quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef golfer het volgende:
We vonden een midweek in een appartement Schiermonnikoog toch wat te lang (en te duur), dus wordt het een hotel met 3 overnachtingen met ontbijt en fietsarrangement:
http://www.hotelomdenoord.nl/
Geboekt!
Ah ja, dat complex ken ik, mooi in het dorpjequote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef golfer het volgende:
We vonden een midweek in een appartement Schiermonnikoog toch wat te lang (en te duur), dus wordt het een hotel met 3 overnachtingen met ontbijt en fietsarrangement:
Geboekt!
Ziet er tof uit.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef golfer het volgende:
Geboekt!
Zelf gemaakt of uit een bakje?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef fietsie het volgende:
Goedenavond.
Hier een baggerslecht diner van kipcordonbleu en coleslaw.
Oh ja, die k&k salades drijven altijd in dressingquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef fietsie het volgende:
Uit een bakje.... Wel afgespoeld want veeeel te veel dressing anders.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Matroos Hond had een teddybeer, helemaal oud en kapot en de vulling er uit, tien keer gerepareerd maar er was niets meer om hem te repareren
Vandaag kreeg hij dus een nieuwe. Als een kind zo blij, helemaal opgewonden toen hij hem zag. Daarna er door het hele huis mee aan het rennen en naar mij toe komen dat we er samen mee te spelen.
Is z'n pa overleden of zoquote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef fietsie het volgende:
Ik zou willen dat ik het recept had van de Griekse koolsla die de Griek in Heerenveen vroeger had.
Maar nu zijn zoon erin zit is het gewoon sla sla geworden en hij zegt het recept ook niet te hebben...
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Matroos Hond had een teddybeer, helemaal oud en kapot en de vulling er uit, tien keer gerepareerd maar er was niets meer om hem te repareren
Vandaag kreeg hij dus een nieuwe. Als een kind zo blij, helemaal opgewonden toen hij hem zag. Daarna er door het hele huis mee aan het rennen en naar mij toe komen dat we er samen mee te spelen.
Witte kool fijn snijden, wat suiker en zout erover om de osmose te starten, goed doorkneden, laten staan, daarna met azijn en olie op smaak brengen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef fietsie het volgende:
Ik zou willen dat ik het recept had van de Griekse koolsla die de Griek in Heerenveen vroeger had.
Maar nu zijn zoon erin zit is het gewoon sla sla geworden en hij zegt het recept ook niet te hebben...
Ik denk het.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is z'n pa overleden of zoWant anders had ik toch echt het recept aan mijn vader gevraagd als dat veel beter was.
Ik moet bekennen dat ik het van het Reve heb.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Had ik ooit al eens gezegd dat ik 'Matroos' een echt bijzonder gave naam vind voor een hond?
Thnx.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Witte kool fijn snijden, wat suiker en zout erover om de osmose te starten, goed doorkneden, laten staan, daarna met azijn en olie op smaak brengen.
Je kan het combineren met kummelzaad, ui, paprika etc
Koolsla is zo vreselijk lekkerquote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk het.
Hij zei er ook bij dat ie expliciet vragen had gehad over salade met sla omdat mensen kool zo zwaar vonden.
Rare mensen.
quote:
quote:
Allen noemde Reve Joop Schafthuizen Matroos Vos.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het van het Reve heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |