Operatie Toto: Begin decemberquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens (
) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan
na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee
(ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)
De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed!(Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)
- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)
Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd.
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
Ik voel er niet zoveel bij als ik het zie. Ik bedoel, ik word er niet misselijk van (ben ik toch al). Maar ik denk dat dat voor mij ook heel anders is dan voor elk ander persoon, omdat ik er al 3.5 jaar mee loop en veel gewend ben.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drukte eerst op spoiler voordat ik je eerste zin las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.![]()
Bizar idd.
Het lijkt ook veel groter dan ik eerst in m'n gedachten had.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 16:22:13 ]
Njah, ik kan er ook wel naar kijken zonder ziek te wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel bij als ik het zie. Ik bedoel, ik word er niet misselijk van (ben ik toch al). Maar ik denk dat dat voor mij ook heel anders is dan voor elk ander persoon, omdat ik er al 3.5 jaar mee loop en veel gewend ben.
Handig etsquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik drukte eerst op spoiler voordat ik je eerste zin las.![]()
Bizar idd.
Het lijkt ook veel groter dan ik eerst in m'n gedachten had.
Gelukkig maar, moet hier geen kotsende mensen hebben door mijquote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, ik kan er ook wel naar kijken zonder ziek te wordenMaar ben met name verbaasd over de grootte..
Nee, maar volgens mij is niemand verbaasd dat het pijn doet. Daarom ben je ook onze bikkelquote:Op maandag 30 maart 2015 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Handig etsja het is niet niks allemaal
[..]
Gelukkig maar, moet hier geen kotsende mensen hebben door mijdaarom ook in spoilers. Ja, en onderhuids is het allemaal nog veel erger hè. Dit is alleen maar de buitenkant. No wonder dat het allemaal pijn doet
Dat hoop ik ook, maar ik zal ook niet elke keer foto's posten, ze houden het zelf ook bij met foto's dus da's wel fijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het niet erg om te zien, zolang het gat op de volgende foto's maar gekrompen is!
Niet fijn hèquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij is niemand verbaasd dat het pijn doet. Daarom ben je ook onze bikkel
Het ziet er echt naar uit..quote:
Nee klopt. Voor mijn zijn de foto's gewoon van belang om de progressie te kunnen bijhouden, en voor het ziekenhuis zelf ook. Zoals gezegd voel ik bij de foto's zelf niets.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het ziet er echt naar uit..
Maar de pijn die je zult hebben is niet vast te leggen op een foto. Daar was de ''damn'' mee bedoeld..
De wond op de foto, is dat degene die niet wil dichtgroeien? Of die onder de huid?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee klopt. Voor mijn zijn de foto's gewoon van belang om de progressie te kunnen bijhouden, en voor het ziekenhuis zelf ook. Zoals gezegd voel ik bij de foto's zelf niets.
Nou dit is lastig uit te leggen (vooral momenteel door de morfinequote:Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De wond op de foto, is dat degene die niet wil dichtgroeien? Of die onder de huid?
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou dit is lastig uit te leggen (vooral momenteel door de morfine) maar dit is weer helemaal nieuw zeg maar, 2 weken geleden heeft de chirurg gewoon de hele boel opengelegd omdat er weer fout weefsel zat.
Niet kotsen Paxjequote:
Komt goed, hopen we.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Fuck hey..
Maar ga eerst maar eens bijkomen
Ja, het begint klein zoiets, maar kloot maar lang genoeg aan, wat helaas in Almelo en Hengelo wel gebeurd is, maar goed, tijd kan je niet terugdraaien helaas.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan te bedenken dat het originele ding, een sinus pilonidalis, de grootte van een speldenkoppen heeft.
Maar ziet er uit als een gezonde wond toot! Mooi!
Dat zeker, beter dan ontstekingen of noem het maar opquote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Maar wel erg fijn dat het er kennelijk goed uitziet!
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef qltel het volgende:
Mooi dat het er goed uitziet! Nog even een paar weken doorbijten dus en hopen dat het zo goed blijft gaan.
Doe maar niet op 't werk nee...quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Guanabana het volgende:
Fijn dat je goed nieuws gekregne hebt!
Ik zit nu op mijn werk, dus zal de schokkende spoilers maar niet openen, maar ga als ik thuis ben kijken, ben benieuwd. Dus nog niet weghalen.
Sterkte nog, gelukkig is het weer voor even achter de rug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je over een poosje zegt: "Ow ja, dat was ook zo. Gut wat een gedoe was dat toen. Hoe zat het ook al weer?!"
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:10 schreef Queller het volgende:
Boeiend om te zien! Het ziet er mooi en schoon uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je over een posje zegt: "Ow ja, dat was ook zo. Gut wat een gedoe was dat toen. Hoe zat het ook al weer?!"![]()
Was het gat voor de huidige operatie ook al dat formaat? Het ziet er uiteraard beetje vreemd uit zo'n holte, maar de huid eromheen lijkt heel rustig.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee klopt. Voor mijn zijn de foto's gewoon van belang om de progressie te kunnen bijhouden, en voor het ziekenhuis zelf ook. Zoals gezegd voel ik bij de foto's zelf niets.
Voor de operatie waren het meerdere defecten, dus lang niet zo groot. Het is nu gewoon weer heel ruim weggehaald.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Was het gat voor de huidige operatie ook al dat formaat? Het ziet er uiteraard beetje vreemd uit zo'n holte, maar de huid eromheen lijkt heel rustig.
Ok ik heb foto's via de mail gekregen, serieus, klik niet als je een zwakke maag hebt of als je aan het eten bent. Je ziet m'n kont niet of zo, ten minste niet de bilnaad, alleen er boven. En dan zie je niet wat er onderhuids allemaal zit naar de heup toe etc. Maar misschien is het dan wel allemaal wat beter voor te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker kontje hoor Toot, 8/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg zit de foto van afgelopen donderdag er niet bij ter vergelijking, maar ik heb het zelf wel gezien en er is idd wel goed verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Hm, moet zeggen dat ik het erger en groter verwacht had (hoewel dat misschien wat lullig overkomt), maar alsnog wel een gemene open wond zeg. En dan natuurlijk nog wat er onderhuids allemaal nog meer zit.
quote:
Ik ook.quote:
Bedankt.quote:
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!Mijn hechtingen moeten er donderdag uit, niet nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moest echt meteen aan tong denkenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hechtingen moeten er donderdag uit, niet nu al![]()
Vraag me af hoe lang je naar m'n kontwond hebt zitten kijken om deze shop te maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moest echt meteen aan tong denken
Ik ben niet meer te redden
Ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 30 maart 2015 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang je naar m'n kontwond hebt zitten kijken om deze shop te maken.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewendMaar lang genoeg om erover te fantaseren. Dat bedoel je toch?
Kan ook wel een Brummetje-ketting-post voor jou bedenken hoor, geile beer
Ik geef het topic weer aan jou nuquote:
thnxquote:Op maandag 30 maart 2015 18:42 schreef ekmef123 het volgende:
Vind deze wond er erg mooi uitzien.
Van binnen zal het wel anders zijn gezien de pijn.
Succes toto en space nog effe lekker door.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:51 schreef easy-t het volgende:
Zo zag mijn wond er ook uit precies het zelfde maar ging uiteindelijk vrij snel dicht behalve dat laatste stukje dan. Hè toot?
Anyway het ziet er wel goed uit en ben blij te lezen dat het ook de goeie kant op gaat. Eind april half mei ben je weer aant sporten;)
Een bekende FOK!ker gespot op Toto's kont!Post van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:04 schreef Holyme het volgende:
Fijn te lezen dat je weer iets positiever klinkt! Duimen dat het zo door blijft zetten
Nope, dat zit niet in me, ik ben juist wel een hardequote:Op maandag 30 maart 2015 21:25 schreef Platina het volgende:
Heb al diverse malen mee gelezen in dit topic. Ik had eerlijk gezegd het idee dat je een beetje overdreef. Maar nu ik dit zo zie en op z'n ongelukkige plek, jakkie. Sterkte, ik duim met je mee.
Nou, idd, dat zoiets onbenulligs zulke gevolgen kan hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:43 schreef nofuelleft het volgende:
Volgens mij is ondertussen wel iedereen bang voor ingegroeide haren .....
Mannen hebben meer kans. Mensen met meer beharing hebben meer kans. Als je eenmaal geopereerd moet worden is er een redelijke kans op een chronische wond heb ik het idee. Omdat ze gewoon nog niet goed weten hoe ze dit het beste kunnen behandelen vanwege de plek waar het zit.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, idd, dat zoiets onbenulligs zulke gevolgen kan hebben.
Zijn er eigenlijk risicofactoren voor zoiets? Komt het bij bepaalde mensen of bepaalde omstandigheden / onderliggende aandoeningen vaker voor? Hoe veel komt het voor in deze mate?
Roken, overgewicht en voedingspatroon kunnen meespelen. Sommige mensen zijn gewoon erg ontsteking gevoelig. Mijn man heeft ook jarenlang fistels gehad en nu dat voorbij is, heeft hij regelmatig ontstekingen onder zijn armenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op niet-helende wonden in het algemeen, maar bij zo'n haarnestcyste komt het dus wel vaker voor?
Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op niet-helende wonden in het algemeen, maar bij zo'n haarnestcyste komt het dus wel vaker voor?
Wat een waardeloze bedrijfsarts.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.
Ik heb er dus ook 1 gehad en ik ben wel van tevoren gewaarschuwd dat hij wellicht niet dicht te maken was en dus dicht moest groeien. Dat is bij mij gelukkig voorspoedig gegaan, het heeft een half jaar geduurd maar toen was hij ook dicht. Ik moest de plek wel goed schoonhouden en hem 10 minuten uitspoelen met een douche na wc-bezoek. Allemaal geen probleem, alleen had de bedrijfsarts er weinig begrip voor, die vond uitspoelen met een fles hetzelfde als 10 minuten de douche erop. Gelukkig hebben mijn werkgever en ik dat advies toen in de wind geslagen want wat Toto en anderen in dit topic overkomen is wil je echt niet.
Goedemorgen trouwens Toto, lekker geslapen?
Kon jij op je werk douchen? Of heb je al die tijd in de ziektewet gezeten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Zo'n haarnestcyste zit op een lastige plaats. Meestal zitten ze in de bilspleet waardoor de huid nogal onder spanning staat en lastig gehecht kan worden. Daarbij moet de wond als die open is goed schoongehouden worden omdat het een plek is waar nu eenmaal veel bacteriën vrijkomen.
Ik heb er dus ook 1 gehad en ik ben wel van tevoren gewaarschuwd dat hij wellicht niet dicht te maken was en dus dicht moest groeien. Dat is bij mij gelukkig voorspoedig gegaan, het heeft een half jaar geduurd maar toen was hij ook dicht. Ik moest de plek wel goed schoonhouden en hem 10 minuten uitspoelen met een douche na wc-bezoek. Allemaal geen probleem, alleen had de bedrijfsarts er weinig begrip voor, die vond uitspoelen met een fles hetzelfde als 10 minuten de douche erop. Gelukkig hebben mijn werkgever en ik dat advies toen in de wind geslagen want wat Toto en anderen in dit topic overkomen is wil je echt niet.
Nee. Ik heb eerst een aantal maanden in de ziektewet gezeten en toen had ik m'n ontlasting zo onder controle dat ik 's morgens redelijk op tijd op m'n werk kon zijn en dan de rest van de dag kon blijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kon jij op je werk douchen? Of heb je al die tijd in de ziektewet gezeten?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee. Ik heb eerst een aantal maanden in de ziektewet gezeten en toen had ik m'n ontlasting zo onder controle dat ik 's morgens redelijk op tijd op m'n werk kon zijn en dan de rest van de dag kon blijven.
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Picdump, niet geklikt...
Hopelijk gaat het nu wel goed
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:29 schreef Voszje het volgende:
Heftig die foto's![]()
Maar: Goed dat het beter gaat! We blijven duimen!
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 30 maart 2015 22:43 schreef nofuelleft het volgende:
Volgens mij is ondertussen wel iedereen bang voor ingegroeide haren .....
Hoop 't ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:25 schreef Bamba het volgende:
Wond ziet er netjes en rustig uit Toto! Mijn man had regelmatig ook zulke open wonden. Hopelijk blijft het nu goed gaan!!
Heftigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Mijn enige zorgen zijn de wond zelf.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef Drogonno het volgende:
Stress zal altijd ervoor zorgen dat wonden minder snel genezen
alle energy word bewaard om in leven te blijven flight/fight response
waardoor er minder energy word gebruikt voor het genezen van niet gevaarlijke wonden
Veel zorgen?
Er kunnen ook nog onbewust veel zorgen zijn wat ervoor zorgt dat de wond niet goed geneest
deze?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:
Heftigja heb wel oké geslapen. Kastje maakt enorm veel lawaai
Je hebt ook van die siliconen oordopjes, kun je kopen bij de apotheek. Die werken goed, je hoort vrijwel niks.quote:
Gaat wel, heb wel pijn maar wel draaglijk an sich. De vac pomp maakt alleen veel te veel lawaai, veel meer dan hij tot maandag voor de verwisseling deed, dus daar moeten we morgen even achteraan. Dusdanig veel dat slapen 's nachts een hel is, zélfs met oordopjes. Op de ouders van m'n slaapkamer is het nog hoorbaar en die zit aan de andere kant van de overloop.quote:
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 1 april 2015 12:16 schreef computergirl het volgende:
nu nog niet, maar hopelijk wel binnenkort! We fijn voor je dat je zo'n goede indruk heb achter gelaten
minimaal 2 wekenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:28 schreef computergirl het volgende:
weet je hoe lang die VAC nog minimaal moet zitten?
In Portugal en Ierland vieren ze ook 1 april ....quote:Op woensdag 1 april 2015 12:26 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij doen ze 't erom, nu belde Dublin
Hehehe, dacht ik ook meteen aan, maar dit is geen grapquote:Op woensdag 1 april 2015 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
In Portugal en Ierland vieren ze ook 1 april ....
Ok. Wel fijn om te horen dat er nog belangstelling voor je isquote:Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehehe, dacht ik ook meteen aan, maar dit is geen grap
Dat welquote:Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ok. Wel fijn om te horen dat er nog belangstelling voor je is
Thanksquote:Op woensdag 1 april 2015 16:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe fijn te lezen dat je eindelijk eens een beetje de goede kant op wappert. Het werd ook eens tijd.
Foto's heb ik maar niet bekeken want een afgehakte vinger van mezelf met een kijkje op mijn bot en het kootje net vast kunnen houden ooit vond ik prachtig om te zien en reuze interessant maar een bloedbende en wonden van een ander is een heel ander verhaal![]()
Laat dat gekloot met die reet van je nou eens over zijn. Het is je onwijs gegund.
Dat je maar snel je leven weer mag oppakken en alle schade ruimschoots mag inhalen![]()
Ja best groot hèquote:Op woensdag 1 april 2015 16:49 schreef Xeor het volgende:
Jezus wat een gapend gat man, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
Best... ik vind het echt een groot gat.quote:
Ze doen hun best nuquote:Op woensdag 1 april 2015 16:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Best... ik vind het echt een groot gat.
Ze moeten echt beter hun best gaan doen in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Komt een man bij de dokter: dokter, ik heb een gat in mijn bilspleet. Zegt de dokter: ja, dat hoort zo
![]()
( die dokter kent Toot blijkbaar niet)
Heb van die gele oordoppen zowat m'n hersenen ingedrukt, dat hielp enigszins, sliep rond half 4. Ga er vanmiddag wel wat van zeggen want dit horen ze zelf ook wel en het ding lekt ook blijkbaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 06:40 schreef computergirl het volgende:
toch nog een beetje geslapen met het lawaai?
Hebben we al gedaan, en ook al naar de firma die het regelt zelf. Zouden terugbellen gisteren, niet gebeurd. Overal maar weer 100x achteraan, terugbellen is al te veelquote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef Holyme het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar als dat ding al enkele dagen veel meer lawaai maakt dan dat ie hoort te doen, heb je dan niet gebeld? Als ik even snel google, zie ik staan dat dat niet hoort en kan betekenen dat er ergens een lek zit, en wat je al zegt, zou jammer zijn als het afgelopen dagen weinig heeft gedaan. Hoe dan ook, succes straks!
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, en ook al naar de firma die het regelt zelf. Zouden terugbellen gisteren, niet gebeurd. Overal maar weer 100x achteraan, terugbellen is al te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |