Weet jij alles van natuurlijk hequote:Op maandag 30 maart 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Dat palingeten heeft wel wat homosensueels, goed man.
Het is nog nat he.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
Beetje eng wel eigenlijk dit. Volgens mij keek hij ook wel wat benauwd.
Karina post hier ook regelmatig mee dacht ikquote:Op maandag 13 april 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Dit is echt 100% een show voor Karina![]()
vrouwen zijn dit vrouwen zijn zus vrouwen zijn zo
jaquote:Op maandag 13 april 2015 22:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Karina post hier ook regelmatig mee dacht ik
Klopt, ik kan op dit moment niet kijken maar ik kijk het wel terug een keertjequote:Op maandag 13 april 2015 22:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Karina post hier ook regelmatig mee dacht ik
quote:Op maandag 20 april 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Echt al jaren geen SRV-wagen meer gezien.
Ik ken alleen Van Putten als SRV-manquote:Op maandag 20 april 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Echt al jaren geen SRV-wagen meer gezien.
Hoe ging dat zinnetje ook al weer. Wind regen of zonneschijn je moet altijd bij van Putten zijnquote:Op maandag 20 april 2015 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ken alleen Van Putten als SRV-man
Hier moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
3 Kwarkpunten van Putten
quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
3 Kwarkpunten van Putten
Nee ook niet meer maar heeft nog wel heul lang geredenquote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij jou wel natuurlijk in Hardenberg
10 jaar, regen, wind of zonneschijn, voor al uw boodschappen moet u bij van Putten zijn!quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe ging dat zinnetje ook al weer. Wind regen of zonneschijn je moet altijd bij van Putten zijn
quote:Op maandag 20 april 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
10 jaar, regen, wind of zonneschijn, voor al uw boodschappen moet u bij van Putten zijn!
toen mocht Kees een minuut gratis winkelenquote:Op maandag 20 april 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
10 jaar, regen, wind of zonneschijn, voor al uw boodschappen moet u bij van Putten zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakje kauwgomquote:Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
toen mocht Kees een minuut gratis winkelen
Wacht maar tot je mijn 33cm hebt gezienquote:
Je bent de komma vergetenquote:Op maandag 20 april 2015 22:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn 33cm hebt gezien
Vooral het uitbeelden van een te lange genotsknots bij het urinoirquote:
U bent onderwerp deskundigequote:Op maandag 20 april 2015 22:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vooral het uitbeelden van een te lange genotsknots bij het urinoir
barney.gifquote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kijkt vaak naar andere mannen tijdens het pissen?
Ik had vroeger nog wel eens dat ik echt niet kon pissen als er een half bezopen persoon naast mij stond te pissen bij de pisbakquote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Filemon verdient dan ook genoegquote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
De vriendin van Filemon heeft een gat in haar hand.
Of Filemon is een rijke tataquote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
De vriendin van Filemon heeft een gat in haar hand.
Maar met een rijke vent leer je het ook niet afquote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ze het anders ook wel zou hebben gehad hoor.
Nou als hij haar geen geld meer geeft is het snel afgelopenquote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar met een rijke vent leer je het ook niet af
Ach, voor die paar centen mag hij er wel vaker overheen dan de gemiddelde man denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als hij haar geen geld meer geeft is het snel afgelopen
Was het in Nijmegen?quote:Op maandag 20 april 2015 22:36 schreef WcPot het volgende:
Zou onze Fylax daar wel een keer geshopt hebben
Komt die weleens buiten dan?quote:Op maandag 20 april 2015 22:36 schreef WcPot het volgende:
Zou onze Fylax daar wel een keer geshopt hebben
Als je Band of Brothers mooi vindt, vindt je the Pacific ook wel mooi.quote:
Ik zie nog VI hoor.quote:
Keek jij geen VI, Cnor?quote:
Waar was jij tijdens VI? en hoe was je koningsdag? enz enz.. wat is dit nou Karinaquote:
Je grote mannen klauwenquote:Op maandag 27 april 2015 22:01 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit er klaar voor. Hand in de broek alles.
Gewoon op de bank. Beetje over de Stadionweg gelopen, verder niet zoveel gedaan.quote:Op maandag 27 april 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens VI? en hoe was je koningsdag? enz enz.. wat is dit nou Karina
awwwquote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
Leuke honden maar ik ben er toch bang voor
Ik was vroeger ook bang voor hondenquote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik zal je eens voorstellen aan mijn hondquote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
Vast heel lief maar ik ga toch bang zijn weet ik zeker.quote:Op maandag 27 april 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal je eens voorstellen aan mijn hond
Voor mijn hond is het onmogelijk bang te zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast heel lief maar ik ga toch bang zijn weet ik zeker.
Die doet geen vlieg kwaadquote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mijn hond is het onmogelijk bang te zijn.
Paxcon vindt dit ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |