Ik wilde dit niet doenquote:
Ik zag jouw post als laatste met "ik maak geen nieuwe" en toen was het topic opeens dichtquote:
Niet slaan alsjeblieftquote:
Dat laat ik aan specularium over.quote:
Oh, dan is het goed, daar ben ik niet zo bang voorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat laat ik aan specularium over.
Beter eindig je zinnen niet met beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin je zinnen niet met beter.
Een mooie vrouw met baklava vind ik dan ook meer dan goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
Beter is de vergrotende trap van goed.
5 uur na de tijd nog door een slotje heen postenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leer je dat je moeder ook? Spit vind ik namelijk geen probleem, maar dat halve gekokhals steeds als ie erin zit gaat me wel wat ver.
Ik begrijp het als je teleurgesteld bentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5 uur na de tijd nog door een slotje heen posten
Nou inderdaad, werd mijn bed uitgeblazen vanochtend, er lagen hier ook meteen 2 vrachtauto's op de kantquote:
Jij slaapt op een industrieterrein?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, werd mijn bed uitgeblazen vanochtend, er lagen hier ook meteen 2 vrachtauto's op de kant
Nee hier in de polderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij slaapt op een industrieterrein?
Die staat over het algemeen niet heel de nacht op mijn slaapkamerraam te slaanquote:
Helemaal vergeten je uit te nodigen! :s Sorry!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool, wanneer gaan we meteen? Of heeft Johannes je hart al gestolen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad precies op mij.Als twee druppels water!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor je ego, om te kijken of mensen over je pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |