Voordeel hier is dat het weer iets meer uitgesproken is. Dus koud is echt koud en warm echt warm. Alleen geen échte zuidwester storm..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk aan wonen in een kustprovincie... Goed, de Duitse supermarkten waar ik zou graag heen zou willen voor boodschappen zijn (veel) te ver weg, maar we hebben hier wel vaak raar weer.
Geniet van je vrije dagje, je doet wel veel maar het is wel voor jezelfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Was het een al lang staande afspraak, Windigo?Nou ja, we vergeten allemaal wel eens iets
Vandaag vrij, maar wel veel te doen. Dus dat voelt ook weer niet vrij. Maar ik hoef niet naar mijn werk te fietsen in deze windDe uitdrukking 'het ging hier hard' ken ik ook nog wel
Zometeen opstaan, huis schoonmaken want bezoek straks, lunchen in de binnenstad bij onze franse bakker die sinds kort een deur is opschoven en dus een veel groter pand tot zijn beschikking heeft. Gelukkig. Want dat kleine pandje was een tikkie overcrowdedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:29 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Wat ga je vandaag zoal doen, als nog-even-een-vrij-man?
Geen zin om naar Zoetermeer te rijden gister dus vandaag. Wel mijn neefje in actie gezien in judopakquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja was je nog geslaagd qua schoenen Pee??
Ik ben een keer vergeten naar mijn werk te gaan (bijbaan toen, paar uurtjes in de avond). Ik voelde me zo vreselijk toen ik erachter kwam, maar toen was het te laat om nog iemand te bellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:34 schreef Windigo het volgende:
@Molo; gelukkig maar
Ik zie nu dat ik gisteren ben vergeten naar cursus te gaanDat is echt niets voor mij; heb nog nooit zoiets gehad
Maar goed; vandaag om 10.00 een gesprek met de therapeut dus dan kan ik het gelijk even uitleggen..
Stom zeg
Link naar dat topic?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Was het een al lang staande afspraak, Windigo?Nou ja, we vergeten allemaal wel eens iets
Vandaag vrij, maar wel veel te doen. Dus dat voelt ook weer niet vrij. Maar ik hoef niet naar mijn werk te fietsen in deze windDe uitdrukking 'het ging hier hard' ken ik ook nog wel
mini, ik ken Etsy vooral van een topic 'idiote dingen van Etsy' en dan lig je dus in een deuk wat mensen er voor gefrobelde zooi op plaatsen, ik had géén idee dat er ook zulk gaaf spul op stond. Je wordt bedankt
Pos 2 is uitgevallen en gaat niet meer aanquote:
Ik heb er al een monteur naartoe geschopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pos 2 is uitgevallen en gaat niet meer aan
Hoe liep dat af?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben een keer vergeten naar mijn werk te gaan (bijbaan toen, paar uurtjes in de avond). Ik voelde me zo vreselijk toen ik erachter kwam, maar toen was het te laat om nog iemand te bellen.
Mijn voorvrouw (schoonmaak) kende me goed genoeg om te weten dat dat absoluut geen opzet was. Ze had zich zelfs zorgen gemaakt. Achteraf om gelachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoe liep dat af?
Ze hebben mij ook niet gebeld om te vragen waar ik bleef; dat scheelt iets. Als ik nou ook nog niet had opgenomen omdat ik lag te slapen was het helemaal stom geweest.
Meevaller!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn voorvrouw (schoonmaak) kende me goed genoeg om te weten dat dat absoluut geen opzet was. Ze had zich zelfs zorgen gemaakt. Achteraf om gelachen.
Gelukkig maar! Ik heb mensen voor zoiets op staande voet ontslagen zien wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn voorvrouw (schoonmaak) kende me goed genoeg om te weten dat dat absoluut geen opzet was. Ze had zich zelfs zorgen gemaakt. Achteraf om gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |