abonnement Unibet Coolblue
pi_151192710
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

UPDATE 26-12-2014:

Inmiddels vijf keer geopereerd, laatste operatie was een zware zwaailap operatie (plastische chirurgie), gedaan op 18 december 2014. Nu afwachten.
Voor die tijd van alles geprobeerd, Normale operaties, MRI-scan, gaasjes, honing, suiker, tientallen doktoren, ziekenhuizen.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje

quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:





Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen ;)) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens ( :P ) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan :o na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee :D (ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)

De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed! :) (Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)

- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)

Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd. O+
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten ;)
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen. :P
Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.
pi_151192753
Oh ja, iets vergeten, donderdag gaan de hechtingen in de bilnaad eruit gehaald worden, en uit de heup volgende week.
pi_151192776
Goed nieuws voor nu iig *O*
pi_151192925
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:20:19 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151192996
Bi-zar :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151193037
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Maraca het volgende:
Bi-zar :{
Ik voel er niet zoveel bij als ik het zie. Ik bedoel, ik word er niet misselijk van (ben ik toch al). Maar ik denk dat dat voor mij ook heel anders is dan voor elk ander persoon, omdat ik er al 3.5 jaar mee loop en veel gewend ben.
pi_151193060
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
Ik drukte eerst op spoiler voordat ik je eerste zin las. :')

Bizar idd.

Het lijkt ook veel groter dan ik eerst in m'n gedachten had.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 16:22:13 ]
  maandag 30 maart 2015 @ 16:22:02 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151193076
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik voel er niet zoveel bij als ik het zie. Ik bedoel, ik word er niet misselijk van (ben ik toch al). Maar ik denk dat dat voor mij ook heel anders is dan voor elk ander persoon, omdat ik er al 3.5 jaar mee loop en veel gewend ben.
Njah, ik kan er ook wel naar kijken zonder ziek te worden :P Maar ben met name verbaasd over de grootte..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151193133
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik drukte eerst op spoiler voordat ik je eerste zin las. :')

Bizar idd.

Het lijkt ook veel groter dan ik eerst in m'n gedachten had.
Handig ets :+ ja het is niet niks allemaal
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Njah, ik kan er ook wel naar kijken zonder ziek te worden :P Maar ben met name verbaasd over de grootte..
Gelukkig maar, moet hier geen kotsende mensen hebben door mij :+ daarom ook in spoilers. Ja, en onderhuids is het allemaal nog veel erger hè. Dit is alleen maar de buitenkant. No wonder dat het allemaal pijn doet :+
pi_151193171
Damn :r
  maandag 30 maart 2015 @ 16:24:52 #11
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151193195
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Handig ets :+ ja het is niet niks allemaal

[..]

Gelukkig maar, moet hier geen kotsende mensen hebben door mij :+ daarom ook in spoilers. Ja, en onderhuids is het allemaal nog veel erger hè. Dit is alleen maar de buitenkant. No wonder dat het allemaal pijn doet :+
Nee, maar volgens mij is niemand verbaasd dat het pijn doet. Daarom ben je ook onze bikkel O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 30 maart 2015 @ 16:25:18 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151193210
Ik vind het niet erg of eng om te zien, zolang het gat op de volgende foto's maar gekrompen is!
The love you take is equal to the love you make.
pi_151193235
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het niet erg om te zien, zolang het gat op de volgende foto's maar gekrompen is!
Dat hoop ik ook, maar ik zal ook niet elke keer foto's posten, ze houden het zelf ook bij met foto's dus da's wel fijn.
pi_151193359
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Damn :r
Niet fijn hè :+
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, maar volgens mij is niemand verbaasd dat het pijn doet. Daarom ben je ook onze bikkel O+
O+
pi_151193483
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet fijn hè :+

[..]

O+
Het ziet er echt naar uit..
Maar de pijn die je zult hebben is niet vast te leggen op een foto. Daar was de ''damn'' mee bedoeld.. :@
pi_151193514
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het ziet er echt naar uit..
Maar de pijn die je zult hebben is niet vast te leggen op een foto. Daar was de ''damn'' mee bedoeld.. :@
Nee klopt. Voor mijn zijn de foto's gewoon van belang om de progressie te kunnen bijhouden, en voor het ziekenhuis zelf ook. Zoals gezegd voel ik bij de foto's zelf niets.
pi_151193612
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee klopt. Voor mijn zijn de foto's gewoon van belang om de progressie te kunnen bijhouden, en voor het ziekenhuis zelf ook. Zoals gezegd voel ik bij de foto's zelf niets.
De wond op de foto, is dat degene die niet wil dichtgroeien? Of die onder de huid?
pi_151193653
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

De wond op de foto, is dat degene die niet wil dichtgroeien? Of die onder de huid?
Nou dit is lastig uit te leggen (vooral momenteel door de morfine :') ) maar dit is weer helemaal nieuw zeg maar, 2 weken geleden heeft de chirurg gewoon de hele boel opengelegd omdat er weer fout weefsel zat.
pi_151193675
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
Ai....
pi_151193711
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou dit is lastig uit te leggen (vooral momenteel door de morfine :') ) maar dit is weer helemaal nieuw zeg maar, 2 weken geleden heeft de chirurg gewoon de hele boel opengelegd omdat er weer fout weefsel zat.
;( Fuck hey..

Maar ga eerst maar eens bijkomen :*
pi_151193719
En dan te bedenken dat het originele ding, een sinus pilonidalis, de grootte van een speldenkoppen heeft.

Maar ziet er uit als een gezonde wond toot! Mooi!
pi_151193793
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:36 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ai....
Niet kotsen Paxje
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

;( Fuck hey..

Maar ga eerst maar eens bijkomen :*
Komt goed, hopen we. :)
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan te bedenken dat het originele ding, een sinus pilonidalis, de grootte van een speldenkoppen heeft.

Maar ziet er uit als een gezonde wond toot! Mooi!
Ja, het begint klein zoiets, maar kloot maar lang genoeg aan, wat helaas in Almelo en Hengelo wel gebeurd is, maar goed, tijd kan je niet terugdraaien helaas.

klopt. daar waren ze het over eens, ziet er goed uit
  maandag 30 maart 2015 @ 16:39:32 #23
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151193803
Jezus zeg. -O- Bizar.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 30 maart 2015 @ 16:43:01 #24
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151193956
Maar wel erg fijn dat het er kennelijk goed uitziet! ^O^
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151193970
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Maar wel erg fijn dat het er kennelijk goed uitziet! ^O^
Dat zeker, beter dan ontstekingen of noem het maar op ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 maart 2015 @ 16:46:50 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151194106
Mooi dat het er goed uitziet! Nog even een paar weken doorbijten dus en hopen dat het zo goed blijft gaan.
pi_151194212
Fijn dat je goed nieuws gekregne hebt!

Ik zit nu op mijn werk, dus zal de schokkende spoilers maar niet openen, maar ga als ik thuis ben kijken, ben benieuwd. Dus nog niet weghalen. ;)

Sterkte nog, gelukkig is het weer voor even achter de rug!
Koel en donker bewaren
pi_151194238
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef qltel het volgende:
Mooi dat het er goed uitziet! Nog even een paar weken doorbijten dus en hopen dat het zo goed blijft gaan.
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Guanabana het volgende:
Fijn dat je goed nieuws gekregne hebt!

Ik zit nu op mijn werk, dus zal de schokkende spoilers maar niet openen, maar ga als ik thuis ben kijken, ben benieuwd. Dus nog niet weghalen. ;)

Sterkte nog, gelukkig is het weer voor even achter de rug!
Doe maar niet op 't werk nee... :+
Thanks, over drie dagen mogen we weer
pi_151194928
Boeiend om te zien! Het ziet er mooi en schoon uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je over een poosje zegt: "Ow ja, dat was ook zo. Gut wat een gedoe was dat toen. Hoe zat het ook al weer?!"
pi_151194943
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:10 schreef Queller het volgende:
Boeiend om te zien! Het ziet er mooi en schoon uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je over een posje zegt: "Ow ja, dat was ook zo. Gut wat een gedoe was dat toen. Hoe zat het ook al weer?!"
_O-
pi_151195031
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee klopt. Voor mijn zijn de foto's gewoon van belang om de progressie te kunnen bijhouden, en voor het ziekenhuis zelf ook. Zoals gezegd voel ik bij de foto's zelf niets.
Was het gat voor de huidige operatie ook al dat formaat? Het ziet er uiteraard beetje vreemd uit zo'n holte, maar de huid eromheen lijkt heel rustig.
pi_151195057
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

Was het gat voor de huidige operatie ook al dat formaat? Het ziet er uiteraard beetje vreemd uit zo'n holte, maar de huid eromheen lijkt heel rustig.
Voor de operatie waren het meerdere defecten, dus lang niet zo groot. Het is nu gewoon weer heel ruim weggehaald.
pi_151195901
Hm, moet zeggen dat ik het erger en groter verwacht had (hoewel dat misschien wat lullig overkomt :P), maar alsnog wel een gemene open wond zeg. En dan natuurlijk nog wat er onderhuids allemaal nog meer zit.
Koel en donker bewaren
  Spellchecker maandag 30 maart 2015 @ 17:45:59 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 30 maart 2015 @ 18:19:44 #35
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151197070
Ik hoop dat het goed blijft gaan. ^O^
Hallon!
  maandag 30 maart 2015 @ 18:23:33 #36
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_151197220
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
Lekker kontje hoor Toot, 8/10.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:31:09 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151197509
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151197572
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg :D :')
Koel en donker bewaren
pi_151197640
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Hm, moet zeggen dat ik het erger en groter verwacht had (hoewel dat misschien wat lullig overkomt :P), maar alsnog wel een gemene open wond zeg. En dan natuurlijk nog wat er onderhuids allemaal nog meer zit.
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef maily het volgende:
So far so good .... ^O^
^O^
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:19 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoop dat het goed blijft gaan. ^O^
Ik ook.
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker kontje hoor Toot, 8/10.
Bedankt. 8-)
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hechtingen moeten er donderdag uit, niet nu al :D :')
pi_151197678
:')
  maandag 30 maart 2015 @ 18:37:49 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151197765
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mijn hechtingen moeten er donderdag uit, niet nu al :D :')
Moest echt meteen aan tong denken :')

Ik ben niet meer te redden :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151197803
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Moest echt meteen aan tong denken :')

Ik ben niet meer te redden :)
Vraag me af hoe lang je naar m'n kontwond hebt zitten kijken om deze shop te maken.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:40:05 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151197848
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vraag me af hoe lang je naar m'n kontwond hebt zitten kijken om deze shop te maken.
Ik ben wel wat gewend :P Maar lang genoeg om erover te fantaseren. Dat bedoel je toch? :)

Kan ook wel een Brummetje-ketting-post voor jou bedenken hoor, geile beer :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151197876
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik ben wel wat gewend :P Maar lang genoeg om erover te fantaseren. Dat bedoel je toch? :)

Kan ook wel een Brummetje-ketting-post voor jou bedenken hoor, geile beer :)
:D :P
  maandag 30 maart 2015 @ 18:41:39 #45
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151197906
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D :P
Ik geef het topic weer aan jou nu ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151197923
Vind deze wond er erg mooi uitzien.
Van binnen zal het wel anders zijn gezien de pijn.

Succes toto en space nog effe lekker door.
pi_151197949
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:42 schreef ekmef123 het volgende:
Vind deze wond er erg mooi uitzien.
Van binnen zal het wel anders zijn gezien de pijn.

Succes toto en space nog effe lekker door.
thnx ^O^
pi_151198285
Zo zag mijn wond er ook uit precies het zelfde maar ging uiteindelijk vrij snel dicht behalve dat laatste stukje dan. Hè toot?

Anyway het ziet er wel goed uit en ben blij te lezen dat het ook de goeie kant op gaat. Eind april half mei ben je weer aant sporten;)
pi_151198328
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:51 schreef easy-t het volgende:
Zo zag mijn wond er ook uit precies het zelfde maar ging uiteindelijk vrij snel dicht behalve dat laatste stukje dan. Hè toot?

Anyway het ziet er wel goed uit en ben blij te lezen dat het ook de goeie kant op gaat. Eind april half mei ben je weer aant sporten;)
Ja inderdaad.

Dat zou mooi zijn. Net als jij genezen :P
pi_151201370
Fijn te lezen dat je weer iets positiever klinkt! Duimen dat het zo door blijft zetten :)
pi_151201418
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post van de dag _O-
pi_151202032
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:04 schreef Holyme het volgende:
Fijn te lezen dat je weer iets positiever klinkt! Duimen dat het zo door blijft zetten :)
^O^
  maandag 30 maart 2015 @ 21:25:10 #53
66083 Platina
78th Element
pi_151205144
Heb al diverse malen mee gelezen in dit topic. Ik had eerlijk gezegd het idee dat je een beetje overdreef. Maar nu ik dit zo zie en op z'n ongelukkige plek, jakkie. Sterkte, ik duim met je mee.
pi_151205172
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:25 schreef Platina het volgende:
Heb al diverse malen mee gelezen in dit topic. Ik had eerlijk gezegd het idee dat je een beetje overdreef. Maar nu ik dit zo zie en op z'n ongelukkige plek, jakkie. Sterkte, ik duim met je mee.
Nope, dat zit niet in me, ik ben juist wel een harde :Y
thanks!
  maandag 30 maart 2015 @ 22:25:20 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_151207738
Picdump, niet geklikt...

Hopelijk gaat het nu wel goed :)
  maandag 30 maart 2015 @ 22:29:36 #56
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151207899
Heftig die foto's :@

Maar: Goed dat het beter gaat! We blijven duimen!
pi_151208459
Volgens mij is ondertussen wel iedereen bang voor ingegroeide haren .....
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
  maandag 30 maart 2015 @ 23:08:06 #58
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151209413
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:43 schreef nofuelleft het volgende:
Volgens mij is ondertussen wel iedereen bang voor ingegroeide haren .....
Nou, idd, dat zoiets onbenulligs zulke gevolgen kan hebben. :X

Zijn er eigenlijk risicofactoren voor zoiets? Komt het bij bepaalde mensen of bepaalde omstandigheden / onderliggende aandoeningen vaker voor? Hoe veel komt het voor in deze mate?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151209743
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, idd, dat zoiets onbenulligs zulke gevolgen kan hebben. :X

Zijn er eigenlijk risicofactoren voor zoiets? Komt het bij bepaalde mensen of bepaalde omstandigheden / onderliggende aandoeningen vaker voor? Hoe veel komt het voor in deze mate?
Mannen hebben meer kans. Mensen met meer beharing hebben meer kans. Als je eenmaal geopereerd moet worden is er een redelijke kans op een chronische wond heb ik het idee. Omdat ze gewoon nog niet goed weten hoe ze dit het beste kunnen behandelen vanwege de plek waar het zit.

Maarja, ik heb een vrouw met enkel donshaartjes en ik heb het ook...
  maandag 30 maart 2015 @ 23:33:56 #60
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151210306
Ik doelde eigenlijk meer op niet-helende wonden in het algemeen, maar bij zo'n haarnestcyste komt het dus wel vaker voor?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151211893
Wond ziet er netjes en rustig uit Toto! Mijn man had regelmatig ook zulke open wonden. Hopelijk blijft het nu goed gaan!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_151211977
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op niet-helende wonden in het algemeen, maar bij zo'n haarnestcyste komt het dus wel vaker voor?
Roken, overgewicht en voedingspatroon kunnen meespelen. Sommige mensen zijn gewoon erg ontsteking gevoelig. Mijn man heeft ook jarenlang fistels gehad en nu dat voorbij is, heeft hij regelmatig ontstekingen onder zijn armen -O- .

Bij haarnetcyste is het moeilijke eraan, dat de wond van binnenuit dicht moet groeien na een operatie. Als er maar een kleine holte achterblijft, kun je wachten op een volgende ontsteking.
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 maart 2015 @ 07:53:46 #63
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151213973
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op niet-helende wonden in het algemeen, maar bij zo'n haarnestcyste komt het dus wel vaker voor?
Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.

Ik heb er dus ook 1 gehad en ik ben wel van tevoren gewaarschuwd dat hij wellicht niet dicht te maken was en dus dicht moest groeien. Dat is bij mij gelukkig voorspoedig gegaan, het heeft een half jaar geduurd maar toen was hij ook dicht. Ik moest de plek wel goed schoonhouden en hem 10 minuten uitspoelen met een douche na wc-bezoek. Allemaal geen probleem, alleen had de bedrijfsarts er weinig begrip voor, die vond uitspoelen met een fles hetzelfde als 10 minuten de douche erop. Gelukkig hebben mijn werkgever en ik dat advies toen in de wind geslagen want wat Toto en anderen in dit topic overkomen is wil je echt niet.

Goedemorgen trouwens Toto, lekker geslapen?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 07:59:31 #64
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_151214017
Stress zal altijd ervoor zorgen dat wonden minder snel genezen

alle energy word bewaard om in leven te blijven flight/fight response
waardoor er minder energy word gebruikt voor het genezen van niet gevaarlijke wonden

Veel zorgen?

Er kunnen ook nog onbewust veel zorgen zijn wat ervoor zorgt dat de wond niet goed geneest
  dinsdag 31 maart 2015 @ 08:19:43 #65
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151214191
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:53 schreef qltel het volgende:

[..]

Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.

Ik heb er dus ook 1 gehad en ik ben wel van tevoren gewaarschuwd dat hij wellicht niet dicht te maken was en dus dicht moest groeien. Dat is bij mij gelukkig voorspoedig gegaan, het heeft een half jaar geduurd maar toen was hij ook dicht. Ik moest de plek wel goed schoonhouden en hem 10 minuten uitspoelen met een douche na wc-bezoek. Allemaal geen probleem, alleen had de bedrijfsarts er weinig begrip voor, die vond uitspoelen met een fles hetzelfde als 10 minuten de douche erop. Gelukkig hebben mijn werkgever en ik dat advies toen in de wind geslagen want wat Toto en anderen in dit topic overkomen is wil je echt niet.

Goedemorgen trouwens Toto, lekker geslapen?
Wat een waardeloze bedrijfsarts. -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Spellchecker dinsdag 31 maart 2015 @ 08:32:22 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151214292
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:53 schreef qltel het volgende:

[..]

Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.

Ik heb er dus ook 1 gehad en ik ben wel van tevoren gewaarschuwd dat hij wellicht niet dicht te maken was en dus dicht moest groeien. Dat is bij mij gelukkig voorspoedig gegaan, het heeft een half jaar geduurd maar toen was hij ook dicht. Ik moest de plek wel goed schoonhouden en hem 10 minuten uitspoelen met een douche na wc-bezoek. Allemaal geen probleem, alleen had de bedrijfsarts er weinig begrip voor, die vond uitspoelen met een fles hetzelfde als 10 minuten de douche erop. Gelukkig hebben mijn werkgever en ik dat advies toen in de wind geslagen want wat Toto en anderen in dit topic overkomen is wil je echt niet.

Goedemorgen trouwens Toto, lekker geslapen?
Kon jij op je werk douchen? Of heb je al die tijd in de ziektewet gezeten?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 maart 2015 @ 08:34:08 #67
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151214298
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:32 schreef maily het volgende:

[..]

Kon jij op je werk douchen? Of heb je al die tijd in de ziektewet gezeten?
Nee. Ik heb eerst een aantal maanden in de ziektewet gezeten en toen had ik m'n ontlasting zo onder controle dat ik 's morgens redelijk op tijd op m'n werk kon zijn en dan de rest van de dag kon blijven.
  Spellchecker dinsdag 31 maart 2015 @ 08:36:36 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151214321
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:34 schreef qltel het volgende:

[..]

Nee. Ik heb eerst een aantal maanden in de ziektewet gezeten en toen had ik m'n ontlasting zo onder controle dat ik 's morgens redelijk op tijd op m'n werk kon zijn en dan de rest van de dag kon blijven.
^O^
pi_151219141
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Picdump, niet geklikt...

Hopelijk gaat het nu wel goed :)
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:29 schreef Voszje het volgende:
Heftig die foto's :@

Maar: Goed dat het beter gaat! We blijven duimen!
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:43 schreef nofuelleft het volgende:
Volgens mij is ondertussen wel iedereen bang voor ingegroeide haren .....
Dat denk ik ook wel :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:25 schreef Bamba het volgende:
Wond ziet er netjes en rustig uit Toto! Mijn man had regelmatig ook zulke open wonden. Hopelijk blijft het nu goed gaan!!
Hoop 't ook!
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:53 schreef qltel het volgende:

[..]

Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.

Ik heb er dus ook 1 gehad en ik ben wel van tevoren gewaarschuwd dat hij wellicht niet dicht te maken was en dus dicht moest groeien. Dat is bij mij gelukkig voorspoedig gegaan, het heeft een half jaar geduurd maar toen was hij ook dicht. Ik moest de plek wel goed schoonhouden en hem 10 minuten uitspoelen met een douche na wc-bezoek. Allemaal geen probleem, alleen had de bedrijfsarts er weinig begrip voor, die vond uitspoelen met een fles hetzelfde als 10 minuten de douche erop. Gelukkig hebben mijn werkgever en ik dat advies toen in de wind geslagen want wat Toto en anderen in dit topic overkomen is wil je echt niet.

Goedemorgen trouwens Toto, lekker geslapen?
Heftig -O- ja heb wel oké geslapen. Kastje maakt enorm veel lawaai ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef Drogonno het volgende:
Stress zal altijd ervoor zorgen dat wonden minder snel genezen

alle energy word bewaard om in leven te blijven flight/fight response
waardoor er minder energy word gebruikt voor het genezen van niet gevaarlijke wonden

Veel zorgen?

Er kunnen ook nog onbewust veel zorgen zijn wat ervoor zorgt dat de wond niet goed geneest
Mijn enige zorgen zijn de wond zelf. :P
pi_151219291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:

Heftig -O- ja heb wel oké geslapen. Kastje maakt enorm veel lawaai ;(

deze?
pi_151219408
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

deze?
[ afbeelding ]
Dat zou wel fijn zijn ja :P
  Spellchecker dinsdag 31 maart 2015 @ 12:21:08 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:17:56 #73
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151229126
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat zou wel fijn zijn ja :P
Je hebt ook van die siliconen oordopjes, kun je kopen bij de apotheek. Die werken goed, je hoort vrijwel niks. :D
pi_151257670
hoe is het met de bibs?
pi_151257775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:09 schreef computergirl het volgende:
hoe is het met de bibs?
Gaat wel, heb wel pijn maar wel draaglijk an sich. De vac pomp maakt alleen veel te veel lawaai, veel meer dan hij tot maandag voor de verwisseling deed, dus daar moeten we morgen even achteraan. Dusdanig veel dat slapen 's nachts een hel is, zélfs met oordopjes. Op de ouders van m'n slaapkamer is het nog hoorbaar en die zit aan de andere kant van de overloop.

En wat minder grappig is dat mijn oude werk uit Lissabon vanochtend blijkbaar gebeld heeft omdat ze heel graag wilden dat ik terugkwam, maar dat gaat hem nog niet worden ben ik bang. ;(
pi_151257839
nu nog niet, maar hopelijk wel binnenkort! We fijn voor je dat je zo'n goede indruk heb achter gelaten ^O^
pi_151257904
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:16 schreef computergirl het volgende:
nu nog niet, maar hopelijk wel binnenkort! We fijn voor je dat je zo'n goede indruk heb achter gelaten ^O^
Ja blijkbaar :D krijg ook nog wel eens mailtjes uit bijv. Madrid, dus keuze zat, maar dan moet het wel ooit weer eens kunnen :{ (en dan fatsoenlijk, niet zoals de vorige keren daar rondlopen met een enorme open wond)
pi_151258190
Volgens mij doen ze 't erom, nu belde Dublin :')
pi_151258279
weet je hoe lang die VAC nog minimaal moet zitten?
pi_151258308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:28 schreef computergirl het volgende:
weet je hoe lang die VAC nog minimaal moet zitten?
minimaal 2 weken
  Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 12:31:53 #81
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151258378
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:26 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij doen ze 't erom, nu belde Dublin :')
In Portugal en Ierland vieren ze ook 1 april .... :+
pi_151258418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:31 schreef maily het volgende:

[..]

In Portugal en Ierland vieren ze ook 1 april .... :+
Hehehe, dacht ik ook meteen aan, maar dit is geen grap :+
  Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 12:34:28 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151258471
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hehehe, dacht ik ook meteen aan, maar dit is geen grap :+
Ok. Wel fijn om te horen dat er nog belangstelling voor je is :D
pi_151258478
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef maily het volgende:

[..]

Ok. Wel fijn om te horen dat er nog belangstelling voor je is :D
Dat wel :D
pi_151267340
Hoe fijn te lezen dat je eindelijk eens een beetje de goede kant op wappert. Het werd ook eens tijd.
Foto's heb ik maar niet bekeken want een afgehakte vinger van mezelf met een kijkje op mijn bot en het kootje net vast kunnen houden ooit vond ik prachtig om te zien en reuze interessant maar een bloedbende en wonden van een ander is een heel ander verhaal :')
Laat dat gekloot met die reet van je nou eens over zijn. Het is je onwijs gegund. :*
Dat je maar snel je leven weer mag oppakken en alle schade ruimschoots mag inhalen ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_151267406
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe fijn te lezen dat je eindelijk eens een beetje de goede kant op wappert. Het werd ook eens tijd.
Foto's heb ik maar niet bekeken want een afgehakte vinger van mezelf met een kijkje op mijn bot en het kootje net vast kunnen houden ooit vond ik prachtig om te zien en reuze interessant maar een bloedbende en wonden van een ander is een heel ander verhaal :')
Laat dat gekloot met die reet van je nou eens over zijn. Het is je onwijs gegund. :*
Dat je maar snel je leven weer mag oppakken en alle schade ruimschoots mag inhalen ^O^
Thanks ^O^
pi_151267435
Jezus wat een gapend gat man, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
pi_151267481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:49 schreef Xeor het volgende:
Jezus wat een gapend gat man, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
Ja best groot hè :{ thanks hoop ik ook
pi_151267540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja best groot hè :{ thanks hoop ik ook
Best... ik vind het echt een groot gat.
Ze moeten echt beter hun best gaan doen in het ziekenhuis ;(
pi_151267604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:52 schreef Xeor het volgende:

[..]

Best... ik vind het echt een groot gat.
Ze moeten echt beter hun best gaan doen in het ziekenhuis ;(
Ze doen hun best nu :Y
pi_151267682
Komt een man bij de dokter: dokter, ik heb een gat in mijn bilspleet. Zegt de dokter: ja, dat hoort zo
8-)
( die dokter kent Toot blijkbaar niet :+ )
Waar het stinkt is het warm.
pi_151267692
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Komt een man bij de dokter: dokter, ik heb een gat in mijn bilspleet. Zegt de dokter: ja, dat hoort zo
8-)
( die dokter kent Toot blijkbaar niet :+ )
:+
pi_151284643
:W toch nog een beetje geslapen met het lawaai?
pi_151289904
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 06:40 schreef computergirl het volgende:
:W toch nog een beetje geslapen met het lawaai?
Heb van die gele oordoppen zowat m'n hersenen ingedrukt, dat hielp enigszins, sliep rond half 4. Ga er vanmiddag wel wat van zeggen want dit horen ze zelf ook wel en het ding lekt ook blijkbaar.

14.30 mag ik weer voor de morfine etc.
pi_151291284
Hoop trouwens dat dat ding wel z'n werk heeft gedaan ondanks het rare geluid. Zou jammer zijn om weer 3 dagen kwijt te zijn. En er gaan vandaag wat hechtingen uit geloof ik, help het ze hopen dat dat goed gaat.
  donderdag 2 april 2015 @ 12:56:33 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151291299
Fingers crossed!
The love you take is equal to the love you make.
pi_151291308
^O^
pi_151291981
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar als dat ding al enkele dagen veel meer lawaai maakt dan dat ie hoort te doen, heb je dan niet gebeld? Als ik even snel google, zie ik staan dat dat niet hoort en kan betekenen dat er ergens een lek zit, en wat je al zegt, zou jammer zijn als het afgelopen dagen weinig heeft gedaan. Hoe dan ook, succes straks!
pi_151292010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef Holyme het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar als dat ding al enkele dagen veel meer lawaai maakt dan dat ie hoort te doen, heb je dan niet gebeld? Als ik even snel google, zie ik staan dat dat niet hoort en kan betekenen dat er ergens een lek zit, en wat je al zegt, zou jammer zijn als het afgelopen dagen weinig heeft gedaan. Hoe dan ook, succes straks!
Hebben we al gedaan, en ook al naar de firma die het regelt zelf. Zouden terugbellen gisteren, niet gebeurd. Overal maar weer 100x achteraan, terugbellen is al te veel :N
pi_151292102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hebben we al gedaan, en ook al naar de firma die het regelt zelf. Zouden terugbellen gisteren, niet gebeurd. Overal maar weer 100x achteraan, terugbellen is al te veel :N
-O- Hopelijk toch goed nieuws straks, en een stiller resultaat voor de komende dagen!
pi_151292118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:21 schreef Holyme het volgende:

[..]

-O- Hopelijk toch goed nieuws straks, en een stiller resultaat voor de komende dagen!
Dat zou fijn zijn ja :Y
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 13:50:34 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151293975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:50 schreef maily het volgende:
Het gaat al bijna een half topic goed! ^O^
Laten we hopen dat het hele topic vol hoop en goed nieuws blijft. Het zou ook eens tijd worden voor een beetje mazzel.
Waar het stinkt is het warm.
pi_151293999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:50 schreef maily het volgende:
Het gaat al bijna een half topic goed! ^O^
Nou dit is sowieso niet goed, ding lekt en ik stink echt vreselijk hard naar bloed
pi_151294005
succes zometeen
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 14:20:25 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151294018
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou dit is sowieso niet goed, ding lekt en ik stink echt vreselijk hard naar bloed
Heb ik te vroeg geroepen ....

Komt er al hulp aan? Of moet je zelf op pad?

- edit - Niet bijgelezen; sorry Toot, en sterkte straks!!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 14:28:30 #107
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151294326
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou dit is sowieso niet goed, ding lekt en ik stink echt vreselijk hard naar bloed
Gelukkig wordt er vandaag naar gekeken. Succes weer!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 15:06:07 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151295753
Wat een gedoe weer, hopelijk lossen ze het snel op. Sterkte Toot, ook nog eens herrie en mogelijk een niet goed werkend apparaat moeten we nu even niet hebben natuurlijk.

Die foto's, bij qltel zag het er destijds ook zo uit (wel iets minder diep en groot). Dat weet ie zelf niet denk ik :P Dat is uiteindelijk heel netjes dichtgegroeid.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151295958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:31 schreef maily het volgende:

[..]

In Portugal en Ierland vieren ze ook 1 april .... :+
_O-
pi_151296111
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gedoe weer, hopelijk lossen ze het snel op. Sterkte Toot, ook nog eens herrie en mogelijk een niet goed werkend apparaat moeten we nu even niet hebben natuurlijk.

Die foto's, bij qltel zag het er destijds ook zo uit (wel iets minder diep en groot). Dat weet ie zelf niet denk ik :P Dat is uiteindelijk heel netjes dichtgegroeid.
Had qtel ook een kontgat?

Wat je werk betreft: de boel is zo keihard aan het aantrekken; je hebt je gat in de beste periode gekregen, want je hebt verder weinig gemist. Als ze je nu willen, dan willen ze je over een maand of wat ook zeker nog wel hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 15:23:30 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151296387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef Queller het volgende:
Had qtel ook een kontgat?
Ja, die had dezelfde kwaal. En hij heeft het geluk gehad dat het zonder problemen genezen is. Al heeft dat ook wel behoorlijk lang geduurd (zeker een half jaar - wat dus uiteindelijk nog best snel is in vergelijking met de mensen in dit topic).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151296526
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Ja, die had dezelfde kwaal. En hij heeft het geluk gehad dat het zonder problemen genezen is. Al heeft dat ook wel behoorlijk lang geduurd (zeker een half jaar - wat dus uiteindelijk nog best snel is in vergelijking met de mensen in dit topic).
Bizar eigenlijk. Is er een specifieke reden waarom dat soort wonden zo moeilijk heelt?

Ik heb eigenlijk de hele aanleiding van het probleem gemist. Ben er ingevallen toen het gat er al was :@
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:38:46 #113
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151296792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef Queller het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk. Is er een specifieke reden waarom dat soort wonden zo moeilijk heelt?
Ik heb er hier al wat over geschreven: LIF / Wond na operatie geneest niet #22 Stay high all the time

Bij mij was het trouwens niet mis gegaan zoals bij Toto, die cyste is weggehaald en toen moest het dichtgroeien. Dat duurde wel een half jaar, maar verder waren er geen complicaties bij..
pi_151296834
Ah. Domme vraag: zo'n ding moer eruit en kan niet blijven zitten dus?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:45:20 #115
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151296940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:40 schreef Queller het volgende:
Ah. Domme vraag: zo'n ding moer eruit en kan niet blijven zitten dus?
Nee hoor, is geen domme vraag.

Bij mij uitte het zich door een soort puistjes elke keer op dezelfde plek. Die cystes blijken dus hele gangen door je huid te maken en waar ze dan weer naar boven komen krijg je dus van dat soort problemen. De enige oplossing is kennelijk wegsnijden en dat hebben ze bij mij gedaan.
pi_151297029
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Dank voor de uitleg, maar als er niks aan gedaan wordt kan dus met de tijd heel je lijf vol komen te zitten door die gangen of blijft het een soort van plaatselijk?
Bizar
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:57:35 #117
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151297274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Dank voor de uitleg, maar als er niks aan gedaan wordt kan dus met de tijd heel je lijf vol komen te zitten door die gangen of blijft het een soort van plaatselijk?
Bizar
eeeh, dat zou ik niet weten.. Ik denk wel dat het een soort van plaatselijk is. Bij mij was het gat in het begin zo groot als een pingpong-balletje.
pi_151297339
Dan is een pingpongballetje toch ineens wel enorm groot :{ .
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 16:01:06 #119
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151297379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan is een pingpongballetje toch ineens wel enorm groot :{ .
Ach. Het was in het begin wel vervelend, maar het was gelukkig wel in de lente/zomer. :) Ik ben april 2002 geopereerd en in oktober was ik wel zo'n beetje compleet genezen.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 17:23:56 #120
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151299727
Ben je alweer bij, Toto?
pi_151299929
Ja ik ben net weer thuis, hadden ook even een bosje bloemen voor m'n ma gehaald, mag ook wel eens.

Anyway, beetje warrig van de morfine, beetje heel erg, maar heb alles geprobeerd te onthouden:

- Tevreden, ziet er goed uit
- Reservoir lekte, dat gaf ook de stank en het extra lawaai ;(
- Hechtingen bij de heup zitten er nog in, bilnaad (5 stuks) zijn eruit gehaald. Daar zitten een paar kleine gaatjes (speldenknopjes) en er zat wat wild vlees in één van die gaatjes (of zo), dat hebben ze meteen aangestipt en een aquacel gaasje er tegenaan (zit wel folie overheen) verder zorgt de pomp ervoor dat het ook daar wordt schoon gezogen. Ik mocht me er dus niet druk om maken.
- Pomp nog zeker 2-3 weken, ze laten de wond tot de helft opvullen ongeveer, daarna conservatief laten genezen of huidtransplantatie (bij het eerste duurt 't veel langer, bij het tweede is het dicht, dus rara wat ga ik kiezen? dan maar weer een operatie), maar dat kan dus pas over een paar weekjes.
- Ze wilden over een paar weekjes corticosteroïden in de wond gaan doen, soort oogdruppels, die bevorderen blijkbaar het weefsel en maken het weefsel sterker, dus geen flubberweefsel / hypergranulatie / wild vlees. Dat is geen 'bewezen' iets, maar ze willen dat op basis van goede resultaten gaan proberen bij mij, heeft bij anderen schijnbaar goed gewerkt.

- Een van de verpleegsters die er veel verstand van had zei het volgende: het gaat nu goed komen.
Potdomme wat jammer dat ik dat niet heb kunnen opnemen eigenlijk, maar potdomme laat ze gelijk krijgen, dat zou mooi zijn.

Resumé: het duurt nog een paar weken met de pomp, ziet er goed uit blabla, paar kleine gaatjes in de bilnaad die moeten genezen, enorm gat nog steeds boven de bilnaad, huidtransplantatie waarschijnlijk over een paar weken (huid uit m'n bovenbeen, dus krijg ik daar ook een wond 8)7 )

Ja, snappen jullie er nog íets van? Ik ben namelijk zo stoned als een garnaal :z
  donderdag 2 april 2015 @ 17:33:47 #122
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_151299994
Klinkt goed ^O^
Wel een fikse marathon voor je.
En voor je reet :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 2 april 2015 @ 17:34:11 #123
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151300004
Helder verhaal hoor! En klinkt goed! Pomp maakt nu minder lawaai?
  donderdag 2 april 2015 @ 17:34:25 #124
395200 deadprez
One more rail
pi_151300013
Gaat eindelijk de goede kant op dus.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 17:36:12 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151300077
Mooi, klinkt goed. Hopelijk krijgt die verpleegster gelijk.
pi_151300260
Ik begrijp dat het de goede kantop gaat en hopelijk heb je nu een niet lekkende pomp en minder herrie ^O^
  donderdag 2 april 2015 @ 17:58:29 #127
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151300627
Klinkt wel echt goed hoor.

Het is afzien nu. Maar als dit verhaal zo een goed einde krijgt...

Zet hem op nog deze paar weken!
  donderdag 2 april 2015 @ 18:00:24 #128
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151300688
Alles komt goed, ik voel het aan m'n water. :7
pi_151300815
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:

- Een van de verpleegsters die er veel verstand van had zei het volgende: het gaat nu goed komen.
Potdomme wat jammer dat ik dat niet heb kunnen opnemen eigenlijk, maar potdomme laat ze gelijk krijgen, dat zou mooi zijn.

Dat zal na al die tijd wel even mooi zijn om te horen! Zou nog wel een gezonde dosis scepsis houden voor de zekerheid ;) Moet zeggen dat de foto's van de wond me nog meevallen, dacht dat je een 2 keer zo'n groot gat had!
pi_151300856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik ben net weer thuis, hadden ook even een bosje bloemen voor m'n ma gehaald, mag ook wel eens.

Anyway, beetje warrig van de morfine, beetje heel erg, maar heb alles geprobeerd te onthouden:

- Tevreden, ziet er goed uit
- Reservoir lekte, dat gaf ook de stank en het extra lawaai ;(
- Hechtingen bij de heup zitten er nog in, bilnaad (5 stuks) zijn eruit gehaald. Daar zitten een paar kleine gaatjes (speldenknopjes) en er zat wat wild vlees in één van die gaatjes (of zo), dat hebben ze meteen aangestipt en een aquacel gaasje er tegenaan (zit wel folie overheen) verder zorgt de pomp ervoor dat het ook daar wordt schoon gezogen. Ik mocht me er dus niet druk om maken.
- Pomp nog zeker 2-3 weken, ze laten de wond tot de helft opvullen ongeveer, daarna conservatief laten genezen of huidtransplantatie (bij het eerste duurt 't veel langer, bij het tweede is het dicht, dus rara wat ga ik kiezen? dan maar weer een operatie), maar dat kan dus pas over een paar weekjes.
- Ze wilden over een paar weekjes corticosteroïden in de wond gaan doen, soort oogdruppels, die bevorderen blijkbaar het weefsel en maken het weefsel sterker, dus geen flubberweefsel / hypergranulatie / wild vlees. Dat is geen 'bewezen' iets, maar ze willen dat op basis van goede resultaten gaan proberen bij mij, heeft bij anderen schijnbaar goed gewerkt.

- Een van de verpleegsters die er veel verstand van had zei het volgende: het gaat nu goed komen.
Potdomme wat jammer dat ik dat niet heb kunnen opnemen eigenlijk, maar potdomme laat ze gelijk krijgen, dat zou mooi zijn.

Resumé: het duurt nog een paar weken met de pomp, ziet er goed uit blabla, paar kleine gaatjes in de bilnaad die moeten genezen, enorm gat nog steeds boven de bilnaad, huidtransplantatie waarschijnlijk over een paar weken (huid uit m'n bovenbeen, dus krijg ik daar ook een wond 8)7 )

Ja, snappen jullie er nog íets van? Ik ben namelijk zo stoned als een garnaal :z
Klinkt goed Toot ^O^
  donderdag 2 april 2015 @ 18:10:23 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_151300961
Gaat goede kant op ^O^
  donderdag 2 april 2015 @ 18:12:09 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151301011
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_151301802
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:44 schreef computergirl het volgende:
Ik begrijp dat het de goede kantop gaat en hopelijk heb je nu een niet lekkende pomp en minder herrie ^O^
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Jovatov het volgende:
Klinkt wel echt goed hoor.

Het is afzien nu. Maar als dit verhaal zo een goed einde krijgt...

Zet hem op nog deze paar weken!
Zeker afzien. Maar gewoon doorgaan inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:00 schreef Voszje het volgende:
Alles komt goed, ik voel het aan m'n water. :7
Zolang je vliezen maar niet breken :? 10.gif
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef Northernlights86 het volgende:

[..]

Dat zal na al die tijd wel even mooi zijn om te horen! Zou nog wel een gezonde dosis scepsis houden voor de zekerheid ;) Moet zeggen dat de foto's van de wond me nog meevallen, dacht dat je een 2 keer zo'n groot gat had!
Uiteraard :)
Op die foto zie je natuurlijk niet alles, maar dat hoeft ook niet.
Lateraal is de wond inmiddels dicht als het goed is (lateraal = naar de heup toe)
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klinkt goed Toot ^O^
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat goede kant op ^O^
^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:12 schreef Lienekien het volgende:
^O^
^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef Hyperdude het volgende:
Klinkt goed ^O^
Wel een fikse marathon voor je.
En voor je reet :P
Dat zeker. Maar als het maar helpt allemaal.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Helder verhaal hoor! En klinkt goed! Pomp maakt nu minder lawaai?
Ja, zeker. :)
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef deadprez het volgende:
Gaat eindelijk de goede kant op dus.
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:36 schreef qltel het volgende:
Mooi, klinkt goed. Hopelijk krijgt die verpleegster gelijk.
Dat zou fantastisch zijn.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:33:15 #134
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151301832
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Toto69 het volgende:

Zolang je vliezen maar niet breken :? [ afbeelding ]

Neuh. :D
  donderdag 2 april 2015 @ 18:39:45 #135
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_151302107
klinkt goed man
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 2 april 2015 @ 18:50:30 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151302593
Super man! _O_ ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:52:39 #137
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_151302679
Blij om te horen! Hoop dat het nu ECHT eens tot een einde komt en je je leven kan gaan leven.
Koel en donker bewaren
pi_151302688
Waarom laten ze het niet verder dan de helft dichtgroeien met die pomp, als dat zo goed helpt?
pi_151302742
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
klinkt goed man
^O^
Nogmaals bedankt voor het langskomen vorige week :P hoop dat ik niet al te debiel overkwam met alle rommel in m'n lijf :7
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Super man! _O_ ^O^
^O^
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Guanabana het volgende:
Blij om te horen! Hoop dat het nu ECHT eens tot een einde komt en je je leven kan gaan leven.
Dat hoop ik ook!
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom laten ze het niet verder dan de helft dichtgroeien met die pomp, als dat zo goed helpt?
Goede vraag waarop ik je het antwoord verschuldigd ben helaas. Ik weet het niet... maar ik denk dat we wel een huidtransplantatie gaan doen (we, de chirurg en ik, ben nog net niet schizofreen geworden hoor :+) dus dan zou het ook opgelost moeten worden...

Hoe gaat het met jou aspergermeisje?
pi_151302894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom laten ze het niet verder dan de helft dichtgroeien met die pomp, als dat zo goed helpt?
Misschien omdat het te belastend is, maandenlang steeds morfine en naar ziekenhuis?
pi_151303781
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien omdat het te belastend is, maandenlang steeds morfine en naar ziekenhuis?
Dat zou goed kunnen ja.
  donderdag 2 april 2015 @ 19:23:42 #142
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_151303782
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^
Nogmaals bedankt voor het langskomen vorige week :P hoop dat ik niet al te debiel overkwam met alle rommel in m'n lijf :7

[..]

^O^

[..]

Dat hoop ik ook!

[..]

Goede vraag waarop ik je het antwoord verschuldigd ben helaas. Ik weet het niet... maar ik denk dat we wel een huidtransplantatie gaan doen (we, de chirurg en ik, ben nog net niet schizofreen geworden hoor :+) dus dan zou het ook opgelost moeten worden...

Hoe gaat het met jou aspergermeisje?
nee hoor. dat was niet zo ;)

nog wat opgestoken van de quest?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_151303810
Even een shoutoutje naar Etsu, die heeft mij geholpen met het bestellen van de TEFL cursus. (Ik heb geen creditcard) uiteraard krijgt hij het geld terug via de bank :P maar toch een extra bedankje voor de hulp. Heb ik mooi een paar weken wat te doen de komende tijd!
pi_151303813
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nee hoor. dat was niet zo ;)

nog wat opgestoken van de quest?
Gelukkig maar. :P vond jou ook tof!
Jazeker, stond zelfs wat medisch in :o
pi_151310918
Tot nu toe goede resultaten op de cursus en dat met morfine op :7 belooft wat. Hopelijk haal ik hem en kan ik er ooit gebruik van maken :P
pi_151311152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef Toto69 het volgende:
Even een shoutoutje naar Etsu, die heeft mij geholpen met het bestellen van de TEFL cursus.
Ah, het is gelukt ^O^
pi_151311250
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ah, het is gelukt ^O^
Yes :Y ben benieuwd wat ik ervan opsteek, en wat het me brengt.
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 21:46:13 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151311409
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef Toto69 het volgende:
Even een shoutoutje naar Etsu, die heeft mij geholpen met het bestellen van de TEFL cursus. (Ik heb geen creditcard) uiteraard krijgt hij het geld terug via de bank :P maar toch een extra bedankje voor de hulp. Heb ik mooi een paar weken wat te doen de komende tijd!
So you don't have to bore yourself bullcorps .... :P

^O^
pi_151311550
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef maily het volgende:

[..]

So you don't have to bore yourself bullcorps .... :P

^O^
:D
Precies. Welkome afleiding en motivatie. Zou wel awesome zijn om ooit in bijv. Thailand te werken.
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 21:50:27 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151311671
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D
Precies. Welkome afleiding en motivatie. Zou wel awesome zijn om ooit in bijv. Thailand te werken.
I gun it you so much!
pi_151312056
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef maily het volgende:

[..]

I gun it you so much!
:*
pi_151313291
Veel voorzichtige kleine stapjes maken later grote stappen en nog later een sprong, de hoop is er inmiddels op die mogelijkheid *O* Never give up hope.
Ga je straks lekker slapen zonder oorfrummels? Ik wens je :z
Waar het stinkt is het warm.
pi_151313339
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Veel voorzichtige kleine stapjes maken later grote stappen en nog later een sprong, de hoop is er inmiddels op die mogelijkheid *O* Never give up hope.
Ga je straks lekker slapen zonder oorfrummels? Ik wens je :z
Psies.
nee, met. Is fijner :P idem!
pi_151314610
Fijn dat het 'slechts' het reservoir was Toot! Irritant, maar gelukkig geen dagen door de plee gespoeld! :)

Wat voor cursus doe je precies? Engels oid, gekeken naar de reacties boven mij? :P
pi_151314679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:44 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het 'slechts' het reservoir was Toot! Irritant, maar gelukkig geen dagen door de plee gespoeld! :)

Wat voor cursus doe je precies? Engels oid, gekeken naar de reacties boven mij? :P
True :)

TEFL, teaching english as a foreign language. Kun je in principe in een aantal landen in Azië of Zuid-Amerika lesgeven. Maar ook gewoon in Spanje.
pi_151315070
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

True :)

TEFL, teaching english as a foreign language. Kun je in principe in een aantal landen in Azië of Zuid-Amerika lesgeven. Maar ook gewoon in Spanje.
Tof!
Nu lekker aan de slag, en dan straks voorzichtig uitkijken naar hagelwitte stranden / junglesafari's / exotische dames :9~ hard werken terwijl het zweet over je rug stroomt Ik wilde typen '.. het zweet tussen e bilnaad loopt' maar dat vond ik een beetje te cru in dit topic :')
pi_151316244
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het stinkt is het warm.
pi_151319057
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

True :)

TEFL, teaching english as a foreign language. Kun je in principe in een aantal landen in Azië of Zuid-Amerika lesgeven. Maar ook gewoon in Spanje.
In vietnam betalen ze goed Toot! Ik overweeg het ook, worden we collegas.
En goed om te lezen dat het de goede kant op gaat
pi_151319584
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^
Nogmaals bedankt voor het langskomen vorige week :P hoop dat ik niet al te debiel overkwam met alle rommel in m'n lijf :7

[..]

^O^

[..]

Dat hoop ik ook!

[..]

Goede vraag waarop ik je het antwoord verschuldigd ben helaas. Ik weet het niet... maar ik denk dat we wel een huidtransplantatie gaan doen (we, de chirurg en ik, ben nog net niet schizofreen geworden hoor :+) dus dan zou het ook opgelost moeten worden...

Hoe gaat het met jou aspergermeisje?
Op zich wel goed, maar het laatste gaatje is nog niet dicht. Daar blijf ik me dus zorgen over maken tot het helemaal dicht is. ;)
  vrijdag 3 april 2015 @ 08:23:10 #160
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151319630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151324212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tof!
Nu lekker aan de slag, en dan straks voorzichtig uitkijken naar hagelwitte stranden / junglesafari's / exotische dames :9~ hard werken terwijl het zweet over je rug stroomt Ik wilde typen '.. het zweet tussen e bilnaad loopt' maar dat vond ik een beetje te cru in dit topic :')
^O^ :D
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mooi zijn ja :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 04:20 schreef opreis het volgende:

[..]

In vietnam betalen ze goed Toot! Ik overweeg het ook, worden we collegas.
En goed om te lezen dat het de goede kant op gaat
Ja, Vietnam is ook een optie. Oeh tof, ik heb je al geappt :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 08:18 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Op zich wel goed, maar het laatste gaatje is nog niet dicht. Daar blijf ik me dus zorgen over maken tot het helemaal dicht is. ;)
Snap ik. Geen sinusgangetjes?
pi_151324228
Guess what? De pomp is weer niveautje drilboor, en lekt wéér. Dus we hangen alweer met de firma aan de lijn, maar ik betwijfel of dat wat oplost.
  Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 12:13:00 #163
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151324374
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:07 schreef Toto69 het volgende:
Guess what? De pomp is weer niveautje drilboor, en lekt wéér. Dus we hangen alweer met de firma aan de lijn, maar ik betwijfel of dat wat oplost.
Volhouden, je niet af laten schepen!!!
pi_151324549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:13 schreef maily het volgende:

[..]

Volhouden, je niet af laten schepen!!!
We hangen nog steeds met die firma aan de lijn, we moeten zelf het reservoir weer vervangen, kijken of dat het oplost (ik gok zomaar van niet, gisteren ook al gebeurd) staat m'n pa hier zich in 't zweet te werken, man man man :')
pi_151324584
Ga maar weer naar het ziekenhuis :D _O-
  Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 12:23:27 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151324678
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
Ga maar weer naar het ziekenhuis :D _O-
Ja lachen man ..... krijg je lekker weer morfine zeker?

Heb diep respect voor jou, maar zeer zeker ook voor jouw ouders! ^O^
pi_151324737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:23 schreef maily het volgende:

[..]

Ja lachen man ..... krijg je lekker weer morfine zeker?

Heb diep respect voor jou, maar zeer zeker ook voor jouw ouders! ^O^
Ja is niet lachen natuurlijk, zie PI, maar om te gaan huilen heeft ook geen zin :') ;(
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:37:52 #168
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151325093
Kutzooi! :(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:01:29 #169
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_151325830
Dat is waardeloos Toto... sterkte maar weer.
Koel en donker bewaren
pi_151326803
Ben weer in het ziekenhuis nu
pi_151327177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^ :D

[..]

Dat zou mooi zijn ja :P

[..]

Ja, Vietnam is ook een optie. Oeh tof, ik heb je al geappt :P

[..]

Snap ik. Geen sinusgangetjes?
Als het goed is niet. De chirurg heeft er drie weken terug met een sonde in geprikt en zei dat er een bodem in zat. Maarja, zo'n klein gaatje van een paar mm moet in drie weken op zich wel dichtgroeien. Het gebied wordt nu natuurlijk ook niet meer onthaard en ik heb geen idee hoe ik dat zelf moet doen als het nog niet dicht is. Dus als het te lang duurt ga ik maar weer op controle.

Waardeloos dat gedoe met die pomp, Toto. Jouw lichaam werkt niet helemaal normaal met die wonden, maar de techniek ook niet. ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 14:03:19 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151327730
Stomme pomp! :( Gaat alles op zich de goede kant op, gaat die pomp dwarsliggen -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151328879
Dat de goede kant op valt ook tegen, maar dat leg ik thuis wel uit
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:42:21 #174
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151328983
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef Toto69 het volgende:
Dat de goede kant op valt ook tegen, maar dat leg ik thuis wel uit
Wat?! Dus mijn water had het fout? :(
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:56:24 #175
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151329404
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef Toto69 het volgende:
Dat de goede kant op valt ook tegen, maar dat leg ik thuis wel uit
Godver neeee...!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:58:24 #176
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151329456
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Ben weer in het ziekenhuis nu
-O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 15:38:06 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151330612


Veel relevanter kan dit plaatje niet zijn. :')
Moeder helemaal overstuur, ook niet erg fijn, maar goed.

Ik ben dus momenteel pomploos, heb kerlix gaas in de bovenste wond zitten (ja, erin, echt diep erin, dat is pijnlijk, ja) en in de wond onderaan. Ik zal het wel tekenen en proberen uit te leggen wat de situatie nu is:



bovenste wond, het grote gat, gaat op zich goed, ziet er goed uit.
Dan iets daaronder een bruggetje dat bovenhuids dicht zit (onderhuids weten ze niet)
Daaronder, net boven de anus, een problematisch gebied, waar dat wilde vlees dus weer zat. Kwam pus uit, is toch weer een wond de diepte in, en ze weten nog niet hoe ze dat aan gaan pakken.

De pomp vertoonde een defect, en de huid is zwaar geïrriteerd van al het plakken. Daarnaast konden ze de onderste wond niet meekrijgen met de pomp omdat ze dat niet vacuüm konden afplakken, omdat ze dan de anus moeten afplakken (snap je het nog? ik niet meer in elk geval.)

Conclusie: 4 dagen geen vac therapie, dinsdag komen ze een nieuwe pomp leveren en gaan we - als het goed is - weer verder met de therapie. Maar wat ze met het problematische gedeelte gaan doen weet ik nog niet en zij ook niet.

Tot die tijd dus weer spoelen en heerlijk ouderwets gaasjes naar binnen drukken. In zo'n groot gat. M'n moeder staat al zowat te kotsen bij de gedachte, weer.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:45:51 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151330782
Zucht...
Spoilers!
  Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 15:48:14 #180
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:48:44 #181
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_151330878
Ah Toto, dat is klote :{
pi_151330899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht...
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef maily het volgende:

[..]

Ongeveer mijn reactie ja. Weekend is alweer kapot iig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef Ceviche het volgende:
Ah Toto, dat is klote :{
Best wel, ja.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:58:40 #183
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:00:55 #184
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151331280
GVD -O-
pi_151331827
dat ze de anus niet dicht kunnen plakken is toch vrij logisch?
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:22:03 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151331860
-O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_151331945
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef computergirl het volgende:
dat ze de anus niet dicht kunnen plakken is toch vrij logisch?
Uiteraard.
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:27:37 #188
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151332038
;( Nee...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:34:23 #189
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151332243
godtering tyfus klerezooi.

Wat fucked up weer :(.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151332394
Jep, tis aardig fucked up. Hopen dat ik 't weekend en Pasen goed doorkom, en dat de wond onderaan geen gekke dingen gaat doen en z.s.m. normaal geneest.

Ter afleiding maar lekker veel bezig met die cursus. Tot nu toe gaat het best goed, er zitten veel quizjes bij en tot nu toe haal ik die vrij gemakkelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 16:45:41 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151332576
Dat zuigt }:|

Nou ja momenteel dus niet. Balen dat je nu een paar dagen moet stoppen en weer aan de gaasjes moet. Geef je moeder maar een dikke knuffel namens mij! Ik geloof dat ze die wel kan gebruiken. En doe er eentje voor jezelf bij :*

[ Bericht 12% gewijzigd door Rewimo op 03-04-2015 17:04:53 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151332641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Dat zuigt :}:|

Nou ja momenteel dus niet. Balen dat je nu een paar dagen moet stoppen en weer aan de gaasjes moet. Geef je moeder maar een dikke knuffel namens mij! Ik geloof dat ze die wel kan gebruiken. En doe er eentje voor jezelf bij :*
Thnx :* zal ik doen, bosje bloemen staat iig ook nog :7

Ja ach, even geen gesleep en lawaai is wel fijn, maar het deed wel goed z'n werk verder, dus dinsdag gauw weer verder.
pi_151333472
Kolere zeg, komen we net thuis van een crematie, denk je even ontspannen op FOK te loeren, lees je dit. Het blijft maar aan de gang met je pech -O-
Sluit me graag aan bij Rewimo, dikke knuffel voor jullie :*
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:19:12 #194
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151333599
Godsamme zeg -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:31:14 #195
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_151333859
Lekkere 'goede' vrijdag voor je. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:44:39 #196
274310 agenda
altijd vol!
pi_151334202
Balen Toto :(
pi_151334889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kolere zeg, komen we net thuis van een crematie, denk je even ontspannen op FOK te loeren, lees je dit. Het blijft maar aan de gang met je pech -O-
Sluit me graag aan bij Rewimo, dikke knuffel voor jullie :*
:*
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Godsamme zeg -O-
ja ;(
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:31 schreef Hyperdude het volgende:
Lekkere 'goede' vrijdag voor je. :(
nou, idd
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:44 schreef agenda het volgende:
Balen Toto :(
ja :(
pi_151335725
Jezus man ;(

Ik gooi er maar weer een *knuff* tegenaan, ik weet ook niet wat ik moet zeggen verder..

Sterkte met deze tegenslag, ook voor je ouders..
pi_151335758
Heb jij iemand iets geflikt waardoor diegene een vloek heeft uitgesproken?

Ik heb nog nooit iemand met zoveel pech gezien!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_151335926
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Jezus man ;(

Ik gooi er maar weer een *knuff* tegenaan, ik weet ook niet wat ik moet zeggen verder..

Sterkte met deze tegenslag, ook voor je ouders..
Thanks.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:53 schreef Bzzzzt het volgende:
Heb jij iemand iets geflikt waardoor diegene een vloek heeft uitgesproken?

Ik heb nog nooit iemand met zoveel pech gezien!
Misschien ben ik wel gewoon een heel vervelend ventje, of zo. Ik weet het ook niet. :P

daarom lopen ook alle meiden bij me weg natuurlijk :D
pi_151339965
Het zit je ook echt niet mee he?

Of misschien toch de anus dichtplakken en dan tijdelijk een stoma om de boel de kans geven om te genezen?
pi_151340059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef hebikweer het volgende:
Het zit je ook echt niet mee he?

Of misschien toch de anus dichtplakken en dan tijdelijk een stoma om de boel de kans geven om te genezen?
Dat vonden ze geen goed idee bij zo'n jong iemand als ik :X is wel besproken, maar dat gaat 99% zeker niet gebeuren
pi_151340485
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat vonden ze geen goed idee bij zo'n jong iemand als ik :X is wel besproken, maar dat gaat 99% zeker niet gebeuren
Maar wat dan wel gaat gebeuren weten zo nog niet, een geweldige situatie.....not!
pi_151340526
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Maar wat dan wel gaat gebeuren weten zo nog niet, een geweldige situatie.....not!
Precies... dinsdag zie ik m'n eigen chirurg ook niet, die's dan op de andere locatie, wel de assistent chirurge, dus die mag dan een oplossing bedenken voor die onderste wond.
pi_151341970
Even snel bijgelezen. Het zit je niet mee Toot -O- :*

Morgen morfinepomp lenen? Ik heb er eentje over. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151342204
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Even snel bijgelezen. Het zit je niet mee Toot -O- :*

Morgen morfinepomp lenen? Ik heb er eentje over. :P
^O^
pi_151342955
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^
Deal! volgens mij heb ik je adres nog ergens. :P

Vindt ziekenhuis vast niet erg O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:58:10 #208
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151343512
Wat moet het rot zijn dat je ouders het er ook zo zwaar mee hebben, dat lijkt me zo naar om aan te zien. -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151343713
Toot, dat was niet de afspraak! :{

Baggerzooi zeg, wat een domper. Meer dan jullie een digitale 'knuff' kan ik ook niet echt geven. Maar het is wel gemeend!
pi_151343892
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deal! volgens mij heb ik je adres nog ergens. :P

Vindt ziekenhuis vast niet erg O-)
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef Isegrim het volgende:
Wat moet het rot zijn dat je ouders het er ook zo zwaar mee hebben, dat lijkt me zo naar om aan te zien. -O-
ja -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:02 schreef Candaasje het volgende:
Toot, dat was niet de afspraak! :{

Baggerzooi zeg, wat een domper. Meer dan jullie een digitale 'knuff' kan ik ook niet echt geven. Maar het is wel gemeend!
:*
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:34:14 #211
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151344992
:* :* :*
pi_151345013
Geniet van de stille nacht zometeen
pi_151345021
Positief:

TEFL cursus gaat goed :) sectie 1 & 2 vandaag afgerond, nu alleen sectie 3 nog + test na sectie 3 en de nodige quizjes. Daarna de eindtest al :o

Sectie 1 test: 82% (80% vereist om door te gaan)

Sectie 2 test: 98% (80% vereist om door te gaan)

:7
pi_151345027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:34 schreef Voszje het volgende:
:* :* :*
:*
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef computergirl het volgende:
Geniet van de stille nacht zometeen
Zal wel lukken ^O^
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:43:08 #215
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151345305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef Toto69 het volgende:
Positief:

TEFL cursus gaat goed :) sectie 1 & 2 vandaag afgerond, nu alleen sectie 3 nog + test na sectie 3 en de nodige quizjes. Daarna de eindtest al :o

Sectie 1 test: 82% (80% vereist om door te gaan)

Sectie 2 test: 98% (80% vereist om door te gaan)

:7
Fijn dat dit wel lukt. ^O^ Ik weet niet of ik nog zoiets zou kunnen in jouw positie. Maar misschien went alles...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151345595
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Fijn dat dit wel lukt. ^O^ Ik weet niet of ik nog zoiets zou kunnen in jouw positie. Maar misschien went alles...
Meh, ik heb 2 keuzes.

1. Ik leg me erbij neer dat ik momenteel een waardeloos persoon ben met een aandoening waar je geen fuck mee kunt.

2. Ik accepteer dat ik momenteel niet geweldig ben en het nodige mankeer, maar strijd toch door om te herstellen en tot die tijd maak ik mezelf zo nuttig mogelijk door mezelf in the picture te spelen voor als het allemaal goed komt en ik weer naar het buitenland kan.

Korte versie: in bed liggen en niks doen, of vechten voor wat ik waard ben en proberen succesjes te behalen.
pi_151345771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks.

[..]

Misschien ben ik wel gewoon een heel vervelend ventje, of zo. Ik weet het ook niet. :P

daarom lopen ook alle meiden bij me weg natuurlijk :D
als ze nu bij je weg lopen had er ook geen toekomst in gezeten 😉 jou tijd komt nog wel!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:56:30 #218
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151345935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Meh, ik heb 2 keuzes.

1. Ik leg me erbij neer dat ik momenteel een waardeloos persoon ben met een aandoening waar je geen fuck mee kunt.

2. Ik accepteer dat ik momenteel niet geweldig ben en het nodige mankeer, maar strijd toch door om te herstellen en tot die tijd maak ik mezelf zo nuttig mogelijk door mezelf in the picture te spelen voor als het allemaal goed komt en ik weer naar het buitenland kan.

Korte versie: in bed liggen en niks doen, of vechten voor wat ik waard ben en proberen succesjes te behalen.
Ik snap het hoor! En ik ben vreselijk blij dat het je lukt om voor nummer 2 te kiezen! :) Dat is vast niet altijd makkelijk.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151346018
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

als ze nu bij je weg lopen had er ook geen toekomst in gezeten 😉 jou tijd komt nog wel!
Heb je helemaal gelijk in of course :) ook geen prioriteit meer. Was het wel.. beetje liefde kon ik goed gebruiken. Maar dat werkt zo toch niet.
pi_151346047
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik snap het hoor! En ik ben vreselijk blij dat het je lukt om voor nummer 2 te kiezen! :) Dat is vast niet altijd makkelijk.
^O^ zeker niet, en ik zit er wel eens doorheen, maar dan heb ik jullie, mn vrienden, en mn ouders nog :)
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:24:18 #221
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151347079
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^ zeker niet, en ik zit er wel eens doorheen, maar dan heb ik jullie, mn vrienden, en mn ouders nog :)
We moeten een Toto-cheerleaderteam beginnen. *O*
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151347106
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

We moeten een Toto-cheerleaderteam beginnen. *O*
*O*
pi_151347228
:D w/ w/
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:35:47 #224
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151347556
Als je weer beter bent, dan vind ik dat dit gevierd dient te worden met de Grote Toto Bilspleet-meet. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:37:45 #225
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151347656
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef Isegrim het volgende:
Als je weer beter bent, dan vind ik dat dit gevierd dient te worden met de Grote Toto Bilspleet-meet. :Y
en dan een grote taart in de vorm van een kont.
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:38:58 #226
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151347709
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:40:59 #227
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151347786
Whaha ik was ook al konttaarten aan t googelen!
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:43:13 #228
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151347858
Je kunt het zo gek niet verzinnen of het bestaat. :+
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151347901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet wel een behaarde kont zijn, want met de gladde billen had toot misschien nooit een probleem gehad
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:47:20 #230
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151348006
'Hairy butt cake' levert weinig bruikbaar materiaal op. :N
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:48:22 #231
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151348041
Dus eigenlijk is de moraal van dit topic dat alle mannen brazilian moeten gaan?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:49:31 #232
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151348081
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Het moet wel een behaarde kont zijn, want met de gladde billen had toot misschien nooit een probleem gehad
Deze?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:49:51 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151348095
Eigen risico.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:50:18 #234
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:53:38 #235
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151348239
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:49 schreef Lienekien het volgende:
Eigen risico.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik niet willen eten, ongeacht hoe lekker. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 4 april 2015 @ 00:02:43 #236
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_151348535
Die taart :D Gadverdamme :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 4 april 2015 @ 00:06:10 #237
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151348658
Ik vind 'm een stuk onsmakelijker dan de foto van Toto zijn real life kont. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 4 april 2015 @ 00:09:06 #238
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_151348737
Ja dat! Ik kan prima tegen lijfelijke narigheden, maar eten moet er gewoon aantrekkelijk uitzien :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_151348972
_O- _O- _O-
  zaterdag 4 april 2015 @ 00:29:30 #240
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151349248
Wat een smerig zicht _O- Ik wil proeven!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151352933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 00:29 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een smerig zicht _O- Ik wil proeven!
Jij liever dan ik...
  zaterdag 4 april 2015 @ 10:40:22 #242
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151352942
Ik ben voor de Grote Toto Bilspleet-meet, maar wél met een lekker ogende taart. :Y)
pi_151352976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 10:40 schreef Voszje het volgende:
Ik ben voor de Grote Toto Bilspleet-meet, maar wél met een lekker ogende taart. :Y)
Dat sowieso. :7
pi_151354848
Dat gaas in zo'n gat drukken is echt vrij ziek. :{
HEt grote gat ziet er wel schoon uit.
Maar dat onderaan ettert etc... mogen wel snel wat bedenken!
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 13:59:57 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_151356627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 10:40 schreef Voszje het volgende:
Ik ben voor de Grote Toto Bilspleet-meet, maar wél met een lekker ogende taart. :Y)
Baby-billetjes-taart :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:33:39 #246
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151357432
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Baby-billetjes-taart :Y
pi_151357611
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef Voszje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voor na de stuitbevalling?
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:41:56 #248
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151357649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Voor na de stuitbevalling?
Eén van de velen, blijkbaar zijn er heel wat stuitbevalling taarten.
pi_151357667
}:|
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:48:30 #250
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151357804
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef Toto69 het volgende:
}:|
Geen konttaart dus? Ik maak wel een Russische koek als we de meeting hebben. :+
pi_151357835
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef Voszje het volgende:

[..]

Geen konttaart dus? Ik maak wel een Russische koek als we de meeting hebben. :+
Doe maar niet, nee. :+
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:51:44 #252
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151357862
Ik verheugde me zo op konttaart. -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 15:44:22 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_151359199
Geen konttaart -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_151363132
Uurtje of 12 bezig geweest in totaal en ik ben bijna klaar met de TEFL cursus _O- :')
Sectie 1: 82% (80 vereist)
Sectie 2: 98% (80 vereist)
Sectie 3: 93% (80 vereist)

Nu de eindtest, uit 3 delen:

1. quiz, 58 vragen, 75% vereist
2. lesplan schrijven, wordt nagekeken door een tutor
3. gedachtegang achter lesplan schrijven, 1000-1500 woorden, idem nagekeken door een tutor

als dat allemaal lukt heb ik 'm gehaald :7
pi_151363332
Dat lesplan schrijven lijkt me lastig
pi_151363387
Ja maar ik maak me eerst drukker om die quiz, 75% en nu gaat het om het echie, maximaal 1 attempt. Wilde hem nu meteen gaan doen maar toch nog maar even niet. :')
pi_151363756
Das wel een snelle cv-pimping dan :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151363780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 18:16 schreef ace_eleven het volgende:
Das wel een snelle cv-pimping dan :P
Ja toch :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2015 18:17:50 ]
pi_151371423
De onderste wond is inmiddels een mooie snee geworden. Ja echt. Bloedt alweer flink, groot stuk gaas d'r tussen gedrukt, morgen maar spoelen. Ja ik kan wel weer naar de SEH, en weer naar 't ziekenhuis, maar ik ben er ook wel een keer schijt zat van natuurlijk. Dit is geen klein gaatje, maar gewoon alweer een wond. Dus dinsdag maar wat harder zijn en niet weggaan voor er een oplossing is. Want dan kan dat bovenste wel ooit dichtgaan, maar als het dan daaronder weer doorsuddert, ben ik terug bij af. Dit schiet echt geen ene flikker op zo.
  zaterdag 4 april 2015 @ 21:58:14 #260
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151371539
Godverdomme! :( :r :{w
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151371560
Zeg dat. :')
Ze mogen nog wel aanmaken ook. Dinsdag meteen een oplossing. Want dit is echt belachelijk natuurlijk.
pi_151371621
En ik dacht nog wel zo dat 't m'n geluksdag was :( wat een pleuriszooi
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:05:44 #263
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151371827
Wat een klotezooi zeg. ;( Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151371912
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Wat een klotezooi zeg. ;( Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.
Lief, maar ben bang dat ik het nochtans zelf zal moeten oplossen. Of nja, dat ik moet zorgen dat er een oplossing komt.
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:10:16 #265
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151372018
Ik snap ook dat ik niks zou kunnen doen, maar dit gun je gewoon niemand. -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151372048
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap ook dat ik niks zou kunnen doen, maar dit gun je gewoon niemand. -O-
Nee, het is niet fijn inderdaad -O- je zou ook denken dat het eens klaar is allemaal.
Ik moet wel echt een lul zijn of zo, qua karma.
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:12:25 #267
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151372111
Nou, ik zou de grootste lul die ik ken deze ellende nog niet toewensen hoor. :N
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151372135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lief, maar ben bang dat ik het nochtans zelf zal moeten oplossen. Of nja, dat ik moet zorgen dat er een oplossing komt.
In de basis moet volgens mij je eigen lichaam zichzelf gaan fixen en kunnen dokters alleen de randvoorwaarden verzorgen.
Echt een klote situatie
pi_151372151
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:12 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik zou de grootste lul die ik ken deze ellende nog niet toewensen hoor. :N
Ik ook niet. Afijn. Volhouden nog, 3 dagen nog tot dinsdag als ik goed kan tellen.
pi_151372197
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

In de basis moet volgens mij je eigen lichaam zichzelf gaan fixen en kunnen dokters alleen de randvoorwaarden verzorgen.
Echt een klote situatie
Mja, misschien toch de hechtingen te vroeg eruit, of ze moeten toch die wond mee gaan nemen in de vac therapie (is niet gebeurd nog). Of wat dan ook. Ik snap dat m'n lichaam de rest moet doen, maar feit is wel dat de bovenste wond *klopt af* wél goede genezing vertoont. Dan zou je toch denken dat het iets lager ook moet kunnen.
  Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 09:47:46 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151380694
Zou dit allemaal niet komen doordat er druk/spanning op de wond staat en je je beweegt? Bv achter de computer, dat zitten de boosdoener is.

Ik ben geen dokter, maar ik heb weleens gelezen op FOK! dat iemand 2 weken niet mocht bewegen en 2 weken lang lag gekluisterd aan het bed. Misschien is dit iets als het helpt? Klinkt kut, maar als het moet... -O-
  zondag 5 april 2015 @ 10:01:45 #273
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151380859
quote:
15s.gif Op zondag 5 april 2015 09:51 schreef Etsu het volgende:
Zou dit allemaal niet komen doordat er druk/spanning op de wond staat en je je beweegt? Bv achter de computer, dat zitten de boosdoener is.

Ik ben geen dokter, maar ik heb weleens gelezen op FOK! dat iemand 2 weken niet mocht bewegen en 2 weken lang lag gekluisterd aan het bed. Misschien is dit iets als het helpt? Klinkt kut, maar als het moet... -O-
Volgens mij moet Toots ook traplopen om naar z'n kamer te gaan. Dat lijkt me ook niet echt handig nu -O-

@Toots: je bent geen lul met een slecht karma.. je bent een lieve jongen met ontzettend veel pech :* -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151380901
als dit karma is, dan gaat de rest van je leven alles goed. Dat kan niet anders! Hoop dat ze dinsdag met een goeie oplossing komen :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_151381019
Als dit karma is, heb je in een vorig leven iets vreselijks gedaan en zal je dit hele leven moeten boeten. Probeer dan maar wat positieve karma-punten te scoren voor de volgende ronde ;)

Ik blijf vinden dat je je lot moedig draagt en ik hoop dat je de kracht daarvoor blijft opbrengen, en dat dat spoedig niet meer nodig is omdat je dan weer mooie hele billen hebt :*.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 april 2015 @ 12:02:46 #276
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151383131
K*t zooi! -O-
pi_151383324
quote:
15s.gif Op zondag 5 april 2015 09:51 schreef Etsu het volgende:
Zou dit allemaal niet komen doordat er druk/spanning op de wond staat en je je beweegt? Bv achter de computer, dat zitten de boosdoener is.

Ik ben geen dokter, maar ik heb weleens gelezen op FOK! dat iemand 2 weken niet mocht bewegen en 2 weken lang lag gekluisterd aan het bed. Misschien is dit iets als het helpt? Klinkt kut, maar als het moet... -O-
Ten eerste onmogelijk, ik zal toch uit bed moeten om te ontlasten en plassen en etc.
Dan beweeg je al.
Het stil liggen heb ik sowieso al geprobeerd. Het probleem zit dieper.
pi_151383353
Sorry dat ik de rest van de reacties 'n beetje negeer, de wond tussen de bilnaad is alweer groter geworden en ligt nu open tot aan de grote wond (dat gat dus). Etter, bloed, noem 't maar op. Heb het wel goed gespoeld maar da's vrij zinloos zo. Dus dinsdag niet eerder weg dan een oplossing, nogmaals.

Fijne Pasen.
pi_151384040
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Sorry dat ik de rest van de reacties 'n beetje negeer, de wond tussen de bilnaad is alweer groter geworden en ligt nu open tot aan de grote wond (dat gat dus). Etter, bloed, noem 't maar op. Heb het wel goed gespoeld maar da's vrij zinloos zo. Dus dinsdag niet eerder weg dan een oplossing, nogmaals.

Fijne Pasen.
:'( sjonge jonge jonge hier word je toch moedeloos van?!
Sterkte, ook voor je ouders :*
pi_151384049
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 12:35 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

:'( sjonge jonge jonge hier word je toch moedeloos van?!
Sterkte, ook voor je ouders :*
Best wel, ja. Laten we maar hopen op een adequate oplossing.

Thanks :*
  zondag 5 april 2015 @ 12:57:28 #281
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151384548
-O- Heel veel sterkte... Wat een klotezooi. :(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151384550
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef Isegrim het volgende:
-O- Heel veel sterkte... Wat een klotezooi. :(
tnx :*
pi_151384733
Klote zeg. Sterkte. Ik voel me bijna schuldig met mijn operatie wond die na twee weken netjes dicht was. Echt zwaar klote dat je nu al twee? Jaar hiermee rondloopt.
Whatever...
pi_151384757
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef Spanky78 het volgende:
Klote zeg. Sterkte. Ik voel me bijna schuldig met mijn operatie wond die na twee weken netjes dicht was. Echt zwaar klote dat je nu al twee? Jaar hiermee rondloopt.
Ik ben blij voor je dat het bij jou wel goed ging. Helaas bij veel andere mensen ook niet :{

3.5 jaar ;(
  zondag 5 april 2015 @ 13:06:07 #285
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151384826
Dat is echt veel te lang...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zondag 5 april 2015 @ 13:17:00 #286
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151385185
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Sorry dat ik de rest van de reacties 'n beetje negeer, de wond tussen de bilnaad is alweer groter geworden en ligt nu open tot aan de grote wond (dat gat dus). Etter, bloed, noem 't maar op. Heb het wel goed gespoeld maar da's vrij zinloos zo. Dus dinsdag niet eerder weg dan een oplossing, nogmaals.

Fijne Pasen.
Ik weet dat je moedeloos wordt van de SEH steeds, maar is het verstandig om te wachten tot dinsdag?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151385210
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik weet dat je moedeloos wordt van de SEH steeds, maar is het verstandig om te wachten tot dinsdag?
Er is nu toch niemand capabel aanwezig op de SEH. We houden het extreem schoon met gaas etc.
  zondag 5 april 2015 @ 15:12:28 #288
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151388401
Sterkte! ;( :*
pi_151388458
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef Voszje het volgende:
Sterkte! ;( :*
:*
pi_151388737
-O-
Wat shit dat er elke keer weer een nieuw drama komt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151388825
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 15:22 schreef Vanyel het volgende:
-O-
Wat shit dat er elke keer weer een nieuw drama komt.
Ja, best wel -O-
pi_151401658
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Er is nu toch niemand capabel aanwezig op de SEH. We houden het extreem schoon met gaas etc.
Pfff. En het doet vast pijn ook.. Sterkte man.
Whatever...
pi_151401683
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:41 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Pfff. En het doet vast pijn ook.. Sterkte man.
Ja, best wel. Thanks.
  zondag 5 april 2015 @ 23:14:27 #294
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151406413
In topic #23 moet het toch wel weer goed gaan en zo blijven. :{w
pi_151406419
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Voszje het volgende:
In topic #23 moet het toch wel weer goed gaan en zo blijven. :{w
  maandag 6 april 2015 @ 12:15:34 #296
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151413840
Hoe ben je de nacht door gekomen?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151413924
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Hoe ben je de nacht door gekomen?
Met gespannen billen na de wedstrijd van Barcelona :D :')
  maandag 6 april 2015 @ 12:22:14 #298
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151413995
:')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151418177
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef Isegrim het volgende:
:')
Nou zeg ;( dat is de enige meevaller van dit weekend, 435 euro verdiend in 1.5 dag :') :D
  maandag 6 april 2015 @ 23:55:53 #300
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151437819
Sterkte morgen, Toto! Bedenk voor jezelf wat je morgen in ieder geval kwijt wilt. :*
pi_151438354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef Voszje het volgende:
Sterkte morgen, Toto! Bedenk voor jezelf wat je morgen in ieder geval kwijt wilt. :*
Thnx :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')