abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151234325

[ Bericht 52% gewijzigd door Aardappel22 op 31-03-2015 22:47:38 ]
pi_151234806
Ik breek gewoon even schaamteloos in O-)
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen. :Y Eerst maar eens even op vakantie :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151234900
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen. :Y Eerst maar eens even op vakantie :D
Goed om te horen! :D Lekker genieten van je vakantie nu! Ga je ergens naar toe nog?
pi_151235297
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

Goed om te horen! :D Lekker genieten van je vakantie nu! Ga je ergens naar toe nog?
Ja! :Y We gaan naar IJsland O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151235430
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Wauw wat gaaaf zeg! Niet een bestemming wat je vaak hoort, maar lijkt mij ook zeker een mooi land. Geniet ervan! :)
pi_151235691
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

IJsland O+ Hopen op Noorderlicht, heb ik daar exact een jaar geleden gezien :)
Hier vooral vreemde kwaaltjes, geen enkele last van m'n buik, maar wel lichte menstruatie. Ik ben bang dat ik mezelf dingen inbeeld maar het voelt echt anders.
pi_151235875
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef bloes85 het volgende:

[..]

IJsland O+ Hopen op Noorderlicht, heb ik daar exact een jaar geleden gezien :)
Hier vooral vreemde kwaaltjes, geen enkele last van m'n buik, maar wel lichte menstruatie. Ik ben bang dat ik mezelf dingen inbeeld maar het voelt echt anders.
Herkenbaar. Vorige maand voelde ik me precies zo. Voelde me heel 'anders' en voor m'n gevoel ook echt 'zwanger'. Bizar hoe je jezelf zo voor de gek kan houden. Maar wie weet is het wel raak bij jou?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:50:05 #33
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151235914
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Fijn dat het bloed goed was! Nu hopen dat de rest ook goed zal zijn. Fijne vakantie!

Hier is de menstruatie nu echt voorbij. Wel zo nu en dan nog jeukende borsten. Heel de dag beetje misselijk en vol gevoel. En flink opgezette buik. Ik ga later deze week nog een keer testen. Ben zo benieuwd of die schaduw die ik vanochtend op de test dacht te zien ook echt een streepje is...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:00:13 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_151236376
Zoë, als het echt een streepje is zou je m ook op de droge test moeten kunnen zien.
disclaimer
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 20:04:54 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151236587
Wat fijn dat de uitslag van je bloed goed was Sjois! En heel veel plezier in IJsland, lijkt me gaaf O+

Welkom terug aardappel. Slopend is dat he die vage klachten? Je let er natuurlijk ook veel meer op dan normaal, ik vind het steeds vermoeiender :@

Klinkt wel spannend bloes! Toch eens een testje eraan wijden?

Ik heb net een brief ontvangen van de woningbouw met het aanbod om het huis te kopen, voor een zeer fijne prijs O+ Grote kans dus dat we dat gaan doen! Ik heb meteen gemaild voor een afspraak, spannend *O*
5 - 28 februari Thailand O+
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:15:31 #36
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151237034
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, als het echt een streepje is zou je m ook op de droge test moeten kunnen zien.
Ik heb net even gekeken en op de droge test zie ik ook alleen een heel vaag schaduwachtig iets dat lijkt op een soort van streepje in een kleur die lichter is dan de controle streep. Maar ook alleen als ik hem onder de lamp hou.
Ik zal hier maar geen conclusies aan verbinden :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:16:19 #37
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151237063
Oeh spannend Majo!
pi_151237106
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:04 schreef MaJo het volgende:
Wat fijn dat de uitslag van je bloed goed was Sjois! En heel veel plezier in IJsland, lijkt me gaaf O+

Welkom terug aardappel. Slopend is dat he die vage klachten? Je let er natuurlijk ook veel meer op dan normaal, ik vind het steeds vermoeiender :@

Klinkt wel spannend bloes! Toch eens een testje eraan wijden?

Ik heb net een brief ontvangen van de woningbouw met het aanbod om het huis te kopen, voor een zeer fijne prijs O+ Grote kans dus dat we dat gaan doen! Ik heb meteen gemaild voor een afspraak, spannend *O*
Ja vandaar ook die foto haha! Ga het altijd checken op google, stupid me. Spannend dat jullie misschien een huis gaan kopen!! Allemaal leuk nieuws hier!
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 20:17:43 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151237111
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:15 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken en op de droge test zie ik ook alleen een heel vaag schaduwachtig iets dat lijkt op een soort van streepje in een kleur die lichter is dan de controle streep. Maar ook alleen als ik hem onder de lamp hou.
Ik zal hier maar geen conclusies aan verbinden :')
Post eens een foto? :o
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:27:06 #40
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151237507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Post eens een foto? :o
Er is ècht bijna niks te zien en het is ook bijna niet te fotograferen. Foto poging onder spoiler. Ik denk dat ik gewoon te graag iets wil zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 20:28:44 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151237598
Ik lijk wel iets te zien Zoe :o En ik sta bekend als iemand die nooit de streepjes ziet dus ik ben benieuwd wat de anderen zien!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:34:26 #42
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151237821
Nou Zoe, ik zie ook een echte tuurstreep! Ik zou niet (kunnen :X) wachten tot vrijdag, na zoiets!

Fijne uitslag Silver en geniet van je vakantie!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:38:02 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_151237974
Ik zie ook iets :D maar zou nog wel een slag om de arm houden ;)
disclaimer
pi_151241608
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:43 schreef Elleska het volgende:
tja wanneer is iets een slecht gebit. een gaatje en een wortelkanaalbehandeling noem ik nog geen slecht gebit... tegenwoordig maar weinig volwassenen die geen enkel gaatje hebben.

IK!!! 0 gaatjes! (en mijn eigen tanden nog :D)
pi_151241743
Ik zie ook een vaagje Zoe!! O+

En wat tof Majo, je eigen huis kopen O+
pi_151242583
Ik lijk ook heel licht iets te zien, spannend!
pi_151242660
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

IK!!! 0 gaatjes! (en mijn eigen tanden nog :D)
ikzelf toevallig ook ;) maar daarmee ben ik in mijn omgeving de enige (voor zover ik weet).

echter was ik ook al een paar jaar niet meer naar de tandarts geweest. prima tandarts maar qua communicatie wat apart, wat ik wel herken in het verhaal van Majo. Heb nu sinds 2weken een nieuwe tandarts en die is zoveel fijner, had ik veel eerder moeten doen.
pi_151242751
Lot :* wat frustrerend dat je al zolang zonder resultaat bezig bent en dan ook nog eens meerdere miskramen. Hopelijk kan de arts je helpen.

Silversjoiis fijn dat bloed uitslag goed is. Fijne vakantie, maar dat komt vast goed met zo'n gave bestemming.

Majo wat spannend om een huis te kopen! Balen van je witte test :*
Lekker zo'n nieuwe tandarts ;(

Zoe_hart, zie amper iets. Hopelijk zie je snel een duidelijkere streep.

Fien hoe gaat het met de clomid? Heb je er nog last van?
pi_151243974
Wat lief dat je er naar vraagt! Het valt me echt alles mee moet ik zeggen tot nu toe. Ik heb vanochtend de laatste geslikt en ik voel me niet anders als anders. Ik hoop zo dat het aanslaat!

Ik zie ook wat Zoë! Spannend!
pi_151245077
Hey Zoe, photoshop kan er niet heel veel meer van maken dan 3(!) lijntjes. Waarschijnlijk links en rechts van waar een eventueel lijntje zou moeten verschijnen. Klopt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo willen die testjes nog wel eens opdrogen trouwens. Vaak een beetje kleurstof wat blijft hangen rond de minimaal dikkere teststreep. Ook de reden waarom je ze na 10 minuten in de prullenbak moet gooien.
Bij mij had de kleurstof van de actiontestjes zelfs de vervelende gewoonte om soms op te drogen óp de teststreep. De eerste keer kreeg ik een hartverzakking toen ik na 2 uur de test nog eens bekeek. (Zie deel 299 pagina 7) Daar was ik toch echt niet zwanger hoor, dat doen sommige batches blijkbaar, heb ik gemerkt. }:|

Maar anyway, ik kan op dit plaatje NIET uitsluiten dat dat 1 van de twee lijntjes een schaduw is. En ik weet niet hoe snel de verkleuring er stond. Binnen drie minuten is hoopgevend... Dus spannend hoor!

Kan niet wachten op het vervolg!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')