Gutenabendquote:
Philips Lumea. Echt een sjiek hendig ding.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed. Wat voor zapper heb je precies?
quote:
Mist is echt kut. Bril poetsen, poetsen en poetsen. Afzetten is geen optie.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij kunnen dat wel.
Maar komen niet ver![]()
Behalve als het mistig is, als ik op de fiets ben (apart fietspad, rechte route), dan zet ik hem juist wel af. Mist op 2 meter afstand is altijd beter dan mist op 2 cm afstand.
Afwasmiddel erop doen. Of spuug, dat heeft mij menig kroegentocht doorgeholpen in de winter.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mist is echt kut. Bril poetsen, poetsen en poetsen. Afzetten is geen optie.
Ik krijg met echt mist altijd een zwaar hoofd en vreemde slierten die voor mijn zicht langsdartelen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mist is echt kut. Bril poetsen, poetsen en poetsen. Afzetten is geen optie.
Met lichtflitsen?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Philips Lumea. Echt een sjiek hendig ding.
Net als in mijn skibril.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afwasmiddel erop doen. Of spuug, dat heeft mij menig kroegentocht doorgeholpen in de winter.
Helpt dat echt?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afwasmiddel erop doen. Of spuug, dat heeft mij menig kroegentocht doorgeholpen in de winter.
Nee, juist niet langquote:Op maandag 30 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met lichtflitsen?
Moeten je haartjes daar niet best lang (en donker) voor zijn om te zappen?
Ja, helpt echt! Je hebt ook van die fancy middeltjes, maar Dreft oid doet het net zo goed. Goed uitwrijven met een droge doek en je kunt er prima door kijken, met spuug is dat wat meer een uitdaging, maar tis wel een goede noodoplossing.quote:
Ik ben blond.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, juist niet langWant dan verbrandt de zapper de haartjes (stiekje wat tegen je huid afgeschoten wordt, anyone?) en laat de wortel niet inslapen.
Dus superkort scheren en dan zappen, dat werkt het beste. Dan gaan je wortels slapen (in fases, dus er worden een poos lang altijd weer rotzakjes wakker die geschoten moeten wordne).
Je moet wel donker haar hebben en niet een te donkere huid want het reageert ook weer op/via pigment.
quote:
Arme jijquote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
Spanning loopt licht op hier, ik ben hondsmoe en mevr blijft maar "demanden" en vindt dat ik snel ge-irriteerd ben...... vindt je het gek als je bijna 16 uur per dag bezig bent voornamelijk om haar te ontzien
ik loop al drie extra lange rondjes , maar zelfs daar ben ik te moe voor.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Arme jijExtra lang rondje met Joey?
quote:
Niet fijnquote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
Spanning loopt licht op hier, ik ben hondsmoe en mevr blijft maar "demanden" en vindt dat ik snel ge-irriteerd ben...... vindt je het gek als je bijna 16 uur per dag bezig bent voornamelijk om haar te ontzien
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
pfffff knap hoor dat je niet ontploftquote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
neem ibu met dubbele molquote:Op maandag 30 maart 2015 22:10 schreef fietsie het volgende:
Ik ga op zoek naar een beetje een heftig stukkie pijnstiller...
kost me soms moeite en heb al een paar keer laten blijken dat ik echt op mijn tandvlees loopquote:Op maandag 30 maart 2015 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pfffff knap hoor dat je niet ontploft
Die jaquote:
Morgen is de dag toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ja
Ik pak me dadelijk ook nog een ibu... Hoofdpijn.
Morgen opname, woensdag operatiequote:
ow is het al zo ver....quote:
Dankuquote:
kun je je OP niet live streamen ?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Danku![]()
FOK!ken op de telefoon is niet fijn, maar ik meld me hier vast wel zo nu en dan. En anders doet Takke misschien wel updaten
Spannend zeg. Alvast veel sterktequote:
Neequote:
Dank je! En knuffel zit in de tasquote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Spannend zeg. Alvast veel sterkte
Vergeet je nieuwe knuffel niet
Klinkt bijna als een tas voor een dagje saunaquote:Op maandag 30 maart 2015 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je! En knuffel zit in de tas
Ik heb trouwens wel een aso grote sporttas ingepakt.Komt door mijn mega knuffelzachte grote fleece ochtendjas.
![]()
Lekker tukken nu?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:28 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ibu weggewerkt.
Hopelijk dat het morgenochtend meevalt...
Jah zo. Zit nog ff liter water weg te tikkenquote:
Truste dan alvastquote:Op maandag 30 maart 2015 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jah zo. Zit nog ff liter water weg te tikken
je mot er die extra paracetamol bij nemen, dat boost de werking van de ibuquote:Op maandag 30 maart 2015 22:28 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ibu weggewerkt.
Hopelijk dat het morgenochtend meevalt...
maar dat ben jij nietquote:Op maandag 30 maart 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NeeInmiddels al youtubejes zat van te vinden.
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
je mot er die extra paracetamol bij nemen, dat boost de werking van de ibu
Ja straks, ligt bovenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
je mot er die extra paracetamol bij nemen, dat boost de werking van de ibu
Zonder handdoeken maar met pyjama'squote:Op maandag 30 maart 2015 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een tas voor een dagje sauna
Alleen die grote paarse nier kan ik nog niet helemaal plaatsen
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ja straks, ligt boven![]()
Ikben alleen nu al bang voor morgenochtend, als die keel aanvoelt alsof ie opengescheurd is...
Van binnen zijn wij allen gelijkquote:
dan moet je sowieso onstekingsremmers nemen.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ja straks, ligt boven![]()
Ikben alleen nu al bang voor morgenochtend, als die keel aanvoelt alsof ie opengescheurd is...
quote:
Keelontstekingquote:
quote:
Niet fijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |