Wat een warm onthaal!quote:
Hopelijk nieuwe game van Undead Labs, de makers van State of Decay. Zou zelfde soort game maar dan MMO-achtig online moeten worden!quote:Op maandag 27 april 2015 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat zijn de verwachtingen trouwens voor XBO exclusives deze E3? Nieuwe Gears staat al vast volgens mij, en waarschijnlijk showen ze de nieuwe Forza 6 ook wel, maar verder? Nog iets bijzonders qua rumours, of wat!?
Het werd ook wel tijd hequote:
had jij geen ps4 ?quote:Op woensdag 29 april 2015 09:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Is er al meer bekend over de game with gold van Mei?
Toch eindelijk Dragonball Xenoverse aangeschaft, twijfelde lang omdat de recensies niet geweldig waren en ze toch vaak tegenvallen. Maar wat is dat een vette game, wat uiteraard wordt bepaald door nostalgische redenen maar hele vette game.
Sunset Overdrive vind ik dan weer moeilijker om in te komen. Leg die eigenlijk steeds aan de kant.
Jawelquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
JawelHeb laatst alles verkocht van PS4 en ben teruggegaan naar Xbox. Kon niet wennen aan de controller en vind de hele omgeving van xbox persoonlijk prettiger. Ben ook erg blij met de stap terug naar xbox
Waar wacht je nog op, GO AND GET IT NOW.quote:
ja maar, ps4 en die dingen...quote:Op donderdag 30 april 2015 14:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op, GO AND GET IT NOW.
Simpel: boekensteun en onderzettersquote:
helaas met maar 1 controller.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:30 schreef Jimbo het volgende:
bij dixon is hij nu 329, dan met de kortingscode ontdek3 erbij heb je nog 30eur korting.
dat is 309eur voor de console. not bad
In mijn tijd had je:quote:Op donderdag 30 april 2015 15:00 schreef Rossdale het volgende:
No thanks, één console per generatie is w.m.b. genoeg
Dit telt zeker niet?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elk artikel dat Banjo en Battletoads noemt is pure fanboyspeculatie.
Als een van die twee getoond wordt, in hun originele genre, dus platformer of brawler, dan neem ik drie maanden lang een XBO avatar.
Dus geen Nuts & Bolts, geen cameo in Shovel Knight en al helemaal geen dlc pack voor Prjoect Spark. Maar een échte game.
Is dat een XBO exclusive?quote:
Je zal tenminste een bewijs van aankoop moeten hebben bij de betreffende winkel. Dit kan een (elektronisch) bankafschrift of pinbon zijn. Wanneer degene waar jij de Xbone van overneemt deze niet heeft, zou ik er niet aan beginnen als je per se de garantie wil hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Experts ik kan een xbox one + 2 controllers kopen. Verder zit gta V en een COD AW erbij. Alleen de verkoper heeft geen bon. Hoe zit het dan met eventuele garantie? Hij vraagt €300.
Daarnaast heb je nog de garantie van Microsoft, maar als die ander de console al heeft geregistreerd, dan staat het gok ik op de naam van die persoon en heb ik eigenlijk geen idee of en hoe je dan nog iets gerepareerd krijgt. Maar goed, die garantie kan inmiddels ook al verlopen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je zal tenminste een bewijs van aankoop moeten hebben bij de betreffende winkel. Dit kan een (elektronisch) bankafschrift of pinbon zijn. Wanneer degene waar jij de Xbone van overneemt deze niet heeft, zou ik er niet aan beginnen als je per se de garantie wil hebben.
https://www.consuwijzer.n(...)omsten/aankoopbewijs
https://www.consuwijzer.n(...)-als-ik-bonnetje-heb
Persoon de xbox one als 'gift' gekregen (vergelijkbaar met een kerstpakket).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je zal tenminste een bewijs van aankoop moeten hebben bij de betreffende winkel. Dit kan een (elektronisch) bankafschrift of pinbon zijn. Wanneer degene waar jij de Xbone van overneemt deze niet heeft, zou ik er niet aan beginnen als je per se de garantie wil hebben.
https://www.consuwijzer.n(...)omsten/aankoopbewijs
https://www.consuwijzer.n(...)-als-ik-bonnetje-heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |