Lijkt idd een leuk dingetje te worden. Kaartjes onder je post bevestigen dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
Dat ding wat nu aan land komt moet even een smerige poffert worden en recht over Breda komen, geweld wil ik, zonder schade, al mag er wel een boom om op de parkeerplaats hier tegenover.
Net over me heen gehad, echt zware windstoten!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
Dat ding wat nu aan land komt moet even een smerige poffert worden en recht over Breda komen, geweld wil ik, zonder schade, al mag er wel een boom om op de parkeerplaats hier tegenover.
Ik heb liever andere 'leuke' dingetjes, laat die gore k*tstorm alsjeblieft ophouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt idd een leuk dingetje te worden. Kaartjes onder je post bevestigen dat.
Nu boven Roosendaal. Het gaat heel hard tekeer ineens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
Kun je net zo goed op je plek blijven staan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Twiitch het volgende:
Is die onzin nou een keer voorbij? Ik moet morgenochtend drie kwartier fietsen.
Volgens mij kwam toen ook die melding van dat dak in Rotterdam, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is heftig![]()
Zijn er ook schademeldingen daar?
Flinke uitschieters in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij kwam toen ook die melding van dat dak in Rotterdam, maar dat weet ik niet zeker
Cascadeplein in Groningen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen op twitter
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |