quote:
Keelontstekingquote:
quote:
Niet fijn!quote:
Welk abnormaal niveau?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Zie de mannen nee schudden.Ik had het over abdominaal niveau.
Dan nog nietquote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Nou moe. Jij wil dat crv mijn binnenkant gaat zien?quote:
Bijna wel zowat ongeveer.quote:
Ook daar kan er e.e.a. verschillen, bijvoorbeeld in de routering of vormgeving van leidingwerkquote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef Cat22 het volgende:
wat voor niveauquote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou moe. Jij wil dat crv mijn binnenkant gaat zien?
Je hebt een punt. Ik heb heel grondig uitgevoerd leidingwerkquote:Op maandag 30 maart 2015 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook daar kan er e.e.a. verschillen, bijvoorbeeld in de routering of vormgeving van leidingwerk.
quote:
Dat kun je wel zeggen, maar ik geloof het pas als ik je "Leidingwerk" zelf geinspecteerd hebtquote:Op maandag 30 maart 2015 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik heb heel grondig uitgevoerd leidingwerk
Staat een foto van op FOK!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar ik geloof het pas als ik je "Leidingwerk" zelf geinspecteerd hebt
Als je bedoelt of ik hoor de de transplantatie goed gegaan is: dat verwacht ik wel ja. Is een schemergebied want formeel mag men niks zeggen, maar in de praktijk doet men dat wel. En vind ik ook fijn om te weten, ongeacht de uitkomst. Al verwacht men wel dat die prima gaat zijn omdat de omstandigheden optimaal zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoor je ook nog of er iemand mee geholpen is?
dat lijkt me echt heel gaaf om te horenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ik hoor de de transplantatie goed gegaan is: dat verwacht ik wel ja. Is een schemergebied want formeel mag men niks zeggen, maar in de praktijk doet men dat wel. En vind ik ook fijn om te weten, ongeacht de uitkomst. Al verwacht men wel dat die prima gaat zijn omdat de omstandigheden optimaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |