Als 't maar klopt,quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een ander voorbeeld, de keuze is reuze:
man van Marga Langendoen
Nee, ik heb het NFI rapport niet, maar weet globaal wat er wel en niet in staat. Wij zitten hier vaak met detaillistische vragen, maar daarin schijnt het rapport je dan nogal teleur te stellen.quote:Op maandag 30 maart 2015 05:27 schreef Physsic het volgende:
Heb jij het NFI-rapport dan?
Zoals ik al zei, bedoelde ik algemene vragen. Dus geen vragen over de iPhone van Kris, want die iPhone heb ik niet.
Meer als "kan je dit en dit zien als je de telefoon uitleest?".
Er is een bepaald budget per zaak en regio, daarnaast zijn ze erg druk en moeten ze flink bezuinigen. Geen tijd en geen geld, sorry ouders.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, ik heb het NFI rapport niet, maar weet globaal wat er wel en niet in staat. Wij zitten hier vaak met detaillistische vragen, maar daarin schijnt het rapport je dan nogal teleur te stellen.
Ik vind het heel interessant, wat je met logprogramma's voor iPhones aan het doen bent en vind het jammer dat je er geen verdere suggesties op hebt gekregen, op de mogelijke vragen wat zou kunnen zijn gelogd en uitgelezen.
Bar veel is er evenwel niet uitgelezen. Bij de foto´s heeft men zich ook beperkt tot datum en tijd in een lijst, terwijl je met 1 druk op de knop daar wel 26.000 datavelden tot je beschikking hebt. Bij de telefoon is die 1 druk op de knop niet mogelijk, daar moet je veelal per applicatie steeds alles nagaan wat er mogelijk is gelogd, wat tijdrovend is. Alle informatie is daar heel gefragmenteerd verspreid.
En voor het NFI is tijd geld, en dit rapport kostte al veel manuren om op te stellen, terwijl MH17 prioriteit had. Men heeft dus alleszins niet alles uitgeplozen.
Je kunt naast het pad stappen en hoeft niet persé te glijden...een ruime pas ernaast en als het wat steil loopt en er onder rotsen zijn..kun je daar zo recht naar beneden op of in vallen...(gaat erom hoe het daar beneden eruit ziet..de hoogte is er blijkbaar...) en aan een plantje kun je je niet vasthouden...ja een paar seconden misschien, maar daar heb je echt struiken voor nodig.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:05 schreef ootjekatootje het volgende:
ja inderdaad zucht, je kunt hier niet zomaar vallen, te veel groen voor een goede glijpartij.
Waarom stap je van het pad af?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Je kunt naast het pad stappen en hoeft niet persé te glijden...een ruime pas ernaast en als het wat steil loopt en er onder rotsen zijn..kun je daar zo recht naar beneden op of in vallen...(gaat erom hoe het daar beneden eruit ziet..de hoogte is er blijkbaar...) en aan een plantje kun je je niet vasthouden...ja een paar seconden misschien, maar daar heb je echt struiken voor nodig.
Als Kris van grote hoogte in diep gat is gevallen...kan ze zeker voor enige tijd bewusteloos zijn geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Hulp zoeken, bellen, boven blijven en plek markeren. Roepen naar beneden en afspraken maken
Ja hier zeker wel, dat ben ik met je eens. Maar stel je glijdt en op je rug dan moet je ook eerst kunnen omdraaien om wat vast te grijpen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef ootjekatootje het volgende:
op deze zie je de begroeiing nog duidelijker.
Ik bedoel: naast het pad stappen...door dat je niet op je passen aan het letten was bijv. als je een grote pas maakt..kan je best al recht naar beneden gaan.quote:
Dus jij gelooft dat ze daar niet op hun passen letten en pardoes van het pad af gelopen zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:30 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ik bedoel: naast het pad stappen...door dat je niet op je passen aan het letten was bijv. als je een grote pas maakt..kan je best al recht naar beneden gaan.
Hangt er ook van af hoe steil het daar loopt of je glijdt of dat je loodrecht naar beneden gaat.
Goede vraag. Theoretisch is alles mogelijk, maar ik heb de grootst mogelijke moeite met deze ravijnval suggestie.quote:
Ja, of bij het lunchen. Dat hadden ze nog niet gedaan voor 13:54 (geen tijd voor; alles hebben ze verdomde snel gelopen).quote:Op maandag 30 maart 2015 17:30 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ik bedoel: naast het pad stappen...door dat je niet op je passen aan het letten was bijv. als je een grote pas maakt..kan je best al recht naar beneden gaan.
Hangt er ook van af hoe steil het daar loopt of je glijdt of dat je loodrecht naar beneden gaat.
Ja, joh die lunch op dat pad, ze komen voorbij de Mirador en weten dat die komt en gaan dan op een pad naast een steile helling lunchen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, of bij het lunchen. Dat hadden ze nog niet gedaan voor 13:54 (geen tijd voor; alles hebben ze verdomde snel gelopen).
Stel je gaat langs zo'n pad zitten en iets valt naar beneden en uit een reflex grijp je ernaar en verliest je evenwicht, kan prima.
Die glijpartij de kloof (Barranco Franko) in, lijkt me redelijk logisch. Dat dat gesteente en die vegetatie hooggebergte zijn ook. Alleen niet dat ze daar vast zaten, juist die bereik checks duiden m.i. op mobiel zijn.
Het NFI stelde dat lichtsignalen het meest logische was voor die nacht. En voor de latere foto's lijkt me dat zeker. _542 en _550 zijn denk ik gemaakt om de afdaalplek te checken (_542, tot waar loopt het gesteente?) en markeren (de zakjesfoto).
Weet jij veel waar en wanneer en wat ze geluncht hebben? Het is een van de vragen in de Lijst Kloothommel.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, joh die lunch op dat pad, ze komen voorbij de Mirador en weten dat die komt en gaan dan op een pad naast een steile helling lunchen?
Pad wordt gebruikt door koeien, zie jij sporen? ik niet, dus is niet het pad wat HK heeft gelopenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet jij veel waar en wanneer en wat ze geluncht hebben? Het is een van de vragen in de Lijst Kloothommel.
Moment van onoplettendheid, een quetzal spotten ergens, een selfie willen maken en je evenwicht verliezen gebeurt ook nogal es (hier niet waarschijnlijk).
Er zijn zoveel mogelijkheden om van een pad te vallen, zeker gezien de breedte (lijkt een metertje ofzo). Kris die voor Lisanne loopt, Lisanne die iets roept en woesjj, daar stapt Kris verkeerd.
Kan allemaal.
Wordt wel eens gebruikt voor koeientransporten. Wie zegt dat dat ook zo was in januari, toen FvdGs team deze foto nam?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pad wordt gebruikt door koeien, zie jij sporen?
Dat is het verschil in benadering idd. Jij ziet iets niet en trekt daaruit gelijk ("dus") conclusies. Ik ben daar wat voorzichtiger mee.quote:ik niet, dus is niet het pad wat HK heeft gelopen
Ik zie een pad wat te smal is om normaal te belopen voor een koe, een dunne koe weeg 500 kilo.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wordt wel eens gebruikt voor koeientransporten. Wie zegt dat dat ook zo was in januari, toen FvdGs team deze foto nam?
[..]
Dat is het verschil in benadering idd. Jij ziet iets niet en trekt daaruit gelijk ("dus") conclusies. Ik ben daar wat voorzichtiger mee.
Jij acht dat te smal. Zie het pad waar HK helemaal de struiken in moet om die koeien te laten passeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie een pad wat te smal is om normaal te belopen voor een koe, een dunne koe weeg 500 kilo.
Jij suggereert dat ze juist op deze plek een lunch nemen, na 13:39.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wordt wel eens gebruikt voor koeientransporten. Wie zegt dat dat ook zo was in januari, toen FvdGs team deze foto nam?
[..]
Dat is het verschil in benadering idd. Jij ziet iets niet en trekt daaruit gelijk ("dus") conclusies. Ik ben daar wat voorzichtiger mee.
Dat is een juiste voorstelling van zaken.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Goede vraag. Theoretisch is alles mogelijk, maar ik heb de grootst mogelijke moeite met deze ravijnval suggestie.
Wat RapaNui eerder al memoreerde kan ik uit ervaring staven. Alle hellingen daar zijn bebost en bezaaid met struiken en planten en bovenal, massa's robuuste jonge stammen.
Mocht je al zover uit balans raken dat je even naar beneden glijdt, wordt je val na een paar meter al gebroken of gestuit, door de begroeiing.
Het is mijn hobby om in Zuid-Limburg rotswanden en loodrechte hellingen te beklimmen zonder hulpmiddelen, met name ook gebruik makend van wortels en jonge stammen. Die zijn uitstekend geschikt om je ook op de meest steile hellingen mee naar boven te hijsen, stam na stam grijpend.
Is toch ook onnozel van die gidsen, sturen een heel team van het pad af om de koeien te laten passeren. Terwijl daar een afgrond zou zijn, hup hele team K&L achterna.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij acht dat te smal. Zie het pad waar HK helemaal de struiken in moet om die koeien te laten passeren.
Als FvdG zegt dat dit het punt is waar ze (mogelijk!) van het pad zijn gegleden, hoe kan jij dat nou niet geloven? Liegt die man bewust ofzo?
Ik "suggereer" niks, ik post mogelijkheden. Het zou kunnen. Er zouden zoveel dingen gebeurd kunnen zijn op dit punt. Zonder er zelf te staan is het moeilijk enige conclusie te trekken.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze juist op deze plek een lunch nemen, na 13:39.
Onnozel? Wat moet je dan doen? Het hele pad teruglopen omdat er koeien naar beneden komen?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is toch ook onnozel van die gidsen, sturen een heel team van het pad af om de koeien te laten passeren. Terwijl daar een afgrond zou zijn, hup hele team K&L achterna.
Ja terwijl zich daar dus die kloven bevinden. Dat is toch gevaarlijk? Ik heb dat gepost op 5 maart, conclusie is dat ze daar gevallen zijn en in de film gaan ze zelf van het pad af om die koeien te laten passeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onnozel? Wat moet je dan doen? Het hele pad teruglopen omdat er koeien naar beneden komen?
"Er komen koeien aan, jongens, even aan de kant", lijkt me een prima advies van die "nozele" gidsen.
Ja, de wereld is nu eenmaal niet geheel voorzien van stootstrips, kindveilige sluitingen en overal bordjes met "pas op ravijn, hier kan je ervanaf vallen.... oh en hier ook... en hier... en als je niet oppast hier..."quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja terwijl zich daar dus die kloven bevinden. Dat is toch gevaarlijk? Ik heb dat gepost op 5 maart, conclusie is dat ze daar gevallen zijn en vervolgens gaan ze zelf van het pad af om die koeien te laten passeren.
Belasting voor de grond? Dat pad wordt al honderden jaren gebruikt om naar Bocas te komen vanaf Boquete/David. Blijkbaar is er geen andere mogelijkheid, want een beetje boer zal niet zijn koeien over een onmogelijk pad sturen als het niet hoeft.quote:Dat jij het allemaal aannemelijk vind, prima. Ik vind dat pad te smal voor koeien van 500 kilo, hoeveel liepen er, stuk of 8, dat betekend een flinke belasting voor de grond. De achterste koe ziet niet wat ervoor gebeurt en duwt zo zijn voorganger het pad af.
Hoe vaak gebeurt dat? Ik zeg: dat er nu geen koeiensporen staan, lijkt me dan duidelijk dat er rond midden januari 2015 vermoedelijk geen koeien over dat pad liepen, toen FvdG daar was.quote:Er loopt daar 4000 kilo over en jij beweerd dat dat niet zichtbaar is? Pad ziet eruit als een tuinpad, geen stenen maar los zand en grind achtig
Het passeren van de koeien kan voor of na een gevaarlijk stuk.
Is dat iets nieuws hier? Meteen roepen: denk je dat H of F liegt?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de wereld is nu eenmaal niet geheel voorzien van stootstrips, kindveilige sluitingen en overal bordjes met "pas op ravijn, hier kan je ervanaf vallen.... oh en hier ook... en hier... en als je niet oppast hier..."
[..]
Belasting voor de grond? Dat pad wordt al honderden jaren gebruikt om naar Bocas te komen vanaf Boquete/David. Blijkbaar is er geen andere mogelijkheid, want een beetje boer zal niet zijn koeien over een onmogelijk pad sturen als het niet hoeft.
[..]
Hoe vaak gebeurt dat? Ik zeg: dat er nu geen koeiensporen staan, lijkt me te duidelijk dat er rond midden januari 2015 geen koeien over dat pad liepen, toen FvdG daar was.
Net voor het natte seizoen zou het kunnen en zelfs erin (AFK), gebeurt het bewezen wel.
Of denk je dat ook HK liegt op AFK als hij zegt "ongeveer een uurtje onder de top te zien" als die beesten langskomen ? (dat is dus op de Klim, naar de Mirador toe, dus de andere kant van de CD).
- HK was onbewust van het "feit" dat hij op een ander pad dan de PianistaKlim was en dus daar die koeien tegenkwam?quote:
Hoe kan grond in een nevelbos, in het regenseizoen droog zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de wereld is nu eenmaal niet geheel voorzien van stootstrips, kindveilige sluitingen en overal bordjes met "pas op ravijn, hier kan je ervanaf vallen.... oh en hier ook... en hier... en als je niet oppast hier..."
[..]
Waarom zou de hele wereld voorzien moeten worden van stootstrips en kinderveilige sluitingen? Dat is toch niet van toepassing hier? Rare zin.
[..]
Belasting voor de grond? Dat pad wordt al honderden jaren gebruikt om naar Bocas te komen vanaf Boquete/David. Blijkbaar is er geen andere mogelijkheid, want een beetje boer zal niet zijn koeien over een onmogelijk pad sturen als het niet hoeft.
[..]
Nee, daarom lopen daar geen koeien langs de afgrond, die lopen op een wat veiliger stuk
[..]
Hoe vaak gebeurt dat? Ik zeg: dat er nu geen koeiensporen staan, lijkt me dan duidelijk dat er rond midden januari 2015 vermoedelijk geen koeien over dat pad liepen, toen FvdG daar was.
Net voor het natte seizoen (rond 1 april, was dat niet het breed gevierde einde van het koffieplukkersseizoen?) zou het kunnen en zelfs erin (AFK), gebeurt het bewezen wel.
Of denk je dat ook HK liegt op AFK als hij zegt "ongeveer een uurtje onder de top te zijn" als die beesten langskomen ? (dat is dus op de Klim, naar de Mirador toe, dus de andere kant van de CD).
Daarbij denk ik dat het laagje sediment daar inderdaad beperkt is, waardoor je koeiensporen op droge grond nauwelijks zal zien. In natte "grond" (een dun laagje sediment op massief vulkanisch gesteente) wel, maar blijkbaar was het niet nat toen FvdG daar langskwam.
Ik hou er mee op, met jou valt niet te praten, is het je al opgevallen dat meerdere users je je hierop wijzen? Iets van woorden verdraaien en andere woorden in de mond leggen?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- HK was onbewust van het "feit" dat hij op een ander pad dan de PianistaKlim was en dus daar die koeien tegenkwam?
- FvdG zegt onbewust dat dit punt onbewust (doch onwaar, op FOK! ontrafeld!) niet "tussen de 'top' en 'de eerste beek'" ligt?
- PM zegt onbewust dat hij onwaar de meiden "absoluut zeker om precies 12:00 op exact het Pianistapad gezien heeft"? - dus de foto van 12:03:21 is net daarna gemaakt, mogelijk van het begin van de Klim?
Hij houdt onbewust zijn mond om zijn onbewuste onwaarheid niet uit te laten komen want onbewust wordt "zijn familie bedreigd" door de superhackende psychopaten die valse sporen in een verlaten wildernis gaan uitzetten?
De lijst met onwaarheden die blijkbaar "onbewust" verteld worden, wordt zo wel steeds langer.
En dat allemaal om een filmwaardige groep topcriminelen te beschermen, die juist foto's gaan maken in een nacht waarop PM in een hut 4,5 km hemelsbreed naar het noorden slaapt?
Je vindt het niet heel gek dat ik de bizarheid van "het misdrijfscenario ootje-jackie" met de dag zie toenemen?
Welk regenseizoen? FvdG was er in januari, regenseizoen loopt zo tot eind november-begin december.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kan grond in een nevelbos, in het regenseizoen droog zijn?
Ik herhaal gewoon jouw beweringen, die je nu afdoet als "niet liegen, maar onbewust de waarheid niet spreken". Je legt dus niets uit hoe je bij die claims komt. Wat schimmige achterkamertjesdingetjes die "niet op het forum gepost mogen worden", maar geen enkele onderbouwing met feiten, zoals we maandenlang wel gedaan hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hou er mee op, met jou valt niet te praten.
- misschien was het (bijna) windstil?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:26 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik vind het markeringsverhaal flauwekul. De zakjes takjes kunnen makkelijk wegwaaien. Waarom niet markeren met stenen?
Hoe zie je die tak daartoe in staat? Met een flesje gaat het toch veel sneller?quote:Ik denk dat de zakjes gebruikt zijn om water te scheppen uit de rivier die je duidelijk onder de rots ziet stromen.
Die zakjes "toeval"? Zo mooi gepositioneerd en welk beeld je dan ook in de achtergrond had willen vastleggen bedekkend?quote:Ook geloof ik niet dat ze erg mobiel zijn geweest, en zeker niet na een dag of 10 nog. Fysiek zullen ze toen, ook al waren ze niet gewond, uitgeput zijn geweest. De nachtfoto's kunnen op dezelfde plek gemaakt zijn. Ik denk niet dat ze nog erg mobiel geweest zijn simpelweg omdat ze dan wel een huisje/ of zoekteam tegengekomen waren. De flitsfoto's zijn naar mijn idee om iets bij te lichten. Misschien kwam het water op, gezien de regenval zou dat kunnen. En dat zou ook het einde kunnen betekenen van hun verschrikkelijke tocht. Dat die zakjes erop staan is toeval net zoals het haar van kris.
Ja, goeie punten. Hmm, dan misschien wassen en drogen. Maar als ze daar waren, zou je verwachten dat ze Casa Sinaproc, net naast de 2e kabelbrug gezien en bezocht moeten hebben. Wellicht later dan dat Sinaproc daar zat, helaas...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:42 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
De precieze omstandigheden van de vondst van het broekje zijn een belangrijke clue. Een kabel die in de vrije natuur hangt is altijd vies. Alleen spoorrails die regelmatig bereden worden zijn vrij van roest, en ook nog steeds vies. Roestvlekken krijg je er haast niet uit gewassen in de machine met wasmiddel, laat staan op de hand met fris water.
Er zijn twee steunkabels bij een loopkabel. Je moet dan het broekje links of rechts gebruiken. Ik zie niemand zoiets doen op de foto's.
Nu breekt toch echt mijn bergschoen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, of bij het lunchen. Dat hadden ze nog niet gedaan voor 13:54 (geen tijd voor; alles hebben ze verdomde snel gelopen).
Stel je gaat langs zo'n pad zitten en iets valt naar beneden en uit een reflex grijp je ernaar en verliest je evenwicht, kan prima.
Die glijpartij de kloof (Barranco Franko) in, lijkt me redelijk logisch. Dat dat gesteente en die vegetatie hooggebergte zijn ook. Alleen niet dat ze daar vast zaten, juist die bereik checks duiden m.i. op mobiel zijn.
Het NFI stelde dat lichtsignalen het meest logische was voor die nacht. En voor de latere foto's lijkt me dat zeker. _542 en _550 zijn denk ik gemaakt om de afdaalplek te checken (_542, tot waar loopt het gesteente?) en markeren (de zakjesfoto).
Goed punt. Misschien had Kris of Lisanne last van hun voeten, trokken hun bergschoenen uit en stootten per ongeluk zo'n schoen het ravijn in...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef gynaika het volgende:
[..]
Nu breekt toch echt mijn bergschoen.
Ja, vergelijkbaar type gesteente. Maar de vorm is anders. Het is ook heel logisch; deze grote rotsblokken komen van hogeraf (waar de nachtfoto's volgens de experts gemaakt moeten zijn). Ze komen dus uit hetzelfde gesteente, maar zijn dan getransporteerd.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Rond de 2e kabelbrug zien we vergelijkbare stenen als op de foto's. Vergelijk eerder geposte foto's:
http://s8.photobucket.com(...)f40a5a.jpg.html?o=44
(pas op: de foto linksboven is niet van de 2e kabelbrug)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, alles lijkt op elkaar daar. Vulkanisch gesteente is heel homogeen en door verwering kan je ook makkelijk misleid worden.quote:In dit videofragment uit de telemetro video kun je achter de boom een plek zien die sterk lijkt op die van foto 542, inclusief witte ingesloten stenen.
http://s8.photobucket.com(...)mp4.html?sort=3&o=42
Als die nachtfotolocatie zo makkelijk bereikbaar was geweest, was ie allang specifiek gespot. Dat zegt FvdG dan ook eerlijk; we hebben de exacte locatie niet kunnen vaststellen.Ligging in het landschap - juist wel, zie de bewolkte Culebra erachterquote:Dat de sinaproc hut tussen de 2e en 3e kabelbrug in ligt lijkt me onwaarschijnlijk. Ik vind geen aanknopingspunten (dak, ligging in het landschap, reconstrueerbare hoogeverschillen).
Locatie klopt met de Telemetrovideo waar ze daar pas in de avond langskomen
Dak is wit, huis lijkt op BING-vogelperspectief hoog (schaduw)
Vlakbij kun je met de helikopter landen en dat is ook gebeurd (Pitti o.a.)
En als Casa Sinaproc niet daar zou liggen, waar bevindt zich dat dan wél?
[ Bericht 8% gewijzigd door El_Matador op 30-03-2015 20:16:49 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als fvdg zegt dat het daar gebeurt kan zijn is dat onjuist want dit is VOOR de Mirador waar HK aan de kant gaat voor de koeien.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij acht dat te smal. Zie het pad waar HK helemaal de struiken in moet om die koeien te laten passeren.
Als FvdG zegt dat dit het punt is waar ze (mogelijk!) van het pad zijn gegleden, hoe kan jij dat nou niet geloven? Liegt die man bewust ofzo?
Hey Toni, goed dat je er nog bent, ik bedoel 2 verschillende punten:quote:Op maandag 30 maart 2015 19:57 schreef ToniB het volgende:
[..]
Als fvdg zegt dat het daar gebeurt kan zijn is dat onjuist want dit is VOOR de Mirador waar HK aan de kant gaat voor de koeien.
“Nu breekt toch echt mijn klomp” omgezet in “nu breekt toch echt mijn bergschoen”. Had dus niets te maken met de manier waarop jij reageerde.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Misschien had Kris of Lisanne last van hun voeten, trokken hun bergschoenen uit en stootten per ongeluk zo'n schoen het ravijn in...
Ze zouden niet de eersten of enigen zijn die zoiets overkomt...
En zo zijn er nog vele verklaringen te bedenken waarom en hoe je een "kloof van 50-60 meter diepte" in zou komen.
Jij gelooft in derden, vraag blijft: waarom die nachtfoto's dan? En waarom dat takje met die zakjes? Wat beeldt het uit?
haha, en natuurlijk de hot spings op een boerderijquote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef 11en30 het volgende:
Eens met jackie. Iets met watervallen en rotswanden zou goed zijn voor het Pianistapad.
Dit is natuurlijk waardeloos. http://www.seeit360.com/360-virtual-tours/cascada-en-boquete
Zoals ik het pad met de plek van Frank zie, is de bodem op dat moment nat.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:
wel, maar blijkbaar was het niet nat toen FvdG daar langskwam.
Ok, nat, droog, maakt niet uit.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Zoals ik het pad met de plek van Frank zie, is de bodem op dat moment nat.
Frank vergelijkt een nat pad met het droge pad van begin april 2014.
Ik denk dat jij liegt!quote:Op maandag 30 maart 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of denk je dat ook HK liegt op AFK als hij zegt "ongeveer een uurtje onder de top te zijn" als die beesten langskomen ? (dat is dus op de Klim, naar de Mirador toe, dus de andere kant van de CD).
Hij bespreekt twee punten, ga niet elke keer die video nakijken welk punt welk was. Een kwartiertje onder de top dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij liegt!
En weer iemand woorden in de mond legt!
Dit maal bij Hans, Ze zijn een kwartier onder de top en dus niet wat jij beweert een uur. In de video op 05:20 uur zegt hans: we zijn nu een kwartiertje onder de top, we moeten even wachten want er komen koeien naar beneden.
https://vimeo.com/104789019
Schandalig hoe jij hier vanavond weer tekeer ging omdat ik volgens jou me niet bij de feiten hield!
In het vervolg zelf ook bij de feiten blijven voordat je een ander de les leest.
Het gaat erom dat jij anderen wijst op hun fouten en ze belachelijk maakt, vervolgens pretendeer je hier de kenner te zijn want je post hier al zo lang. En je laat geen mogelijkheid liggen om anderen te wijzen op je kennis van de zaak. Zorg dan dat die goed is.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij bespreekt twee punten, ga niet elke keer die video nakijken welk punt welk was. Een kwartiertje onder de top dan.
Zelfde pad, dus dit soort onzin is nergens voor nodig.
FvdG en HK lopen over hetzelfde pad
- FvdG in jan 2015 - tussen Q1 en Mirador - Caribische kant
- HK in aug 2014 - "kwartiertje onder de Mirador" - Pacifische kant
- Lisanne en Kris in apr 2014 - beide plekken
Het gaat er dus om dat er blijkbaar wel koeien over dat pad lopen. Of jij op die screenshot van FvdG nou wel of geen koeiensporen kan zien.
Moest weg - antw. Eerlijkgezegd denk ik dat als ze op de door FvdG aangewezen plek is/zijn gevallen, dit gebeurd is in een vlucht: voor mens of dier. De/een val staat voor mij als zekerheid, maar van 1 persoon, de plek heb ik mijn twijfels over. Het zou mooi zijn als dat op die door FvdG aangewezen plek is, dat is nl. relatief dichtbij en nog te onderzoeken. Alles verder weg wordt al moeilijker en risicovoller, want verder de jungle in. Dus Niet Zomaar nee, dat geloof ik niet. Wel dat heel veel lager, er dus overhangende rotspartijen kunnen zijn, wellicht met spleten en moeilijk te bereiken voor degene die niet viel, maar de ander wil zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus jij gelooft dat ze daar niet op hun passen letten en pardoes van het pad af gelopen zijn?
Zou ook nog kunnen!quote:Op maandag 30 maart 2015 20:06 schreef gynaika het volgende:
De “tak met zakjes” op de steen zie ik als een alternatief voor een gedenksteen voor overledenen.
Aanvulling:quote:Op maandag 30 maart 2015 20:06 schreef gynaika het volgende:
[..]
“Nu breekt toch echt mijn klomp” omgezet in “nu breekt toch echt mijn bergschoen”. Had dus niets te maken met de manier waarop jij reageerde.
Verstandige meiden als K en L gaan toch niet op zo’n smal pad zitten lunchen?
En wie zegt dat zij al niet na de laatste foto van Kris bij Q1 aldaar even een hapje hebben gegeten alvorens terug te lopen?
De foto’s zie ik als een aanwijzing waar één en ander heeft plaatsgevonden in aanwezigheid van derden.
De “tak met zakjes” op de steen zie ik als een alternatief voor een gedenksteen voor overledenen.
Ootje: ik wijzig wat ik zei: hier inderdaad lijken genoeg struiken om je aan vast te houden...hoe het er beneden uitziet weet ik niet...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Het gaat dus om deze valplek, valt het op hoeveel groen hier groeit?
1 geen rotswand want op rotsen groeien niet zoveel boompjes/struikjes en planten
2 je blijft overal aan vast hangen/achterhangen, grijp mogelijkheden genoeg. Meiden waren fit op de laatste foto en hadden geen zware bagage bij zich.
3 Verder vraag ik me af, waarom vallen?
Dat geloof ik en dat is ook bewezen met studies.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef gynaika het volgende:
Aanvulling:
Daders willen op een "verborgen" manier toch dingen naar buiten brengen. Dat schijnt hun psychologisch gedrag te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |