Ja daar heb je een punt, ik zal er eens achteraan gaan. Bedankt!quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet wil, anders had ze zelf wel gezegd 'maar laten we eind april afspreken' of 'ik vraag jou wel'
Maar jouw vermoeden dat ze volgende week wel wil is natuurlijk nergens op gebaseerd. Je kunt het dan nog eens vragen maar dan kan ze alleen maar zeggen dat ze zich wel onderdruk gezet voelt
Ik zou gewoon zeggen dat ze het maar moet laten weten als ze er wel klaar voor is? Dat is toch het enige wat een beetje logisch is? Jij kunt toch niet ruiken wanneer het niet meer te snel gaat?
Dit dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet wil, anders had ze zelf wel gezegd 'maar laten we eind april afspreken' of 'ik vraag jou wel'
Ze houden elkaar lekker bezig en laten ons "ongelovige" met rust. Win win situatie denk ik dan maarquote:
date...400 minder....zag later dat ze kapper was...quote:
Het ligt aan jou zullen ze hier dan zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Jaimito het volgende:
Dating sites. Ik heb er geen geluk mee1 week een 'leuk' meisje gesproken. Het klikte. We gingen daten, was ze op de een of andere manier snel 40 kilo aangekomen... ik zei dat ik er geen trek in had en begon zij van. Hee joh het klikte toch zo goed, heb dr maar vertelt dat ze in principe een leugenaar is en dat uiterlijk ook meetelt...
Andere date eindigde in bed, ik wilde naar huis, zegt ze, oh het ging je alleen om de sex... wtf???
Andere date vroeg naar mijn werk en wat mijn salaris was. Had gelogen dat met 400 euro minder, en toen was het opeens niet meer gezellig (ze was zelf kapster zag ik later) 😂
Andere date ging goed. 4 dates later zegt ze. Ik heb goed nieuws ik mag werken in duitsland...
Een andere meisje bleek nog een relatie te hebben...
Weer een andere date was met een vrouw die begon over kinderen, ik zei dat ik absoluut geen kinderen wilde en daarna nooit meer wat van dr gehoord natuurlijk![]()
Ben er klaar mee ik zie het wel weer.
Wel gek ja. Zijn toch wel dingen waar je over praat tijdens een eerste date, werk/studie etc.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
date...400 minder....zag later dat ze kapper was...
Hij kwam toevallig voorbij de kapperszaak of wat?
Wat antwoordde je dan? "Ja, dat klopt!"quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Jaimito het volgende:
Andere date eindigde in bed, ik wilde naar huis, zegt ze, oh het ging je alleen om de sex... wtf???
Ik heb iets gemist? Je was toch met die Geweeeeeeldige man?quote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Paiq is sowieso pauper, ik krijg echt steeds meer vage oneliners, zulke openingen krijg ik op Tinder nog niet eens.
Straks nog een last-minute paasdate, kan nooit kwaad
Ga golfsurfenquote:
misschien verwart hij daten met een gesprekje op paiq. Ik ben confuus. Kon ook al niet slapen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel gek ja. Zijn toch wel dingen waar je over praat tijdens een eerste date, werk/studie etc.
Vast op Facebook o.i.d. gezien, want ja, zo gaat dat tegenwoordig
Vast wel, maar ga lekker genieten van de stad zelf.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef Nammie het volgende:
Ik ga naar Londen zo. Als ik dan Tinder installeer, dan zie ik al die jongens van daar dus?
Ga ik doen natuurlijk, ga er niet voor niets heen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ga lekker genieten van de stad zelf.
Die heeft de benen genomen. Daarna ook echt 3 maanden niet gedate, deed goed pijnquote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Je was toch met die Geweeeeeeldige man?
Mag ook in PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |