quote:Op woensdag 1 april 2015 11:19 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt. Als ik niet zou basketballen zou ik waarschijnlijk niet fitnessen, maar omdat ik er zoveel profijt van heb doe ik het gewoon.
Dit komt omdat ik niet zo zeer perse wil winnen met basketbal, maar omdat ik het gewoon haat om te verliezen...

Houdt je wel gemotiveerd
 Houdt je wel gemotiveerd  

Ja inderdaad. Inmiddels vind ik het best lekker, ff doorzettenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die smaak moet je wel liggen ja.
* IJsdraakje is toos updateloos
 Helemaal niks te melden??
 Helemaal niks te melden??

Klote dingenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef Maraca het volgende:
Blij dat de paaseitjes bijna op zijn hier

Ze zijn wel lekker, maar voor die kcal kun je dingen eten die meer vullenquote:

Ik zat te denken aan 300g kwark, maar dan sterf ik weer van de eiwittenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker, maar voor die kcal kun je dingen eten die meer vullen

Jaquote:
 zijn van die gevulde.. dat zijn de lekkerste
 zijn van die gevulde.. dat zijn de lekkerste  

quote:Op woensdag 1 april 2015 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 300g kwark, maar dan sterf ik weer van de eiwitten
Ze zijn nu al op
 Ja, struggles
 Ja, struggles 
 Zijn net snoepjes qua kcal
 Zijn net snoepjes qua kcal  

De horrorquote:Op woensdag 1 april 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jazijn van die gevulde.. dat zijn de lekkerste

ligt eraan waarmee ze gevuld zijn!quote:Op woensdag 1 april 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]

Hier ook meestal niks, zijn maar met zijn 3-en dus verjaardagen bijna nooit. Van klanten ook zo goed als nooit, die muffin nu moest ik daarom wel nemen, buitenkansje!quote:Op woensdag 1 april 2015 13:17 schreef -Peach het volgende:
Ben blij dat wij nooit zo heel veel troep op het werk hebben. Soms wel koeken etc. over van cursussen, maar die geef ik altijd aan de studenten, die zijn er altijd heel blij mee en ik ben er vanaf

Jaaaa. Ik had vrijdag bij AH 27 stuks gehaald (en alle 27 opgegetenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
 ) witte gevuld met praline. Ooooooh. Gewone gevuld met hazelnoten creme
 ) witte gevuld met praline. Ooooooh. Gewone gevuld met hazelnoten creme  Godsklere.
 Godsklere.

Haha goed bezig!quote:Op woensdag 1 april 2015 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier ook meestal niks, zijn maar met zijn 3-en dus verjaardagen bijna nooit. Van klanten ook zo goed als nooit, die muffin nu moest ik daarom wel nemen, buitenkansje!
Toen ik hier net werkte stond er vaak een pot engelse drop of paaseitjes enzo, maar omdat ik toen al zo bezig was met sporten en afvallen heb ik de rest aangemoedigd en nu sporten ze vaker en eten ze gezonder hier

Hmm lekker. Ik heb er dit jaar al wel 2 op, puurquote:Op woensdag 1 april 2015 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik had vrijdag bij AH 27 stuks gehaald (en alle 27 opgegeten) witte gevuld met praline. Ooooooh. Gewone gevuld met hazelnoten creme
Godsklere.
 alle 27  met of zonder pauzes?
  alle 27  met of zonder pauzes?   

Nou, met pauzequote:Op woensdag 1 april 2015 13:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmm lekker. Ik heb er dit jaar al wel 2 op, puuralle 27 met of zonder pauzes?
 Dat ging zo:
 Dat ging zo: )
 ) 

zit gelukkig vandaag niet alleen, dus kan geen 'graai' in het mandje doen
 zit gelukkig vandaag niet alleen, dus kan geen 'graai' in het mandje doen  

Lol! Ik zou echt zoveel buikpijn hebben vanwege de lactose (goede reden om het niet te doen)quote:Op woensdag 1 april 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, met pauzeDat ging zo:
*op de bank zit* "zin in chocolade. Zin in chocolade. Zin in chocolade. PAASEITJES IK MOET PAASEITJES"
*half u voor het uiteten gaan gaat Q naar de AH*
*schept bakje vol*
*loopt AH uit en trekt doosje open. Pakt er 3 en eet die onderweg naar huis op*
*flikkert thuis het doosje in een schaaltje en zet op de kast* (Dan kan iedereen pakken, dacht ik nog)
*Staart naar paaseitjes*
*pakt paaseitje*
*pakt er nog 6*
*misselijk*
*uiteten*
*thuis*
*pakt 7 paaseitjes*
Zaterdag ochtend de rest

Ik had wel buikpijn.. maar niet van de lactosequote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol! Ik zou echt zoveel buikpijn hebben vanwege de lactose (goede reden om het niet te doen)

Die van AH excellence bloedsinaasappel en yoghurt/blauwe besquote:Op woensdag 1 april 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:
Ik eet iedere dag 1 eitje bij de thee, heb nu hele lekkere witte met zachte vulling en chrunchy bolletjes erin
Had paar weken terug allemaal van die smaakjes gehaald bij jamin maar gatver wat zijn de meeste ranzig
 Maar allemaal al op in de winkel!
  Maar allemaal al op in de winkel!

Feliquote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
Waaaaaa krijg net mail van xxl ik heb een waardebon van ¤50,- gewonnen

Hoppa beter! Nou hoef je voorlopig geen alternatief voor je wheyquote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

Oh relaxed! Voortaan altijd daar bestellenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 1 april 2015 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoppa beter! Nou hoef je voorlopig geen alternatief voor je whey
 heb nog een halve pot isolaat, 1kg pistasch en een onaangebroken 2.5kg isolaat
 heb nog een halve pot isolaat, 1kg pistasch en een onaangebroken 2.5kg isolaat  

Pistachequote:Op woensdag 1 april 2015 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookheb nog een halve pot isolaat, 1kg pistasch en een onaangebroken 2.5kg isolaat
 die was echt niet lekker!
  die was echt niet lekker!

Awesome! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

Gewichtstechnisch niet echt, het opletten viel wat tegen, want wéér ziek.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Inmiddels vind ik het best lekker, ff doorzettenHelemaal niks te melden??

Leukquote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewichtstechnisch niet echt, het opletten viel wat tegen, want wéér ziek.
Op andere fronten wel weer leuke dingen, want hier ook binnenkort hokken met vriendgeval.

Nu gaat het wel weer, alleen het sporten wil nog niet erg.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:56 schreef -Peach het volgende:
[..]
Leuk
Balen dat je weer ziek ben geweest...nu weer aan de slag of nog niet helemaal beter?

Ik ben niet gaan hardlopen. Heb ondanks dat wel 40 minuten in de woonkamer gesport (HIIT). Ook best leuk.
 Ik ben niet gaan hardlopen. Heb ondanks dat wel 40 minuten in de woonkamer gesport (HIIT). Ook best leuk.

Iedere keer als 't dat hier doet duurt het nog geen 10 seconden tot de volgende hagelbuiquote:Op woensdag 1 april 2015 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier begint het precies op te klaren

Das mooi klotequote:Op woensdag 1 april 2015 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme.
Gisteren een kg boontjes gekocht, vandaag schimmel erop.

T was heel veel en zat overal tussen. Heb ze weggemieterd en bevroren bonen van de appie gehaald. Een kg.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das mooi klote
Beschimmelde weghalen en misschien rest nog te redden?

Ja dan houdt het opquote:Op woensdag 1 april 2015 18:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
T was heel veel en zat overal tussen. Heb ze weggemieterd en bevroren bonen van de appie gehaald. Een kg.
En een kg broccoli. En een kg aubergine. En 500 gram champignons. En 200 gram sla

Net nog weggebikt. Met 25g eiwitpasta, 100g paprika, 100g champignons, 50g ui en 300g pangafiletquote:Op woensdag 1 april 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
Q, hoe de fuck doe jij dat, 1 kg bonen wegvreten? Ik had al moeite met 300.

Morgen eerst sporten!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb net lekker gegeten
champignon mosterd pasta: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/1586/herby-mushroom-pasta
Simpel maar lekker en eens wat anders dan rode saus.
En een gegrild kipfiletje ernaast.
en nu minivakantie! Morgen lekker nachtje naar Deurne

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |