abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2015 @ 22:14:29 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151403320
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien kreeg ze het van jou zo warm :o!
Ik sluit dat natuurlijk niet uit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151410959
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ook_gek het volgende:
Nee veel beter! Ik zat direct aast haar op de bank. Ik kon met m'n ellenboog hun tafel aa raken! Eerste rang dus!
Kon je er niet even bij komen zitten en het voordoen? Nu heb ik de grootste kans van mijn leven verpest met de allermooiste vrouw ooit.

:')
pi_151413520
Het word steeds gekker op Paiq :') "je bent vast nep, je bent veel te mooi op je foto's".

Het lijkt wel alsof iedereen daar het paasgevoel te pakken heeft, fokken als konijnen.
pi_151413652
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:
Het word steeds gekker op Paiq :') "je bent vast nep, je bent veel te mooi op je foto's".

Het lijkt wel alsof iedereen daar het paasgevoel te pakken heeft, fokken als konijnen.
Allemaal leugenaars dus op die site :{
pi_151419073
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:

Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens. :')

Straks nog een last-minute paasdate, kan nooit kwaad 8-)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 6 april 2015 @ 15:51:15 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151419499
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 08:55 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Kon je er niet even bij komen zitten en het voordoen? Nu heb ik de grootste kans van mijn leven verpest met de allermooiste vrouw ooit.

:')
Nee dit was veel vermakelijker voor mij.
En wie weet werkte het heel goed bij haar. Vond dat lastig te peilen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 6 april 2015 @ 16:34:02 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151420933
quote:
9s.gif Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens. :')

Straks nog een last-minute paasdate, kan nooit kwaad 8-)
Je (paas)eitje even laten bevruchten? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151428864
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee dit was veel vermakelijker voor mij.
En wie weet werkte het heel goed bij haar. Vond dat lastig te peilen.
Ach ja, ik heb weleens succes gehad met de allerslechtste openingszinnen en met dezelfde teksten ook weleens snoeihard gefaald ( glas wijn over mn schouder haha)...

Van vrouwen valt weinig te vinden, het is maar net of ze je toch al zag zitten.
pi_151429122
4 fotorondes. 1 iemand die in de verte aantrekkelijk zou kunnen zijn :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 april 2015 @ 21:00:37 #210
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151430402
Paiq is niet meer wat het geweest is. Gewoon 30 minuten op een speeddate moeten wachten }:|
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151433519
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
Paiq is niet meer wat het geweest is. Gewoon 30 minuten op een speeddate moeten wachten }:|
Heb toevallig vandaag wel weer een date gepland met iemand van Paiq.

Maar ik snap dat speeddates de schuld geven makkelijker is, yats.

Geeft niet.

:*
  maandag 6 april 2015 @ 22:09:08 #212
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151433704
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb toevallig vandaag wel weer een date gepland met iemand van Paiq.

Maar ik snap dat speeddates de schuld geven makkelijker is, yats.

Geeft niet.

:*
Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151433999
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.
Ik dacht dat jij niet meer ging daten? :{
pi_151434327
Ik voel de liefde

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2015 22:22:59 ]
pi_151437872
* DancingPhoebe prikt ook met een stok in yats voor een schoolpleinpunt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151438593
Mensen die daten :')
pi_151440325
Mensen die geen date kunnen krijgen :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:42:06 #218
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151440884
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef yats het volgende:

[..]

Yats, zoek werk. Je gelooft er niet meer in. Niet geforceerd iets doen als je zelf geen vertrouwen erin hebt.

Ik heb binnenkort weer een date met Concertgebouw-meisje. Na haar tentamens :) In ieder geval duidelijkheid :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151440966
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Yats, zoek werk. Je gelooft er niet meer in. Niet geforceerd iets doen als je zelf geen vertrouwen erin hebt.

Ik heb binnenkort weer een date met Concertgebouw-meisje. Na haar tentamens :) In ieder geval duidelijkheid :')
duidelijkheid? Ik dacht dat dat heel goed ging?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:35:49 #220
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151441781
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

duidelijkheid? Ik dacht dat dat heel goed ging?
Contact was een stuk minder. Laatste date was 3 weken geleden. Voelde de bui alweer hangen maar het lijkt dus mee te vallen.
pi_151443830
Hmm 3 weken is wel lang, maar soms zijn mensen gewoon druk?
En er is nog contact dus dat is goed?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:47:27 #222
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151444442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm 3 weken is wel lang, maar soms zijn mensen gewoon druk?
En er is nog contact dus dat is goed?
Ze heeft het ook druk ja. Net verhuisd en niet alles ging zoals het hoorde te gaan. Daarnaast druk sociaal leven (ze had veel vrienden lang niet gesproken en iedereen wilde met haar afspreken etc.). Studie die zij erg serieus neemt, tentamenweek enzo.

We hebben ook wel uitgesproken dat we rustig aan willen doen en dat we beide behoefte hebben aan elkaar de ruimte te geven. Ze heeft nogal nare ervaringen met haar ex, die veel voor haar bepaalde (de enige jongen waarmee ze ooit serieus geweest is).

In het verleden kon ik best wel claimerig zijn/overkomen, maar dat heb ik wel afgeleerd. Ik probeer rustig te blijven. Ik zeg probeer, omdat ik het soms wel even moeilijk heb. Stomme onzekerheid. Komt puur door nare ervaringen in het verleden. Maar we hebben ook heel duidelijk tegen elkaar gezegd eerlijk en open te zullen zijn. Daarnaast wil ze gewoon afspreken binnenkort :) Ik blijf dus positief. En anders hoor ik het vanzelf. Bovendien heb ik het zelf ook erg druk momenteel (werk op twee scholen dus zit niet stil :P).
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:35:11 #223
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_151450483
Ik zit een tijdje op een christelijke datingsite en heb een leuke meid gevonden en al aardig wat mee gepraat. Eerst elkaar vragen gesteld enzo en toen vroeg ik of ze misschien een hapje wou eten aankomend weekend, maar ze zei dat alles snel is gegaan(ze is net een week op die site) en alles eventjes rustig wou nadenken, maar het lag niet aan mij en dat ik het gerust nog een keer moet vragen.

Als ik haar volgend weekend weer wil vragen, zal ik dan in de tussentijd geen contact hebben met haar of wel praten? Want ik vind beiden eigenlijk een beetje ongemakkelijk(vooral het eerste).
pi_151450519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zit een tijdje op een christelijke datingsite en heb een leuke meid gevonden en al aardig wat mee gepraat. Eerst elkaar vragen gesteld enzo en toen vroeg ik of ze misschien een hapje wou eten aankomend weekend, maar ze zei dat alles snel is gegaan(ze is net een week op die site) en alles eventjes rustig wou nadenken, maar het lag niet aan mij en dat ik het gerust nog een keer moet vragen.

Als ik haar volgend weekend weer wil vragen, zal ik dan in de tussentijd geen contact hebben met haar of wel praten? Want ik vind beiden eigenlijk een beetje ongemakkelijk(vooral het eerste).
Waarom leg je de bal niet gewoon bij haar? Zij kan weten wanneer ze er klaar voor is en jij niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:38:15 #225
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_151450568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom leg je de bal niet gewoon bij haar? Zij kan weten wanneer ze er klaar voor is en jij niet
Ik heb terug gezegd dat ze niet moet voelen alsof ik haar onder druk zet. Ze zei dat ze liever niet deze week wou, dus mijn vermoeden is dan dat ze misschien volgende week wel wil. Moet ik gewoon een bericht sturen met dat als zij er klaar voor is dat ze dat moet zeggen of iets subtieler misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')