abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151397668
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Doum het volgende:

[..]

Als je iemand echt echt leuk vindt, waarom twijfel je dan maandenlang?
Omdat collega en omdat hij een kleine heeft.

Ik ben nooit zo'n voorstander van relaties op het werk.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 5 april 2015 @ 20:26:42 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151397868
Niet mijn date, maar wel een date gaande naast me. Man man man...... Nou ze kwamen allemaal voorbij hoor! Het was een uur lang foute opmerkingen aan 1 stuk door van uit de mannelijke kant. Tenen kromment ook :D

Ik denk dat mensen van buiten een fout idee over mij hebben. Arrogant, zelf ingenomen egowist. Maar dat ben ik helemaal niet.

Mijn vader heeft een heeeele moeilijke tijd gehad. Ik vond dat heel erg moeilijk en was helemaal van slag in die periode. Ik heb er wel eens om gehuild.

Nou dat ging zo even door allemaal. Zelfverzekerd, kwetsbaar opstelle, letterlijk vragen naar complimentjes, of hij alweer een aaah sweet puntje gescoort had. Maar het einde was helemaal erg :D

De ober haalde de niet leeg gegeten borden weg waar op de man melde dat zij meer had gegeten dan hem. Maar er was gewoon niet meer ruimte in zijn buik door de vlinders!!!

En vlak voor ze weg gingen pakte hij haar handen en sprak de geweldige zin uit, weet je en dit vind ik echt heel moeilijk om te zeggen. Maar ik denk dat jij te mooi bent voor mij! En toen hield ik het niet meer :D Ik proeste letterlijk m'n slok wijn er uit! Ze zaten me verbaast aan te kijken en toen ik zei, sorry maar tenen kromment dit keek hij me heel woest aan :D

Het mooi was dat ook aan de andere kant van hun de mensen hun lach niet meer konden inhouden en ze zo blijkt later ze exact het zelfde als ons dachten :P

Herkend iemand zich hier in :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151397916
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef ook_gek het volgende:
Niet mijn date, maar wel een date gaande naast me. Man man man...... Nou ze kwamen allemaal voorbij hoor! Het was een uur lang foute opmerkingen aan 1 stuk door van uit de mannelijke kant. Tenen kromment ook :D

Ik denk dat mensen van buiten een fout idee over mij hebben. Arrogant, zelf ingenomen egowist. Maar dat ben ik helemaal niet.

Mijn vader heeft een heeeele moeilijke tijd gehad. Ik vond dat heel erg moeilijk en was helemaal van slag in die periode. Ik heb er wel eens om gehuild.

Nou dat ging zo even door allemaal. Zelfverzekerd, kwetsbaar opstelle, letterlijk vragen naar complimentjes, of hij alweer een aaah sweet puntje gescoort had. Maar het einde was helemaal erg :D

De over haalde de niet leeg gegeten borden weg waar op de man melde dat zij meer had gegeten dan hem. Maar er was gewoon niet meer ruimte in zijn buik door de vlinders!!!

En vlak voor ze weg gingen pakte hij haar handen en sprak de geweldige zin uit, weet je en dit vind ik echt heel moeilijk om te zeggen. Maar ik denk dat jij te mooi bent voor mij! En toen hield ik het niet meer :D Ik proeste letterlijk m'n slok wijn er uit! Ze zaten me verbaast aan te kijken en toen ik zei, sorry maar tenen kromment dit keek hij me heel woest aan :D

Het mooi was dat ook aan de andere kant van hun de mensen hun lach niet meer konden inhouden en ze zo blijkt later ze exact het zelfde als ons dachten :P

:D _O-
pi_151398048
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef ook_gek het volgende:

De over haalde de niet leeg gegeten borden weg waar op de man melde dat zij meer had gegeten dan hem. Maar er was gewoon niet meer ruimte in zijn buik door de vlinders!!!

maar dat meisje vond het wel leuk? Wat is dan het probleem?

Kleine update vanuit mijn kant: meneer 2 afgezegd. Ik ga helemaal voor meneer 1. En hij ook voor mij gelukkig.
Het is nog wel echt daten en geen 'done deal' zeg maar. Ik ben benieuwd waar het schip strand
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 5 april 2015 @ 20:35:13 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151398283
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
maar dat meisje vond het wel leuk? Wat is dan het probleem?

Lastig te peilen als ik eerlijk ben. Ik zat naast haar dus kon haar niet aankijken. Ze zei niet heel erg veel. Wel zei ze meerdere keren dat hij echt wel naar zijn vrienden moest gaan omdat die wachte en ze gingen alle 2 appart naar huis.

Wel mooi moment toen ze haar jasje uit deed. Hij natuurlijk "krijg je het warm van me?" Nee, het is hier erg warm. Maar echt direct bam.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_151398342
-O-
  zondag 5 april 2015 @ 20:40:59 #179
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151398569
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
-O-
Wat is er?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151398725
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lastig te peilen als ik eerlijk ben. Ik zat naast haar dus kon haar niet aankijken. Ze zei niet heel erg veel. Wel zei ze meerdere keren dat hij echt wel naar zijn vrienden moest gaan omdat die wachte en ze gingen alle 2 appart naar huis.

Wel mooi moment toen ze haar jasje uit deed. Hij natuurlijk "krijg je het warm van me?" Nee, het is hier erg warm. Maar echt direct bam.
Als een man gelijk met zulke opmerkingen komt wil ik altijd een beetje hun ego verwoesten :@
Wat een sfeerspons.
pi_151398735
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat is er?
Straw van de markt ;(
pi_151398828
quote:
9s.gif Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als een man gelijk met zulke opmerkingen komt wil ik altijd een beetje hun ego verwoesten :@
^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 april 2015 @ 20:48:16 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151398916
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Straw van de markt ;(

Ik krijg Straw ooit wel, ooit, Straw, ben je van mij :)

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151399010
quote:
9s.gif Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Kan daar ook totaal niet tegen. :')

quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Straw van de markt ;(
We hadden al vastgesteld dat ik je sowieso niet zou daten.
pi_151399035
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit lijkt een beetje op je Brummetje rage.
pi_151399092
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan daar ook totaal niet tegen. :')

[..]

We hadden al vastgesteld dat ik je sowieso niet zou daten.
Ik ben het gewend ;(
pi_151399115
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Godver Sonic. _O-
pi_151399189
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*belt een paar Joegoslaven*
  zondag 5 april 2015 @ 20:55:24 #189
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151399235
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die vond ik epischer. Lag laatst in een deuk om mezelf, dat zegt best wel wat :')

quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Godver Sonic. _O-
Drommels drommels en nog eens drommels. Die vervelende Strawie en Artiaan, ik krijg wat van die twee!

pi_151399253
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Die vond ik epischer. Lag laatst in een deuk om mezelf, dat zegt best wel wat :')

[..]

Drommels drommels en nog eens drommels. Die vervelende Strawie en Artiaan, ik krijg wat van die twee!

[ afbeelding ]
_O-
pi_151399318
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Tering :') ik huil
  zondag 5 april 2015 @ 20:59:19 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151399440
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef artelligence het volgende:

[..]

Tering :') ik huil
:D
pi_151400467
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef ook_gek het volgende:

De ober haalde de niet leeg gegeten borden weg waar op de man melde dat zij meer had gegeten dan hem. Maar er was gewoon niet meer ruimte in zijn buik door de vlinders!!!

Hilarisch. Jezelf op een bordje aandienen en dan ook nog subassertief opstellen. Echt een catch. Succes verzekerd. :')

Overigens vind ik over de top best aardig, maar het gaat ook hoe je het zegt. Met een knipoog is het wel een ijsbreker.
pi_151400487
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die heb ik gemist. ;(
pi_151400510
Ik moet ook altijd zo'n moeite doen, om niet onderuitgezakt, popcornetend een eerste date te gaan zitten volgen, wanneer ik die tegenkom in de kroeg :D

We've all been there, maar toch is het leedvermaak te aantrekkelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151400841
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet ook altijd zo'n moeite doen, om niet onderuitgezakt, popcornetend een eerste date te gaan zitten volgen, wanneer ik die tegenkom in de kroeg :D

We've all been there, maar toch is het leedvermaak te aantrekkelijk.
Ik kwam ooit ergens binnen voor een date. Ik zag mijn date nog niet, maar zat wel dame aan de bar met haar gezicht richting bar. Dus ik tik haar aan en stel me voor, blijkt dat zij het niet is. Maar bleek dat ze ook een date had, die ook onderweg was. Dus ik ernaast aan de bar, mijn date komt. Rond een uur of 11 gaat mijn date ook en hoorde al dat de date van de leuke dame aan de bar niet veel was. Kerel zat voortdurend te pochen dat hij veel belangrijke mensen kende in het mediawereldje en dat hij toch echt wel heel tof was ( alsof ie zichzelf overtuigde). Dus ik loop meer naar buiten met mijn date en zeg haar gedag op straat. Vervolgens komt zij ook naar buiten, neemt afscheid van die kerel en pakt mn hand en neemt me mee terug naar de kroeg. We drinken wat, lachen over haar kerel die ook nogal bleek tegen te vallen ( hele liefdesverklaringen toen ie haar zag).

Het was een mooie nacht.
  zondag 5 april 2015 @ 21:51:58 #197
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151402236
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
He, wat doet die foto van mijn opa hier op fok?

quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef ook_gek het volgende:

Jij zat achter mij en mijn date?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 5 april 2015 @ 21:58:00 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151402533
Nee veel beter! Ik zat direct aast haar op de bank. Ik kon met m'n ellenboog hun tafel aa raken! Eerste rang dus!
pi_151402841
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ook_gek het volgende:
Nee veel beter! Ik zat direct aast haar op de bank. Ik kon met m'n ellenboog hun tafel aa raken! Eerste rang dus!
Misschien kreeg ze het van jou zo warm :o!
pi_151402909
Hij volgde toch precies de tips die hier op Fok te lezen zijn? :?
  zondag 5 april 2015 @ 22:14:29 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151403320
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien kreeg ze het van jou zo warm :o!
Ik sluit dat natuurlijk niet uit.
pi_151410959
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ook_gek het volgende:
Kon je er niet even bij komen zitten en het voordoen? Nu heb ik de grootste kans van mijn leven verpest met de allermooiste vrouw ooit.

:')
pi_151413520
Het word steeds gekker op Paiq :') "je bent vast nep, je bent veel te mooi op je foto's".

Het lijkt wel alsof iedereen daar het paasgevoel te pakken heeft, fokken als konijnen.
pi_151413652
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:
Het word steeds gekker op Paiq :') "je bent vast nep, je bent veel te mooi op je foto's".

Het lijkt wel alsof iedereen daar het paasgevoel te pakken heeft, fokken als konijnen.
Allemaal leugenaars dus op die site :{
pi_151419073
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:

Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens. :')

Straks nog een last-minute paasdate, kan nooit kwaad 8-)
Wat een sfeerspons.
  maandag 6 april 2015 @ 15:51:15 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151419499
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 08:55 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Kon je er niet even bij komen zitten en het voordoen? Nu heb ik de grootste kans van mijn leven verpest met de allermooiste vrouw ooit.

:')
Nee dit was veel vermakelijker voor mij.
En wie weet werkte het heel goed bij haar. Vond dat lastig te peilen.
  maandag 6 april 2015 @ 16:34:02 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151420933
quote:
9s.gif Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens. :')

Straks nog een last-minute paasdate, kan nooit kwaad 8-)
Je (paas)eitje even laten bevruchten? :)
pi_151428864
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee dit was veel vermakelijker voor mij.
En wie weet werkte het heel goed bij haar. Vond dat lastig te peilen.
Ach ja, ik heb weleens succes gehad met de allerslechtste openingszinnen en met dezelfde teksten ook weleens snoeihard gefaald ( glas wijn over mn schouder haha)...

Van vrouwen valt weinig te vinden, het is maar net of ze je toch al zag zitten.
pi_151429122
4 fotorondes. 1 iemand die in de verte aantrekkelijk zou kunnen zijn :'(
  maandag 6 april 2015 @ 21:00:37 #210
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151430402
Paiq is niet meer wat het geweest is. Gewoon 30 minuten op een speeddate moeten wachten }:|
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_151433519
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
Paiq is niet meer wat het geweest is. Gewoon 30 minuten op een speeddate moeten wachten }:|
Heb toevallig vandaag wel weer een date gepland met iemand van Paiq.

Maar ik snap dat speeddates de schuld geven makkelijker is, yats.

Geeft niet.

:*
  maandag 6 april 2015 @ 22:09:08 #212
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151433704
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb toevallig vandaag wel weer een date gepland met iemand van Paiq.

Maar ik snap dat speeddates de schuld geven makkelijker is, yats.

Geeft niet.

:*
Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.
pi_151433999
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geef speeddates nergens de schuld van hoor. Het gesprek met die speeddate was prima en zal wellicht wat verlengt worden gezien het uitwisselen van telefoonnummers. En zo niet, dan niet toch? Alleen dat je 30 minuten moet wachten is wat hinderlijk, de laatste keer dat ik paiq gebruikte duurde dat misschien 5 minuten.
Ik dacht dat jij niet meer ging daten? :{
pi_151434327
Ik voel de liefde

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2015 22:22:59 ]
pi_151437872
* DancingPhoebe prikt ook met een stok in yats voor een schoolpleinpunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')