Solide bouwwerkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Collega van hem had minder mazzel
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee inderdaad, maar nu toch een klap onweer!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het stelde weer eens geen ruk voor hier. Heerlijk zonnige dag gehad.
Deze kwam ik tegen op twitterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Collega van hem had minder mazzel
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die zie je ook in de staart van een tornadowolk, maar dan zijn die bobbels wat duidelijker en groter.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maffe wolkenpartij net boven Gouda. Soort druipwolken. Nog nooit eerder gezien.
[ afbeelding ]
Dat is wel qutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef junkiexp het volgende:
Best flinke storm hier, voor de eerste keer in 7 jaar dat we hier wonen helaas ook schade.
Dat loungeset staat nu al 5 jaar zonder problemen buiten maar de wind heeft het voor elkaar gekregen om de tafel met glazen plaat op te tillen en verderop neer te smijten.
Alles stuk.
Ook mijn Weber ligt om![]()
Dat is het nadeel van een dakterras op 18 meter hoog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik ze nog nooit eerder heb gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die zie je ook in de staart van een tornadowolk, maar dan zijn die bobbels wat duidelijker en groter.
Mooi klotequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef junkiexp het volgende:
Best flinke storm hier, voor de eerste keer in 7 jaar dat we hier wonen helaas ook schade.
Dat loungeset staat nu al 5 jaar zonder problemen buiten maar de wind heeft het voor elkaar gekregen om de tafel met glazen plaat op te tillen en verderop neer te smijten.
Alles stuk.
Ook mijn Weber ligt om![]()
Dat is het nadeel van een dakterras op 18 meter hoog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zie je zulke dingen, (als je ze ziet en de wind trekt ineens aan, kan je het beste binnen blijven.)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze nog nooit eerder heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |