zijn feiten. Of denk je dat ik vanavond voor het eerst naar Amsterdam ga ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar verder geen voordelen dus...![]()
Laat maar, verdere uitleg wil je niet horen.
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
Assen
Leuk dorpHeb ik nog een half jaar gewerkt
Nee, je gaat vast niet voor het eerst naar Amsterdam, maar je kent duidelijk niet alle mogelijkheden en je wilt ze ook niet horen. Nogmaals veel plezier in Carré!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nogmaals, zijn geen vooroordelen zijn feiten. Of denk je dat ik vanavond voor het eerst naar Amsterdam ga ofzo?
Kom er al jaren voor concerten en ben er jarenlang koerier geweest. Je hoeft mij die stad niet te leren kennen hoor
Ik ken genoeg mogelijkheden, maar parkeren bij Centraal is de goedkoopste oplossing.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je gaat vast niet voor het eerst naar Amsterdam, maar je kent duidelijk niet alle mogelijkheden en je wilt ze ook niet horen. Nogmaals veel plezier in Carré!
Bij Paradiso wel een paar keer gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef robdriessen het volgende:
Zeggen dat je bij James Taylor hoort. Gratis op de artiestenparking van Carré!
Dat zijn er dan wel heel veel...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer net zoveel gifjes in mijn archief als dat jij muziekjes hebt.
Ik ken dat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maat houden is nooit mijn sterkste kant geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |