Ik sluit dat natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien kreeg ze het van jou zo warm!
Kon je er niet even bij komen zitten en het voordoen? Nu heb ik de grootste kans van mijn leven verpest met de allermooiste vrouw ooit.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ook_gek het volgende:
Nee veel beter! Ik zat direct aast haar op de bank. Ik kon met m'n ellenboog hun tafel aa raken! Eerste rang dus!
Allemaal leugenaars dus op die sitequote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:
Het word steeds gekker op Paiq"je bent vast nep, je bent veel te mooi op je foto's".
Het lijkt wel alsof iedereen daar het paasgevoel te pakken heeft, fokken als konijnen.
Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens.quote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:
Het word steeds gekker op Paiq"je bent vast nep, je bent veel te mooi op je foto's".
Het lijkt wel alsof iedereen daar het paasgevoel te pakken heeft, fokken als konijnen.
Nee dit was veel vermakelijker voor mij.quote:Op maandag 6 april 2015 08:55 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Kon je er niet even bij komen zitten en het voordoen? Nu heb ik de grootste kans van mijn leven verpest met de allermooiste vrouw ooit.
Je (paas)eitje even laten bevruchten?quote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens.
Straks nog een last-minute paasdate, kan nooit kwaad
Ach ja, ik heb weleens succes gehad met de allerslechtste openingszinnen en met dezelfde teksten ook weleens snoeihard gefaald ( glas wijn over mn schouder haha)...quote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dit was veel vermakelijker voor mij.
En wie weet werkte het heel goed bij haar. Vond dat lastig te peilen.
Heb toevallig vandaag wel weer een date gepland met iemand van Paiq.quote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
Paiq is niet meer wat het geweest is. Gewoon 30 minuten op een speeddate moeten wachten
Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag wel weer een date gepland met iemand van Paiq.
Maar ik snap dat speeddates de schuld geven makkelijker is, yats.
Geeft niet.
Ik dacht dat jij niet meer ging daten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.
Yats, zoek werk. Je gelooft er niet meer in. Niet geforceerd iets doen als je zelf geen vertrouwen erin hebt.quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.
duidelijkheid? Ik dacht dat dat heel goed ging?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, zoek werk. Je gelooft er niet meer in. Niet geforceerd iets doen als je zelf geen vertrouwen erin hebt.
Ik heb binnenkort weer een date met Concertgebouw-meisje. Na haar tentamensIn ieder geval duidelijkheid
Contact was een stuk minder. Laatste date was 3 weken geleden. Voelde de bui alweer hangen maar het lijkt dus mee te vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duidelijkheid? Ik dacht dat dat heel goed ging?
Ze heeft het ook druk ja. Net verhuisd en niet alles ging zoals het hoorde te gaan. Daarnaast druk sociaal leven (ze had veel vrienden lang niet gesproken en iedereen wilde met haar afspreken etc.). Studie die zij erg serieus neemt, tentamenweek enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm 3 weken is wel lang, maar soms zijn mensen gewoon druk?
En er is nog contact dus dat is goed?
Waarom leg je de bal niet gewoon bij haar? Zij kan weten wanneer ze er klaar voor is en jij nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zit een tijdje op een christelijke datingsite en heb een leuke meid gevonden en al aardig wat mee gepraat. Eerst elkaar vragen gesteld enzo en toen vroeg ik of ze misschien een hapje wou eten aankomend weekend, maar ze zei dat alles snel is gegaan(ze is net een week op die site) en alles eventjes rustig wou nadenken, maar het lag niet aan mij en dat ik het gerust nog een keer moet vragen.
Als ik haar volgend weekend weer wil vragen, zal ik dan in de tussentijd geen contact hebben met haar of wel praten? Want ik vind beiden eigenlijk een beetje ongemakkelijk(vooral het eerste).
Ik heb terug gezegd dat ze niet moet voelen alsof ik haar onder druk zet. Ze zei dat ze liever niet deze week wou, dus mijn vermoeden is dan dat ze misschien volgende week wel wil. Moet ik gewoon een bericht sturen met dat als zij er klaar voor is dat ze dat moet zeggen of iets subtieler misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom leg je de bal niet gewoon bij haar? Zij kan weten wanneer ze er klaar voor is en jij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |