je bent dus niet meer chubby?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Aangezien ik lichtelijk chubby was, ben ik ook gaan hardlopen en daardoor afgevallen
deze twink weetquote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
In 4 maanden tijd gespierd? Ondanks dat 4 a 5x per week wel veel is, damn dan ben ik wel benieuwd wat jij als gespierd ziet.
*Wink*quote:
Dat is fitness en meer voor de vrouwtjesquote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Je kan beter veel herhalingen doen met minder gewicht.
I.p.v. steeds zwaardere gewichten gebruiken en maar een paar herhalingen.
Onzinquote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is fitness en meer voor de vrouwtjes
Wat dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Verder verwacht men plotseling dat ik val op kleine blonde tutjes. Never nooit![]()
Veel aanleg voor + ik trainde al eerder, maar dan 1/2x per week maar was niet zichtbaar vanwege het vetlaagje.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
In 4 maanden tijd gespierd? Ondanks dat 4 a 5x per week wel veel is, damn dan ben ik wel benieuwd wat jij als gespierd ziet.
Benen zijn denk ik gespierder dan mijn armen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
Strakt dikke biceps en dunne beentjes
o okequote:Op zondag 29 maart 2015 21:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik een heel klein beetje buikvet heb nog.
Is totale onzin om zo vaak te gaan. Gewoon een 2 of 3x per week heel zwaar trainen met weinig reps en de rest veel cardio, buiten hardlopen en shit, om het vetpercentage goed laag te brengen. In je dieet verban je zo veel mogelijk koolhydraten en eet je zo veel mogelijk eiwit.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Je moet gewoon de juiste verhoudingen hebben. Veel mensen hebben een bulk periode en een cut periode. Zo kun je eerst veel spiermassa kweken icm wat vet en vervolgens je lichaam weer droogtrainen (vaak doen ze dit na de winter) zodat je dan goede definitie hebt. Je hebt Koolhydraten net zo hard nodig als vetten. Niet verbannen maar matig. En dan natuurlijk een fikse portie eiwittenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is totale onzin om zo vaak te gaan. Gewoon een 2 of 3x per week heel zwaar trainen met weinig reps en de rest veel cardio, buiten hardlopen en shit, om het vetpercentage goed laag te brengen. In je dieet verban je zo veel mogelijk koolhydraten en eet je zo veel mogelijk eiwit.
Oké. Ik train niet echt, heb een hekel aan het stinkhok, maar beweeg sindskort wel steeds meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Veel aanleg voor + ik trainde al eerder, maar dan 1/2x per week maar was niet zichtbaar vanwege het vetlaagje.
Tja, wat kan ik zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:18 schreef pinman het volgende:
TheMechanic is een grote luilak en toch gaat ie trainen: Verzonnen topic
Krijg je sowieso wel binnen hoor. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt. Zelfs bij Whey zit het meestal in en anders in de melk die je vaak gebruikt om het aan te lengen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste verhoudingen hebben. Veel mensen hebben een bulk periode en een cut periode. Zo kun je eerst veel spiermassa kweken icm wat vet en vervolgens je lichaam weer droogtrainen (vaak doen ze dit na de winter) zodat je dan goede definitie hebt. Je hebt Koolhydraten net zo hard nodig als vetten. Niet verbannen maar matig. En dan natuurlijk een fikse portie eiwitten
[..]
Oké. Ik train niet echt, heb een hekel aan het stinkhok, maar beweeg sindskort wel steeds meer.
Je hebt gelijk, ik snap er inderdaad geen zak vanquote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nee, terug naar school want je snapt er niets van.
Volgens mij heb ik best wat aanleg, maar ook voor buikvetquote:Op zondag 29 maart 2015 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je sowieso wel binnen hoor. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt. Zelfs bij Whey zit het meestal in en anders in de melk die je vaak gebruikt om het aan te lengen.
Je kan best beide zaken tegelijk doen, al ligt het eraan hoe breed je wil worden en hoe makkelijk je lichaam spieren aanzet, maar wanneer je snel spieren aanmaakt zal je ook makkelijk vet aanzetten en kan je het beste gewoon combineren als je sneller wat resultaat wil zien.
Heb je al buikvet dan moet je gewoon echt veel cardio erbij doen om goed droog te worden.
Echte bazen doen eerst hun reps en gaan daarna steeds zwaarder tot de max.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Hoezo beter? Ligt er helemaal aan wat je doel is, je kunt prima meer massa aanzetten als je je laatste set 5 herhalingen pakt. Op compounds kan het geen kwaad en boven de 12 herhalingen is sowieso onzin.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Normaal blijven eten, krachttraining doen en daarbij cardio als een malle. Liefst gewoon op een deftige intensiteit. Als je aanleg hebt om spieren te kweken en je blijft ze gebruiken, dan zal je ze ook niet snel verliezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik best wat aanleg, maar ook voor buikvetDus ik moet eerst lekker droog worden... Maar dat gaat lekker langzaam want ik ga geen crashdieet doen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Altijd weer deze onzekere user. Tenminste, zo kom je op me over. Spiertjes, vrouwtjes, het wil niet zo lukken allemaal.
Ik mag nog wat droger getraint worden en dan ga ik wat body weight doen. Tot die tijd in ieder geval nietquote:Op zondag 29 maart 2015 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal blijven eten, krachttraining doen en daarbij cardio als een malle. Liefst gewoon op een deftige intensiteit. Als je aanleg hebt om spieren te kweken en je blijft ze gebruiken, dan zul je ze ook niet snel verliezen.
Ook het enige lichaamstype dat beide tegelijk kan bereiken, wanneer een ecto bijvoorbeeld spieren wil kweken zal cardio altijd een no-go zijn. Niet dat die mensen vet hoeven te verliezen, maar aan de conditie werken wordt dus lastig.
Nog zo een.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Echte bazen doen eerst hun reps en gaan daarna steeds zwaarder tot de max.
Is in ieder geval gezonder. Maar je hebt gelijk, ligt eraan wat je doel is.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo beter? Ligt er helemaal aan wat je doel is, je kunt prima meer massa aanzetten als je je laatste set 5 herhalingen pakt. Op compounds kan het geen kwaad en boven de 12 herhalingen is sowieso onzin.
Body weight doen?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik mag nog wat droger getraint worden en dan ga ik wat body weight doen. Tot die tijd in ieder geval niet
Nee, bullshitquote:Op zondag 29 maart 2015 21:35 schreef Xylos het volgende:
[..]
Is in ieder geval gezonder. Maar je hebt gelijk, ligt eraan wat je doel is.
Het nadeel van heel breed en buffy worden is dat wanneer je stopt alles gaat hangen en omgezet wordt in vet.
Quatsch.quote:
Breed en buffy worden doe je niet in een jaar. En als je redelijk wat massa hebt opgebouwd kun je dat ook weer vrij makkelijk verliezen. Dat alles gaat hangen is ook een fabel; ligt er helemaal aan wat je eet en beweegt.quote:Maar je hebt gelijk, ligt eraan wat je doel is.
Het nadeel van heel breed en buffy worden is dat wanneer je stopt alles gaat hangen en omgezet wordt in vet.
Als je traint om chicks te scoren doe je het fout. Als je denkt dat iedereen in de gym traint om chicks te scoren doe je het ook fout.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Echte meiden en vrouwen houden niet van gespierd maar gewoon natuurlijk, alleen de neppe sletjes geilen erop. Dus kap met die onzin als je er struggles van ondervind.
Heb jij een treeback? Ik wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die totaal niet weet hoe het werkelijk in elkaar zit.
Je lult maar wat.
Ja. Ik train alle spiergroepen.quote:
Klopt, ik heb namelijk maar 1 vriendin. Om een harem te hebben moet je natuurlijk spierballen hebben van het potjes erwten sjouwen en een mooi kamertje in Amsterdam bij je moedertje bewonen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop gelachen omdat jij zo'n iele dork bent zonder chicks.
Wat is deze?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja. Ik train alle spiergroepen.
Als ik mijn schema niet kan maken in een week bijv als ik ziek ben die week, train ik helemaal niet.
hardlopen om gespierder te wordenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Sinds ongeveer 4 maanden train ik 4/5x per week. Toen wat attributen aangeschaft om op mijn kamer te kunnen trainenAangezien ik lichtelijk chubby was, ben ik ook gaan hardlopen en daardoor afgevallen. Allemaal prima en leuk om breder/gespierder te worden zoals jullie allemaal weten. Er zijn vast zat Fokkers die op hun zolderkamer trainen en beest worden.
Helaas krijgen mensen een bepaald beeld van de wat bredere medemens. Dat merk je snel genoeg als je een tijdje traint.
Zo was er een koekwous die dacht dat ik geen pils wilde. Ik ben nog altijd een student, dus pils is welkom. Spieren betekent niet dat je geen pils meer drinkt. Verder verwacht men plotseling dat ik val op kleine blonde tutjes. Never nooit![]()
Tenslotte houden bewakers tijdens het uitgaan je beter in de gaten. Zovan 'hij gaat ruzie zoeken'.
Zoals jullie begrijpen, word je direct over een kant geschoren als je wat spieren kweekt. Alsof iedereen met spieren hetzelfde is. Als 80% van alle gespierde mensen crimineel is, wil dat niet zeggen dat ik dat ben. Ik voel me gediscrimineerd en ga daarom in een uitkering om lekker te leven van de Hollandse centen van hardwerkende arbeiders.
Ik hoop dat de gespierde medemens op dit forum deze struggles herkent.
Dit is niet gezond. Tenminste, het kost veel tijd om dit gezond te houden.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:26 schreef Xylos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik snap er inderdaad geen zak van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |