Goed om te horen!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik breek gewoon even schaamteloos in
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen.Eerst maar eens even op vakantie
Ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef Aardappel22 het volgende:
[..]
Goed om te horen!Lekker genieten van je vakantie nu! Ga je ergens naar toe nog?
Wauw wat gaaaf zeg! Niet een bestemming wat je vaak hoort, maar lijkt mij ook zeker een mooi land. Geniet ervan!quote:
IJslandquote:
Herkenbaar. Vorige maand voelde ik me precies zo. Voelde me heel 'anders' en voor m'n gevoel ook echt 'zwanger'. Bizar hoe je jezelf zo voor de gek kan houden. Maar wie weet is het wel raak bij jou?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef bloes85 het volgende:
[..]
IJslandHopen op Noorderlicht, heb ik daar exact een jaar geleden gezien
Hier vooral vreemde kwaaltjes, geen enkele last van m'n buik, maar wel lichte menstruatie. Ik ben bang dat ik mezelf dingen inbeeld maar het voelt echt anders.
Fijn dat het bloed goed was! Nu hopen dat de rest ook goed zal zijn. Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik breek gewoon even schaamteloos in
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen.Eerst maar eens even op vakantie
Ik heb net even gekeken en op de droge test zie ik ook alleen een heel vaag schaduwachtig iets dat lijkt op een soort van streepje in een kleur die lichter is dan de controle streep. Maar ook alleen als ik hem onder de lamp hou.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, als het echt een streepje is zou je m ook op de droge test moeten kunnen zien.
Ja vandaar ook die foto haha! Ga het altijd checken op google, stupid me. Spannend dat jullie misschien een huis gaan kopen!! Allemaal leuk nieuws hier!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:04 schreef MaJo het volgende:
Wat fijn dat de uitslag van je bloed goed was Sjois! En heel veel plezier in IJsland, lijkt me gaaf
Welkom terug aardappel. Slopend is dat he die vage klachten? Je let er natuurlijk ook veel meer op dan normaal, ik vind het steeds vermoeiender
Klinkt wel spannend bloes! Toch eens een testje eraan wijden?
Ik heb net een brief ontvangen van de woningbouw met het aanbod om het huis te kopen, voor een zeer fijne prijsGrote kans dus dat we dat gaan doen! Ik heb meteen gemaild voor een afspraak, spannend
Post eens een foto?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:15 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en op de droge test zie ik ook alleen een heel vaag schaduwachtig iets dat lijkt op een soort van streepje in een kleur die lichter is dan de controle streep. Maar ook alleen als ik hem onder de lamp hou.
Ik zal hier maar geen conclusies aan verbinden
Er is ècht bijna niks te zien en het is ook bijna niet te fotograferen. Foto poging onder spoiler. Ik denk dat ik gewoon te graag iets wil zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
IK!!! 0 gaatjes! (en mijn eigen tanden nogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:43 schreef Elleska het volgende:
tja wanneer is iets een slecht gebit. een gaatje en een wortelkanaalbehandeling noem ik nog geen slecht gebit... tegenwoordig maar weinig volwassenen die geen enkel gaatje hebben.
ikzelf toevallig ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK!!! 0 gaatjes! (en mijn eigen tanden nog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo willen die testjes nog wel eens opdrogen trouwens. Vaak een beetje kleurstof wat blijft hangen rond de minimaal dikkere teststreep. Ook de reden waarom je ze na 10 minuten in de prullenbak moet gooien.
Bij mij had de kleurstof van de actiontestjes zelfs de vervelende gewoonte om soms op te drogen óp de teststreep. De eerste keer kreeg ik een hartverzakking toen ik na 2 uur de test nog eens bekeek. (Zie deel 299 pagina 7) Daar was ik toch echt niet zwanger hoor, dat doen sommige batches blijkbaar, heb ik gemerkt.![]()
Maar anyway, ik kan op dit plaatje NIET uitsluiten dat dat 1 van de twee lijntjes een schaduw is. En ik weet niet hoe snel de verkleuring er stond. Binnen drie minuten is hoopgevend... Dus spannend hoor!
Kan niet wachten op het vervolg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |