ik heb niks vriend. srs.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, we hebben allemaal wel iets. [ afbeelding ]
he broederquote:Op maandag 30 maart 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
Ik ben de enige echte Jood hier volgens mij
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
niet-gedoopt master race
Geen gekke namen master race
Inb4 clumsy met iets over een ouderlijk pastoorlijk vingertje.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gedoopt, communie en gevormd masterrace. Veel plezier in de hel vieze heidenen.
Hey Heuckenroth.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een van de meest voorkomende Joden-achternamen ook.
Representing.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck. Echt alleen maar rare exotische hier. Wie is er nu nog een gezonde arische, nietgedoopte Hollandse jongen?
zegt de pindaquote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck. Echt alleen maar rare exotische hier. Wie is er nu nog een gezonde arische, nietgedoopte Hollandse jongen?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een van de meest voorkomende Joden-achternamen ook.
Check.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Ja, stiekem ben ik Turk.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat ik heb jou gezien. Niet liegen okee?
helaas ben wel gedooptquote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Eigenlijk voldoe ik gewoon aan al deze eisen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
Uhm... Telt 1 van 2 nog?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
niet-gedoopt master race
Geen gekke namen master race
Ja klopt.quote:
Een groene banaanquote:Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef stinkie het volgende:
Shit zit ik klokhuis te kijken met kids, staat er een vent komkommers door een komkommers te schuiven 'om te meten'
He pappa weet je waar dat op lijkt?
En nu begint de ellende
check.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
dodged a bullit there.quote:
Hahaha sowieso.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:03 schreef stinkie het volgende:
Mijn vrouw wel al gewaarschuwd.
'Vanaf hun tiende nooit meer hun sokken in de was gooien maar zelf laten doen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |