ik heb niks vriend. srs.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, we hebben allemaal wel iets. [ afbeelding ]
he broederquote:Op maandag 30 maart 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
Ik ben de enige echte Jood hier volgens mij
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
niet-gedoopt master race
Geen gekke namen master race
Inb4 clumsy met iets over een ouderlijk pastoorlijk vingertje.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gedoopt, communie en gevormd masterrace. Veel plezier in de hel vieze heidenen.
Hey Heuckenroth.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een van de meest voorkomende Joden-achternamen ook.
Representing.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck. Echt alleen maar rare exotische hier. Wie is er nu nog een gezonde arische, nietgedoopte Hollandse jongen?
zegt de pindaquote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck. Echt alleen maar rare exotische hier. Wie is er nu nog een gezonde arische, nietgedoopte Hollandse jongen?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een van de meest voorkomende Joden-achternamen ook.
Check.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Ja, stiekem ben ik Turk.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat ik heb jou gezien. Niet liegen okee?
helaas ben wel gedooptquote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Eigenlijk voldoe ik gewoon aan al deze eisen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Uhm... Telt 1 van 2 nog?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
niet-gedoopt master race
Geen gekke namen master race
Ja klopt.quote:
Een groene banaanquote:Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef stinkie het volgende:
Shit zit ik klokhuis te kijken met kids, staat er een vent komkommers door een komkommers te schuiven 'om te meten'
He pappa weet je waar dat op lijkt?
En nu begint de ellende
check.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
dodged a bullit there.quote:
Hahaha sowieso.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:03 schreef stinkie het volgende:
Mijn vrouw wel al gewaarschuwd.
'Vanaf hun tiende nooit meer hun sokken in de was gooien maar zelf laten doen'
Weiss pls , ga terug naar je hippie kraak pandquote:Op maandag 30 maart 2015 18:05 schreef Weissman het volgende:
stinkie beta as fuck
echt voor schut
eckte alpha's maken een vrouw zanger en gaan door naar de volgende
hey jamairo
hey quincy
no racist maar zijn antilliaanse namen
Ik ook, hoef die echt niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan kinderen tbh.
hahaha wat een bouwpakkettenhousequote:
Dat is geen house vriend.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha wat een bouwpakkettenhouse
vind je dit srs goed?
Video niet afspeelbaar.quote:
Trap, Jungle Terror, Moombahton, (Future) House, Hiphop.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vertel vriend en ga me ff neit aankomen met dirty oid
Zaterdag DGTLquote:Op maandag 30 maart 2015 18:32 schreef fathank het volgende:
Zaterdag Darko Esser en Delta Funktionen checken
Mja ik ben het wel met je eens verder maar Plaatjesdraaier Slang is wel anders dan die Garrix / Guetta prutsers enzo.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
ik zij bouwpakkettenhouse omdat bouwpakkettendance niet kopstaartrijmt snap je dat bekt beter
lekker hip, lekker uniek.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Video niet afspeelbaar.
Maar bij deze: Amerikanen en 'dance'muziek.
Doe mij maar een illegale rave onder een viaduct met lauwe pils.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Henk, ken je Jack U? Ga je sowieso chill vinden.
Als je Mehmet heet ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 18:35 schreef Weissman het volgende:
Als je Snakey heet neemt niemand je serieus.
Schreeuwende dj/mcquote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie jonge generatie heeft een beetje muzikale guidance nodigquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Jullie jonge generatie heeft een beetje muzikale guidance nodig
Valt wel mee, vergelijk dat gedeelte uit jouw set tussen 12:30 en 13:00 eens met mijn geposte setje tussen 7:35 en 8:10quote:Op maandag 30 maart 2015 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Jullie jonge generatie heeft een beetje muzikale guidance nodig
amerikanenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Even doorheen geskipt. Kijk, het is niet slecht ofzo. Ik vind het gewoon saai. Steeds hetzelfde loopje en er gebeurt gewoon weinig verder, beetje waterdruppeltjes, beetje een melodietje, maar meer is het ook eigenlijk niet voor mijn gevoel.quote:
Ik ben geen psycholoog maar die eerste video, het verbranden van een poppetje, is volgens mij net zoals vermoorden van dieren wel echt een serial killer trekje.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Het was toen ook al een bijzondere jongen.
ik ging vroeger altijd constructies bouwen om mijn lego poppetjes op te hangenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog maar die eerste video, het verbranden van een poppetje, is volgens mij net zoals vermoorden van dieren wel echt een serial killer trekje.
brb zit ff in me platenbakquote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Even doorheen geskipt. Kijk, het is niet slecht ofzo. Ik vind het gewoon saai. Steeds hetzelfde loopje en er gebeurt gewoon weinig verder, beetje waterdruppeltjes, beetje een melodietje, maar meer is het ook eigenlijk niet voor mijn gevoel.
Oke nu jij Kaasplankje!!!!!
Cakemanquote:Op maandag 30 maart 2015 18:51 schreef VMSDKR het volgende:
gwn een ieder in zen waarde laten
doe gwn normaal zo doet cakeman ook
haha laterz
Hahaha die is zo erg he, lmaoquote:
En dan vervolgens weer een of andere top40 mashup inmixen waar het publiek lekker op kan meezingen. Effectendoos eroverheen om weer een climax te bouwen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Valt wel mee, vergelijk dat gedeelte uit jouw set tussen 12:30 en 13:00 eens met mijn geposte setje tussen 7:35 en 8:10
Allemaal één pot nat, bij jou gaat het alleen wat sneller.
Dat was Bingo Players - Cry Just A Little, die speelden ze omdat de ene helft van Bingo Players net overleden was aan kanker. Een soort tribute als het ware.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan vervolgens weer een of andere top40 mashup inmixen waar het publiek lekker op kan meezingen. Effectendoos eroverheen om weer een climax te bouwen.
Echt weinig vergelijkbaars aan maar dat snap je zelf ook wel
Ja joh, zeker toen ik crew was veel gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:57 schreef Beach het volgende:
c_c lol ben je serieus naar fokmeets gegaan
jatoch gwn beetje normale sound aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef Beach het volgende:
gewoon met kaasplankje op de bank naar wielrennen kijken
voor mij hoeft al die techno in een fabriekshal niet
Geen idee. Ik heb ze wel een keer op Mystery Land gezien maar daar werd ik ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat was Bingo Players - Cry Just A Little, die speelden ze omdat de ene helft van Bingo Players net overleden was aan kanker. Een soort tribute als het ware.
Maar dat kon jij natuurlijk niet weten want de Bingo Players hebben nooit in verlaten fabrieken gedraaid.
[ afbeelding ]
Deze dig ik nog wel, chill voor op een after ofzo. Maar dit is ook niet bepaald vergelijkbaar met die generieke edm-meuk.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
Oke Henk, laatste kans. Iets heel anders. Als je dit niks vindt geef ik het op. Vanaf 1:00 wordt het goed.
Henkie welke aspirientjes heb je momenteel in de sale?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze dig ik nog wel, chill voor op een after ofzo. Maar dit is ook niet bepaald vergelijkbaar met die generieke edm-meuk.
Blauwe boksbeugels.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henkie welke aspirientjes heb je momenteel in de sale?
Doe mij dan nog een extra vial. Deal met gesloten beurs. Winwinquote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kun je ff één per post sturen? betaal je in bitcoins
lol dan mag je wel een dozijn pillen sturen gquote:Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij dan nog een extra vial. Deal met gesloten beurs. Winwin
Oh nice, een tummytuck. Doe me detaillinkje ff dmmen, voor na die 25 kg.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Hey c_c ik krijg ads die voor jou zijn bestemd
[ afbeelding ]
Hey die had ik net ook!quote:Op maandag 30 maart 2015 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Hey c_c ik krijg ads die voor jou zijn bestemd
[ afbeelding ]
Geen idee, kreeg net ook al ads van de Beverwijkse Bazaar. Zit bij vrienden op hun wifi zal daar wel door komenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nice, een tummytuck. Doe me detaillinkje ff dmmen, voor na die 25 kg.
Maar waarom denkt Google dat je een Turkse vrouw bent? Pilavrecepten zitten Googlen?
Cruise op je wifi broquote:Op maandag 30 maart 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ligt niet aan de wifi dan als jij ze ook krijgt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #136 Waar de zon zich weer laat zien
jezus
wat een verschil
Haha kut makeup lolquote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus
wat een verschil
Kenker zeg. Je zou maar in de stad haar oppikken vol aan de make-up, gewoon een solide 6,2 dus. Thuis helemaal vol batsen en dan de volgende ochtend dit zien. Godverdomme man, ik zou serieus fysiek geweld gebruiken om dit gedrocht naar buiten te werken. Gewoon klare oplichting dit?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus
wat een verschil
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kenker zeg. Je zou maar in de stad haar oppikken vol aan de make-up, gewoon een solide 6,2 dus. Thuis helemaal vol batsen en dan de volgende ochtend dit zien. Godverdomme man, ik zou serieus fysiek geweld gebruiken om dit gedrocht naar buiten te werken. Gewoon klare oplichting dit?
Precies dit doen wij mannen toch ook niet. Stel zwarte magika's.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kenker zeg. Je zou maar in de stad haar oppikken vol aan de make-up, gewoon een solide 6,2 dus. Thuis helemaal vol batsen en dan de volgende ochtend dit zien. Godverdomme man, ik zou serieus fysiek geweld gebruiken om dit gedrocht naar buiten te werken. Gewoon klare oplichting dit?
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je dat niet doet
Precies ja wij dragen ook geen makeup en zijn alsnog gewoon lekker nohomo. Kut vrouwen met hun oplichterij. Ook al die push up bh's en corrigerend ondergoed.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Precies dit doen wij mannen toch ook niet. Stel zwarte magika's.
Dan ben ik nog steeds spekkoperquote:Op maandag 30 maart 2015 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol dan mag je wel een dozijn pillen sturen g
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies ja wij dragen ook geen makeup en zijn alsnog gewoon lekker nohomo. Kut vrouwen met hun oplichterij. Ook al die push up bh's en corrigerend ondergoed.
ja geintje tochquote:Op maandag 30 maart 2015 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha gelukkig heb ik niet van die pauper tattoos. Of zo'n harige arm. Of een lengte van 1.60
Ja maar heb nog nooit een man gezien die dat draagt. Misschien een of andere PUA ofzoquote:
Goed ankerquote:
Ja, precies. Als een man zoiets zou dragen zou men hem voor gek verklaren (en terecht). Bij vrouwen boeit het niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar heb nog nooit een man gezien die dat draagt. Misschien een of andere PUA ofzoterwijl het voor vrouwen heel normaal is.
ja idd youtube staat vol met fimpkes van chicks die hun bustehouder volproppen met wc papierquote:Op maandag 30 maart 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar heb nog nooit een man gezien die dat draagt. Misschien een of andere PUA ofzoterwijl het voor vrouwen heel normaal is.
Zouden jullie er wat van zeggen? Stel je denkt dat een vrouw echt een goede D-cup heeft en het is zo'n maximizer bh en ze blijkt een Acupje te hebben?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De meeste mannen waarschijnlijk niet. Zo erg is het. Zo normaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zouden jullie er wat van zeggen? Stel je denkt dat een vrouw echt een goede D-cup heeft en het is zo'n maximizer bh en ze blijkt een Acupje te hebben?
Hey, wij moeten ook maar raden wat jullie in de broek hebben zitten.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De meeste mannen waarschijnlijk niet. Zo erg is het dus. Zo normaal.
ik zou mn geld terugvragenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zouden jullie er wat van zeggen? Stel je denkt dat een vrouw echt een goede D-cup heeft en het is zo'n maximizer bh en ze blijkt een Acupje te hebben?
Krijgt ze een honderdje extra, des te sneller ze een boobjob kan laten doenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ach, als we 'm zomaar eruit zouden zwaaien zou 't waarschijnlijk ook niet goed zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, wij moeten ook maar raden wat jullie in de broek hebben zitten.
Mij niet A of D maakt me allebei niet zoveel uit. Maar zou wel teleurgesteld zijn als je denkt lekkere asser en het is zo'n padded broekje.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man man man man, ja. Dat lijkt me inderdaad erger.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mij niet A of D maakt me allebei niet zoveel uit. Maar zou wel teleurgesteld zijn als je denkt lekkere asser en het is zo'n padded broekje.
Oke en als je het al voelt vantevoren? bedank je dan vriendelijk??quote:Op maandag 30 maart 2015 20:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Krijgt ze een honderdje extra, des te sneller ze een boobjob kan laten doen
Maar beter wat vooronderzoek doen. Je kan toch simpel ff voelen voordat je naar huis toogt.
Jawel maar als hij een rol sokken daar heeft de hele avond en een pinkeltje blijkt te hebben dan bedank ik vriendelijk hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, wij moeten ook maar raden wat jullie in de broek hebben zitten.
wat als dat pinkeltje 18cm kan groeienquote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jawel maar als hij een rol sokken daar heeft de hele avond en een pinkeltje blijkt te hebben dan bedank ik vriendelijk hoor
en dan noemen ze het diepgangquote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
wij mannen zijn teminste puur en ons zelf
bij die wijven moet je eerst een kilometer plamuur afbikken om te kijken wat eronder zit
ja daar kom ik dan niet meer achter, zo zie je maar dat je niet altijd overhaaste conclusies moet trekken!! goede les beach thanksquote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
wat als dat pinkeltje 18cm kan groeien![]()
![]()
Vast niet, maar dan is het op het moment supreme niet zo'n teleurstelling.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke en als je het al voelt vantevoren? bedank je dan vriendelijk??
dicklets, when will they learnquote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
wat als dat pinkeltje 18cm kan groeien![]()
![]()
ik welquote:Op maandag 30 maart 2015 20:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Vast niet, maar dan is het op het moment supreme niet zo'n teleurstelling.
We hebben een klein hartje, hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
whehe dus hier wel een beetje zitten zaniken maar uiteindelijk zegt niemand nergens wat van
Want gooit ze die plamuur er niet op, dan is ze dus maar een 6,2 aldus Jeroenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
wij mannen zijn teminste puur en ons zelf
bij die wijven moet je eerst een kilometer plamuur afbikken om te kijken wat eronder zit
Ja true. Ik vind het ook onzin hoor, van die maxi push-ups en alles. Het komt toch een keer uit, dat je de boel bedriegt en dan zie je er 10x debieler uit.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jawel maar als hij een rol sokken daar heeft de hele avond en een pinkeltje blijkt te hebben dan bedank ik vriendelijk hoor
Dat was mét plamuurquote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Want gooit ze die plamuur er niet op, dan is ze dus maar een 6,2 aldus Jeroen
Maakt mij niet uit bij foto's van vrouwen die ik toch nooit zal ontmoeten. Ik fap er dan gewoon blij op los.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Contour make up is ook zo'n mooi instagram-trucje.
Cue sap en deuce met voorbeelden.
Je gaat zo'n meisje toch niet compleet de grond in trappen. Zoiets doe je niet dat is niet netjes. Zij kan er ook niet veel aan doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
whehe dus hier wel een beetje zitten zaniken maar uiteindelijk zegt niemand nergens wat van
Ja inderdaad zegquote:Op maandag 30 maart 2015 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
Henk is opeens wel een sympathieke vent.
Ik ben de rotste niet hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
Henk is opeens wel een sympathieke vent.
Wanneer begint the newsroom weerquote:Op maandag 30 maart 2015 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je reinste oplichting dit
Flink verschil, ja. Maar zou je haar de deur uit schoppen als je erachter kwam? Ik vind haar er zonder makeup ook nog wel redelijk uitzien.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je reinste oplichting dit
als het voor mannen sociaal acceptabel was zouden jullie het ook doenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
die vrouwtjes hebben die verf gwn nodig toch
Nee zou haar niet eruit schoppen of boos worden. Ziet er gewoon prima uit in de before foto en doesn't matter had sex.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Flink verschil, ja. Maar zou je haar de deur uit schoppen als je erachter kwam? Ik vind haar er zonder makeup ook nog wel redelijk uitzien.
Ligt het aan mij, of lijkt ze zonder make up een beetje Aziatisch, en mét make up opeens niet meer?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee zou haar niet eruit schoppen of boos worden. Ziet er gewoon prima uit in de before foto en doesn't matter had sex.
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:08 schreef seto het volgende:
het ergste is nog als je al tijdje relatie hebt en je chick zich helemaal mooi maakt als ze naar buiten moet maar als ze thuis komt wast ze haar gezicht snel en trekt ze comfortabele (vaak jouw) kleren aan
BAH
Half G'tje klappen en helemaal kapotneuken. liefkozen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je keihard aan het spacen bent Henk? Heb je dan uberhaubt behoefte om je snikkel ergens in te hangen?
Nee man, 6 zonder 8 met.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Flink verschil, ja. Maar zou je haar de deur uit schoppen als je erachter kwam? Ik vind haar er zonder makeup ook nog wel redelijk uitzien.
The Jew has returned.quote:
Heb ik al gedaan joh. Krijg gewoon lekker 1300 euro terug.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeten jullie de belastingaangifte niet?
Lekker hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan joh. Krijg gewoon lekker 1300 euro terug.
doet de boekhouderquote:Op maandag 30 maart 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeten jullie de belastingaangifte niet?
Voor 1 mei vriendquote:Op maandag 30 maart 2015 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Gvd werd al bang dacht kut moet ik zo naar huis gaan voor 12. Maar gelukkig is het morgen 31 maart dus kan nog net.
Ja maar als je het voor 1 april doet krijg je het sowieso voor juli, als je het voor 1 mei doet "doen ze hun best om het ook voor 1 juli te doen".quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
laat die betashit wel aan iemand anders over haha
Hennie Huislanquote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
aan jullie de taak om een nieuwe naam voor m'n wifi te bedenken.
aldus clumsy '24x modaal' clown.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Typisch weer dat de jood rijk genoeg is voor een boekhouder.
Haha dat is idd wat ik nu doe. Triple H zieke intro met die terminatorquote:Op maandag 30 maart 2015 21:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Voor 1 mei vriend
Kan je vanavond gewoon lekker wrestlemania kijken
Ben net bij het einde denk ik van orton rollinsquote:Op maandag 30 maart 2015 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat is idd wat ik nu doe. Triple H zieke intro met die terminator
Nice.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sap,
Aanrader wel man. Gewoon lesje meepakken. Tis echt kk effectief. Heb headlocks gehad en knife attacks. Het is gewoon blokken, met de kracht van een duizend zonnen counteren tot die motherfucker out is, en dan de nearest exit zoeken. Ook door paar man aangevallen en zo. Echt heel gaaf. Ga het gewoon doen. Mn onderarmen zijn wel helemaal naar de grafkanker gebutst door het blokken van die stabs, mja.
Ligt eraan wat voor huid je nu hebt. Ben je blond of niet, heb je een lichte of donkere huid, word je snel of langzaam bruin, verbrand je wel of niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om zonnebank te pakken. Niet zo'n smerige Dries Roelvink kleur maar gewoon subtiele tint.
Hoevaak moet ik zonnebank pakken per maand om het nut te laten hebben? En hoelang per tan sessie?
Oh kut sorry voor de spoiler. Goede match dat van Orton. Vond hem altijd hommo toen hij zich verschool achter de authority maar nu is hij gewoon baasquote:Op maandag 30 maart 2015 21:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben net bij het einde denk ik van orton rollins
ik vind gezicht belangrijkstquote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind gezicht belangrijkst
ik neuk alles met een goeie kop
ff zienquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef seto het volgende:
die HBO documentaire over scientology is nu te downloaden bois
Oke jij bent duidelijk een kenner. Donkere huid, donker haar, snel bruin en verbrand nooit.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor huid je nu hebt. Ben je blond of niet, heb je een lichte of donkere huid, word je snel of langzaam bruin, verbrand je wel of niet.
Dan kan je een zware zonnebank pakken. Als je tegen die chicks achter de balie dit zegt, zullen ze je dat ook wel melden. Tenzij ze te dom zijn om te poepen, wat een reële optie is. Anyway, dan kan je gewoon 20 minuten, eerste week/2 weken 2 keer per week tot je de tint hebt die je wil, dan eens in de 2-3 weken ofzo om bij te houden.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oke jij bent duidelijk een kenner. Donkere huid, donker haar, snel bruin en verbrand nooit.
hier kan ik me vaag iets van herinnerenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo kwam ik trouwens in GYM terecht. Ik vroeg in het dieettopic hoeveel kilo het maximum van een zonnebank was omdat ik nog steeds de doodsangst heb elke keer als ik in zo'n ding lig dat hij kapot gaat, en jullie maakten me belachelijk.
Zie alleen maar Martin Garrix.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
Echt fucking lekker plus size model op ned3
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan kan je een zware zonnebank pakken. Als je tegen die chicks achter de balie dit zegt, zullen ze je dat ook wel melden. Tenzij ze te dom zijn om te poepen, wat een reële optie is. Anyway, dan kan je gewoon 20 minuten, eerste week/2 weken 2 keer per week tot je de tint hebt die je wil, dan eens in de 2-3 weken ofzo om bij te houden.
Zo kwam ik trouwens in GYM terecht. Ik vroeg in het dieettopic hoeveel kilo het maximum van een zonnebank was omdat ik nog steeds de doodsangst heb elke keer als ik in zo'n ding lig dat hij kapot gaat, en jullie maakten me belachelijk. Stelletje fuckers.
Heb het ooit de eigenaresse gevraagd van waar ik heen ga, en die lachte me uit en zei "je moest eens weten wat voor een kerels er in dat ding passen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |