Met zo een zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:10 schreef SolidDS het volgende:
Zag net bij Media Markt MKx plus Xbone controller voor 79,- erg verleidelijk.
Nope, dat zou wel een hele goede deal zijn, maar t is gewoon een standaardcontroller.quote:
Krijg beetje een SEGA gevoel hierbijquote:
gewoon 90mb/s tot 100mb/s hier? Instant on is iig niet goed voor je download speed. En als ik merk dat ie max 40mb/s haalt zet ik hem helemaal uit en start ik weer opnieuw op.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is inderdaad bizar hoe langzaam de Xbox download. Waar ik op mijn pc steady 120Mb/s binnentrek, doet de Xbox maximaal een 40-50Mb/s. Soms ook urenlang 3-4Mb/s. Heel frustrerend.
Ik snap het ook niet helemaal. Via de pc, laptop en alles haal ik gewoon 120Mb, wat ook mijn max snelheid is. Poorten staan goed allemaal. Xbox staat niet instant in, powercycle ook al een geprobeerd...quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon 90mb/s tot 100mb/s hier? Instant on is iig niet goed voor je download speed. En als ik merk dat ie max 40mb/s haalt zet ik hem helemaal uit en start ik weer opnieuw op.
Probeer eens een andere kabel?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Via de pc, laptop en alles haal ik gewoon 120Mb, wat ook mijn max snelheid is. Poorten staan goed allemaal. Xbox staat niet instant in, powercycle ook al een geprobeerd...
laptop ook aan draad zitten dan? Nja ik heb alleen cat6 kabels liggen hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Via de pc, laptop en alles haal ik gewoon 120Mb, wat ook mijn max snelheid is. Poorten staan goed allemaal. Xbox staat niet instant in, powercycle ook al een geprobeerd...
Als ik exact dezelfde cat6 kabel uit de Xbox haal en in mijn pc steek heb ik 120Mb. Laptop: 120Mb. Dus de kabel kan het ook niet zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
laptop ook aan draad zitten dan? Nja ik heb alleen cat6 kabels liggen hier
Statisch ip adres?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik exact dezelfde cat6 kabel uit de Xbox haal en in mijn pc steek heb ik 120Mb. Laptop: 120Mb. Dus de kabel kan het ook niet zijn
het kan ook natuurlijk zijn dat de downloadservers gewoon niet sneller gaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik exact dezelfde cat6 kabel uit de Xbox haal en in mijn pc steek heb ik 120Mb. Laptop: 120Mb. Dus de kabel kan het ook niet zijn
Dat is dan het enige wat overblijftquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het kan ook natuurlijk zijn dat de downloadservers gewoon niet sneller gaan
Mensen vergeten wel eens dat bandbreedte geld kost.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dan het enige wat overblijft
Volgens mij staan die sowieso in USAquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het kan ook natuurlijk zijn dat de downloadservers gewoon niet sneller gaan
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Game of Thrones van Telltale voor 5 piekemannen!
https://store.xbox.com/nl(...)d2-8eea-0f51a892fc0f
quote:Game of Thrones - The Complete First Season (Episodes 1-6)
Deze bundel bevat de volledige eerste seizoen (Episodes 1-3 nu beschikbaar, Episodes 4-6 periodiek worden vrijgegeven) van Game of Thrones, een zesdelige episodische game series in de wereld van de HBO's baanbrekende tv-show. Dit nieuwe verhaal vertelt van House Forrester, een adellijke familie uit het noorden van Wes... Meer informatie
0
Releasedatum: 13-5-2015
¤ 29,99
Ha, ik had hem voor ¤5, maar dat was ergens vanochtend inderdaad. Balen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |