waar dan ?quote:
Dixons of Bart Smit. Een van die twee.quote:
Halo afgelopen week voor 2 tientjes besteld bij Coolblue.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar dan ?
dixons dus, maar die is zonder halo?
hmm ik twijfel, zou graag zn xbox one halen (ondanks dat ik ook al de ps4 heb staan)quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Halo afgelopen week voor 2 tientjes besteld bij Coolblue.
Gewoon doen. Beide consoles hebben beide te toffe exclusives om te laten liggen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm ik twijfel, zou graag zn xbox one halen (ondanks dat ik ook al de ps4 heb staan)
Maar ik denk dat tegen kerst ze rond de 250 zijn, of 300 met een extra controller oid.
Het is niet of ik momenteel nergens op kan spelen, die one zou gewoon 'extra'' zijn om de exclusives op te spelen. Lastige keuzes altijd!
Ik zou nog even wachten, zoveel exclusiefs heeft Xbox One momenteel niet dat écht de moeite is (mijn mening uiteraard). Eind dit jaar een bundel met Lara zou een mooi moment zijn om in te stappenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm ik twijfel, zou graag zn xbox one halen (ondanks dat ik ook al de ps4 heb staan)
Maar ik denk dat tegen kerst ze rond de 250 zijn, of 300 met een extra controller oid.
Het is niet of ik momenteel nergens op kan spelen, die one zou gewoon 'extra'' zijn om de exclusives op te spelen. Lastige keuzes altijd!
Welke Xbone exclusives zou je dan willen spelen? Heb dat ding sinds de launch maar kan niet zeggen dat ik in die anderhalf jaar tijd veel exclusives heb gespeeld. Maar goed, ik ben al geen fan van o.a. Halo en Forza.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Micr(...)-1&keywords=xbox+onequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga je nogmaals quoten om te zien of dit nog mogelijk is
halo vooral jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:30 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Welke Xbone exclusives zou je dan willen spelen? Heb dat ding sinds de launch maar kan niet zeggen dat ik in die anderhalf jaar tijd veel exclusives heb gespeeld. Maar goed, ik ben al geen fan van o.a. Halo en Forza.
Als je meer / andere games wil spelen kun je naar mijn idee beter een WII U halen als je die nog niet hebt.
Dit lijkt me een aardige prijs, bundel met Halo + Fifa:quote:Op zondag 26 april 2015 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
halo vooral ja
hoorde dat die ook co-op in splitscreen kan, lijkt me tof op met mn vriendin te doen
Belachelijk duur natuurlijk, 60 euro per controller. Horen gewoon lekker rond de 35-40 te zitten, maximaal.quote:Op maandag 27 april 2015 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hatsee, Xbox One is gekocht bij Amazon.de, € 330 met 2 controllers vond ik wel mooie deal. Games worden namelijk wel goedkoper maar controllers niet, die blijven altijd € 60. Nu dus maar op zoek naar wat games!
Microsoft komt met een nieuwe IP, voor zover ik weet nog niets van bekend verder. Ik zou m'n geld zetten op een arena shooter als Overwatch.quote:Op maandag 27 april 2015 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk duur natuurlijk, 60 euro per controller. Horen gewoon lekker rond de 35-40 te zitten, maximaal.
Wat zijn de verwachtingen trouwens voor XBO exclusives deze E3? Nieuwe Gears staat al vast volgens mij, en waarschijnlijk showen ze de nieuwe Forza 6 ook wel, maar verder? Nog iets bijzonders qua rumours, of wat!?
Oh ja, Scalebound kon wel tof worden. Thanksquote:Op maandag 27 april 2015 23:05 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Microsoft komt met een nieuwe IP, voor zover ik weet nog niets van bekend verder. Ik zou m'n geld zetten op een arena shooter als Overwatch.
Daarnaast gaan ze vast beelden tonen van Scalebound, een action-adventure van Platinum Games.
Bron: http://www.ign.com/articl(...)lusive-ip-at-e3-2015
Je vergeet Blinx.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen Conker. Ook geen Banjo. Microsoft heeft in drie generaties één kleurrijke platformer gehad en dat was eigenlijk een GameCube-game.
Hmm, ik ruil sowieso nooit mijn spellen in, maar al helemaal niet als ik ze geniaal noem.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
BF Hardline geruild voor GTA5, wil hem wel even uitproberen op de XB1. Hardline was echt geniaal, een van de betere shooters die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Haal hem later misschien weer als hij in de budgetbak of wanneer hij in de EA Vault zit.
JAAAAAAAAquote:Op maandag 27 april 2015 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hatsee, Xbox One is gekocht bij Amazon.de, € 330 met 2 controllers vond ik wel mooie deal. Games worden namelijk wel goedkoper maar controllers niet, die blijven altijd € 60. Nu dus maar op zoek naar wat games!
Halo TMCC bij Bo bo bol. Bo bo bo bo bo bol.com.quote:Op maandag 27 april 2015 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |