SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 31-03-2015 12:57:09 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond mijn interval training niet afgemaakt![]()
Doel was 8*4' met 2'dribbelpauze. Dribbelpauze werd na 1x al wandelpauze en de 8 rondjes werden er 5. Beetje rot gevoel. Maar ik was moe en mijn benen protesteerden. Ben bang dat anders overbelastingsblessure terugkomt.
Volgende keer beter.![]()
Mooie mijlpaal xMissi.
Ik heb vandaag ook weer lekker gelopen. Beetje gespeeld met tempos en hartslag.
http://app.endomondo.com/workouts/494654662/10707661.![]()
Inderdaad mooie mijlpaal xMissy! Knap, zeker gezien je knie problemen etc!!![]()
![]()
Wat wordt de volgende mijlpaal?![]()
ik heb de laatste dagen meerdere malen gepost over Barkley en Matt Bixley.
Ik kan Matt niet bijzonder goed maar heb hem diverse keren ontmoet tijdens races en volg verder zijn loopavonturen op Facebook.
Ik heb Matt leren kennen als een enorm sterke loper, misschien op dit moment wel de sterkste ultra en ultra rogainer in NZ en dat wetende doet het mij verstelt staan wat Barkley met je doet....bronquote:Matt Bixley traveled from Dunedin, New Zealand, to compete. His said his goal was to see what he could find out about himself.
Instead, he found himself lying, passed out, on the ground after completing more than 48 miles in about 28 hours of running and climbing through the mountains of Frozen Head State Park.
“I passed out or collapsed,” said Bixley, 42, a quantitative geneticist with New Zealand’s AgResearch. “Something happened. It wasn’t sleepiness. I don’t know. I spent some time thinking about what that might mean and where I was going. It was a boundary I wasn’t prepared to cross, and I quit.”'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Thanks allemaal![]()
@ Steffelonio, ik ga 17 mei de marikenloop lopen, en daar zit een limiet van 40 minuten aan. Dus ga sws proberen om sneller te worden![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:48 schreef xMissi het volgende:
Thanks allemaal![]()
@ Steffelonio, ik ga 17 mei de marikenloop lopen, en daar zit een limiet van 40 minuten aan. Dus ga sws proberen om sneller te wordenknap gedaan!
En sneller hoeft niet. Als je 4 km loopt in 30 min haal je er straks ook wel 5 in 40 min. Focus je echt eerst op heel genoeg blijven.
Daarbij, je hebt nog 1,5-2 mnd. Je kan best een of 2 weekjes nu op 30 min blijven, zodat je lichaam daar een soort rust in vindt en dan weer verder opbouwen. Je ligt supergoed op schema
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb zo een voorgevoel dat 12 april een ideale dag voor een marathon gaat worden. Ik heb er zin in
F means you're fucked![]()
Amen!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, er zijn grenzen. Zo iemand is een extra sprintje met een mooie tackle waard.
Wat een mafkees. Het is geen contactsport hoor, hardlopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mossel, wil je me uit de WLWW halen voor 14 mei? Thanks!quote:
Die lijst kan sowieso wel een update gebruiken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kan die WLWEW niet op ongeveer dezelfde soort manier als de challenge en het PR-deel? Zodat iedereen m zelf aan kan passen? Of zeg ik nu wat raars?F means you're fucked![]()
Dat is allang een keer voorgesteld. Ik heb mij nog aangeboden om daar iets voor te maken maar dat hoefde toen niet.Dat is wel heel lompquote:Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment serieus naar achteren getrokken aan mijn schouder door een vent. Terwijl ik toch ook gewoon links bezig was met inhalen. Vijf meter verderop deed hij het weer, mafkees.. Dat iemand tegen je aanloopt, kan gebeuren maar dit is toch wel een overtreffende trap. Ik heb alleen wel een keer meegemaakt dat ik weg werd geduwd door iemand die vond dat hij recht had om daar in het startvak te staan. Hij stond zelf op dat moment nog buiten het vak maar vond dat hij het plekje vanaf daar vrij mocht houden
.
![]()
Mee eens, goed verwoordt Murmeli!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gefeliciteerdknap gedaan!
En sneller hoeft niet. Als je 4 km loopt in 30 min haal je er straks ook wel 5 in 40 min. Focus je echt eerst op heel genoeg blijven.
Daarbij, je hebt nog 1,5-2 mnd. Je kan best een of 2 weekjes nu op 30 min blijven, zodat je lichaam daar een soort rust in vindt en dan weer verder opbouwen. Je ligt supergoed op schema
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)
XMissy: leuk doel, die Marikenloop. Nu rustig wennen aan de 30 min. Die Marikenloop gaat je echt wel goed lukken (maar wel heel blijven!!)![]()
Hulde xMissy!![]()
Potverdrie, zit ik een verslagje te typen van Zandvoort, klik ik terwijl het bijna af is het venster dicht.![]()
Later vandaag poging 2. Dan nu maar eerst even de training van gisteren. Een aantal mensen van de loopgroep loopt op maandagavond, wie mee wil sluit aan. Ze zouden ongeveer 20 km lopen, waarvan de helft door de Soesterduinen. 20 km was me veel te ver na de wedstrijd, maar de helft durfde ik wel aan. Meteen een mooie gelegenheid om de trailschoenen te testen.
Conclusie: duinen lopen best zwaar, zeker na een wedstrijdje dat ook al gedeeltelijk over duinen en strand ging. Maar de schoenen lopen lekker!Zelfs op het asfalt vond ik ze best prettig lopen.
SPOILER: logOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste loop van maart. Het maandtotaal is 92 km, het laagste aantal in 2015. Het jaartotaal is 313 km, mooi op schema dus voor mijn bijgestelde doelstelling.![]()
Hmm vandaag nog steeds een beetje niet jofel dus dat worden geen 400tjesWas van plan om voor het eerst op dinsdag te gaan baantrainen bij de andere trainer, die volgens iedereen heel goed is met je op gevoel je techniek laten verbeteren..
Heel misschien ga ik nog wel even naar de RW om nieuwe schoenen te zoeken vandaag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben alweer 2 weekenden op rij bij Scarabee geweest, dus in april maar even niets kopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat je deze film ook wel aardig zal vinden over de Barkley Marathons:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb de laatste dagen meerdere malen gepost over Barkley en Matt Bixley.
Ik kan Matt niet bijzonder goed maar heb hem diverse keren ontmoet tijdens races en volg verder zijn loopavonturen op Facebook.
Ik heb Matt leren kennen als een enorm sterke loper, misschien op dit moment wel de sterkste ultra en ultra rogainer in NZ en dat wetende doet het mij verstelt staan wat Barkley met je doet....
[..]
bron
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2014) - IMDb
Vorige week gezien op een filmfestival. Aanrader!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ja, volgens mij is hij ook online te downloaden, binnenkort maar eens kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze film ook wel aardig zal vinden over de Barkley Marathons:
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2014) - IMDb
Vorige week gezien op een filmfestival. Aanrader!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hou jezelf voor de gekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Guard het volgende:
Ben alweer 2 weekenden op rij bij Scarabee geweest, dus in april maar even niets kopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef YUR het volgende:
Ik heb zo een voorgevoel dat 11 april een ideale dag voor een ultramarathon gaat worden. RD heeft er zin in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanksssss allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gefeliciteerdknap gedaan!
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)!
Ohh ja ik ga met de groep hierna trainen en ik meen dat die niet langer dan 10 minuten achter elkaar lopen maar dan wel op een hoger tempo. Moet ik dan wel een x per week 30 minuten blijven lopen, of hoe zit dat eigenlijk? En heel blijven doe ik wel , word goed in de gaten gehouden hooorWel gek dat mijn trainer niks daarover heb gezegd over dat opbouw pauze. (alhoewel ik dus niet langer dan 30 min achter elkaar ga lopen voorlopig) . Dus iemand een tip, is het verstandig 1 x pw 30 min gewoon te doen? Dan zit ik wel aan 3 x pw is dat niet te veel? En oja mijn vriendin zit nu pas bij 2x18.. hoe moet ik dat dan doen? Sorry voor mijn vele vragen
...
![]()
zie de training bij de vereniging als snelheidstraining en de 30min die je zelf loop in een rustiger tempo ls duurtraining.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanksssss allemaal!
Ohh ja ik ga met de groep hierna trainen en ik meen dat die niet langer dan 10 minuten achter elkaar lopen maar dan wel op een hoger tempo. Moet ik dan wel een x per week 30 minuten blijven lopen, of hoe zit dat eigenlijk? En heel blijven doe ik wel , word goed in de gaten gehouden hooorWel gek dat mijn trainer niks daarover heb gezegd over dat opbouw pauze. (alhoewel ik dus niet langer dan 30 min achter elkaar ga lopen voorlopig) . Dus iemand een tip, is het verstandig 1 x pw 30 min gewoon te doen? Dan zit ik wel aan 3 x pw is dat niet te veel? En oja mijn vriendin zit nu pas bij 2x18.. hoe moet ik dat dan doen? Sorry voor mijn vele vragen
...
Ik zou die 30 minuten er iig wel inhouden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit idd. En dan na n paar weekjes de 30 naar 32 etc...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie de training bij de vereniging als snelheidstraining en de 30min die je zelf loop in een rustiger tempo ls duurtraining.
Ik zou die 30 minuten er iig wel inhouden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben benieuwd hoe Endomondo opbouwt naar de 10km. We zullen het zien na 1 mei.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Kan je niet verder vooruitkijken in dat schema? Dat is wel jammer..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Endomondo opbouwt naar de 10km. We zullen het zien na 1 mei.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mossel, wil je me uit de WLWW halen voor 14 mei? Thanks!
Die lijst kan sowieso wel een update gebruiken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ik kan wel een nieuw schema maken voor 10km maar dan gooit hij het huidige schema eruit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je niet verder vooruitkijken in dat schema? Dat is wel jammer..❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ah zo, je zit nu in het 5km schema. Nouja, dan is het gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel een nieuw schema maken voor 10km maar dan gooit hij het huidige schema eruit.Tot nu toe werkt het voorspoedig toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja precies. Zeker, ik zie het wel goedkomenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah zo, je zit nu in het 5km schema. Nouja, dan is het gewoon afwachtenTot nu toe werkt het voorspoedig toch?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wel tof plan als je vandaag nog gaat hardlopen; stukje warmlopen met windtegen, dan een stuk opzoeken waar je volle wind mee hebt en met de wind in de rug een PR op de coopertest/5km/1km whatever lopen![]()
Lopen met storm mee is heel goed voor je hoge pasfrequentie, heb ik al eens ervaren
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil ook een tempoloopje doen en de bus terugnemen maar heb om onduidelijke redenen nogal last van Yurkak dus ik durf nog niet![]()
![]()
Hoezo zou je dat niet andersom doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef Serinde het volgende:
Ik wil ook een tempoloopje doen en de bus terugnemen maar heb om onduidelijke redenen nogal last van Yurkak dus ik durf nog niet
De bus heen en dan terug rennen. Sta je iig niet in de kou te wachten op de busTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik woon aan de rand van de bebouwde kom en de andere kant op is niet heel praktisch qua weg. Ik loop richting de stad en kan iedere 7 minuten een bus pakken (en als hij net is geweest loop ik een halte verder, heb ik eerder gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat niet andersom doen eigenlijk?
De bus heen en dan terug rennen. Sta je iig niet in de kou te wachten op de bus) Maar goed, voorlopig durf ik dus nog niet
en dat terwijl de zon ook zo lekker schijnt!
![]()
Wie is hier bekend met het laten ondertekenen van een medisch certificaat door de huisarts? Het gaat om het certificaat wat elke deelnemer aan een wedstrijd in Frankrijk wettelijk verplicht is te laten ondertekenen. Zijn hier kosten aan verbonden of mag je het als een "gewoon" bezoek aan de huisarts beschouwen?![]()
Even de assistent bellen? Elke huisarts zal dit weer anders willen aanpakken (met/zonder consult, per mail, ingescand terug of per post, ik heb alle varianten gezien)
![]()
Thanks, zoiets dacht ik ook al, maar nu zit ik een beetje met die vriendin. Zij zit deze week alsgoed is op 2x18. Gewoon met haar mee opbouwen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie de training bij de vereniging als snelheidstraining en de 30min die je zelf loop in een rustiger tempo ls duurtraining.
Ik zou die 30 minuten er iig wel inhouden.
En nogmaals zou het niet teveel zijn 3x? Want anders skip ik gewoon een avond van de vereniging.
En pffff wat een rotwind. Leuk op een plantenkwekerij werken!
![]()
3x in de week hardlopen is niet teveel, je kunt dan elke keer een rustdag nemen na een training en zelfs 1 keer twee. Ik zou het gewoon even aankijken, in principe is 2x18 ook best een aardige training dus waarom niet met die vriendin meedoen? En als je per se de pauze wilt overslaan, dan doe je de eerste 18 min mee en als zij gaat wandelen ren jij een extra rondje om het laatste stukje van jouw 30 minuten weer samen te doen. Genoeg creatieve oplossingen mogelijk! Uiteindelijk hangt het niet op een minuutje meer of minder maar op leren luisteren naar je lichaam en het zoveel mogelijk uitdagen bínnen de grenzen van wat jouw spieren aankunnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanks, zoiets dacht ik ook al, maar nu zit ik een beetje met die vriendin. Zij zit deze week alsgoed is op 2x18. Gewoon met haar mee opbouwen?
En nogmaals zou het niet teveel zijn 3x? Want anders skip ik gewoon een avond van de vereniging.
En pffff wat een rotwind. Leuk op een plantenkwekerij werken!
Ik moest maar langs komen om het te bespreken, want zij wist het ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef Quoi het volgende:
Even de assistent bellen? Elke huisarts zal dit weer anders willen aanpakken (met/zonder consult, per mail, ingescand terug of per post, ik heb alle varianten gezien)
. Ik had gehoopt dat er een eenduidig antwoord zou zijn maar die is er dus niet.
![]()
Dat is minder. Nou ja, dan maar even langsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik moest maar langs komen om het te bespreken, want zij wist het ook niet. Ik had gehoopt dat er een eenduidig antwoord zou zijn maar die is er dus niet.
![]()
![]()
Ik heb een nette reactie van de Asics flagship store. Ook zij hebben alleen gel Nimbus 17. Ze hebben mijn mail wel doorgestuurd naar de Asics batavia outlet, omdat die vaak nog oudere modellen hebben. Let's see!
PS- Ik had mezelf beloofd om nooit meer een stap te zetten in een outlet village-achtig iets, maar goed.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een nette reactie van de Asics flagship store. Ook zij hebben alleen gel Nimbus 17. Ze hebben mijn mail wel doorgestuurd naar de Asics batavia outlet, omdat die vaak nog oudere modellen hebben. Let's see!
PS- Ik had mezelf beloofd om nooit meer een stap te zetten in een outlet village-achtig iets, maar goed.als het blijft bij ophalen en weer wegwezen moet het te overleven zijn
nou...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaals het blijft bij ophalen en weer wegwezen moet het te overleven zijn
Dat kan ook nog tegenvallen.
In Roermond is het altijd retedruk met Japanners en Duitsers.
Ik ga er overigens wel graag kijken voor sportkleding enzo.
Die buitenlanders die in de weg lopen neem ik maar op de koop toe...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sja, of dan toch gewoon de 17. Het enige nadeel van mijn schoen is de dikke "mesh" en juist die hebben ze dunner gemaakt.
Vandaag wel weer een potentiële nieuwe klus binnen
/miepmiep![]()
Ik ben ook een rondje gaan lopen. En ik heb vastgesteld dat het waait
Jaa ik denk dat ik dat maar doe, maar de pauze kan ik dan ook niet overslaan dan zit ik al aan 36 aan een stuk, vind ik nog net teveelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3x in de week hardlopen is niet teveel, je kunt dan elke keer een rustdag nemen na een training en zelfs 1 keer twee. Ik zou het gewoon even aankijken, in principe is 2x18 ook best een aardige training dus waarom niet met die vriendin meedoen? En als je per se de pauze wilt overslaan, dan doe je de eerste 18 min mee en als zij gaat wandelen ren jij een extra rondje om het laatste stukje van jouw 30 minuten weer samen te doen. Genoeg creatieve oplossingen mogelijk! Uiteindelijk hangt het niet op een minuutje meer of minder maar op leren luisteren naar je lichaam en het zoveel mogelijk uitdagen bínnen de grenzen van wat jouw spieren aankunnen.Loop ik wel gewoon met haar mee, totdat zij aan de 30 zit dan kunnen we die samen doen
! Thanks voor je advies!
![]()
Ik heb ook nieuwe schoeneeeen!
Nike zoomstreak
Heerlijk fluor.
Het gekke is, ik had tegen die RW specialist dus gezegd dat mijn trainer mij meer reactieve schoenen aanraadde. En echt élk model waar hij mee kwam paste perfect en liep heerlijk! Terwijl ik met normale hardloopschoenen altijd veel meer moeite heb. Ze zijn ook allemaal vrij smal en dat is perfect voor mijn voeten.
Ik heb heel lang getwijfeld tussen deze nikes en deze:
zelfs na 3 rondjes om Galgenwaard heen kon ik nog niet echt heel duidelijk verschil voelen, voelde ook niet alsof ik 2 verschillende schoenen aan had (had ik dus wel). Maar volgens die verkoper sloten die Nikes net wat strakker aan bij mijn voorvoet en dat was beter dus die heb ik genomen. Filmpje zag er qua pronatie ook prima uit, en dat terwijl ze weinig steun geven, jeej ik kom er wel!
Het zijn dus eigenlijk een soort wedstrijdschoenen, dus ik ga ze vooral aandoen op de baan en bij wedstrijden en misschien af en toe voor korte, onverharde trainingen. Het chille is ook nog dat ze supergoedkoop zijn vergeleken met normale hardloopschoenen, 99 euro slechts (en inclusief AV korting nog minder). Toen ik aan de verkoper vroeg hoe dat kon zei hij ja ehh minder materiaal en zo, maar het lijkt me stug dat de grondstofkosten de voornaamste prijsdrijver zijn bij hardloopschoenen![]()
Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is of ik er bijv. een marathon op kan lopen. Maar die staat toch voorlopig niet op de planning. Halve marathons moeten volgens meneer verkoper prima kunnen, hij zei ja je wil met deze schoenen juist het maximale eruit halen dus dan is het niet erg als je 1 of 2 dagen spierpijn hebt.
Ben heel benieuwd of ik veel verschil ga voelen de eerste training dat ik ze aan heb.
Maar eerst even beter worden, grrr.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kan ook iets eerder stoppen dan zij hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jaa ik denk dat ik dat maar doe, maar de pauze kan ik dan ook niet overslaan dan zit ik al aan 36 aan een stuk, vind ik nog net teveelLoop ik wel gewoon met haar mee, totdat zij aan de 30 zit dan kunnen we die samen doen
! Thanks voor je advies!
Als je bijvoorbeeld in een park traint kan zij jou dan zo weer oppikken als jij aan het wandelen bent.
En je rechter?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Voor het eerst sinds een maand een rondje gelopen.
Linkerbeen pijnvrij.F means you're fucked![]()
Nope, op mijn hoogtepunt 91kg gewogen bij een lengte van 1.73m.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben je veel afgevallen dan? Ik dacht eigenlijk dat jij altijd sportief en slank bent geweestKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
LT dat is een hele mooie schoen
Voor toch een evt marathon of langere afstanden kun je natuurlijk een andere schoen gebruiken.![]()
Ja klopt! Ik denk dat het nog best wel zou kunnen, maar ik zou de overstap van je langste duurlopen op bijv. de mizuno's trainen en dan de marathon zelf op de wedstrijdschoenen best eng vinden. Bij halve is dat minder een probleem omdat de voornaamste trainingen dan 6x1000's op de baan zijn. Maar goed, dat zien we in september/oktober wel weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:13 schreef Quoi het volgende:
LT dat is een hele mooie schoen
Voor toch een evt marathon of langere afstanden kun je natuurlijk een andere schoen gebruiken.
Daarover gesproken, zal ik me al inschrijven voor een najaarsmarathon (Eindhoven?) te ja of te nee?
Semtex overtuig me!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kijkt trouwens recht door die Nikes heen, ik snap best dat ze zo goedkoop zijn
Het feit dat ik daarmee iets vastleg en alle andere opties uitsluitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:21 schreef Guard het volgende:
Wat valt er te overtuigen?
Eindhoven de gekste!Dat vind ik soms zenuwslopend!
Alles voor die paar grammen minder he, zo afgetraind ben ik!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef Guard het volgende:
Je kijkt trouwens recht door die Nikes heen, ik snap best dat ze zo goedkoop zijnIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Das best stevig jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, op mijn hoogtepunt 91kg gewogen bij een lengte van 1.73m.
Is nu in ieder geval niks meer van te zien
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit klinkt toch goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het feit dat ik daarmee iets vastleg en alle andere opties uitsluitDat vind ik soms zenuwslopend!
Welke opties sluit je dan uit? A'dam? die heb je al in de pocket...quote:Het nieuw ontworpen marathonparcours leidt de deelnemers in de eerste helft van de route langs toonaangevende locatie’s zoals het Philips Stadion, Strijp-S, Evoluon, Hovenring, High Tech Campus en Genneper Parken en sluit bij de Montgommerylaan aan op het reeds bestaande parcours van de halve marathon in het noorden van de stad. De sfeervolle finishlijn blijft, zoals de afgelopen jaren, op de Vestdijk. In samenwerking met de High Tech Campus wil de organisatie haar deelnemers jaarlijks een innovatieve verrassing bieden wanneer zij het gedeelte over de High Tech Campus afleggen om zodoende de beleving tijdens de marathon verder te verhogen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dat is waar, heel veel andere logische opties in Nederland zijn er op zich ook niet. Kustmarathon lijkt me zeker een keer gaaf om te doen maar eerst wil ik nog kijken hoeveel er qua snelheid te winnen valt op vlakke parcoursen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit klinkt toch goed?
[..]
Welke opties sluit je dan uit? A'dam? die heb je al in de pocket...
Oke ik ga me inschrijven!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, je kunt je nog niet eens inschrijven dus ik loop weer eens te piekeren om niets
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh, je kunt je nog niet eens inschrijven dus ik loop weer eens te piekeren om niets![]()
vanaf de 15e toch?
Ik ga er denk ik voor de halveMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja zeg dat, die wordt natuurlijk ook nog eens verdubbeld door die superreactieve schoenenquote:
Gelukkig mag ik het er donderdag met 8x800m uitrennen, en oh ja maandag nog een Halve marathon in Haarzuilens :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb overgeslagen vandaag. Volgens mij is het bos niet zo geschikt na een dag als vandaag. Morgen nieuwe kansen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmmja wel veel vallende takken. Het is volgens mij niet koud iig en het kan wel tof zijn, lopen met storm (vooral in de rug).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks LT dat kan natuurlijk ook!
En mooi kleurtje schoenen hoor. Veel plezier ermee..
Ik heb besloten dat ik donderdag al met de volgende groep begin. Vind het wel spannend, ben benieuwd hoe het gaat. ben vast de traagste
maar komt wel goed
.
![]()
Klopt. Maar onderweg naar huis zag ik overal takken liggen, dus ik denk dat het geen verkeerd besluit isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmmja wel veel vallende takken. Het is volgens mij niet koud iig en het kan wel tof zijn, lopen met storm (vooral in de rug).
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe aantrekkelijk ook maar het zijn vooral de afwaaiende takken die gevaarlijk zijn nu... hier en daar orkaankrachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:08 schreef Quoi het volgende:
Hier wordt een bui verwacht die niet eens op buienradar past
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wij hadden zondag een steiger die door de wind losgetrokken werd vd flatvoor het eerst in mijn leven 112 gebeld..
Ik kwam onderweg naar m'n werk ook meerdere auto's in de berm tegen. Van de weg af geblazen, sommigen zelfs tegen bomen aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben 'uitbehandeld' bij de fysio.. 2x daags doe ik spierversterkende oefeningen voor mijn kuiten en enkels. Zelfs extra 3 kilo afgevallen zonder te lopen en ik mocht weer lekker gaan lopen op geleide van pijn, helemaal leuk.
Weer overnieuw richting de 5 dus, maar bij pijn stoppen. Dus dat werd 1 km, 2 km. Afgelopen zondag lekker genoten van de regen en de korte interval van 5x3 minuten voelde goed aan.
Maandag voelde ik echter toch weer mijn enkel trekken, pijntje-level 2 en vandaag leveltje 4a5 en beetje mank lopen.
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Och, alles wat kon vallen lag al op de grond tijdens mijn rondje
Jij zocht toch Asics gel nimbus 15??? Ik kwam ze net tegen op internet, maar weet natuurlijk niet of het de goede zijn ?? Was namelijk ook best prijzig nog vond ik...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:08 schreef Quoi het volgende:
Hier wordt een bui verwacht die niet eens op buienradar past![]()
Bij all4running.nl hebben ze de Nimbus 17 in de aanbieding geloof ik Quoi[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is wel echt shit Kluisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben 'uitbehandeld' bij de fysio.. 2x daags doe ik spierversterkende oefeningen voor mijn kuiten en enkels. Zelfs extra 3 kilo afgevallen zonder te lopen en ik mocht weer lekker gaan lopen op geleide van pijn, helemaal leuk.
Weer overnieuw richting de 5 dus, maar bij pijn stoppen. Dus dat werd 1 km, 2 km. Afgelopen zondag lekker genoten van de regen en de korte interval van 5x3 minuten voelde goed aan.
Maandag voelde ik echter toch weer mijn enkel trekken, pijntje-level 2 en vandaag leveltje 4a5 en beetje mank lopen.
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.![]()
![]()
PotverIk heb wel eens vlakker gelopen dan vanavond! Op een gegeven moment had ik de wind vol mee en kon ik gewoon niks anders dan meelopen met de wind. Wat dat betreft vind ik tegenwind wel iets makkelijker, dan kun je je een soort van 'leunen' op de wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:11 schreef DeLuna het volgende:
PotverIk heb wel eens vlakker gelopen dan vanavond! Op een gegeven moment had ik de wind vol mee en kon ik gewoon niks anders dan meelopen met de wind. Wat dat betreft vind ik tegenwind wel iets makkelijker, dan kun je je een soort van 'leunen' op de wind.
Jij gaat ook lekker zeg! Lekker snel al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.![]()
wat ga je nu doen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.das mooi klote...
terwijl het er in het hardloopwereldje juist altijd zo gemoedelijk toegaat lijken sommige corpsballen wel niet te begrijpen wat sportief gedrag is... roeiers....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In het roeiwereldje gaat het er ook heel gemoedelijk aan toe hoor.. Wat deze paar idioten bezielt snapt niemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
terwijl het er in het hardloopwereldje juist altijd zo gemoedelijk toegaat lijken sommige corpsballen wel niet te begrijpen wat sportief gedrag is... roeiers....Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sommige praten het ook nog goed onder het mom van 'studententijd'
http://knsrb.nl/varsity/1(...)rt-hoofd-beveiligingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef DeLuna het volgende:
Sommige praten het ook nog goed onder het mom van 'studententijd'
Bij wijze van tegenwoord![]()
Iedereen is tevens uitgenodigd om te komen kijken zondag en te zien dat de roeiwereld ook een hele vredige, fijne (en soms een beetje gekke) wereld is
Die heb ik vorig jaar zomer ook gekocht maar dan voor vijf tientjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoeneeeen!
Nike zoomstreak
[ afbeelding ]
Heerlijk fluor.![]()
Ik gebruik ze voor hardstyle of oldschool feestjes![]()
![]()
Haha echt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar zomer ook gekocht maar dan voor vijf tientjes![]()
Ik gebruik ze voor hardstyle of oldschool feestjesEn ik denken dat ik fancy kenian-style hardloopschoentjes had
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha echt?En ik denken dat ik fancy kenian-style hardloopschoentjes had
Even teruggekeken, plaatje stond nog op tinypic:
Geüpload 14-03-2014 zelfs!![]()
Heeft niks met sport te maken, alles met studenten.
Niet het eerste en ook niet het laatste huisje wat er minder fris uitziet na een weekendje studenten erin.
Wel behoorlijk extreem dit...
Maar euh wedstrijdroeiers drinken toch niet?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit zijn ook geen wedstrijdroeiers, competitieroeiers. Die gaan vooral naar zo'n weekend om veel te feesten en oh ja, ook nog even tussendoor 500m te roeienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Guard het volgende:
Heeft niks met sport te maken, alles met studenten.
Niet het eerste en ook niet het laatste huisje wat er minder fris uitziet na een weekendje studenten erin.
Wel behoorlijk extreem dit...
Maar euh wedstrijdroeiers drinken toch niet?
Maar wel jammer dat een paar mensen het zo erg verpesten voor de rest.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet verleidelijk om ze een keer aan te trekken voor een snel wedstrijdje? Of krijg jij dan blessures?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Sorry
Even teruggekeken, plaatje stond nog op tinypic:
[ afbeelding ]
Geüpload 14-03-2014 zelfs!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah zo, ik ben niet zo thuis in de roeiwereld...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit zijn ook geen wedstrijdroeiers, competitieroeiers. Die gaan vooral naar zo'n weekend om veel te feesten en oh ja, ook nog even tussendoor 500m te roeien
Maar wel jammer dat een paar mensen het zo erg verpesten voor de rest.
Al heb ik natuurlijk wel een paar keer op een Vidar feestje gestaan
Toen ik de post typte verwachtte ik deze grap al.quote:
Rechterbeen was sowieso niet echt het probleem, maar beide benen geen pijn of reactie nu. Dus ga weer rustig 2x per week opbouwen nu, max. uurtje per keer de komende 2/3 weken denk.
Jack does it in real time...![]()
Je weet tegen wie je het hebt hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet verleidelijk om ze een keer aan te trekken voor een snel wedstrijdje? Of krijg jij dan blessures?![]()
![]()
Ik heb ze wel eens met mijn destijds vaste 3km rondje op dinsdag aan gehad. Was niet verkeerd. Ik zou ze met de Loop van de Leidsche Rijn aan kunnen doen om mijn PR op de 5 te verpulvereneven kijken hoe de trainingen gaan.
![]()
Ooh, ik weet ook best dat het met de sport zelf niks te maken heeft. Was gewoon verbaast dat mensen die goed schijnen te praten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://knsrb.nl/varsity/1(...)rt-hoofd-beveiliging
Bij wijze van tegenwoord![]()
Iedereen is tevens uitgenodigd om te komen kijken zondag en te zien dat de roeiwereld ook een hele vredige, fijne (en soms een beetje gekke) wereld is
Je PR verpulveren klinkt voor mij behoorlijk als een snel wedstrijdjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:26 schreef Serinde het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt he![]()
![]()
Ik heb ze wel eens met mijn destijds vaste 3km rondje op dinsdag aan gehad. Was niet verkeerd. Ik zou ze met de Loop van de Leidsche Rijn aan kunnen doen om mijn PR op de 5 te verpulvereneven kijken hoe de trainingen gaan.
Ongelooflijk kut, zeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Misschien je laatste strohalm als je toch nog wilt blijven lopen: veel mensen met blessures hebben met Hoka's geen last. Dat geldt voor mij, en volgens mij heeft YUR ze ook aangeschaft vanwege zijn knie?
Je kunt vragen of je ze op proef mag uitproberen (heb ik ook gedaan, evt op de loopband) om te kijken of dat wat voor je is?![]()
2 xquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga sowieso PR's zetten in april en juni![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen een trail staan in mei, van 37 km, dus daar gaan geen records gebroken worden.quote:
In juni hoop ik wel een pr te breken...
dan krijg je alsnog eenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb alleen een trail staan in mei, van 37 km, dus daar gaan geen records gebroken worden.
In juni hoop ik wel een pr te breken...![]()
![]()
Ik heb ze niet gekocht vanwege mijn knie hoor. Vanwege het comfortquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ongelooflijk kut, zeg.![]()
Misschien je laatste strohalm als je toch nog wilt blijven lopen: veel mensen met blessures hebben met Hoka's geen last. Dat geldt voor mij, en volgens mij heeft YUR ze ook aangeschaft vanwege zijn knie?
Je kunt vragen of je ze op proef mag uitproberen (heb ik ook gedaan, evt op de loopband) om te kijken of dat wat voor je is?
Toch weer met de snelle groep meegeweest. De trainer moest overwerken en was er dus niet. Een ander. We gingen dus netjes 8x 400m en 4x 200 meter op 5:25 min/km. Hoezee! Mijn tempo
Kregen een enorme hagelbui op ons dak onderweg. (assistent) Trainer raakte daardoor lichtelijk in paniek (waar schuilen? wat nu met het schema?). Nou, wat dacht je van gewoon doorlopen? Afijn, de luchten waren mooi, de hagel kwam hard aan en het laatste stuk liepen we dus wat stuurloos in een lange interval terug naar de club. Dat was dan weer aanpoten voor me.
Nu even klaar met het snelheidswerk. Min. 2 dagen rust en vrijdag een duurloopje, lekker langzaam
En er zijn meer dan 2 Ekidenteams vol!Even de mensen op de reservelijst aan het werk gezet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jij zocht toch Asics gel nimbus 15??? Ik kwam ze net tegen op internet, maar weet natuurlijk niet of het de goede zijn ?? Was namelijk ook best prijzig nog vond ik...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij all4running.nl hebben ze de Nimbus 17 in de aanbieding geloof ik QuoiWow! Dankje damesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:08 schreef Angel-A het volgende:
En de 15 en 16 hebben ze ook nog. https://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=NimbusIk had de aanbieding gezien. Wat zouden jullie doen? Ik vraag me nl. af of die 15 en 16 niet gewoon stoffige 'overgebleven' exemplaren zijn met ingedroogde gelletjes
![]()
Met mijn lidmaatschap van de trimclubheb ik dezelfde korting op de 17 bij de plaatselijke RW.
Ik denk dat dat laatste het gaat worden![]()
![]()
Aftermovie![]()
Met cameo van ondergetekende![]()
en het lijkt veel mooier weer dan het in werkelijkheid wasMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar ergens zit je cameo??quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Guard het volgende:
Aftermovie![]()
Met cameo van ondergetekende![]()
en het lijkt veel mooier weer dan het in werkelijkheid was
Leuk filmpje, ik krijg er (bijna) ook zin in!![]()
D_kWat klote!
Ik heb je blessurehistorie zo niet helemaal voor de geest, maar je hebt het over de fysio. Ben je ook wel eens bij een (orthopedisch) sportarts geweest? Ik heb daar zelf erg veel aan gehad met een slepende enkelblessure. Niet dat er behandeld is, maar de oorzaak werd wel duidelijk en een verandering van looptechniek bleek te helpen.
L_T: mooie schoentjes! Of je de M er op kan lopen hangt denk ik van je blessuregevoeligheid af. En netjes lopen scheelt ook.
Ik ben er vanavond toch maar uit geweest. De eerste kilometers natte sneeuwregenwind van opzij, dus scheef lopen. Daarna klaarde het zowaar een beetje op en heb ik de 10EM lekker ontspannen vol kunnen maken. Resultaat een mooi maandtotaal, en het is aan de stats te zien dat de klad er in het begin van het jaar behoorlijk in zat, maar dat Stip weer helemaal terug is: in maart net zoveel gelopen als in januari en februari bij elkaar
Jaartotaal eerste 3 maanden: 423,8km
Totaal maart: 212,6km
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 22:34:51 ]![]()
Vandaag uit frustratie toch gelopen (slechte training gisteren, kids die moe en huilerig waren, etc). Op lekker relaxt tempo uur gelopen, met als gevolg mijn eerste 100+ maand ever! (101)
Ik vind dat ik nu een smashrun badge heb verdiend! (Maar nee hoor, die leggen de lat net wat hoger)
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:38 schreef thelaudprince het volgende:
Stipstreep is gewoon stiekem naar top level aan het werken voor Ekiden![]()
![]()
Mooie cijfers Stip!! _0_quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben er vanavond toch maar uit geweest. De eerste kilometers natte sneeuwregenwind van opzij, dus scheef lopen. Daarna klaarde het zowaar een beetje op en heb ik de 10EM lekker ontspannen vol kunnen maken. Resultaat een mooi maandtotaal, en het is aan de stats te zien dat de klad er in het begin van het jaar behoorlijk in zat, maar dat Stip weer helemaal terug is: in maart net zoveel gelopen als in januari en februari bij elkaar
Jaartotaal eerste 3 maanden: 423,8km
Totaal maart: 212,6km
Ik had vandaag prima loopweer, maar kreeg bijna thuis nog een plens hagel en wind op mijn dak (eigenlijk best lekker)![]()
Ik ga morgen wat rennen, afgelopen dagen een beetje te druk geweest met andere dingen. In tegenwind rennen vind ik altijd lekker, uithoudingsvermogen trainen![]()
![]()
Afgelopen zondag de circuitrun gelopen, gisteren gewoon hockeytraining gedaan. Normaal doe ik op woensdag een LDL, maar vraag me nu af of ik niet een interval zal doen aangezien ik komend weekend in een huisje zit met een mooie omgeving waar ik liever van geniet in een LDL dan in een interval. Keuzestress!Life is what you make it.![]()
Volgens mij heb je je keuze al gemaakt. LDL naar het weekend verplaatsenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
Afgelopen zondag de circuitrun gelopen, gisteren gewoon hockeytraining gedaan. Normaal doe ik op woensdag een LDL, maar vraag me nu af of ik niet een interval zal doen aangezien ik komend weekend in een huisje zit met een mooie omgeving waar ik liever van geniet in een LDL dan in een interval. Keuzestress!![]()
![]()
Gave schoenen LT!
Balen kluis..Sterkte
En aan alle lopers die met dit takke weer de weg zijn op gegaan:![]()
Ik mag hopelijk volgende week weer beginnen met opbouwen. Maar het kriebelt al enorm om te gaan. Ik denk dat ik morgen maar een flink stuk ga wandelen om dat gevoel te kunnen compenseren..![]()
![]()
Ik heb een sportschool abbo genomen omdat ik toch lekker wil trainen op hoge hartslag, ik fiets nu ongeveer 75 km in de week.quote:Het enige wat ik nog kan proberen is orthopedische zolen (a 250 euro) volgens de fysio.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ongelooflijk kut, zeg.![]()
Je kunt vragen of je ze op proef mag uitproberen (heb ik ook gedaan, evt op de loopband) om te kijken of dat wat voor je is?
Verder heb ik echt alles gedaan aan oefeningen en rustig opbouwen wat ik maar kan doen.
Eerlijk gezegd voel ik nog steeds mijn enkel over de korte loop van afgelopen zondag, het is misschien nog het overwegen waard maar heb er geen garantie bij. Ik denk er nog even over.
Ben wel van plan om in Leiden volgende maand 2 km te gaan hardlopen met mijn zoontje, die steek ik voorzichtig aan met het virus.
En verder heb ik nu wel bijna mijn doelstelling van 30 kg afvallen behaalt, dus ben wdb blij.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 07:30 schreef De_kluizenaar het volgende:En verder heb ik nu wel bijna mijn doelstelling van 30 kg afvallen behaalt, dus ben wdb blij.
Goed bezig DK
Het is een beetje vloeken in de kerk misschien maar koolhydraatarm doet het goedquote:
Dertig kilo, wauw!! Wel klote van je blessure.
Ik werd gisteravond verrast. Had een vergadering na mijn werk en mossel zei maandagavond al dat ie me wel van het station zou ophalen. Heel fijn, beetje raar wel, doet ie nooit zomaar. Tijdens de vergadering kreeg ik al berichtjes hoe laat ik er zou zijn, want we moesten nog ergens heen, naar iets leuks. Mja, het zal, ik had eigenlijk helemaal geen zin want moe, lange dag... Maar okee. Wat het was wilde ie niet zeggen.
Toen we naar de atletiekvereniging reden (waar de algemene ledenvergadering was) kreeg ik al wel een klein beetje een vermoeden, toen ik zag dat er na de pauze verenigingsmedailles werden uitgereikt helemaal. Ik mocht de aanmoedigingsprijs in ontvangst nemen, leuk! Zeker voor iemand met een snelheid waar je normaal gesproken geen prijzen mee wint.![]()
![]()
En terechtquote:Op woensdag 1 april 2015 08:02 schreef Gogo83 het volgende:
Ik werd gisteravond verrast. Had een vergadering na mijn werk en mossel zei maandagavond al dat ie me wel van het station zou ophalen. Heel fijn, beetje raar wel, doet ie nooit zomaar. Tijdens de vergadering kreeg ik al berichtjes hoe laat ik er zou zijn, want we moesten nog ergens heen, naar iets leuks. Mja, het zal, ik had eigenlijk helemaal geen zin want moe, lange dag... Maar okee. Wat het was wilde ie niet zeggen.
Toen we naar de atletiekvereniging reden (waar de algemene ledenvergadering was) kreeg ik al wel een klein beetje een vermoeden, toen ik zag dat er na de pauze verenigingsmedailles werden uitgereikt helemaal. Ik mocht de aanmoedigingsprijs in ontvangst nemen, leuk! Zeker voor iemand met een snelheid waar je normaal gesproken geen prijzen mee wint.
quote:Op woensdag 1 april 2015 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is een beetje vloeken in de kerk misschien maar koolhydraatarm doet het goedWat zeg je nu?
Niet meer stapelen?
Gaaf en totaal verdiend!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:02 schreef Gogo83 het volgende:
Toen we naar de atletiekvereniging reden (waar de algemene ledenvergadering was) kreeg ik al wel een klein beetje een vermoeden, toen ik zag dat er na de pauze verenigingsmedailles werden uitgereikt helemaal. Ik mocht de aanmoedigingsprijs in ontvangst nemen, leuk! Zeker voor iemand met een snelheid waar je normaal gesproken geen prijzen mee wint.
Om jou te aanmoedigen of omdat jij zo goed bent in het aanmoedigen van mossel?quote:Op woensdag 1 april 2015 08:02 schreef Gogo83 het volgende:
Toen we naar de atletiekvereniging reden (waar de algemene ledenvergadering was) kreeg ik al wel een klein beetje een vermoeden, toen ik zag dat er na de pauze verenigingsmedailles werden uitgereikt helemaal. Ik mocht de aanmoedigingsprijs in ontvangst nemen, leuk! Zeker voor iemand met een snelheid waar je normaal gesproken geen prijzen mee wint.![]()
Gaaf zeg! Mooi als je zo'n gebaar krijgt vanuit de vereniging!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:02 schreef Gogo83 het volgende:
Toen we naar de atletiekvereniging reden (waar de algemene ledenvergadering was) kreeg ik al wel een klein beetje een vermoeden, toen ik zag dat er na de pauze verenigingsmedailles werden uitgereikt helemaal. Ik mocht de aanmoedigingsprijs in ontvangst nemen, leuk! Zeker voor iemand met een snelheid waar je normaal gesproken geen prijzen mee wint.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat heb ik natuurlijk weer. Nog minder dan twee weken voor de marathon en ineens begint iedereen op het kantoor ziek te worden.
![]()
Tofquote:
Kluis, wow, 30 kilo! En goed dat je naar een andere sport op zoek bent gegaan![]()
Jammer dat ze zooltjes geen garantie geven. Wat heb je precies aan de enkel trws? Ik dacht dat je was gevallen oid? Of zat er al iets niet goed?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Onmiddelijk naar huis!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef Devv het volgende:
Dat heb ik natuurlijk weer. Nog minder dan twee weken voor de marathon en ineens begint iedereen op het kantoor ziek te worden.
Lijkt me een beetje overdreven. Gewoon een mondkapje op en wat middeltjes waarmee je iedereen die enigszins in je buurt dreigt te komen preventief kunt ontsmetten, is voldoende.quote:![]()
Hey, chapeautjes voor die 30 kilo, maar wat maak je me nou?quote:Op woensdag 1 april 2015 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is een beetje vloeken in de kerk misschien maar koolhydraatarm doet het goed![]()
Niet meer hardlopen? Dat kan toch niet! Misschien ben ik koppig, maar ik geloof niet dat dat voor jou kan gelden. Misschien helpt het wel om even uit de cirkel fysio-oefeningen-opbouwen-teleurstelling te stappen en even wat anders te doenMaar dan nog ben ik ervan overtuigd dat dit geen afgesloten hoofdstuk voor jou is.
Dit is helemaal top van jullie vereniging! En terecht voor jouquote:Op woensdag 1 april 2015 08:02 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zou me 100% aangemoedigd voelen en nooit meer durven verzuimen. Doen ze goed.![]()
Ik vond de reden van die aanmoedigingsprijs ook goed. Nooit klagen, realistische doelen stellen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is precies waarom gogo een van mijn favoriete atleten in dit topic isquote:Op woensdag 1 april 2015 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vond de reden van die aanmoedigingsprijs ook goed. Nooit klagen, realistische doelen stellen.
Respect voor 30 kilo afvallen Kluizenaar, maar wat klote dat je zoveel last hebt van je enkel dat het het hardlopen in de weg staat.
Gogo gefeliciteerd met de aanmoedigingsprijs![]()
![]()
Oh en 5 km aan een stuk, volledig pijnvrij
Het gaat lekker met opbouwen*O*
Vrij of za een heel kort loopje (3 km ofzo) en dan zo of ma een 'duurloopje' van 8,5-9km in 2 delen![]()
Op het oude niveau zit ik nog lang niet, conditie is ook verslechterd, maar kan binnenkort weer een uurtje op de been zijn en dat is awesome
quote:Op woensdag 1 april 2015 11:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is precies waarom gogo een van mijn favoriete atleten in dit topic isJe lijkt wel een van de 'afgestudeerde' trainers van afgelopen zaterdag. Die bleef ons heel netjes atleten noemen.
Fijn dat het opbouwen weer gaat. En nu rustig aan doorbouwen hè? Niet ineens 21 km gaan duurlopen of een of andere trail doorstampen of ineens op blote voeten gaan rennen![]()
![]()
Kluis![]()
Gogo![]()
Murm
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee, dat ga ik niet doen. Ff geen wedstrijdjes ook, behalve ekiden.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]Je lijkt wel een van de 'afgestudeerde' trainers van afgelopen zaterdag. Die bleef ons heel netjes atleten noemen.
Fijn dat het opbouwen weer gaat. En nu rustig aan doorbouwen hè? Niet ineens 21 km gaan duurlopen of een of andere trail doorstampen of ineens op blote voeten gaan rennen
Edit: en als ik pijn krijg meteen stoppen, dat helpt blijkbaar echt goed, heb ik na mijn trail ontdekt.
Nog een keer ziek worden kan er ook nog wel bij. Ik was voordat ik aan de marathontraining begon nooit ziek. En nu heb ik dit jaar al twee keer griep gehad. Het lijkt wel alsof het niet zo mag zijn maar ik geef niet opquote:. Er is bij ons wel weer een afvaller bijgekomen. De zoveelste die het niet gaat halen.
![]()
Zitten er tussen die Running Junkies eigenlijk ook geschoolde trainers of is het gewoon een groepje enthousiastelingen bij elkaar?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Nog een keer ziek worden kan er ook nog wel bij. Ik was voordat ik aan de marathontraining begon nooit ziek. En nu heb ik dit jaar al twee keer griep gehad. Het lijkt wel alsof het niet zo mag zijn maar ik geef niet op. Er is bij ons wel weer een afvaller bijgekomen. De zoveelste die het niet gaat halen.
Ik zou twee weken heel goed voor jezelf zorgen, ofwel: pak veel slaap, eet veel groente en fruit en loop weinig meer. Die periode is te overzienquote:Op woensdag 1 april 2015 11:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Nog een keer ziek worden kan er ook nog wel bij. Ik was voordat ik aan de marathontraining begon nooit ziek. En nu heb ik dit jaar al twee keer griep gehad. Het lijkt wel alsof het niet zo mag zijn maar ik geef niet op. Er is bij ons wel weer een afvaller bijgekomen. De zoveelste die het niet gaat halen.
Tenzij je dat al doet natuurlijk.
![]()
In Den Bosch lopen er wel mee, maar het is niet de insteek van de Junkies zelf. Ze lopen gewoon, zonder schema's en dergelijke.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zitten er tussen die Running Junkies eigenlijk ook geschoolde trainers of is het gewoon een groepje enthousiastelingen bij elkaar?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben in augustus gevallen in de badkamer en heb daar mijn enkel zwaar verstuikt.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tof
Kluis, wow, 30 kilo! En goed dat je naar een andere sport op zoek bent gegaan![]()
Jammer dat ze zooltjes geen garantie geven. Wat heb je precies aan de enkel trws? Ik dacht dat je was gevallen oid? Of zat er al iets niet goed?
Dit is door de arts ingetaped met het gevolg dat een spier in mijn enkel verzwakt werd, anders spiertjes namen de loopfunctie over.
Ik ben na een week of 8 weer begonnen met lopen, weer naar de 5k, weer naar de 10k, wel steeds daarna met pijnklachten maar rekende meer hersteltijd en ging pas weer als de pijn over was.
Totdat op een rustige LDL van 15k ik strompelend thuis kwam, die scherpe pijn die ik toen opliep kreeg ik er niet in een paar dagen uit. En daarna bleek dat een 4k bijzonder pijnlijk was, plus wandelen was eigenlijk al geen doen meer. Zo ben ik bij de fysio gekomen.
Door veel oefeningen heb ik de 'pompfunctie' in de enkel wel kunnen herstellen want de enkel was toen nog steeds sinds het ongeval wat dik, tevens heb ik die verzwakte spier weer sterker gekregen met de oefeningen.
Er schijnen wat lymfevaten kapot te zijn maar dat hoeft niet heel belemmerend te wezen waar ik wel nu veel last van krijg is het overproneren, dat zou volgens de fysio eigenlijk toch wel gebeuren en dus als schoeisel niet voldoende is zou je dit ook met zooltjes nog kunnen tegengaan.
Mja, ik wil mij er ook niet bij neerleggen. 3 weken terug kon ik voor de 4e keer overnieuw beginnen met een 5k schema, en dat was vervelend maar ok ik werk er wel weer mee. Tot eind vorige week had ik de doelstelling om perse die HM te kunnen gaan lopen voor mijn 40e.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, chapeautjes voor die 30 kilo, maar wat maak je me nou?![]()
Niet meer hardlopen? Dat kan toch niet! Misschien ben ik koppig, maar ik geloof niet dat dat voor jou kan gelden. Misschien helpt het wel om even uit de cirkel fysio-oefeningen-opbouwen-teleurstelling te stappen en even wat anders te doenMaar dan nog ben ik ervan overtuigd dat dit geen afgesloten hoofdstuk voor jou is.
Maar als nu blijkt dat de grens bij max 2 km ligt want anders heb ik dagenlang een zere enkel, tja dan wil ik daar eerlijk gezegd mijn loopschoenen niet meer voor aantrekken.
Ik fiets nu in de sportschool, het is eigenlijk helemaal niet zo leuk (vergeleken bij buiten hardlopen), minder voldoening, minder haalbare doelen maar ik val er wel mee af.
Mijn plan is nu om op de loopband steeds wat te doen, een kilometer of anderhalf en misschien kan ik het zo met steeds 200 meter erbij rustig weer opbouwen, dat is dus minder snel dan een 5k schema maar dan loop ik toch een beetje.
Evengoed, in 2012 rolde ik van de bank met het idee "en nu ga ik rennen en 30 kg afvallen", dat is zeg maar wel behaald. En eigenlijk is het doorzetten er van gekomen door deze topicreeks en zijn deelnemers, zoveel energie heeft dat gegeven
Wow, long story is long.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi verhaal DK!
Hier door drukke agenda even wat langer rust... zou eigenlijk gisteren gelopen moeten hebben, maar zal op zn vroegst morgen worden... gelukkig is dat wel in te passen met maar 2x per week lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb eens ergens een artikel gelezen dat hardlopen de kans op infecties verkleind, maar dat boven een bepaald aantal kilometers per week de kans op infecties juist behoorlijk toeneemt. Dus wellicht dat die marathontraining daar wel een rol in speelt. Weet alleen niet meer waar ik dat artikel gelezen had.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Een paar uur na een zware training is je weerstand sowieso het laagste.. Dus niet direct na je ultra lange duurloop je kind vd creche gaan halenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens een artikel gelezen dat hardlopen de kans op infecties verkleind, maar dat boven een bepaald aantal kilometers per week de kans op infecties juist behoorlijk toeneemt. Dus wellicht dat die marathontraining daar wel een rol in speelt. Weet alleen niet meer waar ik dat artikel gelezen had.
Miepje Q ging even miep-miep fietsen naar de RW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan er trouwens uit bij onze RWDit was het laatste paar, precies in de goede maat. Ik wist dat vandaag 'mijn' fysio er zou staan. Dus kreeg een extra trainingsadvies, gezellig praatje en korting erbij
Uiteindelijk -20%. Blijft best wat, maar ze zaten echt heul lekker
Nog een filmpje gemaakt. Ik loop reactief op middenvoetGrappig om dat te horen! Ik had zo'n vermoeden. Over het algemeen ben ik nogal reactief, dus bij lopen kon dat niet uitblijven natuurlijk.
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef Quoi het volgende:
Nice! Ik had ze vorige week ook aan. Bevielen me erg goed, net zoals de Saucony Triumph Iso en de Hoka'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan er trouwens uit bij onze RWDit was het laatste paar, precies in de goede maat. Ik wist dat vandaag 'mijn' fysio er zou staan. Dus kreeg een extra trainingsadvies, gezellig praatje en korting erbij
Nog een filmpje gemaakt. Ik loop reactief op middenvoetGrappig om dat te horen! Ik had zo'n vermoeden. Over het algemeen ben ik nogal reactief, dus bij lopen kon dat niet uitblijven natuurlijk.
Oh ja RW, binnenkort maar weer eens binnenvallen, voorraadje gelletjes aanvullen. Is wel nodig met 30-ers qua LDL in mijn schema
Ga morgen al lekker 30 km hobbelen door de Kampina
Ik ben vooralsnog erg positief over go2 sportvoeding. Nog niet alles getest, maar de Sallandtrail ging zonder problemenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:32 schreef Guard het volgende:
Oh ja RW, binnenkort maar weer eens binnenvallen, voorraadje gelletjes aanvullen. Is wel nodig met 30-ers qua LDL in mijn schema
Ga morgen al lekker 30 km hobbelen door de KampinaF means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef Quoi het volgende:
Nice! Zoals ik al zei; ik vind het toch zo gek dat er zoveel verschil zit in de verschillende hardloopschoenen. De kostprijs kan het niet zijn, misschien zit er meer technologie in de ene schoen dan de andere maar wanneer die technologie eenmaal vergaard is kan het vrij goedkoop ook naar andere modellen uitgebreid worden. Misschien toch een soort marketing/prijsdifferentiatie.. hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan er trouwens uit bij onze RWDit was het laatste paar, precies in de goede maat. Ik wist dat vandaag 'mijn' fysio er zou staan. Dus kreeg een extra trainingsadvies, gezellig praatje en korting erbij
Jij denkt over een boel dingen na zeg...quote:Op woensdag 1 april 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Zoals ik al zei; ik vind het toch zo gek dat er zoveel verschil zit in de verschillende hardloopschoenen. De kostprijs kan het niet zijn, misschien zit er meer technologie in de ene schoen dan de andere maar wanneer die technologie eenmaal vergaard is kan het vrij goedkoop ook naar andere modellen uitgebreid worden. Misschien toch een soort marketing/prijsdifferentiatie.. hmm
Tja, je bent econoom of niet hequote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij denkt over een boel dingen na zeg...
Tja, als je wordt geschoold tot wetenschapper word er je geleerd dat dat niet je werk moet zijn maar je visie op de wereld.. Er is dus geen scheidslijnquote:Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, ik ben IT'er...maar dat beperkt zich echt wel gewoon tot mn werkOf dat me bevalt, dat weet ik nog niet.
The undercover economist is trouwens een leuk boek wat uitlegt over hoe economen dagelijkse dingen waarnemen en proberen te verklaren
Ik denk toch echt dat de prijs puur is gericht op de markt. Het schijnt zo ongeveer de meest verkochte loopschoen te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Zoals ik al zei; ik vind het toch zo gek dat er zoveel verschil zit in de verschillende hardloopschoenen. De kostprijs kan het niet zijn, misschien zit er meer technologie in de ene schoen dan de andere maar wanneer die technologie eenmaal vergaard is kan het vrij goedkoop ook naar andere modellen uitgebreid worden. Misschien toch een soort marketing/prijsdifferentiatie.. hmm
Of het is al die gel die ze in de onderkant moeten gieten![]()
![]()
Een leuk boek met informatie waar ik prima zonder kan dusquote:Op woensdag 1 april 2015 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, als je wordt geschoold tot wetenschapper word er je geleerd dat dat niet je werk moet zijn maar je visie op de wereld.. Er is dus geen scheidslijnOf dat me bevalt, dat weet ik nog niet.
The undercover economist is trouwens een leuk boek wat uitlegt over hoe economen dagelijkse dingen waarnemen en proberen te verklaren
Dat geldt voor zowat alle boeken jaquote:Op woensdag 1 april 2015 15:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Een leuk boek met informatie waar ik prima zonder kan dus
Volgens mij zijn er gewoon een heleboel mensen die denken dat duurdere hardloopschoenen ook betere hardloopschoenen zijn en dat ze ze daarom kopen.
Ik heb ook ooit iets in de richting van economie gestudeerd en het is allemaal marketing
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ach, uiteindelijk is het kopen van een schoen best simpel:
Loopt lekker, zit lekker? ---> KopenF means you're fucked![]()
Het is volgens mij ook zo dat bij wedstrijdschoenen/ lichte trainingschoenen minder materiaal gebruikt wordt, waardoor ze niet alleen lichter en sneller zijn, maar ook minder duurzaam . Ze slijten sneller en als die schoenen even duur zouden zijn als de zware trainingschoenen zou niemand ze meer kopen.![]()
Ik ken wat dames die het niet helemaal met je eens zijn. Want die matchen niet met het shirtjequote:Op woensdag 1 april 2015 15:06 schreef YUR het volgende:
Loopt lekker, zit lekker? ---> Kopen
Trek eens aan mijn vinger?
Die vinden het dan vast niet erg om een ander shirtje uit te zoekenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ken wat dames die het niet helemaal met je eens zijn. Want die matchen niet met het shirtje
Als ik ergens heel snel en impulsief fan van ben (zoals van sommige hardloopschoenen) dan moet ik het daarna ook nog rationeel en reflectief goedpraten voor mezelf anders ben ik bang dat ik de verkeerde beslissing maak
Maar het probleem is dat er zoveel schoenen lekker lopen op een stukje van 40 meterquote:Op woensdag 1 april 2015 15:06 schreef YUR het volgende:
Loopt lekker, zit lekker? ---> KopenNa een km of 20 is dat wel anders..
maar de matching nagellak danquote:Op woensdag 1 april 2015 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Die vinden het dan vast niet erg om een ander shirtje uit te zoeken
Heb nog niet zo heel veel zin, maar vanavond toch maar naar de baan denk ik. Die is nu het zomertijd is op woensdagavond weer open
Mooi een beetje in de touwen hangen en niet teveel lopen, heb nog wel wat last van afgelopen weekend.It has to mean something
Volgens mij ben jij wel goed in het goedpraten.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik ergens heel snel en impulsief fan van ben (zoals van sommige hardloopschoenen) dan moet ik het daarna ook nog rationeel en reflectief goedpraten voor mezelf anders ben ik bang dat ik de verkeerde beslissing maak
Hoeveel paar heb jij nu? Je had niet zo lang geleden toch ook dat mooie, zwarte paar Mizuno's gewonnen?
![]()
Vanmiddag weer een bezoekje gebracht aan de masseur. Flink onder handen genomen weer, al viel het allemaal redelijk mee. Afgesproken dat ik bij loslopen maandag of dinsdag even kijk hoe het gaat. Voel ik iets, dan woensdag nog even een 10 minuten stop & go voor mijn voeten bij de masseur en dan moet Rotterdam wel lukken.
Ik realiseerde me gister op de atletiek dat het volgende week al is. Ik ben er eigenlijk totaal niet mee bezig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lopen zonder spanning en verwachting.![]()
Ik ga vanavond naar de training, vrijdag loop ik zelf nog een rondje en maandag in Haarzuilen een nog kleiner rondje die wel wat harder mag.
Mijn enige zorg was dat alle hotels reteduur of volgeboekt zijn, maar dat is nu opgelost. Ik heb vooral veel zin om de nieuwe Markthal te zien, geloof ik.![]()
![]()
Ik heb nu 2 bruikbare paren. Die Mizuno's, daar loop ik fulltime op (nu alweer 400km erop), en nu die gele nikes voor erbij. Ik heb mijn Asics ook nog maar die hebben inmiddels zo'n 1300km gehad en het binnenwerk is helemaal kapot dus die moet ik eigenlijk niet meer aandoen. Ik bedoel juist dat ik extreem veel goede redenen voor mezelf moet bedenken om de schoenen ook echt te kopen, al ben ik er in 2 seconde verliefd opquote:Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel goed in het goedpraten.Hoeveel paar heb jij nu? Je had niet zo lang geleden toch ook dat mooie, zwarte paar Mizuno's gewonnen?
Over 2,5 week is de halve marathon in Enschede al, maar kan niet echt zeggen dat ik barst van het vertrouwen hiervoor. Ook al heb ik dit jaar mooie tijden neergezet bij 5 en 10 km-loopjes, m'n verste afstand sinds afgelopen zomer is 15,5 km. Had vorig jaar voor de halve marathon toch meer kilometers en langere loopjes in de benen.
Eerst maar eens kijken wat voor tijd ik komende maandag tijdens wedstrijd van 15 km kan lopen. Zou wel graag 1.50 netto op de halve willen lopen, denk dat maandag wel duidelijk zal worden of dat erin zit of niet.![]()
Iemand enig idee hoe het werkt met gezondheidsverklaringen etc? Ik wou graag de halve marathon cavallino-treporti venezia Italie doen. Echter kwam ik er net achter dat ze van buitenlanders ook een gezondheidsverklaringen eisen, voor zover ik weet is dit in Nederland helemaal niet nodig. Het leek me een duur maar wel een leuk event.
http://www.venicemarathon(...)ers-area/racedetails
"NON COMPETIVE Section
Foreign athletes without membership but in possession of health certificate in accordance with health rules in force in their country. All athletes entered in the non competitive section will not have the right to access to the prize money, but only at the order of arrival."
moet dus volgens de Nederlandse normen? Iemand enig idee hoe dit zit?![]()
Gebaseerd op de weersverwachting? Vorige week zou het nog 9 graden met buien zijn, vandaag zie ik dat het 18 graden en zonnig wordt. Met een gevoelstemperatuur van 22.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef YUR het volgende:
Ik heb zo een voorgevoel dat 12 april een ideale dag voor een marathon gaat worden. Ik heb er zin in
Ik had gehoopt op kort-kort weer, maar dit gaat wel erg hard.![]()
![]()
Devv weet daar alles van. Hij moet er een hebben voor Parijs.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:03 schreef mytec het volgende:
Iemand enig idee hoe het werkt met gezondheidsverklaringen etc? Ik wou graag de halve marathon cavallino-treporti venezia Italie doen. Echter kwam ik er net achter dat ze van buitenlanders ook een gezondheidsverklaringen eisen, voor zover ik weet is dit in Nederland helemaal niet nodig. Het leek me een duur maar wel een leuk event.
http://www.venicemarathon(...)ers-area/racedetails
"NON COMPETIVE Section
Foreign athletes without membership but in possession of health certificate in accordance with health rules in force in their country. All athletes entered in the non competitive section will not have the right to access to the prize money, but only at the order of arrival."
moet dus volgens de Nederlandse normen? Iemand enig idee hoe dit zit?
In principe zijn er in NL geen medische verklaringen voor hardloopwedstrijden noodzakelijk.
Waarschijnlijk even bij huisarts langs voor wat vragen, kort lichamelijk onderzoek en dan briefje mee.![]()
Het lijkt wel of deze vloek elk jaar op de marathon in R'dam rust.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gebaseerd op de weersverwachting? Vorige week zou het nog 9 graden met buien zijn, vandaag zie ik dat het 18 graden en zonnig wordt. Met een gevoelstemperatuur van 22.
Ik had gehoopt op kort-kort weer, maar dit gaat wel erg hard.
Wel fijn voor mij, als toeschouwer (en ok, 1/4 marathonloper toch)
![]()
Daar ligt voor mij een klein probleempje, ik studeer in Italië en kom voor de race niet meer in Nederland.. Kwam net na wat verder zoeken nog de benodigde verklaring tegen. Ben echter bang als ik dat hier door een dokter laat doen dat het dan nog veel meer kost ( ooit gezien 150 euro als ik me niet vergis).quote:Op woensdag 1 april 2015 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Devv weet daar alles van. Hij moet er een hebben voor Parijs.
In principe zijn er in NL geen medische verklaringen voor hardloopwedstrijden noodzakelijk.
Waarschijnlijk even bij huisarts langs voor wat vragen, kort lichamelijk onderzoek en dan briefje mee.![]()
Inderdaad, en een marathon loop je ook wel deels door het publiek. Dus als er maar genoeg mensen juichen moet het ook bij 22 graden wel goedkomen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel fijn voor mij, als toeschouwer (en ok, 1/4 marathonloper toch)
Misschien dan toch tijdens die warme dagen een kort testloopje om aan de hitte te wennen.![]()
Heb je daar geen huisarts dan? Ik zou gewoon even bellen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef mytec het volgende:
[..]
Daar ligt voor mij een klein probleempje, ik studeer in Italië en kom voor de race niet meer in Nederland.. Kwam net na wat verder zoeken nog de benodigde verklaring tegen. Ben echter bang als ik dat hier door een dokter laat doen dat het dan nog veel meer kost ( ooit gezien 150 euro als ik me niet vergis).
Volgens mij geldt dat formulier niet voor jou, dat is alleen als je in het buitenland (buiten Italië) woont.![]()
Bron? Buienradar gokt momenteel op 11 graden, waar ik nu direct voor zou tekenen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gebaseerd op de weersverwachting? Vorige week zou het nog 9 graden met buien zijn, vandaag zie ik dat het 18 graden en zonnig wordt. Met een gevoelstemperatuur van 22.
Ik had gehoopt op kort-kort weer, maar dit gaat wel erg hard.Get stoned![]()
Accuweather, widget op mijn smartphone.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:27 schreef Hinder het volgende:
[..]
Bron? Buienradar gokt momenteel op 11 graden, waar ik nu direct voor zou tekenen.![]()
![]()
Nee dan moet je je inschrijven en voor dat moet je heel veel papierwerk invullen kortom heel gedoe. Ik stuur inderdaad wel een mailtje naar de organisatie. Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om ergens in te schrijven..quote:Op woensdag 1 april 2015 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daar geen huisarts dan? Ik zou gewoon even bellen.
Volgens mij geldt dat formulier niet voor jou, dat is alleen als je in het buitenland (buiten Italië) woont.![]()
Wellicht laat die Accuracy het nu even wat afweten.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Accuweather, widget op mijn smartphone.Get stoned![]()
Oh heerlijk! Ik ben de kou zo spuugzat... Was eigenlijk van plan om vanavond nog een rondje te doen. Maar ik heb er zo helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op kort-kort weer, maar dit gaat wel erg hard.
Maar goed, als je dat wil, kan ik Zwabber wel vragen of hij volgende week zondag weer een rondje met me kan gaan lopen. Dan gaat het gegarandeerd regenen.![]()
Nou, Weeronline zegt 15 graden en dat vind ik een mooi compromis. Zwabber mag thuisblijven.
Ik was ook van plan om nog te gaan, maar was daarnet op de trap weer helemaal buiten adem. Dus ik gun mezelf gewoon wat extra rust.![]()
Helaas, mijn blessure lijkt sterk op die van kluis. Op de 12e en mogelijk voor altijd daarna zal het droog en warm zijn. Ga op 12 april maar uit van 10 graden bij de start, 17 graden bij de finish. En hoge dauwpunten. Heel hoog. Alles is kapot.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:40 schreef pijll het volgende:
Maar goed, als je dat wil, kan ik Zwabber wel vragen of hij volgende week zondag weer een rondje met me kan gaan lopen. Dan gaat het gegarandeerd regenen.![]()
Volgend weekend Bathmen!
Vorig jaar was het toen heerlijk weer, kan me daar nu alleen nog niet zoveel bij voorstellen.
Kijken of ik daar een keer wat sneller kan lopen, gevoelsmatig is het een wat lichtere run en zou het moeten kunnen...It has to mean something
D_K, wat balen zeg...Dat allemaal door een keertje door je enkel gaan. Hopelijk gaat het na een tijdje toch wel weer beter, anders gaan MTB-en, is vast leuker dan op een spinningfiets
En mooie schoentjes Miepje Q!Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Mijn schoentjes waren in het begin ook 175, maar zijn laatst verlaagd naar 153 ofzo, komen deze week binnen. Maar die zijn dan ook ontworpen door trailgod Kilian, vandaar de prijs.![]()
![]()
Thanks, dat was precies het zetje dat ik nodig had.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:03 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je keuze al gemaakt. LDL naar het weekend verplaatsen
Ik merkte wel dat ik nog moe was van zondag en dat de wind wel erg fel was.
Ik blijk telkens een piek in mij hartslag te hebben aan het begin van mijn loopjes (richting 180-190 of hoger), daarna gaat het normaal (150-160). Tot voor kort dacht ik dat het aan mijn oude hartslagband lag, maar ook met mijn Garmin FR620 heb ik dit euvel. Herkent iemand dit en heeft het iets te betekenen?
https://www.strava.com/ac(...)72437a44bda655a09930Life is what you make it.![]()
Misschien heb je hier iets aan...quote:Op woensdag 1 april 2015 20:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Thanks, dat was precies het zetje dat ik nodig had.
Ik merkte wel dat ik nog moe was van zondag en dat de wind wel erg fel was.
Ik blijk telkens een piek in mij hartslag te hebben aan het begin van mijn loopjes (richting 180-190 of hoger), daarna gaat het normaal (150-160). Tot voor kort dacht ik dat het aan mijn oude hartslagband lag, maar ook met mijn Garmin FR620 heb ik dit euvel. Herkent iemand dit en heeft het iets te betekenen?
https://www.strava.com/ac(...)72437a44bda655a09930
http://www.dcrainmaker.co(...)your-heart-rate.htmlMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Blijven mooie schoentjesquote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:
D_K, wat balen zeg...Dat allemaal door een keertje door je enkel gaan. Hopelijk gaat het na een tijdje toch wel weer beter, anders gaan MTB-en, is vast leuker dan op een spinningfiets
En mooie schoentjes Miepje Q!Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Mijn schoentjes waren in het begin ook 175, maar zijn laatst verlaagd naar 153 ofzo, komen deze week binnen. Maar die zijn dan ook ontworpen door trailgod Kilian, vandaar de prijs.
Zeker, thanks!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan...
http://www.dcrainmaker.co(...)your-heart-rate.htmlLife is what you make it.![]()
Markthal is leukquote:Op woensdag 1 april 2015 18:44 schreef wyccie het volgende:
Nou, Weeronline zegt 15 graden en dat vind ik een mooi compromis. Zwabber mag thuisblijven.
Ik was ook van plan om nog te gaan, maar was daarnet op de trap weer helemaal buiten adem. Dus ik gun mezelf gewoon wat extra rust.ben er net nog geweest
Maar hoe heb je t nu geregeld hier? Ga je in een hotel slapen of ga je treinen? Als ik wat voor je kan betekenen, let me know
Een Franstalig filmpke nog van zaterdag, waaruit blijkt dat het een heel technisch parcours was, de winnaar was ook aardig op zijn plaat gegaan
http://www.televesdre.eu/(...)a-86606-999-115.htmlMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hotel geregeld.
Met de eerste trein zou ik er net een uur van tevoren zijn en met zoveel deelnemers is dat krap. Als er ook nog eens vertraging optreedt ben ik misschien zelfs te laat.![]()
M'n Garmin ligt zowat OP m'n ANT-stick, maar het lukt niet om te synchroniseren. "Mislukt. Probeer het opnieuw".
Nog even en ik mik dat ding van het balkon
Ant zuigt. T zijn net echte (rode) mierenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n Garmin ligt zowat OP m'n ANT-stick, maar het lukt niet om te synchroniseren. "Mislukt. Probeer het opnieuw".
Nog even en ik mik dat ding van het balkon
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef wyccie het volgende:
Hotel geregeld.
Met de eerste trein zou ik er net een uur van tevoren zijn en met zoveel deelnemers is dat krap. Als er ook nog eens vertraging optreedt ben ik misschien zelfs te laat.dat zou ik ook niet riskeren inderdaad. Je hebt niet voor jan lul getraind.
Misschien kom ik wel effe kijken nog
Die heb ik nog lieverquote:Op woensdag 1 april 2015 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ant zuigt. T zijn net echte (rode) mieren
Dus ik denk, ik zet m'n Garmin even aan en uit, kijken of ie dan gevonden wordt. Blijft dat KUTding hangen op het startscherm...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Laten ze nou alleen de korte afstand zien? Zie nergens Huub, die de 57km gewonnen had. Ziet er wel lekker modderig uit jaquote:Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Guard het volgende:
Een Franstalig filmpke nog van zaterdag, waaruit blijkt dat het een heel technisch parcours was, de winnaar was ook aardig op zijn plaat gegaan
http://www.televesdre.eu/(...)a-86606-999-115.html.
![]()
Ah, Garmin is gelocaliseerd. 116 items ter synchronisatie?! Houd op met me
Ja dat vond ik ook vreemd... Maar ja die trail doen ze nog niet zolang, de cretes zelf is al 38 x keer gelopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Laten ze nou alleen de korte afstand zien? Zie nergens Huub, die de 57km gewonnen had. Ziet er wel lekker modderig uit ja.
De ergste modder paden zijn niet op film of foto vastgelegd, daar kwamen alleen de lopers, geen toeschouwers of fotografen daar
Huub werd net gehuldigd trouwens, toen ik finishte. Een van zijn concurrenten zei: als Huub meedoet weet je dat je voor plek 2 strijdt....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deed dat gribusding van mij vandaag ook. Aargh! Welke garmin heb jij dan?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die heb ik nog liever
Dus ik denk, ik zet m'n Garmin even aan en uit, kijken of ie dan gevonden wordt. Blijft dat KUTding hangen op het startscherm...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
610. Eens in de zoveel tijd heeft ie dat ge-etterbak. Bij voorkeur wanneer ik in het buitenland benquote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Deed dat gribusding van mij vandaag ook. Aargh! Welke garmin heb jij dan?ik ben zo bijna al m'n loopjes op de Dominicaanse Republiek kwijtgeraakt... Best jammer toch wel.
Het is 11 km naar kasteel de Haar, kan niet zoveel kwaad om dat fietsend te doen voor de HM toch? Ik ga hem toch niet voluit lopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat kan best, dat is een half uur. Naar de HM in Amsterdam ben ik ook fietsend gegaan, ongeveer 10 km. Terug wel een beetje zware, zere benen maar waarschijnlijk is het wel goed geweest dat fietsen want de volgende dag had ik geen spierpijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is 11 km naar kasteel de Haar, kan niet zoveel kwaad om dat fietsend te doen voor de HM toch? Ik ga hem toch niet voluit lopen..
OV schijnt nauwelijks te doen te zijn naar het kasteel, dus het alternatief is de auto.![]()
Al zou je hem volluit lopen zou het nog kunnen... tenzij je ook volluit op de fiets gaatquote:Op woensdag 1 april 2015 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is 11 km naar kasteel de Haar, kan niet zoveel kwaad om dat fietsend te doen voor de HM toch? Ik ga hem toch niet voluit lopen..
Mijn Garmin (of de GPS daarvan) gaf ook weer eens problemen: die was zó van streek dat ik zo belachelijk contstant mijn rondjes liep, dat ie helemaal van het padje af ging na km4. Maar wel bizar contstante rondjes zeg, damn... Alleen in rondje 2 even moeten stoppen om mobiel aan te pakken van vrouwlief die er niet mee om kan gaanMisschien dat die dan ook weer de GPS gestoord heeft, geen idee. Maar wát constant gelopen zeg (of had ik dat al gezegd)
En mijn rondjes zijn dus niet recht-toe-recht-aan, maar met 2 aardige heuveltjes erin, dus dat maakt het een stuk lastiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als je ook niet voluit fietst is dat prima te doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Trouwens, ik heb meer hardloopschoenen dan jij.![]()
![]()
Ik ga niet 22 km/u fietsen als ik daarna nog een HM moet lopenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dat kan best, dat is een half uur. Naar de HM in Amsterdam ben ik ook fietsend gegaan, ongeveer 10 km. Terug wel een beetje zware, zere benen maar waarschijnlijk is het wel goed geweest dat fietsen want de volgende dag had ik geen spierpijn.
OV schijnt nauwelijks te doen te zijn naar het kasteel, dus het alternatief is de auto.Maar als ik een uur erover doe is het ook niet erg
OV is volgens mij ook niet ideaal daarheen. Terug vind ik het juist ook wel fijn, lekker uitfietsen!
Ja ik dacht al dat je me in de war haalde met iemand anders, ik ben helemaal niet zo'n schoenenfreakquote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je ook niet voluit fietst is dat prima te doen.
Trouwens, ik heb meer hardloopschoenen dan jij.Houd meestal keurig de 1000-1250km regel aan, zorg alleen wel dat ik een overlap fase heb om af te wisselen.
Nou vooruit, 40 minuten dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga niet 22 km/u fietsen als ik daarna nog een HM moet lopenMaar als ik een uur erover doe is het ook niet erg
OV is volgens mij ook niet ideaal daarheen. Terug vind ik het juist ook wel fijn, lekker uitfietsen!
![]()
Niks denk ik, ik moet hem volgens mij als 'climax loop' gaan lopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoeveel minuten denk je van je PR af te gaan snoepen?
Dat wil zeggen; beginnen in D1, dan D2, dan D3, en misschien nog voluit laatste stuk? Moet nog even overleggen met de trainer hoe ik dat precies moet doen, maar als ik bijv. 5km d1 5km d2 5km d3 en dan 'afsprinten' zou doen, zou ik die laatste km wel 4.20 of zo moeten lopen om een klein PRtje te halen. Maar het is dus meer bedoeld als climax-duurloop.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Over regen gesproken: binnenkort wordt de Rondehoeploop weer gehouden. Twee afstanden: de 5,5 km en de 17 km. Een echte loop voor liefhebbers van de polder.![]()
Ik loop maandag misschien ook wel mee in Haarzuilens. Ik kijk wel of het een beetje weer is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij traditioneel op moederdag. Heerlijke loop, een van mijn snelste loopjes. En niet te vergeten: bij de finish krijg je een krentenbol van bakkerij Out. Jij bent er ook weer bij?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Over regen gesproken: binnenkort wordt de Rondehoeploop weer gehouden. Twee afstanden: de 5,5 km en de 17 km. Een echte loop voor liefhebbers van de polder.![]()
Nee, dit jaar niet. Vorig jaar liep ik 'm als voorbereiding op de Halve Westland Marathon. Het is nog niet duidelijk wanneer ik volledig hersteld ben van mijn blessure, helaas.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:23 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Volgens mij traditioneel op moederdag. Heerlijke loop, een van mijn snelste loopjes. En niet te vergeten: bij de finish krijg je een krentenbol van bakkerij Out. Jij bent er ook weer bij?![]()
De Marathon des Sables gaat weer bijna van start..
Hier kun je de idioten/helden * volgen: http://mds.vigeosport.com/
* doorhalen wat volgens jou niet van toepassing isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mij komt het ook niet zo goed uit, in dezelfde week is ook de Brandgrensrun en een week later de Marikenloop. En mijn pootje doet ook niet helemaal wat hij zou moeten doen op het moment. Ik wil die ronde Hoep wel graag een keer lopen, het is bij mij om de hoek. Van de zomer ga ik hem wel een keertje als trainingsrondje voor de Dam tot Dam doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet. Vorig jaar liep ik 'm als voorbereiding op de Halve Westland Marathon. Het is nog niet duidelijk wanneer ik volledig hersteld ben van mijn blessure, helaas.![]()
Dat is echt zonde jaquote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
610. Eens in de zoveel tijd heeft ie dat ge-etterbak. Bij voorkeur wanneer ik in het buitenland benik ben zo bijna al m'n loopjes op de Dominicaanse Republiek kwijtgeraakt... Best jammer toch wel.
Lekker gelopen, niet ingehouden bij een fartlek en op het eerste gevoel pijnloos
Even de reactie morgen afwachtenF means you're fucked![]()
Klinkt als een goede voorbereiding voor Leiden, een week later. Hmmmm.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
morgen Goede Vrijdag..... een vrije dag in NZ
Dus druk plannen aan het maken voor een uurtje of 5-6 hobbelen in de Longwood Forest
En YUR, het is hier al morgen, niets aan de hand hoor!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gefeliciteerd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bij mij begint het toch wel te kriebelen voor Rotterdam! Lekkerik was van plan om vrijdag mn startnummer te gaan halen en dan zondag zo te treinen dat ik rond 9 uur op Rotterdam centraal ben. Dat zal toch vroeg zat zijn?
En even juichen voor de zomertijd! 's Avonds hardlopen zonder kerstverlichting![]()
![]()
Er kan een streep door de marathon 12 april. Gisteren was het plan om 5 km te testen, maar dat eindigde al binnen 100 meter. Elke stap was pijnlijk. Voet was ook weer begonnen te etteren, nadat het vorige week weer de goede kant op ging.
Ik zou zondag nog een laatste test willen doen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het niks worden. Nu al 3 weken niet kunnen lopen. Zuur, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Herstellen en toewerken naar de marathon in Amersfoort op 7 juni. Dan maar een marathon in mijn tweede stad.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2015 08:09 schreef Happel het volgende:
Er kan een streep door de marathon 12 april. Gisteren was het plan om 5 km te testen, maar dat eindigde al binnen 100 meter. Elke stap was pijnlijk. Voet was ook weer begonnen te etteren, nadat het vorige week weer de goede kant op ging.
Ik zou zondag nog een laatste test willen doen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het niks worden. Nu al 3 weken niet kunnen lopen. Zuur, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Herstellen en toewerken naar de marathon in Amersfoort op 7 juni. Dan maar een marathon in mijn tweede stad.Dat is zuur. Maar goed dat je nu al verder kijkt. Die eerste stad moet dan maar op een ander moment worden bedwongen
![]()
![]()
Feli, feli, je zuster in een heli. Ik moet nu maar geloven dat Jero het bij het juiste eind heeft.
Zo ja, dan een dikke proficiat voor Mr.B en Frsh![]()
![]()
Twee jarigen!!gefeliciteerd!!
Hmm wat kutquote:Op donderdag 2 april 2015 08:09 schreef Happel het volgende:
Ik zou zondag nog een laatste test willen doen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het niks worden. Nu al 3 weken niet kunnen lopen. Zuur, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Herstellen en toewerken naar de marathon in Amersfoort op 7 juni. Dan maar een marathon in mijn tweede stad.Na 3 weken rust zouden de meeste blessures wel grotendeels over moeten zijn.. weet je wat het is?
Je kunt beter gewoon helemaal niets meer testen. In plaats daarvan kan je beter even langs de fysiotherapeut gaan om vast te laten stellen wat het is. Dan weet je waarschijnlijk gelijk of je wel- of niet kunt lopen.
Wat heerlijk dat ik dit weekend eens geen lange duur heb. Kan ik eindelijk weer eens iets leuks gaan doen en uitslapen.
![]()
Nee, geen idee. Zit bovenop de voet. Afwikkelen gaat niet zonder pijn. Huisarts zegt ibuprofen slikken. Maar begreep ook van mijn ouders dat jicht in de familie zit.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm wat kutNa 3 weken rust zouden de meeste blessures wel grotendeels over moeten zijn.. weet je wat het is?
Fysio is ook nog een idee. Ga daar eens achteraan.![]()
O, jicht kan wel lastig zijn. Kan ook lang duren voordat het weg is. Ik heb daar een paar jaar geleden voordat ik begon met lopen wel eens last van gehad. Ik ben toen dagelijks meer vocht- en minder alcohol en koffie gaan drinken en sindsdien heb ik er eigenlijk nooit meer last van gehad. Maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan...![]()
Nee, is zo. Maar alcohol drink ik niet meer sinds ik ben begonnen met de marathontraining. Koffie drink ik ook al nauwelijks, dus hoop op iets anders. Contact met fysio is i.i.g. gelegd.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:31 schreef Devv het volgende:
O, jicht kan wel lastig zijn. Kan ook lang duren voordat het weg is. Ik heb daar een paar jaar geleden voordat ik begon met lopen wel eens last van gehad. Ik ben toen dagelijks meer vocht- en minder alcohol en koffie gaan drinken en sindsdien heb ik er eigenlijk nooit meer last van gehad. Maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan...![]()
Erg zuur inderdaad. Maar als je er anderhalve week van tevoren nog zoveel last van hebt, dan zou ik nu gewoon al besluiten om over te gaan op plan B. Het risico dat je je gaat forceren en jezelf kapotloopt zou volgens mij behoorlijk zijn als je toch zou gaan lopen. Dus rust, fysio en dan hopelijk een herkansing in Amersfoort.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:09 schreef Happel het volgende:
Ik zou zondag nog een laatste test willen doen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het niks worden. Nu al 3 weken niet kunnen lopen. Zuur, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Herstellen en toewerken naar de marathon in Amersfoort op 7 juni. Dan maar een marathon in mijn tweede stad.Jero heeft het in ieder geval voor de helft bij het juiste eind.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:54 schreef Quoi het volgende:
Feli, feli, je zuster in een heli. Ik moet nu maar geloven dat Jero het bij het juiste eind heeft.
Zo ja, dan een dikke proficiat voor Mr.B en Frsh
Dank allen!
Vandaag nog even werken en dan een lekker lang weekend naar Texel, met als mooie afsluiting de Zestig van Texel. Niet zoals TWC en Tarahumara voor de heldenafstand, maar voor het mietjesonderdeel: de estafette. Mijn etappe van 16-17km is dan ook nog eens geheel over asfalt en, zoals het er nu naar uitziet, met wind in de rug.![]()
Kun je een PR lopen op de 16-17 km, wie wil dat nou niet!quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef Mr.B. het volgende:
Vandaag nog even werken en dan een lekker lang weekend naar Texel, met als mooie afsluiting de Zestig van Texel. Niet zoals TWC en Tarahumara voor de heldenafstand, maar voor het mietjesonderdeel: de estafette. Mijn etappe van 16-17km is dan ook nog eens geheel over asfalt en, zoals het er nu naar uitziet, met wind in de rug.Mag mooi naast de 9,8 km
Ik heb het even nagezocht en het is 17km. Volgens mij heb ik nooit in wedstrijdverband een 17km gelopen, dus dat wordt inderdaad een PRquote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kun je een PR lopen op de 16-17 km, wie wil dat nou niet!Mag mooi naast de 9,8 km
Mits ik finish natuurlijk
![]()
Zo, de teller voor dit jaar is alweer de 400km voorbij, dat schiet lekker op!
DK, balen zeg! Wel hulde voor je dramatische gewichtsverlies!
Zwabber, bij jou schiet het ook niet echt op. Hoe was het nou eigenlijk ooit zo gekomen? Klein misstapje ergens ofzo? 2015 is nog niet echt jouw jaar lijkt het. Zal wel komen omdat je vorig jaar meer dan één zeer aangenaam loopje had.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hoe ironisch het ook is, ik stapte in volle vaart mis op een van de trappen van de Balijbrug. Ik verzwikte mijn poot tijdens die misstap zowel naar links als naar rechts. Ik denk dat er wat scheuren in de enkelbanden zijn ontstaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:18 schreef Wolve000 het volgende:
Zwabber, bij jou schiet het ook niet echt op. Hoe was het nou eigenlijk ooit zo gekomen? Klein misstapje ergens ofzo? 2015 is nog niet echt jouw jaar lijkt het. Zal wel komen omdat je vorig jaar meer dan één zeer aangenaam loopje had.![]()
Ik ga denk ik toch vanavond aan mijn trainer vragen of het in mijn schema past als ik voor een klein PR'tje ga maandag.. Heb daar eigenlijk veel meer zin in dan het als een soort duurloop lopenAlhoewel zo'n climaxloop misschien ook wel een keer leuk is om te doen.
gefeliciteerd allebei!quote:Op donderdag 2 april 2015 07:54 schreef Jero_nimo het volgende:
2 lopers jarig vandaag, voor zover ik weet
Mr.B en Frsh gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
ik doe telkens stiekem kleine oefeningen, zoals een plotselinge squat in de woonkamer, de trap een keertje extra op en neer, dat soort dingen.
![]()
![]()
Gefeliciteerd Mr.B en Frsh
Balen Happel, maar gelukkig heb je al plan b klaarliggen.
Ben net terug van de dokter. Oren uitspuiten was wel pijnlijk, waarna bleek dat er door de harde bal op m'n oor tijdens training gaatje in trommelvlies was ontstaan. ZZou gelukkig vanzelf weer moeten genezen.![]()
Alweer taart?
En Happel:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Fartlek![]()
![]()
Zit er nu wel hevig aan te denken om te vragen of ik een groep hoger magTrek eens aan mijn vinger?
Gefeliciteeerd Mr B en Frsh![]()
Balen Happel. Gelukkig geef je de moed niet op!
Ik ga vanavond weer . Voor het eerst met de 'hogere' groep mee trainen. Ben benieuwd![]()
![]()
Het mag vast wel toch, niemand die je het kan verbiedenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:51 schreef CaLeX het volgende:
Fartlek![]()
![]()
Zit er nu wel hevig aan te denken om te vragen of ik een groep hoger magVraag is wat het beste is voor jouw progressie..
True, het kan zeker geen kwaad om nog een paar maandjes te blijven. Misschien dat er een combinatie mogelijk is.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het mag vast wel toch, niemand die je het kan verbiedenVraag is wat het beste is voor jouw progressie..
Mijn vraag was trouwens niet suggestief bedoeld hoor, misschien maak je juist in de snellere groep meer progressie. Dat moet je trainer inschatten denk ik..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
True, het kan zeker geen kwaad om nog een paar maandjes te blijven. Misschien dat er een combinatie mogelijk is.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah opzich loop ik pas net iets meer dan een half jaar bij de club. Wat dat betreft ben ik nog een beginner.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn vraag was trouwens niet suggestief bedoeld hoor, misschien maak je juist in de snellere groep meer progressie. Dat moet je trainer inschatten denk ik..
Die stap die ik laatst gemaakt heb met 3 min van de 10km pr af is een aanleiding om te bedenken dat het heel goed gaat. Maar of dat inhoud dat ik al klaar ben voor een loopgoep van 50~55 ipv 52~58 is maar de vraag.
Zei jij nu gister iets over het overanalyseren icm een econoiom zijn?Trek eens aan mijn vinger?
Haha, dat ging niet per se over overanalyseren in het algemeen, maar meer over dit voorbeeld over marktwerking en prijsdifferentiatie en zoquote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ah opzich loop ik pas net iets meer dan een half jaar bij de club. Wat dat betreft ben ik nog een beginner.
Die stap die ik laatst gemaakt heb met 3 min van de 10km pr af is een aanleiding om te bedenken dat het heel goed gaat. Maar of dat inhoud dat ik al klaar ben voor een loopgoep van 50~55 ipv 52~58 is maar de vraag.
Zei jij nu gister iets over het overanalyseren icm een econoiom zijn?
Maar aangezien er best wel wat overlap zit in de streeftijden van beide groepen moet het te doen zijn toch.. had je niet onder de 52 minuten gelopen laatst?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Owquote:Op donderdag 2 april 2015 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, dat ging niet per se over overanalyseren in het algemeen, maar meer over dit voorbeeld over marktwerking en prijsdifferentiatie en zo
Ja maar of dat een incident was....quote:Maar aangezien er best wel wat overlap zit in de streeftijden van beide groepen moet het te doen zijn toch.. had je niet onder de 52 minuten gelopen laatst?
Ga wel ff mailen met de trainster, die is wat voorzichtiger qua inschatten dan de trainer. Liever wat langer zonder blessure dan te snel aan de kant zittenTrek eens aan mijn vinger?
Een incident?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ow
[..]
Ja maar of dat een incident was....
Ga wel ff mailen met de trainster, die is wat voorzichtiger qua inschatten dan de trainer. Liever wat langer zonder blessure dan te snel aan de kant zittenHoe dan, die ene dag had je toevallig andere benen? Nee joh, die 51-er zit er gewoon in bij jou en waarschijnlijk veel meer ook nog! En in principe zou je in een snellere groep niet sneller geblesseerd moeten raken toch, als er nog steeds aandacht is voor een goede warming up en looptechniek en zo. Maar voorzichtige trainers zijn vaak wel de beste!
Ondertussen kijk ik naar buiten, naar het prachtige weer, en zit ik een beetje te WOG-gen met loopverslagen over de 60 en 120 van Texel. Wel prachtig lijkt me dat. Áls ik ooit een ultra overweeg, wordt het wel de 60 van Texel denk ik.
Vooral dit verslag trouwens: http://runoutofhell.tumbl(...)om-die-werkelijkheidIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
31 km lopen soppen en plonsen over de Kampina, het was nat, heel nat. Verder wind, zon, regen en hagel in willekeurige volgorde. Kortom: genoten
Dat klinkt bijna als dezelfde stap die ik net heb gezet, CaLeX.
Al ging het afgelopen keer hartstikke goed, merk ik best wel dat ik al twee weken flink sneller en intensiever aan het trainen ben. Af en toe zeurt er een knie hier en daar. Dat is het me niet waard natuurlijk. Als dat na het weekend nog zo is, ga ik weer een groepje terug. Blijft jammer dat het verschil tussen beide groepen zo groot is.
Dus: trial and erroren snel ingrijpen bij 'error'. En als je een fijne trainer hebt, altijd je overweging even delen.
![]()
Man, wat een end. Goed!quote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef Guard het volgende:
31 km lopen soppen en plonsen over de Kampina, het was nat, heel nat. Verder wind, zon, regen en hagel in willekeurige volgorde. Kortom: genoten
Nog wilde koeien gespot? Ik moest nl. denken aan "Kampina-koeien" van de reclame. Die blijken "Campina-koeien" te heten natuurlijk. Maar toen ik ging googlen naar "Kampina" en "Koeien" kwam ik bij een linkje naar wilde koeien in de Kampina![]()
Afijn, back to work![]()
![]()
Geen koeien nee, die hadden geen zin in natte voeten waarschijnlijk.
Wel veel eenden gezien, die voelden zich wel thuis vandaag...
Als je goed kijkt zie je het paaltje staan wat het ruiterpad markeert, en waar ik dus heen moest.
Het water was best koud
Mr. B en Frsh: gefeliciteerd!![]()
Happel:, maar Amersfoort
![]()
Het gaat me niet lukken een verslagje te typen over de ZCR, dus jullie zullen het moeten doen met de stats, log en de enige foto waar ik een beetje duidelijk opsta:
log
Stats:
Foto:
(het zwevende () blije ei in het nucleair gele shirt)
![]()
Je bent naar dat paaltje gerend en door?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Guard het volgende:
Geen koeien nee, die hadden geen zin in natte voeten waarschijnlijk.
Wel veel eenden gezien, die voelden zich wel thuis vandaag...
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je het paaltje staan wat het ruiterpad markeert, en waar ik dus heen moest.
Het water was best koud![]()
Ziet er prachtig uit daar!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: