SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 31-03-2015 12:57:09 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond mijn interval training niet afgemaakt![]()
Doel was 8*4' met 2'dribbelpauze. Dribbelpauze werd na 1x al wandelpauze en de 8 rondjes werden er 5. Beetje rot gevoel. Maar ik was moe en mijn benen protesteerden. Ben bang dat anders overbelastingsblessure terugkomt.
Volgende keer beter.![]()
Mooie mijlpaal xMissi.
Ik heb vandaag ook weer lekker gelopen. Beetje gespeeld met tempos en hartslag.
http://app.endomondo.com/workouts/494654662/10707661.![]()
Inderdaad mooie mijlpaal xMissy! Knap, zeker gezien je knie problemen etc!!![]()
![]()
Wat wordt de volgende mijlpaal?![]()
ik heb de laatste dagen meerdere malen gepost over Barkley en Matt Bixley.
Ik kan Matt niet bijzonder goed maar heb hem diverse keren ontmoet tijdens races en volg verder zijn loopavonturen op Facebook.
Ik heb Matt leren kennen als een enorm sterke loper, misschien op dit moment wel de sterkste ultra en ultra rogainer in NZ en dat wetende doet het mij verstelt staan wat Barkley met je doet....bronquote:Matt Bixley traveled from Dunedin, New Zealand, to compete. His said his goal was to see what he could find out about himself.
Instead, he found himself lying, passed out, on the ground after completing more than 48 miles in about 28 hours of running and climbing through the mountains of Frozen Head State Park.
“I passed out or collapsed,” said Bixley, 42, a quantitative geneticist with New Zealand’s AgResearch. “Something happened. It wasn’t sleepiness. I don’t know. I spent some time thinking about what that might mean and where I was going. It was a boundary I wasn’t prepared to cross, and I quit.”'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Thanks allemaal![]()
@ Steffelonio, ik ga 17 mei de marikenloop lopen, en daar zit een limiet van 40 minuten aan. Dus ga sws proberen om sneller te worden![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:48 schreef xMissi het volgende:
Thanks allemaal![]()
@ Steffelonio, ik ga 17 mei de marikenloop lopen, en daar zit een limiet van 40 minuten aan. Dus ga sws proberen om sneller te wordenknap gedaan!
En sneller hoeft niet. Als je 4 km loopt in 30 min haal je er straks ook wel 5 in 40 min. Focus je echt eerst op heel genoeg blijven.
Daarbij, je hebt nog 1,5-2 mnd. Je kan best een of 2 weekjes nu op 30 min blijven, zodat je lichaam daar een soort rust in vindt en dan weer verder opbouwen. Je ligt supergoed op schema
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb zo een voorgevoel dat 12 april een ideale dag voor een marathon gaat worden. Ik heb er zin in
F means you're fucked![]()
Amen!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, er zijn grenzen. Zo iemand is een extra sprintje met een mooie tackle waard.
Wat een mafkees. Het is geen contactsport hoor, hardlopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mossel, wil je me uit de WLWW halen voor 14 mei? Thanks!quote:
Die lijst kan sowieso wel een update gebruiken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kan die WLWEW niet op ongeveer dezelfde soort manier als de challenge en het PR-deel? Zodat iedereen m zelf aan kan passen? Of zeg ik nu wat raars?F means you're fucked![]()
Dat is allang een keer voorgesteld. Ik heb mij nog aangeboden om daar iets voor te maken maar dat hoefde toen niet.Dat is wel heel lompquote:Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment serieus naar achteren getrokken aan mijn schouder door een vent. Terwijl ik toch ook gewoon links bezig was met inhalen. Vijf meter verderop deed hij het weer, mafkees.. Dat iemand tegen je aanloopt, kan gebeuren maar dit is toch wel een overtreffende trap. Ik heb alleen wel een keer meegemaakt dat ik weg werd geduwd door iemand die vond dat hij recht had om daar in het startvak te staan. Hij stond zelf op dat moment nog buiten het vak maar vond dat hij het plekje vanaf daar vrij mocht houden
.
![]()
Mee eens, goed verwoordt Murmeli!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gefeliciteerdknap gedaan!
En sneller hoeft niet. Als je 4 km loopt in 30 min haal je er straks ook wel 5 in 40 min. Focus je echt eerst op heel genoeg blijven.
Daarbij, je hebt nog 1,5-2 mnd. Je kan best een of 2 weekjes nu op 30 min blijven, zodat je lichaam daar een soort rust in vindt en dan weer verder opbouwen. Je ligt supergoed op schema
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)
XMissy: leuk doel, die Marikenloop. Nu rustig wennen aan de 30 min. Die Marikenloop gaat je echt wel goed lukken (maar wel heel blijven!!)![]()
Hulde xMissy!![]()
Potverdrie, zit ik een verslagje te typen van Zandvoort, klik ik terwijl het bijna af is het venster dicht.![]()
Later vandaag poging 2. Dan nu maar eerst even de training van gisteren. Een aantal mensen van de loopgroep loopt op maandagavond, wie mee wil sluit aan. Ze zouden ongeveer 20 km lopen, waarvan de helft door de Soesterduinen. 20 km was me veel te ver na de wedstrijd, maar de helft durfde ik wel aan. Meteen een mooie gelegenheid om de trailschoenen te testen.
Conclusie: duinen lopen best zwaar, zeker na een wedstrijdje dat ook al gedeeltelijk over duinen en strand ging. Maar de schoenen lopen lekker!Zelfs op het asfalt vond ik ze best prettig lopen.
SPOILER: logOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste loop van maart. Het maandtotaal is 92 km, het laagste aantal in 2015. Het jaartotaal is 313 km, mooi op schema dus voor mijn bijgestelde doelstelling.![]()
Hmm vandaag nog steeds een beetje niet jofel dus dat worden geen 400tjesWas van plan om voor het eerst op dinsdag te gaan baantrainen bij de andere trainer, die volgens iedereen heel goed is met je op gevoel je techniek laten verbeteren..
Heel misschien ga ik nog wel even naar de RW om nieuwe schoenen te zoeken vandaag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben alweer 2 weekenden op rij bij Scarabee geweest, dus in april maar even niets kopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat je deze film ook wel aardig zal vinden over de Barkley Marathons:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb de laatste dagen meerdere malen gepost over Barkley en Matt Bixley.
Ik kan Matt niet bijzonder goed maar heb hem diverse keren ontmoet tijdens races en volg verder zijn loopavonturen op Facebook.
Ik heb Matt leren kennen als een enorm sterke loper, misschien op dit moment wel de sterkste ultra en ultra rogainer in NZ en dat wetende doet het mij verstelt staan wat Barkley met je doet....
[..]
bron
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2014) - IMDb
Vorige week gezien op een filmfestival. Aanrader!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ja, volgens mij is hij ook online te downloaden, binnenkort maar eens kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze film ook wel aardig zal vinden over de Barkley Marathons:
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2014) - IMDb
Vorige week gezien op een filmfestival. Aanrader!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hou jezelf voor de gekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Guard het volgende:
Ben alweer 2 weekenden op rij bij Scarabee geweest, dus in april maar even niets kopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef YUR het volgende:
Ik heb zo een voorgevoel dat 11 april een ideale dag voor een ultramarathon gaat worden. RD heeft er zin in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanksssss allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gefeliciteerdknap gedaan!
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)!
Ohh ja ik ga met de groep hierna trainen en ik meen dat die niet langer dan 10 minuten achter elkaar lopen maar dan wel op een hoger tempo. Moet ik dan wel een x per week 30 minuten blijven lopen, of hoe zit dat eigenlijk? En heel blijven doe ik wel , word goed in de gaten gehouden hooorWel gek dat mijn trainer niks daarover heb gezegd over dat opbouw pauze. (alhoewel ik dus niet langer dan 30 min achter elkaar ga lopen voorlopig) . Dus iemand een tip, is het verstandig 1 x pw 30 min gewoon te doen? Dan zit ik wel aan 3 x pw is dat niet te veel? En oja mijn vriendin zit nu pas bij 2x18.. hoe moet ik dat dan doen? Sorry voor mijn vele vragen
...
![]()
zie de training bij de vereniging als snelheidstraining en de 30min die je zelf loop in een rustiger tempo ls duurtraining.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanksssss allemaal!
Ohh ja ik ga met de groep hierna trainen en ik meen dat die niet langer dan 10 minuten achter elkaar lopen maar dan wel op een hoger tempo. Moet ik dan wel een x per week 30 minuten blijven lopen, of hoe zit dat eigenlijk? En heel blijven doe ik wel , word goed in de gaten gehouden hooorWel gek dat mijn trainer niks daarover heb gezegd over dat opbouw pauze. (alhoewel ik dus niet langer dan 30 min achter elkaar ga lopen voorlopig) . Dus iemand een tip, is het verstandig 1 x pw 30 min gewoon te doen? Dan zit ik wel aan 3 x pw is dat niet te veel? En oja mijn vriendin zit nu pas bij 2x18.. hoe moet ik dat dan doen? Sorry voor mijn vele vragen
...
Ik zou die 30 minuten er iig wel inhouden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit idd. En dan na n paar weekjes de 30 naar 32 etc...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie de training bij de vereniging als snelheidstraining en de 30min die je zelf loop in een rustiger tempo ls duurtraining.
Ik zou die 30 minuten er iig wel inhouden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben benieuwd hoe Endomondo opbouwt naar de 10km. We zullen het zien na 1 mei.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Kan je niet verder vooruitkijken in dat schema? Dat is wel jammer..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Endomondo opbouwt naar de 10km. We zullen het zien na 1 mei.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mossel, wil je me uit de WLWW halen voor 14 mei? Thanks!
Die lijst kan sowieso wel een update gebruiken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ik kan wel een nieuw schema maken voor 10km maar dan gooit hij het huidige schema eruit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je niet verder vooruitkijken in dat schema? Dat is wel jammer..❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ah zo, je zit nu in het 5km schema. Nouja, dan is het gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel een nieuw schema maken voor 10km maar dan gooit hij het huidige schema eruit.Tot nu toe werkt het voorspoedig toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja precies. Zeker, ik zie het wel goedkomenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah zo, je zit nu in het 5km schema. Nouja, dan is het gewoon afwachtenTot nu toe werkt het voorspoedig toch?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wel tof plan als je vandaag nog gaat hardlopen; stukje warmlopen met windtegen, dan een stuk opzoeken waar je volle wind mee hebt en met de wind in de rug een PR op de coopertest/5km/1km whatever lopen![]()
Lopen met storm mee is heel goed voor je hoge pasfrequentie, heb ik al eens ervaren
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil ook een tempoloopje doen en de bus terugnemen maar heb om onduidelijke redenen nogal last van Yurkak dus ik durf nog niet![]()
![]()
Hoezo zou je dat niet andersom doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef Serinde het volgende:
Ik wil ook een tempoloopje doen en de bus terugnemen maar heb om onduidelijke redenen nogal last van Yurkak dus ik durf nog niet
De bus heen en dan terug rennen. Sta je iig niet in de kou te wachten op de busTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik woon aan de rand van de bebouwde kom en de andere kant op is niet heel praktisch qua weg. Ik loop richting de stad en kan iedere 7 minuten een bus pakken (en als hij net is geweest loop ik een halte verder, heb ik eerder gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat niet andersom doen eigenlijk?
De bus heen en dan terug rennen. Sta je iig niet in de kou te wachten op de bus) Maar goed, voorlopig durf ik dus nog niet
en dat terwijl de zon ook zo lekker schijnt!
![]()
Wie is hier bekend met het laten ondertekenen van een medisch certificaat door de huisarts? Het gaat om het certificaat wat elke deelnemer aan een wedstrijd in Frankrijk wettelijk verplicht is te laten ondertekenen. Zijn hier kosten aan verbonden of mag je het als een "gewoon" bezoek aan de huisarts beschouwen?![]()
Even de assistent bellen? Elke huisarts zal dit weer anders willen aanpakken (met/zonder consult, per mail, ingescand terug of per post, ik heb alle varianten gezien)
![]()
Thanks, zoiets dacht ik ook al, maar nu zit ik een beetje met die vriendin. Zij zit deze week alsgoed is op 2x18. Gewoon met haar mee opbouwen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie de training bij de vereniging als snelheidstraining en de 30min die je zelf loop in een rustiger tempo ls duurtraining.
Ik zou die 30 minuten er iig wel inhouden.
En nogmaals zou het niet teveel zijn 3x? Want anders skip ik gewoon een avond van de vereniging.
En pffff wat een rotwind. Leuk op een plantenkwekerij werken!
![]()
3x in de week hardlopen is niet teveel, je kunt dan elke keer een rustdag nemen na een training en zelfs 1 keer twee. Ik zou het gewoon even aankijken, in principe is 2x18 ook best een aardige training dus waarom niet met die vriendin meedoen? En als je per se de pauze wilt overslaan, dan doe je de eerste 18 min mee en als zij gaat wandelen ren jij een extra rondje om het laatste stukje van jouw 30 minuten weer samen te doen. Genoeg creatieve oplossingen mogelijk! Uiteindelijk hangt het niet op een minuutje meer of minder maar op leren luisteren naar je lichaam en het zoveel mogelijk uitdagen bínnen de grenzen van wat jouw spieren aankunnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanks, zoiets dacht ik ook al, maar nu zit ik een beetje met die vriendin. Zij zit deze week alsgoed is op 2x18. Gewoon met haar mee opbouwen?
En nogmaals zou het niet teveel zijn 3x? Want anders skip ik gewoon een avond van de vereniging.
En pffff wat een rotwind. Leuk op een plantenkwekerij werken!
Ik moest maar langs komen om het te bespreken, want zij wist het ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef Quoi het volgende:
Even de assistent bellen? Elke huisarts zal dit weer anders willen aanpakken (met/zonder consult, per mail, ingescand terug of per post, ik heb alle varianten gezien)
. Ik had gehoopt dat er een eenduidig antwoord zou zijn maar die is er dus niet.
![]()
Dat is minder. Nou ja, dan maar even langsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik moest maar langs komen om het te bespreken, want zij wist het ook niet. Ik had gehoopt dat er een eenduidig antwoord zou zijn maar die is er dus niet.
![]()
![]()
Ik heb een nette reactie van de Asics flagship store. Ook zij hebben alleen gel Nimbus 17. Ze hebben mijn mail wel doorgestuurd naar de Asics batavia outlet, omdat die vaak nog oudere modellen hebben. Let's see!
PS- Ik had mezelf beloofd om nooit meer een stap te zetten in een outlet village-achtig iets, maar goed.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een nette reactie van de Asics flagship store. Ook zij hebben alleen gel Nimbus 17. Ze hebben mijn mail wel doorgestuurd naar de Asics batavia outlet, omdat die vaak nog oudere modellen hebben. Let's see!
PS- Ik had mezelf beloofd om nooit meer een stap te zetten in een outlet village-achtig iets, maar goed.als het blijft bij ophalen en weer wegwezen moet het te overleven zijn
nou...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaals het blijft bij ophalen en weer wegwezen moet het te overleven zijn
Dat kan ook nog tegenvallen.
In Roermond is het altijd retedruk met Japanners en Duitsers.
Ik ga er overigens wel graag kijken voor sportkleding enzo.
Die buitenlanders die in de weg lopen neem ik maar op de koop toe...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sja, of dan toch gewoon de 17. Het enige nadeel van mijn schoen is de dikke "mesh" en juist die hebben ze dunner gemaakt.
Vandaag wel weer een potentiële nieuwe klus binnen
/miepmiep![]()
Ik ben ook een rondje gaan lopen. En ik heb vastgesteld dat het waait
Jaa ik denk dat ik dat maar doe, maar de pauze kan ik dan ook niet overslaan dan zit ik al aan 36 aan een stuk, vind ik nog net teveelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3x in de week hardlopen is niet teveel, je kunt dan elke keer een rustdag nemen na een training en zelfs 1 keer twee. Ik zou het gewoon even aankijken, in principe is 2x18 ook best een aardige training dus waarom niet met die vriendin meedoen? En als je per se de pauze wilt overslaan, dan doe je de eerste 18 min mee en als zij gaat wandelen ren jij een extra rondje om het laatste stukje van jouw 30 minuten weer samen te doen. Genoeg creatieve oplossingen mogelijk! Uiteindelijk hangt het niet op een minuutje meer of minder maar op leren luisteren naar je lichaam en het zoveel mogelijk uitdagen bínnen de grenzen van wat jouw spieren aankunnen.Loop ik wel gewoon met haar mee, totdat zij aan de 30 zit dan kunnen we die samen doen
! Thanks voor je advies!
![]()
Ik heb ook nieuwe schoeneeeen!
Nike zoomstreak
Heerlijk fluor.
Het gekke is, ik had tegen die RW specialist dus gezegd dat mijn trainer mij meer reactieve schoenen aanraadde. En echt élk model waar hij mee kwam paste perfect en liep heerlijk! Terwijl ik met normale hardloopschoenen altijd veel meer moeite heb. Ze zijn ook allemaal vrij smal en dat is perfect voor mijn voeten.
Ik heb heel lang getwijfeld tussen deze nikes en deze:
zelfs na 3 rondjes om Galgenwaard heen kon ik nog niet echt heel duidelijk verschil voelen, voelde ook niet alsof ik 2 verschillende schoenen aan had (had ik dus wel). Maar volgens die verkoper sloten die Nikes net wat strakker aan bij mijn voorvoet en dat was beter dus die heb ik genomen. Filmpje zag er qua pronatie ook prima uit, en dat terwijl ze weinig steun geven, jeej ik kom er wel!
Het zijn dus eigenlijk een soort wedstrijdschoenen, dus ik ga ze vooral aandoen op de baan en bij wedstrijden en misschien af en toe voor korte, onverharde trainingen. Het chille is ook nog dat ze supergoedkoop zijn vergeleken met normale hardloopschoenen, 99 euro slechts (en inclusief AV korting nog minder). Toen ik aan de verkoper vroeg hoe dat kon zei hij ja ehh minder materiaal en zo, maar het lijkt me stug dat de grondstofkosten de voornaamste prijsdrijver zijn bij hardloopschoenen![]()
Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is of ik er bijv. een marathon op kan lopen. Maar die staat toch voorlopig niet op de planning. Halve marathons moeten volgens meneer verkoper prima kunnen, hij zei ja je wil met deze schoenen juist het maximale eruit halen dus dan is het niet erg als je 1 of 2 dagen spierpijn hebt.
Ben heel benieuwd of ik veel verschil ga voelen de eerste training dat ik ze aan heb.
Maar eerst even beter worden, grrr.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kan ook iets eerder stoppen dan zij hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jaa ik denk dat ik dat maar doe, maar de pauze kan ik dan ook niet overslaan dan zit ik al aan 36 aan een stuk, vind ik nog net teveelLoop ik wel gewoon met haar mee, totdat zij aan de 30 zit dan kunnen we die samen doen
! Thanks voor je advies!
Als je bijvoorbeeld in een park traint kan zij jou dan zo weer oppikken als jij aan het wandelen bent.
En je rechter?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Voor het eerst sinds een maand een rondje gelopen.
Linkerbeen pijnvrij.F means you're fucked![]()
Nope, op mijn hoogtepunt 91kg gewogen bij een lengte van 1.73m.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben je veel afgevallen dan? Ik dacht eigenlijk dat jij altijd sportief en slank bent geweestKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
LT dat is een hele mooie schoen
Voor toch een evt marathon of langere afstanden kun je natuurlijk een andere schoen gebruiken.![]()
Ja klopt! Ik denk dat het nog best wel zou kunnen, maar ik zou de overstap van je langste duurlopen op bijv. de mizuno's trainen en dan de marathon zelf op de wedstrijdschoenen best eng vinden. Bij halve is dat minder een probleem omdat de voornaamste trainingen dan 6x1000's op de baan zijn. Maar goed, dat zien we in september/oktober wel weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:13 schreef Quoi het volgende:
LT dat is een hele mooie schoen
Voor toch een evt marathon of langere afstanden kun je natuurlijk een andere schoen gebruiken.
Daarover gesproken, zal ik me al inschrijven voor een najaarsmarathon (Eindhoven?) te ja of te nee?
Semtex overtuig me!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kijkt trouwens recht door die Nikes heen, ik snap best dat ze zo goedkoop zijn
Het feit dat ik daarmee iets vastleg en alle andere opties uitsluitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:21 schreef Guard het volgende:
Wat valt er te overtuigen?
Eindhoven de gekste!Dat vind ik soms zenuwslopend!
Alles voor die paar grammen minder he, zo afgetraind ben ik!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef Guard het volgende:
Je kijkt trouwens recht door die Nikes heen, ik snap best dat ze zo goedkoop zijnIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Das best stevig jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, op mijn hoogtepunt 91kg gewogen bij een lengte van 1.73m.
Is nu in ieder geval niks meer van te zien
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit klinkt toch goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het feit dat ik daarmee iets vastleg en alle andere opties uitsluitDat vind ik soms zenuwslopend!
Welke opties sluit je dan uit? A'dam? die heb je al in de pocket...quote:Het nieuw ontworpen marathonparcours leidt de deelnemers in de eerste helft van de route langs toonaangevende locatie’s zoals het Philips Stadion, Strijp-S, Evoluon, Hovenring, High Tech Campus en Genneper Parken en sluit bij de Montgommerylaan aan op het reeds bestaande parcours van de halve marathon in het noorden van de stad. De sfeervolle finishlijn blijft, zoals de afgelopen jaren, op de Vestdijk. In samenwerking met de High Tech Campus wil de organisatie haar deelnemers jaarlijks een innovatieve verrassing bieden wanneer zij het gedeelte over de High Tech Campus afleggen om zodoende de beleving tijdens de marathon verder te verhogen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dat is waar, heel veel andere logische opties in Nederland zijn er op zich ook niet. Kustmarathon lijkt me zeker een keer gaaf om te doen maar eerst wil ik nog kijken hoeveel er qua snelheid te winnen valt op vlakke parcoursen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit klinkt toch goed?
[..]
Welke opties sluit je dan uit? A'dam? die heb je al in de pocket...
Oke ik ga me inschrijven!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, je kunt je nog niet eens inschrijven dus ik loop weer eens te piekeren om niets
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh, je kunt je nog niet eens inschrijven dus ik loop weer eens te piekeren om niets![]()
vanaf de 15e toch?
Ik ga er denk ik voor de halveMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja zeg dat, die wordt natuurlijk ook nog eens verdubbeld door die superreactieve schoenenquote:
Gelukkig mag ik het er donderdag met 8x800m uitrennen, en oh ja maandag nog een Halve marathon in Haarzuilens :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb overgeslagen vandaag. Volgens mij is het bos niet zo geschikt na een dag als vandaag. Morgen nieuwe kansen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmmja wel veel vallende takken. Het is volgens mij niet koud iig en het kan wel tof zijn, lopen met storm (vooral in de rug).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks LT dat kan natuurlijk ook!
En mooi kleurtje schoenen hoor. Veel plezier ermee..
Ik heb besloten dat ik donderdag al met de volgende groep begin. Vind het wel spannend, ben benieuwd hoe het gaat. ben vast de traagste
maar komt wel goed
.
![]()
Klopt. Maar onderweg naar huis zag ik overal takken liggen, dus ik denk dat het geen verkeerd besluit isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmmja wel veel vallende takken. Het is volgens mij niet koud iig en het kan wel tof zijn, lopen met storm (vooral in de rug).
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe aantrekkelijk ook maar het zijn vooral de afwaaiende takken die gevaarlijk zijn nu... hier en daar orkaankrachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:08 schreef Quoi het volgende:
Hier wordt een bui verwacht die niet eens op buienradar past
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wij hadden zondag een steiger die door de wind losgetrokken werd vd flatvoor het eerst in mijn leven 112 gebeld..
Ik kwam onderweg naar m'n werk ook meerdere auto's in de berm tegen. Van de weg af geblazen, sommigen zelfs tegen bomen aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben 'uitbehandeld' bij de fysio.. 2x daags doe ik spierversterkende oefeningen voor mijn kuiten en enkels. Zelfs extra 3 kilo afgevallen zonder te lopen en ik mocht weer lekker gaan lopen op geleide van pijn, helemaal leuk.
Weer overnieuw richting de 5 dus, maar bij pijn stoppen. Dus dat werd 1 km, 2 km. Afgelopen zondag lekker genoten van de regen en de korte interval van 5x3 minuten voelde goed aan.
Maandag voelde ik echter toch weer mijn enkel trekken, pijntje-level 2 en vandaag leveltje 4a5 en beetje mank lopen.
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Och, alles wat kon vallen lag al op de grond tijdens mijn rondje
Jij zocht toch Asics gel nimbus 15??? Ik kwam ze net tegen op internet, maar weet natuurlijk niet of het de goede zijn ?? Was namelijk ook best prijzig nog vond ik...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:08 schreef Quoi het volgende:
Hier wordt een bui verwacht die niet eens op buienradar past![]()
Bij all4running.nl hebben ze de Nimbus 17 in de aanbieding geloof ik Quoi[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is wel echt shit Kluisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben 'uitbehandeld' bij de fysio.. 2x daags doe ik spierversterkende oefeningen voor mijn kuiten en enkels. Zelfs extra 3 kilo afgevallen zonder te lopen en ik mocht weer lekker gaan lopen op geleide van pijn, helemaal leuk.
Weer overnieuw richting de 5 dus, maar bij pijn stoppen. Dus dat werd 1 km, 2 km. Afgelopen zondag lekker genoten van de regen en de korte interval van 5x3 minuten voelde goed aan.
Maandag voelde ik echter toch weer mijn enkel trekken, pijntje-level 2 en vandaag leveltje 4a5 en beetje mank lopen.
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.![]()
![]()
PotverIk heb wel eens vlakker gelopen dan vanavond! Op een gegeven moment had ik de wind vol mee en kon ik gewoon niks anders dan meelopen met de wind. Wat dat betreft vind ik tegenwind wel iets makkelijker, dan kun je je een soort van 'leunen' op de wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:11 schreef DeLuna het volgende:
PotverIk heb wel eens vlakker gelopen dan vanavond! Op een gegeven moment had ik de wind vol mee en kon ik gewoon niks anders dan meelopen met de wind. Wat dat betreft vind ik tegenwind wel iets makkelijker, dan kun je je een soort van 'leunen' op de wind.
Jij gaat ook lekker zeg! Lekker snel al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.![]()
wat ga je nu doen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hardlopen gaat niet meer of leer leven met pijn is het dus geworden. Dat is wat ik vandaag besefte.das mooi klote...
terwijl het er in het hardloopwereldje juist altijd zo gemoedelijk toegaat lijken sommige corpsballen wel niet te begrijpen wat sportief gedrag is... roeiers....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In het roeiwereldje gaat het er ook heel gemoedelijk aan toe hoor.. Wat deze paar idioten bezielt snapt niemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
terwijl het er in het hardloopwereldje juist altijd zo gemoedelijk toegaat lijken sommige corpsballen wel niet te begrijpen wat sportief gedrag is... roeiers....Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sommige praten het ook nog goed onder het mom van 'studententijd'
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
http://knsrb.nl/varsity/1(...)rt-hoofd-beveiligingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef DeLuna het volgende:
Sommige praten het ook nog goed onder het mom van 'studententijd'
Bij wijze van tegenwoord![]()
Iedereen is tevens uitgenodigd om te komen kijken zondag en te zien dat de roeiwereld ook een hele vredige, fijne (en soms een beetje gekke) wereld is
Die heb ik vorig jaar zomer ook gekocht maar dan voor vijf tientjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoeneeeen!
Nike zoomstreak
[ afbeelding ]
Heerlijk fluor.![]()
Ik gebruik ze voor hardstyle of oldschool feestjes![]()
![]()
Haha echt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar zomer ook gekocht maar dan voor vijf tientjes![]()
Ik gebruik ze voor hardstyle of oldschool feestjesEn ik denken dat ik fancy kenian-style hardloopschoentjes had
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: